تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

 

تلویزیون من برنامه ای است که به وسیله آن قادرید شبکه های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه های سراسری، شبکه های استانی، شبکه های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان پذیر است. هم اکنون می توانید این نرم افزار فارسی و کم حجم را از سایت دانلودستان دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار myTV 1.2:
- محیط جذاب و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب کردن
- کاملا رایگان و بدون محدودیت

دریافت نرم افزار رادیو آنلاین در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار دفترچه تلفن جذاب یکی از نرم افزارهای کاربردی فارسی است که امکانات جالبی را در اختیار کاربران قرار  می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات موجود در دفترچه تلفن خود را به صورت دیجیتال در رایانه خود ذخیره نمایید. در این نرم افزار امکان جستجو ، گروه بندی اعضای لیست ، تقویم ، یادآوری مناسبت ها ، امکان ثبت یادداشت و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد. همچنین می توانید برای افراد مختلف عکس انتخاب کنید و در نرم افزار قرار دهید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان اعلام زمان اذان اشاره کرد که این مسلمأ این قابلیت به تفکیک شهر محل سکونت در نرم افزار گنجانده شده است.
 
آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان