تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

Smashing Defrag یک نرم افزار کم حجم و قدرتمند در ضمینه بهینه سازی و یک پارچه سازی اطلاعات درون هارد دیسک ها می باشد. این نرم افزار با روش های خاص سرعت یک پارچه سازی اطلاعات را بالا برده و باعث افزایش سرعت و کارایی هارد دیسک شما خواهد شد. امیدواریم استفاده لازم را ببرید.



ادامه مطلب ...


Kaizen Software Home Manager 3.0.3016.0 نرم افزار کاربردی و مفید برای مدیریت صورت حساب ها، اموال و دارایی های منزل است. شما با کمک این نرم افزار می توانید لیستی از اموال و مخارج منزل خود را تهیه کنید و همیشه جساب آنها را داشته باشید. مواردی همچون پرداختی های بیمه، هزینه تعمیرات، هزینه های کالاهای مصرفی و یا لیست دارایی ها، لوازم منزل، تجهیزات و مواردی از این قبیل. همچنین نرم افزار امکان ویرایش و جستجوی اطلاعاتی را که در نرم افزار وارد نموده اید را به شما می دهد.



ادامه مطلب ...


دستگاه های فکس یکی از کاربردی ترین دستگاه های موجود در شرکت ها و ادارات می باشد که توسط آن می توان در مدت کوتاهی اطلاعات، نامه ها، اسناد و … را از مکانی به مکان دیگر انتقال داد. اکنون با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهایی ساخته شده اند که ارسال و دریافت فکس را بدون داشتن دستگاه و یا تلفن های دارای فکس، از طریق اینترنت امکان پذیر می سازند که به این صورت می توان در هزینه ها و زمان نیز صرفه جویی کرد.

نرم افزار32bit Internet Fax که توسط شرکت ElectraSoft ارائه شده است نرم افزار مفیدی است که با نصب آن بر روی سیستم می توانید به راحتی به ارسال و دریافت فکس پرداخته و تمامی اعمالی را که یک ماشین فکس برایتان انجام می دهد را انجام دهید. این نرم افزار قدرتمند با استفاده از فکس مودم های که بر روی سیستم های شما قرار دارد و شبکه ی اینترنت می تواند شما را قادر سازد تا به راحتی و بدون نیاز به دستگاه فکس به دریافت و ارسال فکس پرداخته و اسناد و اطلاعات خود را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار 32bit Internet Fax v11.02.24:
- امکان ارسال و دریافت فکس با استفاده از چهار مودم به صورت هم زمان
- امکان دیدن و انتقال فکس ها با فایل منیجر ویندوز
- امکان ایجاد تنظیمات برای چاپ خودکار فکس های دریافتی در بک راند سیستم
- امکان ارسال فکس های دریافتی به ایمیل در دو قالب TIFF و PDF
- پشتیبانی از انواع سایز های کاغذ ها
- پشتیبانی از انواع فکس مودم های موجود در بازار
- توانایی مرتب سازی نامه ها بر اساس روز و تاریخ و زمان دریافت
- توانایی ارسال هر گونه سند قابل چاپ
- توانایی ارسال سریع فکس و برنامه ی زمان بندی برای ارسال در زمان مشخص
- توانایی ایجاد Log از فکس های ارسالی و تمامی اتفاقات
- دارای مدیریت فکس بسیار آسان و راحت
- دارای آگاهی دهنده ی فکس های دریافتی
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار اندک
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار Tipard PDF Converter Platinum یک نرم افزار قدرتمند و کامل برای تبدیل فایل های PDF به سایر فرمتهاست. این نرم افزار با سرعت بالا این تبدیل فرمت را انجام می دهد. در ضمن کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد. امیدواریم استفاده ببرید.

 

دریافت نرم افزار تبدیل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Stone File Eraser نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به پاکسازی کامل اطلاعات می باشند. به وسیله این نرم افزار می توان فایل های مختلف با فرمت های گوناگون را به صورت کامل از هارد دیسک به گونه ای پاکسازی نمود که دیگر قابلیت بازیابی فایل ها با برنامه های بازیابی اطلاعات نیز ممکن نیست. این نرم افزار با ویژگی تکه تکه نمودن اطلاعات و فایل ها مانع از بازیابی آن ها می شود.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


اگر می خواهید زمانی که متنی را روی صفحه نمایش خود دارید به طور خودکار توسط نرم افزاری تبدیل به گفتار شده و در داخل یک فایل صوتی ذخیره شود. نرم افزار Balabolka یک ابزار تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به راحتی بخواند، می تواند نوع فونت و رنگ پس زمینه را سفارشی کند و می تواند از System Tray بخواند و Hotkey های جهانی یا Global را کنترل کند.
این نرم افزار تبدیل متن به گفتار از نسخه های مختلف صوت مایکروسافت که به آن SAPI می گویند استفاده می کند، که می توانید از طریق این قابلیت پارامترهای صدا از جمله سرعت، گام و حجم صدا را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار خواندن متن که یک نرم افزار کاربردی می باشد شما می توانید یک لیستی از صداهای دلخواه را برای تعویض به وجود بیاورید تا در صورت لزوم برای بهبود کیفیت تلفظ ، صدا را تغییر دهید و صدای دیگری را جایگرین کنید. این قابلیت زمانی برای شما مفید خواهد بود که شما می خواهید املای کلمات را تغییر دهید. قواعدی که در این نرم افزار برای تصحیح تلفظ مورد استفاده قرار گرفته است از VBScript برگرفته شده است. در ضمن نرم افزار Balabolka به زبان های مختلف و تحت ویندوز های XP/2000/Vista/Win 7 کار می کند که می تواند برای تمام کاربران بسیار کاربردی باشد.

دریافت نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار به ادامه مطلب مراجعه نمایید....



ادامه مطلب ...


برنامه ی تقویم خورشیدی یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کتار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است.

برخی از خصوصیات برنامه به شرح زیر است:
- قسمت پیام گذاری (ثبت پیام)
ارسال پیام های ثبت شده ی کاربر از طریق پیام کوتاه (SMS)
جستجوی در میان پیام های ثبت شده و مرتب سازی آن ها بر اساس تاریخ ، ساعت و … (فهرست پیام ها)
پیام های آماده (بسته پیام های از قبل نوشته شده ای مثل برنامه لیگ برتر فوتبال و رخدادهای نجومی که به همراه این نسخه از برنامه رخدادهای نجومی سال ۱۳۹۰ آمده است. این پیام هار را می توان زودتر از موعد نیز نشان داد، به همراه قابلیت ارسال پیام از طریقSMS)
قابلیت ثبت پیام به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، سالانه
امکان ثبت پیام برای همه ی سال ها (از سال ۹۹۹ تا ۹۳۶۹ هجری خورشیدی)
قابلیت به تعویق انداختن پیام
استفاده از نگه دارنده ی تاریخ (Date Picker) برای انتخاب تاریخ
- به روز رسانی تقویم ورقی با امکان جابجایی سریع بین روز ، هفته ، ماه ، سال و دهه ها (با استفاده از Hotkey های مرسوم مانند Arrow Keys , Home , End , Page Up ,Page Down) و همچنین نمایش شماره ی هفته در کنار روزهای هفته
- اضافه شدن دفتر تلفن به برنامه با قابلیت جستجو سریع و آسان به همراه امکان قرار دادن عکس برای شماره ها
- اضافه شدن تقویم هفتگی به برنامه
- تقویم سالانه همراه با نمودار تعطیلی های سال انتخابی (در صفحه اصلی کنار مرورگر رخداد قرار دارد)
- محاسبه روز کاری (در تب ابزار مفید طبقه بندی حسابگر ها قرار دارد)
- مشاهده مناسبت های و پیام های روز بعد سر ساعت معین (پنجره فردا)
- اضافه شدن قابلیت تطبیق تاریخ هجری قمری با تاریخ هجری خورشیدی توسط کاربر (به صورت دستی و یا فایل سالانه با انطباق کامل با تقویم رسمی کشور)
- نمایش پنجره ابیات با پوسته های متفاوت و جابجایی بین مناسبت ها با استفاده از جلوه های تصویری
- بهبودهایی در قسمت مبدل تاریخ ، تقویم ماهانه و انتخاب کتاب

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است . از دیگر ویژگی های این نرم افزار فارسی می توان به قابلیت گذاشتن پیام به صورت زمان دار ، رخدادهای ملی ، مذهبی و سینمایی جهان ، دارا بودن ساعت جهانی ، اوقات شرعی ، مبدل تاریخ ، دفترچه تلفن و … اشاره کرد.

دانلود در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


برنامه PowerPoint Slide Show Converter نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا فایلهای پاور پوینت مایکروساف را به همراه اسلایدهای کامل آن به فایل اجرایی exe تبدیل کرده و در سایر کامپیوترها قابل اجرا سازید.
فایل ایجاد شده را میتوانید در تمام نسخه های ویندوز اعم از Windows 95, 98, Me, NT 4.0, 2000, XP, 2003 و ویندوز ویستا و ویندوز 7 بدون نیاز به داشتن برنامه اصلی و بطور مستقیم اجرا کنید .

اگر شما قصد دارید مقاله ی خود را ارائه دهید و یا اگر قصد دارید برای محصول خود بازار یابی کرده و توضیحات لازم را توسط برنامه پاور پوینت نوشته و آماده کنید وبه همراه سی دی محصول یا از طریق نت عرضه کنید اما از صحت اجزای فایل در سایر سیستم ها مطمئن نیستید میتوانید از این برنامه بهره ببرید . در اینصورت نیازی به هیچ نسخه ای از پاورپوینت بر روی کامپیوتر کاربر نخواهد بود و او با خیال راحت و بدون هیچ مشکلی میتواند اسلایدهای شما را تماشا کند.

دیگر برای نمایش فایلهای پرکاربرد پاورپوینت نیازی به استفاده از خود برنامه نیست. شما میتوانید به صورت کاملا پیشرفته و با امکانات اضافی از اسلایدهای پاورپوینت لذت ببرید.
تبدیل فایلها از پاور پوینت به exe یه فرآیند یک طرفه است و نمیتوان فایل ppt یا فایل پاور پوینت را از آن استخراج کرد یعنی به هیچ وجه امکان ترمیم یا دستکاری فایل نخواهد بود. بنابراین می توان گفت این کار باعث حفاظت از اطلاعات و کپی رایت آن خواهد شد و از دسترسی های غیر مجاز جلوگیری خواهد کرد

 

دانلود نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 

Ashampoo WinOptimizer نرم افزاری قدرتمند دارای ابزارهایی کامل برای بهینه سازی ویندوزهای مختلف مایکروسافت می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهایی برای بهینه سازی و پاکسازی Registry ویندوز ، پشتیبانی گیری از تنظیمات و تغییرات صورت گرفته در ویندوز ، یکپارچه سازی هارددیسک و بسیاری از ابزار دیگر است که در زیر به آنها اشاره خواهد شد. این نرم افزار علاوه بر بهینه سازی سیستم عامل ویندوز ، دارای ماژول جدید AntiSpy برای جلوگیری از دزدیده شدن هویت شما توسط ابزارهای Error Reporting نرم افزارها و ویندوز می باشد و نیز دارای امکاناتی چون File Encrypter & Decrypter برای محافظت از اطلاعات و فایل های مهم ، ابزاری برای تغییر چهره ی ویندوز و آیکون ها می باشد. یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار ، Gadget آن برای ویندوز ویستا و 7 جهت دسترسی به برخی امکانات نرم افزار از طریق گجت است!

- ویژگی های کلیدی نرم افزار Ashampoo WinOptimizer 7.22 :

- امکان پاکسازی ، یکپارچه سازی و در نهایت بهینه سازی رجیستری ویندوز
- امکان Real-time Backup برای تهیه ی پشتیبان به صورت بلادرنگ و لحظه به لحظه از تنظیمات و تغییرات اعمال شده در ویندوز
- دارای ابزاری برای شخصی سازی منوی راست کلیک موس! و افزودن گزینه های جدید به آن
- دارای ابزاری برای یکپارچه سازی هارددیسک (Hard Disk Defragmenter)
- دارای قابلیت One-Click Optimizer برای بهینه سازی کامل سیستم و افزایش سرعت ویندوز تنها با 1 کلیک
- دارای ابزاری برای پاکسازی فایل های بلااستفاده و اضافی از هارددیسک
- شامل ابزاری برای پاکسازی رد پا از مرورگرهای وب در اثر فعالیت های اینترنتی
- دارای ابزاری برای اعمال تنظیمات در قسمت های مخفی ویندوز!
- شامل ابزاری برای نمایش فایل ها و برنامه های در حال پردازش و نمایش اطلاعات سیستمی
- امکان Benchmark سیستم و مقایسه ی آن از لحاظ قدرت و عملکرد با سیستم های دیگر
- امکان بازگردانی فایل های پاک شده توسط ابزار File Undeleter با پشتیبانی از سیتم فایل NTFS ، FAT-16 و FAT-32
- دارای ابزار File Splitter & Joiner جهت 2 نیم کردن فایل های حجیم و چسباندن آنها به هم!
- دارای ابزاری برای پاکسازی فایل ها از روی هارددیسک به صورت همیشگی و غیر قابل بازگشت
- دارای کجتی برای ویندوزهای ویستا و 7 جهت سهولت در دسترسی به برخی تنظیمات نرم افزار
-  دارای ابزاری برای محافظت از اطلاعات مهم (File Encrypter & Decrypter)
- دارای ابزاری برای اعمال تغییرات در شکل ظاهری ویندوز و آیکون ها
- پشتیبانی از ویندوزهای XP ، Vista و 7
- و... .

دانلود نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 

ویژگی مشترکی که در انواع ویندوز های مایکروسافت وجود دارد ، افت سرعت و راندمان آن پس از مدتی اجرا است! البته بخشی از دلایل کم شدن سرعت به عدم آگاهی کاربر در مورد نحوه ی مدیریت سیستم باز می گردد ، به عنوان مثال عدم یکپارچه سازی فایل های هارد دیسک با مرور زمان باعث کاهش سرعت سیستم می شود. ولی کارهایی نیز هستند که از عهده ی کاربر خارجند مانند یکپارچه سازی رجیستری و تعمیر آن که کار بسیار دشواری است.
System Speed Booster نرم افزاری کم حجم و کارآمد در زمینه ی کار با رجیستری ویندوز می باشد ، توسط این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادر خواهید بود Registry را یکپارچه ، تعمیر کنید و این عمل باعث افزایش کارآیی بهتر سیستم شما می شود . همچنین امکانی در System Speed Booster وجود دارد که توسط آن دیگر نیازی نیست مرتب به نرم افزار سر زده و عملیات Optimize یا بهینه سازی را انجام دهید چون خود نرم افزار به طور منظم و خودکار این کار را برایتان انجام خواهد داد. نرم افزار فوق دارای ویژگی ها و امکانات دیگری نیز می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

ویژگی های کلیدی نرم افزار System Speed Booster  :

- یکپارچه سازی ، تعمیر ، فشرده سازی و در کل بهینه سازی رجیستری به صورت خودکار یا دستی
- بهینه سازی رجیستری و تنظیمات ویندوز برای افزایش سرعت شبکه مانند افزایش سرعت اینترنت
- دارای قسمتی با نام Restore Center برای بازگرداندن سیستم به حالت قبلی خود (پس از هر بار تغییر در رجیستری ، نسخه ی پشتیبانی از حالت و تنظیمات سیستم به طور خودکار تهیه شده و با نام تاریخ اعمال و تعداد تغییرات صورت گرفته ذخیره می شود که با کلیک روی هر کدام می توانید سیستم را به حالت قبلی بازگردانید)
- امکان انتخاب نوع بهینه سازی مانند Basic (تنظیمات پیشنهادی نرم افزار برای کارهای معمولی) ، Top Performance (حداکثر کارایی) ، Office Work (برای کسانی که کارهای تجاری خود را با کامپیوتر انجام می دهند) ، Server (سیستم هایی که به عنوان سرور کار می کنند و آنها را خاموش نمی کنند) ، Computing (سیستم هایی که برای اعمال محاسباتی به کار میروند) ، Daily Use (سیستم هایی که به صورت روز مره و درخانه با آنها سر و کار دارند)
- دارای ابزارهای:
Auto Shutdown : زمانبندی سیستم برای خاموش شدن در ساعتی مشخص شده
Disk Cleaner : بررسی هارددیسک و پاکسازی فایل های به درد نخور و اضافی برای آزاد شدن فضای هارددیسک
Disk Checker : فراخوانی و اجرای CHKDSK ویندوز برای اسکن سیستم فایل هارددیسک
Startup Manager : برای مدیریت برنامه هایی که در هنگام بارگیری سیستم عامل اجرا می شوند
File Pulverizer : ابزاری برای خرد کردن یا Shredding فایل ها ، که فایل ها را طوری از هارد دیسک پاک می کند که دیگر قابل بازیابی نباشند
Cloned File Cleaner : ابزاری برای پاکسازی فایل های تکراری موجود در هارددیسک (زمانی که ۲ یا چند فایل دقیقاً عین هم باشند ، یکی از آنها را نگه داشته و بقیه را پاک می کند)

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 

حتما شما هم برای استفاده مفیدتر از رایانه اقدام به نصب نرم افزارهای گوناگون می کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در صورتی که بخواهید نرم افزاری را از قسمت Add or Remove Programs حذف کنید، امکان حذف آن وجود نداشته باشد و یا بطور کامل حذف نشود. برای رفع این مشکل و حذف کامل نرم افزارهای نصب شده در سیستم، نرم افزارهای زیادی وجود دارند. یکی از این نرم افزارها که حجم کمی نیز دارد Revo Uninstaller نام دارد. این نرم افزار قادر است تمامی برنامه ها و مولفه های نصب شده روی سیستم را برای تمامی کاربران نمایش دهد. این نمایش که به چند حالت مختلف است اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهد. همچنین مقداری از این اطلاعات به کمک یک منوی باز شدنی قابل دسترسی است. یکی دیگر از قابلیت های برنامه، حالت شکارچی است. این حالت با انعطاف پذیری زیاد، امکانات قطع، حذف و غیرفعالسازی از حالت خوداجرا را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. فقط دقت داشته باشید که ممکن است با حذف فایل های برجای مانده، برنامه های دیگری که در رایانه تان نصب کرده اید دچار مشکل شوند. پس با صلاحدید خودتان فایلهای منتخب را پاک نمائید. یکی از ویژگی های مفید این نرم افزار، حذف سریع نرم افزار های مختلف است. با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه همچنین می توانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید. در واقع با این برنامه می توانید بر استارت آپ ویندوزتان هم نظارت کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه بهینه سازی رجیستری می باشد که سبب افزایش سرعت فعالیت های سیستم خواهد شد. از دیگر امکانات این برنامه امکان حذف تمامی ردپاها در مرورگرهاست که با این امکان می توانید فایل های موقتی اینترنت که شامل تصاویر دیده شده، ویدئوهای نمایش داده شده و تمام صفحات بازدید شده است را حذف کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Revo Uninstaller :
- حذف کامل نرم افزارهای نصب شده
- امکان حذف نرم افزارهای غیر فعال
- با قابلیت بهینه سازی رجیستری ویندوز
- حذف کامل تمامی ردپاها در مرورگر
- پاک کردن تاریخچه ی جستجوی فایل در ویندوز
- حذف فایل ها و پوشه های بر جای مانده به سطل بازیافت
- پاک کردن تاریخچه آخرین کلید رجیستری که باز کرده اید
- امکان حذف فایل های موقت ویندوز
- امکان مدیریت کامل استارت آپ ویندوز
- قابلیت حذف آدرس های اینترنتی از مرورگر
- امکان حذف تاریخچه پرونده ها در MS Access
- حجم کم و استفاده ی کاملا رایگان از برنامه
- قابل اجرا در نسخه های مختلف ویندوز
- و …

دانلود در ادامه مطلب.....

 



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/21/4/WinMend/WinMend%20Registry%20Defrag%20v1.3.5_www.lxl.ir.jpg

یکپارچه سازی در هر زمینه ای می تواند مفید باشد مخصوصا اگر برروی هارددیسک سیستم و رجیستری عمل یکپارچه انجام گیرد. وقتی رجیستری یکپارچه شود دسترسی به اطلاعات مطمئنا سریعتر خواهد بود و وقتی اطلاعات مورد نظر نرم افزارها و خود ویندوز سریع تر به سیستم ارسال شوند به طبع سرعت کل سیستم افزایش پیدا خواهد کرد. WinMend Registry Defrag نرم افزاری کاملا رایگان است که همین قابلیت به ظاهر ساده را در اختیار کاربران قرار می دهد. این عمل یعنی Defrag کردن هسته ویندوز باعث خواهد شد تا تمامی فایل های رجیستری در سر جای خود قرار گیرند. امنیتی که این نرم افزار در زمینه خرابی فایل ها دارد خیال کاربران را از به وجود آمدن هرگون مشکلی راحت خواهد کرد. سرعت بالا در انجام کارها و حجم پائین هم باعث نخواهد شد که خللی در عملکرد کاربران به وجود آید. Base و پایه نرم افزار هم به صورت Wizard بنا نهاده شده تا کاربران به سادگی و طی انجام مراحل مختلف بتوانند از نرم افزار در زمینه یکپارچه سازی رجیستری بهره مند شوند. اما نکته پایانی هم در مورد پوسته ها و رنگ های مختلف است که کاربر می تواند بسته به نیاز آن ها را تغییر دهد. WinMend Registry Defrag می تواند گزینه مناسبی برای افزایش سرعت عملکرد ویندوز باشد. یک نرم افزار رایگان که قابلیت های مهمی در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMend Registry Defrag v1.3.5:
- یکپارچه سازی رجیستری
- سرعت بالا در عملکرد نرم افزار
- عدم آسیب رساندن به فایل های رجیستری
- حجم پائین ، رایگان بودن و سهولت در استفاد از نرم افزار
- انجام بسیاری از کارها به واسطه وجود Wizard
- اسکین های متعدد برای جذاب تر شدن نرم افزار
- افزایش سرعت عملکرد سیستم با استفاده از یکپارچه سازی رجیستری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


++Notepad

دانلود ++Notepad جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز

++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان ++C نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Notepad++ 5.8.5 Portable

- داشتن ویرایشگر WYSIWYG
- نمایش دستور-Syntax های زبان های برنامه نویسی مختلف به صورت رنگی
- پشتیبانی از زبانهای برنامه نویسی: ASP, Ada, ASCII art, Assembly, AutoIt, BAT, C, C#, C++, Caml, CSS, doxygen, FORTRAN, HTML, Haskell, Java, JavaScript, KiXtart, Lisp, Lua, makefile, Matlab, Objective-C, Pascal, Perl, PHP, PostScript, Python, Ruby, Scheme, Unix Shell Script, Smalltalk, SQL, Tcl, TeX, Verilog, VHDL, VB/VBScript, XML
- دارای Auto-completion به طوری که شما می توانید در هر قسمت از متن با فشار دادن کلید های Ctrl+Space از کلمه ها و عبارات تعریف شده در زبان برنامه نویسی استفاده کنید. حتی می توانید این کلمات را خودتان برای این ویرایشگر تعریف کرده و از آنها استفاده کنید.
- قابلیت نمایش، ویرایش چندین سند و فایل متنی به صورت همزمان
- قابلیت Drag & Drop، باز کردن اسناد به وسیله Drag & Drop به داخل نرم افزار یا انتقال اسناد در داخل محیط نرم افزار به وسیله Drag & Drop
- قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی به روی متن
- قابلیت باز کردن چندین فایل در یک پنجره و امکان فراخوانی آنها با باز کردن مجدد نرم افزار
- جستجو گر منظم و با قاعده و قابلیت جایگزینی متن
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی در منو ها نرم افزار
- پشتیبانی از قابلیت Bookmark - قابلیت ضبط و اجرای Macro
- حجم کم نرم افزار
- توانایی بالا در باز کردن فایل های متنی سنگین (که معمولاً Notepad از باز کردن آن ها عاجز است)
- پشتيباني از 42 زبان برنامه نويسي - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزار بهینه سازی هارد دیسک

دانلود نرم افزار بهینه سازی هارد دیسک BinarySense HDDLife Pro 3.1.170

آیا احساس می کنید هار دیسک شما دچار مشکل شده احساس می کنید که پر بودن و حجم بالا بودن هار دیسک باعث کندی سیستم شده اگر مشکلاتی مانند همین ها دارید این نرم افزار را دانلود کنید این نرم افزار قدرت مند به شما اجازه می دهد که بر روی هارد دیسک خودتان نظارت داشته باشید و مشکلاتی ناشی از آن را قطع کنید شما می توانید با نصب این نرم افزار و زدن یک کلیک تنظیماتی بر روی سیستم ایجاد کنید که هرگز از وجود آنها خبر نداشته اید و این کار باعث سرعت بخشیدن به نرم افزار و بر طرف کردن هارد دیسک می شود

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزار File Renamer Turbo ابزاری قدرتمند در زمینه تغییر نام فایل ها و فولدرها می باشد. این نرم افزار قادر است حتی تگ های فایل های صوتی و تصویری را هم با سرعتی باور نکردنی مورد ویرایش دسته ای قرار دهد. این نرم افزار از فرمت های موزیک MP3 ،OGG ،WMA ،M4A ،APE ،FLAC ،MPC پشتیبانی می کند. همچنین تمامی فرمت های تصاویر هم به همین صورت قابلیت ویرایش در استفاده آسان از این نرم افزار، ذخیره پروفایل فیلترها برای استفاده های بعدی، ذخیره لیست فایل ها برای استفاده های بعدی،  تولید خط فرمان فایل های دسته ای ،  تغییر نام فایل های دسته ای و فولدرها، اصلاح مشخصه های فایل و داده ها، تغییر پسوند فایل ها به آسانی و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصول Kristanix شرکت است.

 

 

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/10/Kristanix%20File%20Renamer%20Turbo%202.73/Kristanix-File-Renamer-Turbo.jpg

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kristanix File Renamer Turbo 2.73 :

- امکان تغییر نام سریع چندین فایل

- تغییر نام چندین فایل در یک دسته

- پشتیبانی از تگ های MP3 ،OGG ،WMA ،M4A ،APE ،FLAC ،MPC

- تنظیم ID3 و فیلدهای تگ از فایل های موسیقی

- قابلیت تغییر تگ تصاویر با پشتیبانی از انواع فرمت ها

- منوی اضافه شونده به راست کلیک ویندوز برای آسان تر شدن کار با نرم افزار

- بیش از ۲۰ فیلتر برای تغییر نام فایل ها

- فیلتر برای تغییر سایز تصاویر

- تغییر پسوند فایل ها

- قابلیت Undo و Redo کامل

- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار

- محیط کاربری جذاب

- قابلیت ذخیره سازی لیست برای استفاده های بعدی

- مدیریت برروی دسترسی فایل ها و اطلاعات مربوط به آن ها

- پوسته های زیبا برای نرم افزار

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/10/Danware%20NetOp%20Remote%20Control/Danware-NetOp-Remote-Control.jpg

NetOp Remote Control نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن مدیران شبکه قادر به کنترل سیستم های خود می باشند. مشاهده صفحه نمایش سیستم ها ، کنترل کامل و اعمال امور مختلف بر روی سیستم ها ، عیب یابی و رفع معایب موجود در صورت امکان ، نظارت بر نحوه عملکرد کاربران و نرم افزارها ، کنترل پروتکل های مورد استفاده و بسیاری دیگر از ویژگی ها می باشد.از ویژگی های برتر این نرم افزار ، همان طور که در بالا اشاره شد قابلیت اعمال یک دستور بر روی تمام سیستم ها به صورت یکپارچه و همزمان می باشد. این نرم افزار از تولیدات شرکت Danware می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/8/1/Acebit%20Password%20Depot%20v4.1.7/Acebit%20Password%20Depot%20v4.1.7_www.lxl.ir.gif

 

استفاده از رمزهای عبور در دنیای کامپیوتر امروزه به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است که کاربران مختلف در هر سطحی که باشند آن را به عنوان یکی از مهمترین مسائل مربوط به امور روزانه خود تلقی می کنند. استفاده از رمزهای عبور برای ورود به وب سایت های مختلف و خصوصی ، استفاده از رمز عبور برای اتصال به پایگاه های داده ای ، استفاده از رمزهای عبور برای … همگی در دسته نیازهای این موضوع مهم برای کاربران می باشند. استفاده از این رمزهای عبور مختلفو متنوع ممکن است کاربران را دچار مشکلاتی نمایند ، به خصوص این که کاربرانی که در وب سایت های مختلف عضو می باشند و از نام های کاربری و رمزهای عبور متعدد برخوردار می باشند ، در هنگام استفاده از این رمزهای عبور گاها دچار مشکل می شوند.در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که به کمک آن این مشکلات دیگر مشاهده نمی شوند.Acebit Password Depot نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا بر رمزهای عبور مورد استفاده خود در وب سایت ها و دیگر ابزارها مدیریت نمایند. این نرم افزار رمزهای عبور را در خود ذخیره سازی می نمایند و نیازی نیست تا کاربر همیشه تمامی رمزهای عبور خود را در حافظه خود به یاد داشته باشند . این نرم افزار برای حفاظت از رمزهای عبور موجود در نرم افزار کاربران از تکنیک های نرم افزاری مختلفی استفاده می نماید و تنها مدیر برنامه قابلیت دسترسی به رمزهای عبور درون نرم افزار را دارد. بدین شکل کاربران یک رمز عبور را به خاطر می سپارند و آن رمز عبور نرم افزار مدیریتی می باشد. همچنین این نرم افزار از ابزارهایی نیز برخوردار می باشند که از میان آن ها می توان به ابزار حفاظت از فایل ها ، ابزار ساخت و ایجاد رمزهای عبور تصادفی ، قابلیت Drag&Drop در هنگام ورود به وب سایت ها و استفاده از رمزهای عبور و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  AceBIT Software می باشد.

 

دیگر ویژگی های نرم افزار:

 

- حفاظت بالا از اطلاعات حساس با استفاده از الگوریتم Rijndael 256-Bit

 

- حفاظت از رمزهای عبور در مقابل keyloggers و spyware

 

- دارای ویژگی کامل کردن خودکار با وارد نمودن نام کاربری در وب سایت ها

 

- قابلیت اجرا بر روی Flash USB ها

 

- سازگاری با شبکه

 

و … .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/GameJackal%20Pro%20v4.1.1.0%20Final/GameJackal%20Pro-www.lxl.ir.jpg

بسیاری از افرادی که با بازی های کامپیوتری سروکار دارند با بازی هایی مواجه شده که علاوه بر نصب هنگام بازی نیز نیاز به گذاشتن سی دی بازی مربوطه داخل سی دی رام جهت انجام بازی می باشند و گاهی اوقات این گونه بازی ها که دارای چنین روشی برای اجرای آنها بوده کاربران را دچار مشکل می نماید، از آن جهت که کاربر را جهت انجام بازی به سی دی بازی مربوطه وابسته می نماید و اگر به هر دلیلی در حین مراحل بازی سی دی مربوطه دچار مشکل شود ادامه بازی برای کاربر مقدور نبوده که البته این یکی از مشکلات بوده و مشکلات دیگری نیز وجود داشته که علاقه مندان بازی های کامپیوتری بیشتر به آن واقف می باشند. البته عده ای با استفاده از نرم افزارهای ایجاد درایو مجازی این مشکل را حل کرده اند ولی این نرم افزار بدون نیاز به ایجاد درایو مجازی و Image برداری از سی دی بازی این کار را انجام می دهد. نرم افزار GameJackal  نرم افزاری قدرتمند جهت حل مشکل فوق می باشد که از قابلیت های شاخص این نرم افزار استفاده آسان از آن و نیاز نداشتن به سی دی بازی است. در نسخه جدید ارائه شده تمام بازی های روز که نیاز به سی دی جهت اجرا داشته اضافه شده است و این امکان فراهم شده که کاربر با استفاده از ایجاد یک پروفایل برای بازی مورد نظر و ایجاد آیکون جدید با استفاده از این نرم افزار بتواند بدون نیاز به قرار دادن سی دی در سی دی رام بازی مورد نظر خود را اجرا کنند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GameJackal Pro v4.1.1.0 Final:

- ساخت سریع پروفایل جهت انجام بازی با کارایی مشابه آیکون همان بازی

- قابلیت image mode جهت انجام بازی هایی که نیاز به سی دی و یا دی وی دی در حین اجرا داشته

- پشتیبانی از سیستم های چند پردازنده ای و توانایی انتخاب پردازنده مورد نظر در حین بازی

- ابزاری جهت محافظت از پروفایل های شخصی با قابلیت گذاشتن پسورد بروی پروفایل و…

- بهینه سازی و کاهش زمان بارگذاری بازی

- پشتیبانی از جدیدترین بازی های موجود

- قابلیت بروز رسانی خودکار نرم افزار

- محیط کاربری راحت و آسان

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/8/Driver%20Reviver%203.1.648.8165/Driver%20Reviver.jpg

برنامه Driver Reviver نرم افزاری است برای آپدیت و به روز رسانی درایور . این برنامه یکی از بزرگترین پایگاه های داده درایور در جهان محسوب می شود و می توانید با کمک آن آخرین نسخه درایور ها را به روز کنید .هم اکنون این نرم افزار را می توانید از  lxl دریافت کرده و درایور های خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید تا به بهبود کار سیستم خود کمک کنید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان