تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

دانلود بازی مورتال کامبت Ultimat mortal kombat 3 - جاوا

یکی از بازیهای بسیار جالب و قدیمی که شاید همگی با نام آن آشنا باشید بازی مورتال کامبت Mortal Kombat میباشد. که یکی از بازیهای بسیار مهیج و پرطرفدار از سری بازی های اکشن میباشد این نسخه از بازی قبلا برای کنسول سگا ساخته شد در در بازار عرضه گردید و یکی از محبوب ترین بازی های سگا محسوب می شود که صورت دو نفره میتوانید این بازی را انجام دهید. شما میتوانید در این بازی جنگجوی خود را انتخاب کرده و به جنگ با یکدیگر بپردازید شما پس از گذرانید دو مرحله از بازی و برنده شدن در این مراحل میتوانید به مرحله بعد راه یابید. مورتال کامبت، یکی از بازیهای رایانه ای ساخته شده که ایده اصلی آن توسط ed Boob , John Tobias بود. فیلم سینمایی نیز از روی همین بازی تهیه شد. فیلم مورتال کامبت در سال ۱۹۹۵ (میلادی) و فیلم بعدی در سال ۱۹۹۷ (میلادی) عرضه شدند.بازی مورتال کامبت نخستین بار بر روی کنسول سگا عرضه گردید. این بازی از نوع بازی های جنگی می باشد که معمولاً به صورت دونفره بازی می شود. روال بازی در تمام نسخه های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان می باشد و بدین ترتیب می باشد که در صفحه اول جنگجو را انتخاب می کنید و طی دو مرحله(Round) به جنگ با یکدیگر می پردازید.برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود.از جذاب ترین قسمت های این بازی فاتالیتی است. پس از دوبار بردن جنگجوی باخته در حالت گیج و نیمه جان قرار می گیرد و پیغام تمامش کن (Finish Him/Her) به جنگجوی برنده داده می شود.در این لحظه جنگجوی برنده با استفاده از فنون ویژه که به فاتالیتی (Fatality) معروف است ضربه آخر را وارد نموده و بازی را ببرد.

قابلیت های کلیدی بازی Ultimat mortal kombat 3:
- ارائه به صورت جاوا که بر روی کلیه گوشی های موبایل قابل نصب میباشد
- بازی فوق العاده معتاد کننده و هیجان انگیز
- دارای قدرتمند ترین نوع صدا گذاری و افکت صدا
- امکان ذخیره کردن بازی در هر مرحله
- بازی بسیار جذاب و هیجانی با گرافیک بالا و سه بعدی
- جلوهای زیبا و کم نظیر صوتی و بصری
- حالت مسابقه ای و تفریحی، پرهیجان بودن بازی
- حجم کم بازی جهت دریافت و نصب
- نیاز به سرعت عمل و البته دقت بالا
- و …

دریافت بازی موبایل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


سری جدید اس ام اس های عاشقانه شامل 20 پیامک عاشقانه می باشد که از سایت دانلودستان در اختیار شما قرار گرفته است.

دریافت اس ام اس های جالب در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


در این مجموعه 20 والپیپر زیبا و با کیفیت برای گوشی های موبایل با سایز صفحه نمایش 240×320 پیکسل از دانلودستان در اختیار شما قرار گرفته است.

دریافت تصاویر موبایل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


بازی موبایل Nosferatu بر اساس فیلم ترسناک آن ساخته شده است. این بازی اکشن در سایز های رزولوشن 176×208 , 176×220 , 240×320 پیکسل و با فرمت جاوا از سایت دانلودستان آماده دریافت است.

دریافت بازی موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


بازی موبایل Crank یک بازی جذاب در ژانر اکشن می باشد که برای گوشی های موبایل با فرمت جاوا از سایت دانلودستان در اختیار شما قرار گرفته است. این بازی در سایزهای تصویر 176×220 و 240×320 پیکسل می باشد.

دریافت بازی موبایل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


سری جدید اس ام اس های فلسفی و جملات قصار از دانلودستان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. این مجموعه شامل 20 پیامک فلسفی زیبا و سخن بزرگان می باشد.

دریافت اس ام اس های زیبای فلسفی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


بازی موبایل Angry Birds (پرندگان خشمگین) یکی از بازی های معروف و پرطرفدار می باشد. در اینجا این بازی زیبا با فرمت جاوا و برای گوشی های موبایل و در سایز تصویر 240×320 پیکسل در اختیار شما قرار گرفته است. بهترین کارایی این بازی در گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 می باشد. هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از دانلودستان  دریافت کنید.

دریافت بازی موبایل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


نرم افزار موبایل MySecrets که برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 ساخته شده است برنامه ای است برای محافظت اطلاعات گوشی موبایل شما می باشد. این برنامه موبایل که از سایت دانلودستان به شما معرفی می کنیم بسیار ساده و کاربرپسند می باشد. بعد از نصب این برنامه در موبایل هیچ کس به جز شما قادر نخواهد بود به اطلاعات خصوصی شما دسترسی پیدا کند. در واقع شما می توانید بر روی تمامی قسمت های موبایل خود رمزگذاری کنید. این نرم افزار در گوشی هایی از جمله نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 نیز قابل نصب می باشد.

دریافت نرم افزار موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


تم جذاب و بسیار دیدنی Surreal Territory مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودستان قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

Surreal Territory Theme تم جدید و بسیار زیبای Surreal Territory برای ویندوز 7

دریافت تم های جدید گوشی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار کاربردی SwiftKey Keyboard یک نرم افزار جالب با فناوری جدید برای تایپ هوشمند و سریع و آسان با قابلیت هایی نظیر پیش بینی کلمات بعدی , اصلاح مشکلات تایپی , تبدیل صدا به متن برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید می باشد که هم اینک از سایت دانلودستان آماده دریافت است.

تایپ سریع و آسان و هوشمند با SwiftKey Keyboard v1.0.951 - اندروید

دریافت نرم افزار موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


کتاب الکترونیکی موبایل همسرداری کتابی بسیار مفید و پرمحتوا می باشد که از بخش های مختلفی تشکیل شده است. شما می توانید فهرستی از محتویات این کتاب خواندنی را در ادامه مطلب مشاهده کنید. این کتاب با فرمت جاوا و در اکثر گوشی ها قابل نصب می باشد.

دریافت کتاب موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


دو تم زیبا و فوق العاده برای گوشی های موبایل نوکیا سری 60 ورژن 5 که می توانید از دانلودستان دریافت کنید.

دریافت تم های موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار Pro HDR Camera یک نرم افزار کاربردی جهت گرفتن عکس های حرفه ای با قابلیت های بالا جهت گرفتن عکس در موضوعات و منظره های مختلف میباشد. این نرم افزار برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 2.2 به بالا میباشد که از سایت دانلودستان آماده دریافت شده است.

دریافت نرم افزار موبایل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


نرم افزار موبایل Security Manager یکی از نرم افزار های امنیتی با قابلیت های فراوان مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 و سیمبیان 3 میباشد. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

- ایجاد لیست سیاه و سفید از تماس ها
- اسکن کردن فایل های sis و sisx
- پاک کردن برنامه ها
- کنترل process های گوشی
- کنترل نقاط دسترسی
- مخاطبین شخصی
- ارسال اس ام اس در زمان تعویض سیم کارت
- و …

دریافت نرم افزار موبایل در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب ...


مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در دانلودستان قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

دریافت کلیدهای جدید در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودستان با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

دریافت آپدیت آنتی ویروس در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه اس ام اس های جدید خنده دار و جوک که برای شما کاربران سایت دانلودستان آماده کرده ایم و امیدواریم لذت ببرید.

دریافت اس ام اس ها در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب ...


نرم افزار Tiny Flashlight یکی از برنامه های کاربردی موبایل در زمینه تبدیل گوشی به چراغ قوه برای گوشی های آندروید می باشد که توسط آن می توانید با نور فلاش و یا صفحه نمایش، گوشی خود را به چراغ قوه تبدیل کنید. این نرم افزار از سایت دانلودستان آماده دریافت است.

دریافت نرم افزار موبایل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


بازی موبایل Gladiator 3D به صورت سه بعدی با فرمت جاوا ساخت Fishlabs میباشد که به تازگی برای گوشی های موبایل با سایز رزولوشن ۱۷۶×۲۲۰ و ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل با گرافیکی فوق العاده عرضه شده است. این بازی هم اکنون از سایت دانلودستان آماده دریافت میباشد.

دریافت بازی موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان