تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

با سلام. امروز برای کاربران تهران دی ال آیکون های با موضوع پزشکی و دارو آماده کردیم که می تونید به راحتی دانلود کنید

 



ادامه مطلب ...


امروز برای شما بازدیدکنندگان گرامی مجموعه آیکون های زیبای شبکه های اجتماعی طرح فنجان را گذاشتم که می تونید در ادامه مطلب دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


دومین مطلب امروز سایت تهران دی ال، مربوط به آیکون های سلطنتی می باشد. مجموعه ای از آیکون های سلطنتی با کیفیت بالا و زیبا مناسب انواع طراحی های قدیمی. هم اکنون این بسته زیبا را از تهران دی ال دریافت کنید.

 



ادامه مطلب ...


کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "شب های انتظار" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


۱۲۳Tag نرم افزاری آسان برای ویرایش تگ های MP3 , تغییر نام , مدیریت اطلاعات آهنگ ها , کاور و شعر های موجود در فایل MP3 می باشد .با استفاده از اسکنر فایل می توانید بصورت اتوماتیک با استفاده از تگ ها اسم فایل ها را نیز مناسب با تگ ها تغییر دهید . همینطور قادر خواهید بود سرچ پیشرفته ای در بین آهنگ هایتان از طریق اسم فایل یا تگ های آنها داشته باشید و بعد قادر خواهید بود یک Playlist از آهنگ های مورد نظر خود درست کنید .هم اکنون این نرم افزار از تهران دانلود ، آماده دریافت می باشد.



ادامه مطلب ...


Free Video to Flash Converter نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که می تواند انواع فرمت های ویدئویی را به آسانی و با سرعت بالا به فرمت فلش تبدیل نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار ببرید.



ادامه مطلب ...


نرم افزار Splash Pro 1.8.0 یکی از نرم افزار های پر شمار پخش کننده صوت و تصویر است. این نرم افزار یکی از جدید ترین ها در نوع خود می باشد که با ظاهری ساده اما کاربر پسند قادر به پخش انواع فرمت ها بوده و نیازی به نصب ندارد. این نرم افزار با وجود حجم پایین قادر به پخش فیلم از تلویزیون دیجیتال با کیفیت بسیار بالا تر از مدیا پلیر ویندوز می باشد. با Splash Player کیفیت را احساس کنید.



ادامه مطلب ...


AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد. امکان استخراج فایل های صوتی از درون فایل های تصویری نظیر ویدئوها و همچنین فیلم ها ، قابلیت ویرایش همزمان چندین ترک صوتی ، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه ، امکان ضبط صدا از انواع ورودی ها ، قابلیت Import از اکثر سیستم های صوتی دیگر و البته قابلیت جالبی برای دوستداران iPhone که با استفاده از آن می توان برای این گوشی تلفن همراه Ringtone ساخت از جمله خصوصیات اصلی و کلیدی این نرم افزار جالب محسوب می شوند.



ادامه مطلب ...


کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "سینوهه" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


مجموعه ای بی نظیر با بیش از ۸۰ ساعت آموزش ویدیویی زبان انگلیسی ! مجموعه فوق العاده ی English For Low Levels که در بسیاری از وبسایت ها و مکان های آموزشی با نام EFU از آن نام برده شده است ، کلکسیونی بی نظیر از ۸۰ سی دی آموزشی تصویری می باشد که به آموزش زبان از سطح کاملا مبتدی (کسی که هیچ یک از کلمات انگلیسی را نمی داند) تا سطح حرفه ای (کاربرد روزانه انگلیسی در زندگی خود) می پردازد. این مجموعه ، برنامه ای می باشد که در تلویزیون های آمریکایی نیز به نمایش درآمده و به عنوان یکی از معتبرترین و کاراترین منابع آموزش انگلیسی می باشد. از ویژگی های ان مجموعه به روند عملی-تکاملی این مجموعه می توان اشاره نمود. همچنین در این مجموعه ، موضوع هر بحث با موضوع دیگری متفاوت بوده و هر بحث آن حدود ۱ ساعت می باشد که در یک سی دی گنجانده شده است. تمامی گرامرهای انگلیسی نیز در این مجموعه آموزشی به طور کابردی به شما آموزش داده خواهد شد. این مجموعه شامل ۳ سطح مختلف می باشد : Low Level , Elementary , Intermediate . که بیشتر تمرکز بر روی بخش Low Level و Elementary می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار در وبسایت های ایرانی به صورت رایگان از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

|این مجموعه شامل ۳ سطح می باشد که هر ۴ روز یک سطح آن افزوده خواهد شد|

دریافت آموزش زبان در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


سال پیش ، شرکت معروف و محبوب ادوبی ، نسخه CS5 تمامی نرم افزارهای کمپانی خود را تحت پکیج های متفاوتی عرضه کرد که با استقبال مثل همیشه بی نظیر مردم سرتاسر دنیا روبرو شد ! امسال نیز ، این شرکت نسخه CS5.5 نرم افزارهای خود را در اختیار کاربران سرتاسر دنیا قرار داده که بسیاری از مشکلات نسخه پیشین را برطرف نموده و آپدیت هایی در زمینه کار با نرم افزار به سمت هرچه بهتر شدن آن صورت گرفته است. این مجموعه شامل جدیدترین نسخه های نرم افزارهایی هست که تا به حال شرکت ادوبی به ساخت و ارائه آن ها پرداخته است. شما می توانید در ادامه مطلب لیست نرم افزار های موجود در این مجموعه بی نظیر را مشاهده نمایید. این مجموعه ، یک پکیج هوشمند برای طراحی های دیجیتالی شما می باشد. می توانید از نقاشی های طبیعی لذت ببرید ، به طراحی های ۳بعدی خود بپردازید ، به صورت پرسپکتیو طراحی کنید ، و … . از ویژگی های بارزی که در نسخه جدید نرم افزارهای شرکت ادوبی مورد توجه قرار گرفته ، افزایش سرعت نرم افزارها و راحت تر شدن کار با آن ها می باشد. البته راحتی نه به معنای کاهش امکانات ، بلکه با امکانات بیشتر و پیچیدگی کمتر ! به زبان ساده شما می توانید ماجرای زندگی روزمره خود را در هر زمینه ای ، اگر می خواهید به دنیای دیجیتال تبدیل کنید ، در این مجموعه بیاید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه فوق العاده را به صورت رایگان و برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Outsim SynthMaker نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به ایجاد یک آلت موسیقی با صدایی دلخواه نمایند. در این نرم افزار نیاز به هیچ گونه کدنویسی نرم افزاری نمی باشد و کاربران تمامی امور را به صورت گرافیکی انجام می دهند. به وسیله این نرم افزار کاربران قادر به ساخت ابزار موسیقی مورد علاقه خود با صدای کاملا دلخواه می باشند. در این نرم افزار کاربران قادر به ایجاد صداهای چندلایه نیز می باشند. استفاده از ابزارهای این برنامه برای کاربران در سطوح متوسط نیز مناسب است. این نرم افزار محصولی از شرکت Outsim می باشد.

دریافت این نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Video Enhancer نام نرم افزاری برای بالا بردن کیفیت فایل های تصویری می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند فایل های تصویری با کیفیت پایین را بهینه سازی نموده و تصاویر مربوطه را به صورت بهتری مشاهده نمایند. در بسیاری از فایل های تصویری ای که مشکل افت کیفیت را دارا می باشند کاربران قادر نیستند تا تصاویر را در اندازه بزرگ مشاهده نمایند و برای جلوگیری از ایجاد ترک های مربع شکل در هنگام پخش تصویر آن را در اندازه کوچک مشاهده می کنند. نرم افزار معرفی شده دارای این توانایی می باشد تا این مشکل را برطرف سازد ، یعنی کاربران در صورت بزرگ کردن اندازه تصویر در هنگام پخش نیز از مشکل یاد شده در امان می باشند و تصویر را بدون هیچ مشکلی مشاهده می کنند.

دریافت نرم افزار تغییر فرمت های ویدئویی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.5.0426  نام نرم افزاری قدرتمند است که با کمک آن می توانید به راحتی روی اکثر فرمت های صوتی و تصویری احاطه کامل داشته باشید و اکثر این فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کنید . سرعت بالا در تبدیل فرمت ها یکی از قابلیت های اصلی در این نرم افزار است . در ضمن سرعت بالا در تبدیل در کنار کیفیت بالا باعث شده این نرم افزار یکی از بهترین های عرصه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر باشد . وسعت پشتیبانی فرمت های این نرم افزار بسیار زیاد است و برای بخش ورودی و خروجی آن باید توضیحات جداگانه ای داده شود . همچین این نرم افزار در عین حرفه ای بودن رابط کاربری ساده ای دارد .

 

دریافت نرم افزار تبدیل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Photo Commander  نام نرم افزاری قدرتمند به منظور رسیدگی به امور مختلف نگهداری عکس ها و مدیریت بر این نوع فایل ها می باشد. در این نرم افزار علاوه بر فایل های عکس کاربران قادر به مدیریت و دسته بندی دیگر فایل های تصویری نیز می باشند. در این نرم افزار می توان از ابزارهای مختلفی بهره برد که از این میان می توان به ابزارهای ویرایش عکس و کپی فایل ها بر روی دیسک اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


AUDACITY یک نرم افزار رایگان و منبع باز می باشد که به منظور ضبط و ویرایش صدا به کار می رود. از جمله قابلیت های آن، ویرایش از طریق COPY، CUT و PASTE اصوات، IMPORT و EXPORT کردن فایل های WAV، AIFF، MP3، OGG و … ، میکس کردن چند TRACK، تعداد بسیار زیادی افکت های دیجیتالی و پلاگین، حذف نویز، پشتیلنی ازحالت های MULTI-CHANNEL و امکانات فراوان دیگری که این نرم افزار را تبدیل به رقیبی برای نرم افزارهای تجاری هم ردیف خود کرده است.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


اگر از بیننده های فیلم های نوروزی امسال تلویزیون باشید می دانید در تبلیغات تلویزیونی فیلم های سینمایی نوروز که صدا و سیما آنها را از شبکه های مختلف پخش میکند از چند موسیقی بسیار زیبا استفاده می کند که ما قصد داریم شما را با این موسیقی ها آشنا کنیم.
در تبلیغات پخش شده از شبکه تهران هنگام تبلیغات فیلم های سینمایی موسیقی الکترونیک جذابی در پس زمینه تصاویر پخش می شود که بسیار زیباست. این موسیقی که خیال یا همان Reverie نام دارد توسط آهنگساز جوان و و دورگه آلمانی Kez که تخصص ساخت موسیقی آن در سبک های Electronic و Hip Hop ساخته، تهیه و تنظیم شده است.

دریافت موسیقی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.
با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


این مجموعه شامل ۱۱ ساعت فلش زیبا و گرافیکی بوده که در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ساخته شده اند. از این ساعت های زیبا می توان به عنوان محافظ نمایش گوشی موبایل استفاده کرد. هم اکنون می توانید این ساعت های زیبا که با فرمت swf می باشند را از سایت  دانلودستان دریافت نمائید

دریافت ساعت های فلش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان