تبليغات
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
دو شنبه 13 مهر 1389برچسب:تبليغات, :: 17:17 :: نويسنده : admin

 توجه: سایت "دانــــــلودســـــتان" هیچ مسئولیتی درباره سایت های تبلیغ شده ندارد.

  http://up.faclip.ir/pictures/9d956e19ee84b901938e87f39f47b567.gif

 

دوستان و کاربران عزیزی که می خوان با سایت دانــــــلودســـــتان تبادل بنر داشته باشن باید اول کد بنر ما رو تو سایت یا وبلاگشون بذارن و بعد از طریق نظرات همین پست بهمون اطلاع بدن تا بنرشون رو تو همین قسمت بذاریم

 
اینم آدرس بنر ما


http://loxblog.ir/upload/tehranmusic/image/tehranmusic.gif

 

دوستانی هم که می خوان با ما تبادل لینک کنن اول ما رو با نام " دانــــــلودســـــتان " و به آدرس Downloadsstan.Loxblog.com تو سایت یا وبلاگشون لینک کنن و بعد از طریق فرم تبادل لینک زیر اسم و آدرسشون رو برامون ارسال کنن تا لینکشون بطور هوشمند ثبت بشه.


  • تاریخ: دو شنبه 13 مهر 1389برچسب:تبليغات,
  • نظرات شما عزیزان:

    sepehr
    ساعت18:15---23 فروردين 1390
    جونم وبلاگه خودم

    محمد
    ساعت20:25---5 اسفند 1389
    سلام مجدد.
    ببخشید لینک اشکال داشت!
    اینم لینک جدید:

    www.d4u.loxblog.com/upload/d4u/image/01_autor=mohamad%20 khodkari/baner/p30u.bmp


    محمد
    ساعت15:40---5 اسفند 1389
    دوست عزیز من بنر شمارا در وبسایت خودم قرار دادم.
    لطفا شماهم بنر من را در سایت خود قرار دهید.
    آدرس بنر من:
    /www.d4u.loxblog.com/upload/d4u/image/01_autor=mohamad%2 0khodkari/baner/p30u.bmp



    هانی درزی
    ساعت9:34---21 مهر 1389
    سلام
    من شما را لینک کردم


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان