تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

Web Calendar Pad نام نرم افزاری می باشد که می توانید از آن در زمینه طراحی و ساخت تقویم های مصور ماهانه استفاده کنید. پس از طراحی نیز این امکان را دارید تا به وسیله این نرم افزار، تقویم خود را در وبسایت خود به انتشار بگذارید یا آنرا به عنوان یک نرم افزار بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و یا حتی آنرا پرینت کرده و از آن به عنوان تقویم دیواری استفاده نمایید. این نرم افزار به افرادی که هیچ دانشی در مورد HTML ندارند کمک میکند تا کد تقویم ساخته شده خود را به صورت آماده دریافت کرده و آنرا در وبسایت خود منتشر کرده و به آپدیت روزانه آن بپردازند. در هنگام طراحی هم می توانید از طرح های از قبل طراحی شده موحود در این نرم افزار و هم از عکس ها و آیکون هایی که بر روی سیستم خود دارید استفاده نمایید.



ادامه مطلب ...


Hot MP3 Downloader نرم افزاری است که به شما آسان ترین و کارآمدترین راه دانلود موزیک های رایگان را نشان میدهد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و محیط کار آن نیز بسیار جذاب می باشد. به طور مثال شما لازم نیست برای پیدا کردن و دانلود آهنگی با نام " همه چیز آرومه" کل اینترنت را زیر و رو کرده تا بتوانید یک لینک معتبر پیدا کنید. این نرم افزار با داشتن یک موتور جستجوی قدرتمند و پیشرفته به شما کمک می کند تا با وارد کردن یکی از موارد آن مانند کلمه کلیدی، نام خواننده، سبک، سال انتشار یا … موزیک مورد نظر را یافته و آنرا به سرعت دانلود نمایید. این نرم افزار با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ MP3  در پیدا کردن موزیک موردنظرتان به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار با انواع دستگاه های پلیر دیجیتال مانند iPod، iPhone، PSP، PDA و گوشی همراه سازگاری دارد.



ادامه مطلب ...


 Avant Browserیک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 



ادامه مطلب ...


Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.
بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



ادامه مطلب ...


Ashampoo Photo Optimizer قادر است تا به شما در زمینه ی ویرایش تصاویر کمک کند. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی عکس و یا عکسهای مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و سپس اقدام به انجام ویرایشهای دلخواه بر روی آن نمایید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در تنظیم رنگ تصاویر و ایجاد افکت های مختلف بر روی آن است به طوری که شما می توانید توسط این نرم افزار عکس رنگی خود را به عکس سیاه و سفید تبدیل کنید و یا رنگ آن را تغییر دهید. یکی از قابلیت های بسیار عالی این نرم افزار امکان از بین بردن قرمزی رنگ چشم در عکس است در واقع شما با کمک این قابلیت می توانید عکس هایی را که با دوربین عکاسی خود گرفته اید و در آنها قرمزی رنگ چشم دیده می شود را بر طرف کنید تا زیباتر شوند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان چرخش تصاویر در زاویای مختلف و نیز امکان بزرگنمایی تصاویر اشاره کرد.



ادامه مطلب ...


Ashampoo HDD Control با پشتیبانی از انواع هارددیسک ها و پل های ارتباطی به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند به مانیتورینگ لحظه به لحظه وضعیت هارددیسک سیستم می پردازد و به کاربر نشان می دهد که در هرلحظه چه میزان از فضای هارددیسک در اشغال است ، کش سایز چه میزان است ، تعداد پارتیشن ها و نوع آن ها را مشخص می کند و به طور کلی اطلاعات بسیار کامل و جامعی را پیرامون هارددیسک سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار جذابی مانند دیگر نرم افزار های شرکت Ashampoo بهره می برد استفاده از قابلیت ها را برای کاربران آسان تر می سازد.از قابلیت های مهم Ashampoo HDD Control می توان به امکان حذف فایل های اضافی که برروی بخش های مختلف هارددیسک و سیستم عامل ذخیره می شوند اشاره نمود. این قابلیت کمک می کند تا در هارد دیسک علاوه بر افزایش فضای خالی سرعت دسترسی به فایل ها به میزان بالایی افزایش یابد ، فایل هایی نظیر history های حاصل از وبگردی ، کش ها و فایل های خام حاصل از نصب نرم افزار های مختلف و بسیاری از کپی ها که در نتیجه انجام کارهای مختلف در چند محل از هارددیسک ذخیره می شوند ، جز فایل ها و فولدرهایی هستند که به صورت کاملا مشخص پاک خواهند شد.
یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان Defragment کردن هارددیسک است. Defragment یا یکپارچه سازی پارتیشن ها کمک می کند تا هارددیسک همیشه در حالت ایده آل خود باقی بماند. Ashampoo HDD Control این امکان را فراهم می کند تا در محیطی جذاب و با امکانات کامل هارددیسک را یکپارچه نمود.

 



ادامه مطلب ...


Supernatural The Animation 2011 HDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|هر هفته سه قسمت از این انیمیشن سریالی افزوده خواهد شد|

برای اولین بار در سایت های ایرانی با ترجمه و زیرنویس فارسی اختصاصی سایت تهران دانلود

 

نام انیمیشن : Supernatural The Animation – قسمت های ۱ الی ۳

ژانر : انیمیشن ، درام ، فانتزی ، ترسناک ، معمایی

سال انتشار : ۲۰۱۱

مدت زمان : ۲۲ قسمت ۲۰ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۵۰ مگابایت

کیفیت : HDRip

زیرنویس : زیرنویس فارسی اختصاصی تیم ترجمه تهران دانلود

IMDB

خلاصه داستان : Supernatural the animation نام انیمیشن است که نام و فیلمنامه آن برگرفته شده از سریالی به همین نام می باشد . موضوع داستان در مورد دو برادر به نام های سم و دین وینچستر بوده که شغل آن دو شکار انواع ارواح ، شیاطین و … است . مادر این دو برادر در کودکی توسط یکی از شیاطین کشته شد ، که از آن به بعد دو برادر راه پدر خود یعنی شکار ارواح را در پش گرفته تا راز قتل مادر خویش را در یابند . در هر قسمت ضمن پیگیری داستان کلی ، دو برادر با خطراتی مواجه می شوند که …

از نکات قابل توجه این سریال که ساخت کمپانی برادران وارنر در ژاپن می باشد ، می توان به حضور جرد پادلکی ( صدای سم وینچستر ) در صدا پیشگی این سریال نام برد . سایت تهران دانلود  این انیمیشن جذاب را به شما عزیزان پیشنهاد می کند .



ادامه مطلب ...


مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.همچنین در این پست ، کلید های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.



ادامه مطلب ...


آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت  تهران دانلود با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.



ادامه مطلب ...


EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)



ادامه مطلب ...


مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Fresh fruit را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.



ادامه مطلب ...


Smashing Defrag یک نرم افزار کم حجم و قدرتمند در ضمینه بهینه سازی و یک پارچه سازی اطلاعات درون هارد دیسک ها می باشد. این نرم افزار با روش های خاص سرعت یک پارچه سازی اطلاعات را بالا برده و باعث افزایش سرعت و کارایی هارد دیسک شما خواهد شد. امیدواریم استفاده لازم را ببرید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 9:42 :: نويسنده : admin

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای بیش از 240 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.



ادامه مطلب ...


عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 333:
- یک ایرانی در میان 100 خلاق برتر سال 2011
- توصیه وزیر اطلاعات درباره امنیت شبکه‌های اینترنتی
- زیرساخت، ترافیک ترمینیشن را به مزایده گذاشت
- ماجرای هک ایران‌داک
- رونمایی از ویندوز 8
- گوگل، پلیس امنیتی اینترنت!
- احتمال عرضه آیفون ارزان، بیشتر شد
- اپل و دردسر ضد ویروس‌هایش
- تفاوت‌های انواع میزبانی وب یا Web Hosting
- میانبرهای گوگلی



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 9:38 :: نويسنده : admin

شما کاربران گرامی شاهد پنجاه و شش تصویر والپیپر زیبا برای سیستم های دو مانیتوره با فرمت jpg و کیفیت بالا می باشید. افراد می توانند از این پس زمینه های متنوع در تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



ادامه مطلب ...


کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "شب های انتظار" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


FBackup نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند تا در صورت از دست دادن اطلاعات با بازیابی آن ها اطلاعات خود را مجددا به دست آورند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کمک به کاربران در این زمینه استفاده می کنند و بدین شکل کاربران مختلف قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را مجددا بعد از نابودی در اختیار داشته باشند.



ادامه مطلب ...


۱۲۳Tag نرم افزاری آسان برای ویرایش تگ های MP3 , تغییر نام , مدیریت اطلاعات آهنگ ها , کاور و شعر های موجود در فایل MP3 می باشد .با استفاده از اسکنر فایل می توانید بصورت اتوماتیک با استفاده از تگ ها اسم فایل ها را نیز مناسب با تگ ها تغییر دهید . همینطور قادر خواهید بود سرچ پیشرفته ای در بین آهنگ هایتان از طریق اسم فایل یا تگ های آنها داشته باشید و بعد قادر خواهید بود یک Playlist از آهنگ های مورد نظر خود درست کنید .هم اکنون این نرم افزار از تهران دانلود ، آماده دریافت می باشد.



ادامه مطلب ...


Kaizen Software Home Manager 3.0.3016.0 نرم افزار کاربردی و مفید برای مدیریت صورت حساب ها، اموال و دارایی های منزل است. شما با کمک این نرم افزار می توانید لیستی از اموال و مخارج منزل خود را تهیه کنید و همیشه جساب آنها را داشته باشید. مواردی همچون پرداختی های بیمه، هزینه تعمیرات، هزینه های کالاهای مصرفی و یا لیست دارایی ها، لوازم منزل، تجهیزات و مواردی از این قبیل. همچنین نرم افزار امکان ویرایش و جستجوی اطلاعاتی را که در نرم افزار وارد نموده اید را به شما می دهد.



ادامه مطلب ...


Free Video to Flash Converter نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که می تواند انواع فرمت های ویدئویی را به آسانی و با سرعت بالا به فرمت فلش تبدیل نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار ببرید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان