تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
جمعه 17 تير 1390برچسب:, :: 10:43 :: نويسنده : admin

ET Chat یک اسکریپت متن باز و رایگان می باشد که با استفاده از آن میتوانید به کاربران خود این امکان را بدهید تا با یکدیگر به گفتگوی آنلاین (چت) بپردازند. این اسکریپت دارای امکانات فراوانی از جمله قابلیت ورود به چت روم بدون نیاز به عضویت, قابلیت چت خصوصی با اعضا, قابلیت ورود به اتاق های گفتگوی مختلف و… می باشد. آي طرح نسخه فارسی شده سیستم را همراه با یک قالب راست چین شده در اختیار شما قرار می دهد. به امکانات کلی سیستم اشاره میکنیم.

 



ادامه مطلب ...


سلام خدمت شما عزیزان و همراهان سایت تهران دی ال. در خدمتتان هستیم با معرفی سایتی مفید و جدید که حامی آن، سایت تهران دی ال است. این سایت به نام فونت سنتر مشهور است و بزرگترین آرشیو قلم های فارسی و لاتین را در ایران از آن خود دارد. برای معرفی و آشنایی بیشتر با این سایت، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



ادامه مطلب ...


آپدیت جدید بازی Crysis 2 که چندی پیش عرضه شده بود ، سرانجام برای نسخه های کرک شده نیز در اینترنت قرار گرفت ! این آپدیت تغییرات بسیار گسترده ای را در محیط بازی ایجاد کرده و یکی از دلیل های این تغییرات ، استفاده از تکنولوژی DirectX 11 Ultra می باشد. جزئیات بازی شکل جدیدی به خود گرفته و روند بازی به صورت بسیار طبیعی تر و جذاب تر می باشد. از جمله تغییرات دیگری که صورت گرفته ، می توان به مواردی همچون : اضافه شدن سایه های اشخاص در نزدیکی ، استفاده از تکنولوژی با کیفیت عالی HDR Motion Blur ، طبیعی تر شدن هرچه بیشتر سایه ی اشخاص و اشیاء موجود در بازی ، مات سازی اجزاء پرتاب شونده در بازی ، طبیعی تر شدن حرکت آب در بازی ، بهتر شدن هر چه بیشتر بازتاب نور در هنگام برخورد با اشیاء ، بهبود در پشتبانی از کارت گرافیک های چندگانه و … . شما از هم اکنون می توانید این آپدیت بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 9:42 :: نويسنده : admin

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای بیش از 240 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.



ادامه مطلب ...


داستان اصلی The Demon’s Forge در شهری تاریک و کوچک روی می دهد. شهری که از در و دیوار های آن بوی ترس به خوبی حس می شود. موجودات بیگانه ، بی رحم و وحشتناکی همچون Demon و Wargar Guardian بر سراسر این شهر مرده سلطه پیدا کرده و کاری ندارند جز اذیت و آزار مردم بی پناه. مردم دیگر خونشان به جوش آمده است ، اما چاره ای جز اعتکاف در خانه هایشان ندارند ، چرا که اگر یک Demon آنها را مشاهده نماید ، چیزی چز استخوان های سخت بدنشان بر جای نخواهد ماند. دو مزدور به نام های Caddoc و E’lara ، وعده گرفته اند که اگر بتوانند نسل این موجودات را ریشه کن سازند ، پول هنگفتی را دریافت کنند. هدف آنها جلوگیری از خونریزی و جنون در شهر است و در نهایت دریافت طلاهای زیادی است که در ازای انجام این کار کسب می نمایند. اما خودشان هم خبر ندارند که به همین سادگی نیست ! آنها می بایست برای رسیدن به هدف والای خود ، با موجوداتی رو به رو شوند که گاهاً قدشان چندین برابر خود آنها است ، موجوداتی که خشونت تنها پیشه ی راهشان است و مادامی که بوی گوشت آدمیزاد به مشمشان می رسد ، هیچ چیز دیگری نمی شناسند. حال این تیم دو نفره باید پا به سفری بگذارند که در نهایت راز The Demon’s Forge فاش می شود.در جوار این داستان ساده و کمی هم کلیشه ای ، بیشتر از همه تم فانتزی و زمینه ی خاص آن مورد توجه است که رونق بسیاری نیز به داستان بازی و برخی دیگر از عوامل آن بخشیده است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SKIDROW نهایی بازی|



ادامه مطلب ...


۲۰۱۱ Drakensang Phileassons Secret : نسخه جدید دیگری از بازی محبوب drakensang عرضه شد.در مورد وقایع پیشین بازی بسیار زیبای برنده جایزه بهترین عنوان ژانر نقش آفرینی استودیوی Radon Labs می باشد که این بارداستانی کاملا جدید را در دنیای Aventuria بازگو می نماید، این داستان جدید به همراه خود ماجراجویی های تازه و نوآوری ها و عناصربازی جدید بسیاری هم برای بازی کنندگان باتجربه وهم برای افرادی که آن را برای اولین بار تجربه می نمایند ارائه می نماید که شما را به سفری هیجان انگیز به دنیای شگفت انگیز خیالی قرون وسطایی با سناریویی زیباو جذاب خواهد برد. در حقیقت داستان این نسخه ۲۳ سال پیش از وقایع نسخه اول بازی رخ می دهند، هنگامی که شما در نقش کارآموزی جوان، کوتوله جوانی به نام Forgrimm را ملاقات نموده و به تدریج با بسیاری از شخصیت های شناخته شده در نسخه اول آشنا می شوید، البته داستان این نسخه پیچیدگی های بیشتری از Drakensang خواهد داشت وبنابر انتخاب شخصیت بازی و رفتار وی فرصت ها و سری ماجراجویی های جدیدی شکل می گیرند.. در نسخه جدید شما با سرزمین های جدید آشنا خواهید شد و به دنبال راز رودخانه philessons خواهید بود.



ادامه مطلب ...


داستان بازی نیم قرن بعد از اتفاقات داستان نسخه ی قبل رخ میدهد و محدوده ی دستان همان جنگل های Albion میباشد . با گذشت نیم قرن از داستان نسخه ی قبل , شهر ها پیشرفته تر شده اند و یک جورایی این دوران را میتوان دوران صنعت نامید . داستان این شماره از این قرار است که شما بعنوان یک شاهزاده که به انتخاب شما میتواند خانم یا آقا باشد (در ابتدای بازی قابل انتخاب است) در قصری بزرگ زندگی میکنید و زندگی خوبی نیز دارید و بردار شما فرمانروایی Albion را در دست دارد و شما با او مشکلات فراونی دارید و در یک کلام میتوان گفت سیاست های اورا قبول ندارید . داستان بازی از جایی شروع میشود که این مخالفت بالا میگیرد و شما برای مبارزه با سیاست هایش از قصر به همراه دو نفر (خدمتکارتان و مربی رزمیتان) فرار میکنید و به دنبال متحد کردن گروه های نظامی منطقه ی Albion میروید . داستان بازی دارای هیجانات و پتانسیل بالایی برای خلق یک آثار سینمایی است . که این موضوع همان ابتدا خود را نشان میدهد .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|



ادامه مطلب ...


The Witcher 2: Assassins of Kings دومین شماره از سری The Witcher است.بازی The Witcher محصول سال۲۰۰۷ استودیوی لهستانی CD Project RED است که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت GameSpy نمره عالی ۴٫۵ از۵ بگیرد.مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %۹۰ داد . The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان،کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند.با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود.در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاره CD Project RED اعلام شد که The Witcher 2 بر روی PC و کنسول ها انتشار خواهد یافت و دارندگان کنسول می توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

دریافت بازی اکشن کامپیوتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:بازی Assassin's Creed Brotherhood, خرید آنلاین بازی Assassin's Creed Brotherhood, خرید پستی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود Assassin's Creed Brotherhood با لینک مستقیم, دانلود pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود از مدیافایر اساسینز کرید 3 2011, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود رایگان بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود رایگان بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود رایگان نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود مستقیم بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود مستقیم بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود نسخه PC بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه سالم بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه سالم و کامل برای pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامل بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود نهایی نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک SKIDROW بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک جداگانه بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک نهایی نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, :: 13:23 :: نويسنده : admin

اتزیو (Ezio Auditore da Firenze) بازگشته است. فردی که پس از غلبه بر عاملان قتل پدرش جیووانی آدیتوره (Giovani Aditore da Firenze) و پیوستن به فرقه‌ی قاتلان (Assassins) پا به شهر رم (Rome) گذاشته است. کسی که پس از وقایع نسخه‌ی قبل به قاتلی ماهر و چیره دست تبدیل شده است. کسی که نامش لرزه بر اندام Templarها که دشمنان اصلی وی به حساب می‌آیند می‌اندازد. وی بازگشته تا کسانی که ریشه‌ی فساد و تباهی و قتل و غارت را در رم گسترانیده‌اند از بین ببرد.
بازی در سال ۱۵۰۳، مدت کوتاهی پس از اتفاقات رخ داده در AC II آغاز می‌شود. شهر Monteriggioni تحت محاصره‌ی نیروهای سربازان Borgia درآمده که رهبری آنها را Cesare Borgia، پسر Rodrigo (که Ezio در آخر بازی قبل وی را به قتل رساند) بر عهده دارد. در این هنگام مردم Monteriggioni که خطه‌ی خود را مورد تجاوز می‌بینند بر علیه نیروهای Borgia دست به شورش می‌زنند و در پی این درگیری‌ها Mario عموی اتزیو به قتل می‌رسد. این خبر بهانه‌ای می‌شود تا اتزیو که حالا به فرد میان سالی تبدیل شده گرد از شمشیر و سپرش بروبد و عازم رم شود تا رهبر Templar‌ها یعنی Cesare را به سزای عملش برساند اما وی در گذر از این راه صعب العبور تنها نیست و دوست و یاران هیشگی وی یعنی Niccolò Machiavelli که یکی از عناصر سیاسی مهم ایتالیا بشمار می‌آید، Caterina Sforza که حاکم شهر Forli است و البته Leonardo da Vinci که بزرگترین مخترع جهان در آن زمان به حساب می‌آید وی را در نایل آمدن به هدفش یاری می‌کنند. البته اتزیو یک برتری دیگر هم دارد وی قادر است تا افرادی را استخدام و تربیت کند، این افراد که قاتلان جوان (Young Assassins) نام دارند پس از کسب تجربه‌ی کافی از اتزیو، در سراسر رم ماوا گزیده‌اند و منتظرند تا در صورت جنگ و درگیری بی درنگ به یاری اتزیو بشتابند.

|برای اولین بار در دنیا به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.01 SKIDROW به پست افزوده شد|

|توضیحات نصب آپدیت برای نسخه فشرده به پست افزوده شد|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.02 SKIDROW به پست افزوده شد|

دریافت بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Shift 2: Unleashed ( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی نسخه Limited بازی با کرک نهایی Reloaded|

دریافت بازی زیبای Need For Speed : Shift 2 Unleashed در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نام بازی: Diamond Dan RIP-Unleashed
پلتفورم : pc
ژانر: سه بعدی /۳D Platformer
سال انتشار: ۱۱/۰۱/۲۰۱۱
نوع  فایل : سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص

حمایت توسط : نامشخص
درجه بندی سنی : +۷
قابلیت آنلاین:ندارد

همیشه بازی ها فانتزی با شخصیت های فانتزی در حالی که داستان فانتزی ندارند طرفداران بسیار را در سر تا سر دنیا دارند.بازی ای که امروز قصد معرفی و ازائه ان را داریم Diamond Dan RIP نام دارد که یکی از موفق ترین بازی های موجود در این سبک میباشد.این بازی در تاریخ ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و خیلی ها را شگفت زده کرد.از این حیث میگوییم شگفت زیرا بازی حجم فوق العاده کمی دارد و از سوی دیگر این بازی به شدت معتاد کننده میباشد.همان طور که از عکس این بازی مشخص میباشد شخصیت فانتزی و اصلی بازی یک باستان شناس میباشد . باستان شناسی که  معتقد میباشد که میتواند مشک ها و مسائل را توسط خودش حل کند.او به کشف معابد باستانی  با گنجینه های بسیار می پردازد…..!!!  نمای دوربین در این بازی کاملا متفاوت از آن چیزی هست که ناکنون دیده اید.با نگاه کردن به عکس هایی که در ادامه مطلب قرار دادم این قضیه کاملا روشن میباشد. در این بازی شما باید به این باستان شناس !!! کمک کنید تا گنج های خود را بدست آورد. بازی دارای موسیقی متن بسیار جالبی میباشد که دقیقا به بازی می آید.در این بازی شما ترفند های بسیاری را یاد میگیرید.البته نه با راحتی آب خوردن…!!! این بازی دارای ویژگی های خاصی میباشد که در زیر عنوان شده اند:
۱-این بازی با پیچ و تاب فرآوان شما را وابسته به خود میکند
۲-هدف شما در این بازی جمع آوری هر چه بیشتر امتیاز ها میباشد
۳-مراقب باشید در دام تله های مخفی نیفتید.
۴-با پیشرفت مراحل شما میتوانید به ۴ مکان مختلف تغیر مکان بدهید: ایران – اینکا – گوتیک و یک محل مخفی دیگر !!!

دریافت بازی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


 

نام بازی: Crysis 2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
موعد انتشار: March25,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: CryEngine 3
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نمیدونم شما هم مثل من با دیدن عنوان مطلب شوکه شدید یا نه اما متاسفانه باید خدمت تمامی متعصبین کرایسیس عرض کنم که دیروز نسخه غیر قانونی این بازی توسط هکر ها در سایت های مختلف برای دانلود قرار داده شده است. کرایتک سازنده بازی در کمال ناباوری و اندوه چیزی برای گفتن نداشت جز اینکه الکترونیک آرتز اعلام کرد که این نسخه دزدی کامل نمیباشد.اینجا بود که چند منبع معتبر بازی اعلام کردند نه تنها بازی سالم میباشد بلکه  مد مولتی آن نیز فعال میباشد.این بازی قرار بود حدود 30 روز دیگر منتشر شود که با این حرکت قطعا کرایتک ضرر بسیاری خواهد کرد.بله...شما با شاهکار اول شخص سال 2011 و به رو هستید که در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی میردازم .داستان بازی Crysis 2 :اتفاقاتی که در بازی می افتد ادامه جریان های نسخه اول بازی میباشد که حدود سه سال بعد از نسخه اول میباشد. بیشتر مکان های معروف جهان توسط عوامل خارجی فضایی تخریب شده است.مکان هایی مثل :لندن - توکیو - پاریس و ... .!!!! فضای خفقان و مرگ همه جا را فراگرفته است.شرایط سختی میباشد. از هر سو شهر ها در محاصره هستند.حملات از رمین و آسمان رخ میدهد....!!! جالب است بدانید این بازی یعنی Crysis 2 نسبت به نسخه اول حرف های زیادتری برای گفتن دارد.حرف هایی از جنس مفهوم و معنا ..!!! بازی در قالب اکشن اول شخص میباشد . این را هم بدانید که نسخه اول بازی به هیچ عنوان با این نسخه در ارتباط نمیباشد.و این یعنی اینکه اگر نسخه اول آن را بازی نکرده اید دلیلی ندارد که این نسخه را بازی نکنید.!!! بازی ترسناک نمیباشد اما طرف های مقابل شما گاهی به صورت های خیلی ظالم در مقابل شما ظاهر میشوند و قد علم میکنند!!! بازی کرایسیس 2 از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده میکند.این یعنی این که نمیتوان هیچ گونه انتقادی را از گرافیک حرفه ای آن گرفت.انصافا یکی از بهترین گرافیک های حرفه ای را در بین بازی های رایانه ای دارد و خواهد داشت.پیدا شدن رقیب برای این گرافیک خیلی سخت میباشد. Crysis 2 نیز مانند خیلی از بازی های جدید گیمر را محدود نمیکند.این بدین معنا میباشد مه شما در بازی آزادانه میتوانید تصمیم بگیرید. کارگردان این بازی در مصاحبه ای اعلام کردند که هوش مصنوعی این بازی شما را به حیرت وا میدارد. الحق و انصاف که درست گفته است و بی اغراق !!!! این کرایسیس 2 میباشد که گامی بلند در صنعت بازیهای رایانه ای برداشته است.برای اجرای این بازی شما باید یک رایانه ی نسبتا قوث ای داشته باشید.به طوری که بعضی از منتقدان به شوخی گفته اند برای نمایش گرافیک حقیقی این بازی باید یک ابر رایانه داشته باشید.در کل شما با یک شاهکار دیگر از بازی های سال 2011 هستید....

دانلود بازی Crysis 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Shank نام شخصیت اول بازی است. او یک گاوچران حرفه ای است . عده ای از خلاف کاران مکزیکی به وی نارو زده و مشکلات بسیاری را برای وی به وجود آورده اند. اما همکنون وقت انتقام است. Shank همه چیز را رها کرده است و هدفی جز انتقام ندارد. او سراپا خشم و کینه است. او تصمیم دارد از کوچکترین این افراد شروع کرده تا به رییسشان برسد و تک تک آنها را از دم تیغ بگذراند. همان طور که می بینید داستان بازی بسیاری کلیشه ای است و هیچ گونه فراز و نشیبی ندارد. شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که Marianne Krawczyk نویسندگی این عنوان را بر عهده دارد. وی کسی بود که در نوشتن داستان سری خدای جنگ هم دست داشت.
اما هیچ کدام این حرف ها دلیل بر بد بودن داستان بازی نیست و داستان Shank از جمله عواملی است که شما را به ادامه بازی ترقیب می کند.
روایت بازی نیز در نوع خود خوب است و می توان آن را قابل قبول دانست. هسته اصلی روایت داستان بر پایه دموهای بین بازی است. این دموها که با پیشروی در مراحل برایتان نشان داده می شوند در نوع خود بسیار جذاب اند. در مورد شخصیت پردازی کارکترها نیز می توان گفت شخصیت پردازی قابل قبولی را شاهد هستیم. و مخصوصا خوده شنک از شخصیت پردازی خوبی برخوردار است و تا مدتی شما با او رفیق خواهید شد. از جمله نقاط ضعف این بخش این است که اشاره ای به حوادثی که در گذشته برای کارکتر ها افتاده نمی شود و به همین علت برخی نقاط داستان تاریک می مانند.


shank cover دانلود بازی بسیار زیبای Shank

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


اینبار دانلودستان یک بازی کامپیوتر کم حجم اول شخص تیر اندازی ساخته شده در سال ۲۰۳۳ را به اشتراک گذاشته که در زمان خود طرفداران بسیاری داشته و هنوز هم از هیجان و جذابیت بازی کم نشده است. این بازی جنگی که با سوار شدن بر یک ماشین بسیار قدرتمند به نبرد با دشمن می روید، نیاز به سخت افزار های بالایی برای اجرا ندارد و به راحتی بر روی رایانه شخصی با یک رم و گرافیک متوسط اجرا میشود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود نسخه کم حجم شده بازی به سمت مرگ – Dead to Rights

بازی Dead to Rights، داستان پلیس جوانی با نام Jack Slate است که دشمنانش پدرش را به قتل رسانده اند و وی جدا از پرونده های اداری پلیس خود شخصاً در سبب انتقام و خونخواهی پدرش از قاتلین است. شما طی این بازی پرهیجان به خوبی معنای نفرت، انتقام و خیانت را خواهید چشید. فیلم نامه قدرتمند و سینمایی بازی در سال ۲۰۰۳ نقطه قوت آن از دیدگاه بسیاری منتقدان بازی های رایانه بوده است.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سرانجام سومین DLC بازی مافیا ۲ با نام Mafia II DLC Joes Adventures منتشر شد. در این قسمت شما در نقش جو باربارا دوست دوران کودکی ویتو اسکالتا،شخصیت اصلی داستان بازی قرار خواهید گرفت.این بازی که بازی ای ماجرایی و داستان محور است در برهه ی زمانی ای که ویتو در زندان بود میگذرد و حقایق نا گفته ای از علت به زندان افتادن ویتو فاش میشود و نشان میدهد که در خانواده Clemente چه میگذشت… این DLC مکان های جدیدی را از جمله:ایستگاه قطار،محوطه قایقرانی،تعدادی خانه که قبلا قابل روئت نبودند و… را برای بازی آزاد خواهد کرد. البته علاوه بر اینها،این DLC لباس های جدید،چیز های قابل جمع آوری()،آهنگ های کلاسیک مربوط به دهه های۴۰ و۵۰ را نیز آزاد خواهد کرد

mafia2 cover آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Joes Adventures

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

|برای اولین بار در سایت های ایرانی ، نسخه کامل انگلیسی ، به همراه کرک نهایی SKIDROW|

blackops cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

 

 
دانلود در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...


MX vs. ATV Reflex

دانلود بازی زیبای MX vs. ATV Reflex 2010 + کرک

*** نسخه مخصوص دانلود - کم حجم شده R.G. Catalyst ***

MX vs. ATV Reflex عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود بازی Spiderman 2010

دانلود بازی Spider-Man: Shattered Dimensions 2010 + کرک

*** نسخه مخصوص دانلود - کم حجم شده ***

داستان بازی:
میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و...
کل داستان بازی در مرحله ی اول و مرحله ی آخر وجود دارد و بقیه ی مراحل مشغول گیم پلی وغول های سرسخت هستید که بسیار به داستان ضعیف بازی لطمه ی بزرگتری میزند
نحوه ی طراحی مراحل از نظر این بنده اصلا خوب کار نشده و نحوهی (غول بازی )دیگر از بین رفته است و خیلی قدیمی شده است اما بازی Spider-Man: Shattered Dimensions از این حالت استفاده کرده که بسیار آزار دهنده است شما باید در هر مرحله غول های فوق سرسخت را چندین بار شکست دهسد که شاید باز هم به داستان و گیم پلی ضربه وارد کرده است
کاکتر های بازی هم بسیار خوب کار شده اند و میتوانید بد جنس بودن و پلید بودن غول هارا کاملا حس کنید و میتوانید جدیت را در صورت spider man noir و شوخ طبعی را میتوانید در صورت spider man amazing ومیتوانید بد شانس یودن را در صورت sphder man 2099 وخشمگین بودن را در صورت spider man ultimate حس کنید و میشود گفت کراکتر ها بسیار خوب کار شده اند

بازی Spider-Man: Shattered Dimension  نسبت به نسخه های قبل خود پیشرفت های زیادی داشته و شاسد مشکلات آن وجود غول در هر مرحله و داستان ضعیف آن است و مقداری خسته کننده است

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بازی Harry Potter and the Deathly Hallows

دانلود بازی Harry Potter And The Deathly Hallows Part 1 + کرک

*** نسخه برتر و بهنیه شده Razor 1911 ***

هفتمین حلقه از سری جنجالی هری پاتر بالاخره بر روی نمایشگر ها قرار است به نمایش در آید. جایی که سه قهرمان داستان به جای ورود به هاگوارتز به سرزمین هایی نا اشنا می روند تا در پی راهی برای از بین بردن ولدمورت پیدا کنند. بازی ویدیویی هری پاتر و یادگاران مرگ دیگر سیر داستان بازی های پیشین را که اکثرا مشابه بودند را نخواهد داشت هری پاتر به همراه دوستانش در محیط وحشی برون در صدد افزایش قدرت و یادگیری افسون ها و جادو هایی بر آمده اند تا در مقابل خطراتی که با آنها قرار است مواجه شوند. بتوانند مقابله کنند تا زنده بمانند و جان سالم به در ببرند. بازی سوم شخص شوتر هری پاتر این بار با تک سلاح جادویی هری پاتر و البته افسون ها و جادو های مختلفی که از ان شلیک می شود ه گیمر موقعیت های اجرای جادو های تهاجمی و دفاعی جدیدی را فراهم کرده.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان