تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

با سلام در این پستم سری کامل فونت های سلطان را برای شما عزیزان آماده کرده ام که در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.



ادامه مطلب ...


Ashampoo HDD Control با پشتیبانی از انواع هارددیسک ها و پل های ارتباطی به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند به مانیتورینگ لحظه به لحظه وضعیت هارددیسک سیستم می پردازد و به کاربر نشان می دهد که در هرلحظه چه میزان از فضای هارددیسک در اشغال است ، کش سایز چه میزان است ، تعداد پارتیشن ها و نوع آن ها را مشخص می کند و به طور کلی اطلاعات بسیار کامل و جامعی را پیرامون هارددیسک سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار جذابی مانند دیگر نرم افزار های شرکت Ashampoo بهره می برد استفاده از قابلیت ها را برای کاربران آسان تر می سازد.از قابلیت های مهم Ashampoo HDD Control می توان به امکان حذف فایل های اضافی که برروی بخش های مختلف هارددیسک و سیستم عامل ذخیره می شوند اشاره نمود. این قابلیت کمک می کند تا در هارد دیسک علاوه بر افزایش فضای خالی سرعت دسترسی به فایل ها به میزان بالایی افزایش یابد ، فایل هایی نظیر history های حاصل از وبگردی ، کش ها و فایل های خام حاصل از نصب نرم افزار های مختلف و بسیاری از کپی ها که در نتیجه انجام کارهای مختلف در چند محل از هارددیسک ذخیره می شوند ، جز فایل ها و فولدرهایی هستند که به صورت کاملا مشخص پاک خواهند شد.
یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان Defragment کردن هارددیسک است. Defragment یا یکپارچه سازی پارتیشن ها کمک می کند تا هارددیسک همیشه در حالت ایده آل خود باقی بماند. Ashampoo HDD Control این امکان را فراهم می کند تا در محیطی جذاب و با امکانات کامل هارددیسک را یکپارچه نمود.

 



ادامه مطلب ...


EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)



ادامه مطلب ...


Smashing Defrag یک نرم افزار کم حجم و قدرتمند در ضمینه بهینه سازی و یک پارچه سازی اطلاعات درون هارد دیسک ها می باشد. این نرم افزار با روش های خاص سرعت یک پارچه سازی اطلاعات را بالا برده و باعث افزایش سرعت و کارایی هارد دیسک شما خواهد شد. امیدواریم استفاده لازم را ببرید.



ادامه مطلب ...


FBackup نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند تا در صورت از دست دادن اطلاعات با بازیابی آن ها اطلاعات خود را مجددا به دست آورند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کمک به کاربران در این زمینه استفاده می کنند و بدین شکل کاربران مختلف قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را مجددا بعد از نابودی در اختیار داشته باشند.



ادامه مطلب ...


Kaizen Software Home Manager 3.0.3016.0 نرم افزار کاربردی و مفید برای مدیریت صورت حساب ها، اموال و دارایی های منزل است. شما با کمک این نرم افزار می توانید لیستی از اموال و مخارج منزل خود را تهیه کنید و همیشه جساب آنها را داشته باشید. مواردی همچون پرداختی های بیمه، هزینه تعمیرات، هزینه های کالاهای مصرفی و یا لیست دارایی ها، لوازم منزل، تجهیزات و مواردی از این قبیل. همچنین نرم افزار امکان ویرایش و جستجوی اطلاعاتی را که در نرم افزار وارد نموده اید را به شما می دهد.



ادامه مطلب ...


Ashampoo Undeleter نرم افزاری بسیار کاربردی جهت بازگرداندن فایل های حذف شده می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید فایل های حذف شما شامل عکس ها، آهنگ ها و برنامه ها و … را بازیابی نمایید. از ویژگی این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن اشاره نمود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.



ادامه مطلب ...


نرم افزار Quick Search نرم افزاری کاربردی برای جستجوی سریع تر بین فایل های مورد نظرتان می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی و در کمترین زمان ممکن قادرید فایل مورد نظر خود را از میان انبوه فایل ها درون هارد دیسک خود پیدا نمایید. این نرم افزار علاوه بر حجم پایین، رایگان نیز می باشد. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.



ادامه مطلب ...


Sandra Professional Engineer v2011.6.17.55 یک دستیار خوب و حرفه ایست که به شما در امر آنالیز،عیب یابی و گرفتن گزارش از وضعیت سخت افزار کامپیوتر کمک می کنه!این برنامه اطلاعات بسیار زیادی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستم شما در اختیارتون میذاره طوری که میشه ادعا کرد ، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، توی هیچ کاتالوگی موجود نیست!شما به کمک این برنامه میتونید سیستم خودتون رو آنالیز کنید.مثلا کارایی CPU خودتون رو بسنجین وبدونین نسبت به سخت افزار های دیگه (cpu) چطور کار میکنه.اگه تازه کامپیوتر خریدین و نمیدونین که فروشنده از چه قطعاتی استفاده کرده و به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید که کیس رو باز کنید، تنها راهش اینه که از یه همچین برنامه ای استفاده کنید و به همه جزییات مربوط به سیستم خودتون دسترسی داشته باشید!این برنامه همچنین امکات چک کردن و برسی اکثر سخت افزار ها رو میده و به راحتی میتونید با این برنامه قطعات نیمه خراب و خراب رو شناسایی کنید.



ادامه مطلب ...


AVS Image Converter یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زمینه تبدیل فرمت های تصاویر ارائه شده است. نرم افزار کامل که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکانات جانبی دیگر تقریبا تمامی خواسته ها را جوابگو خواهد بود. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و همچنین عدم بهم ریختن کیفیت و یا انیمیشن های GIF در تبدیل به فرمت های دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار جدید به چشم می خورند. امکان قرار دادن Watermark برای تصاویر، تبدیل به سند PDF ، اضافه کردن افکت های زیبا به نرم افزار و قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین اندازه فریم ها جز قابلیت های کلیدی AVS Image Converter محسوب می شوند.



ادامه مطلب ...


Vit Registry Fix Pro نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه رفع مشکلات ناشی از رجیستری می باشد. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهای بهینه سازی رجیستری نیز می باشد . از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های پشتیبان برای رجیستری و قابلیت بازگردانی آن اشاره نمود. به وسیله این ابزار دیگر با پیغام های خطای ناگهانی که منشا آن ها در رجیستری می باشد مواجه نخواهید شد و سرعت و کارایی نرم افزارها را نیز بهبود می بخشید.



ادامه مطلب ...


DeepSea Obfuscator ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.



ادامه مطلب ...


اینبار از سایت بزرگ تهران دانلود ، پک جدیدی از زیباترین آیکون های ویندوز را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل ۶۰ آیکون با فرمت PNG و ICO و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.هم اکنون می توانید این مجموعه را به صورت رایگان از تهران دانلود ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


Webyog SQLyog Ultimate نرم افزار مفید و با نحوه استفاده آسان می باشد که می توانید توسط آن دیتابیسهای Mysql خودتون رو مدیریت کنید، برای php کارها و دوستانی که دستی در برنامه نویسی تحت وب دارند باید عرض کنم که Webyog SQLyog Ultimate همانند phpMyAdmin می باشد که همه شما قطعا با آن آشنایی دارید با این تفاوت که این برنامه امکانات بیشتری در خود جای داده است.

دریافت نرم افزار مدیریت دیتابیسها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


سال پیش ، شرکت معروف و محبوب ادوبی ، نسخه CS5 تمامی نرم افزارهای کمپانی خود را تحت پکیج های متفاوتی عرضه کرد که با استقبال مثل همیشه بی نظیر مردم سرتاسر دنیا روبرو شد ! امسال نیز ، این شرکت نسخه CS5.5 نرم افزارهای خود را در اختیار کاربران سرتاسر دنیا قرار داده که بسیاری از مشکلات نسخه پیشین را برطرف نموده و آپدیت هایی در زمینه کار با نرم افزار به سمت هرچه بهتر شدن آن صورت گرفته است. این مجموعه شامل جدیدترین نسخه های نرم افزارهایی هست که تا به حال شرکت ادوبی به ساخت و ارائه آن ها پرداخته است. شما می توانید در ادامه مطلب لیست نرم افزار های موجود در این مجموعه بی نظیر را مشاهده نمایید. این مجموعه ، یک پکیج هوشمند برای طراحی های دیجیتالی شما می باشد. می توانید از نقاشی های طبیعی لذت ببرید ، به طراحی های ۳بعدی خود بپردازید ، به صورت پرسپکتیو طراحی کنید ، و … . از ویژگی های بارزی که در نسخه جدید نرم افزارهای شرکت ادوبی مورد توجه قرار گرفته ، افزایش سرعت نرم افزارها و راحت تر شدن کار با آن ها می باشد. البته راحتی نه به معنای کاهش امکانات ، بلکه با امکانات بیشتر و پیچیدگی کمتر ! به زبان ساده شما می توانید ماجرای زندگی روزمره خود را در هر زمینه ای ، اگر می خواهید به دنیای دیجیتال تبدیل کنید ، در این مجموعه بیاید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه فوق العاده را به صورت رایگان و برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


شاید تا کنون خواسته باشید یک فیلم آموزشی از نحوه کار یک برنامه یا انجام یک عملیت خاص در ویندوز  تهیه کنید و یا اینکه یک صحنه از بازی مورد علاقه خود را ضبط کنید و یا هم اینکه تصاویر دریافتی وبکم را در مسنجر ها ضبط کنید . مهانطور که می دانید انجام این کار بدون در اختیار داشتن یک نرم افزار قدرتمند امکان پذیر نمی باشد از این رو در اختیار داشتن یک ابزار قدرتمند برای انجام آنها امری است ضروی . ضبط فیلم، صدا و یا تصویر از هرچه که در مانیتور می بینید تخصص BSR Screen Recorder است . هر قسمتی از صفحه نمایش ، هر پنجره خاصی یا کل صفحه نمایش قابل تصویربرداری است . تنها کافیست تا بدانید که چه می خواهید و پس از آن بقیه ی کارها را به دستان قدرتمند این نرم افزار بسپارید . این برنامه که از ۳ بخش مختلف تشکیل شده است علاوه بر امکان ضبط کارهای شما ، قابلیت میکس فیلم های گرفته شده و ویرایش حرفه ای آنها در قالب های Movie Lab و Movie Studio در اختیارتان قرار می دهد .

دریافت نرم افزار ضبط صفحه نمایش در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


ShiVa Advanced Edition نرم افزاری کامل و همه جانبه برای ایجاد هر نوع نرم افزار می باشد. بوسیله این نرم افزار شما می توانید به ساخت بازی های کامپیوتری ۳بعدی اول شخص ، نرم افزارهای مهندسی ، نرم افزارهای معماری ، نرم افزارهای بازاریابی و ارتباطی و … بپردازید. ShiVa موتور گرافیکی جدیدی را در زمینه طراحی نرم افزارها ارائه داده است که تمامی افکت های مورد نیاز شما برای طراحی هر نوع جلوه ای را به همراه دارد. همچنین شما می توانید در طراحی های خود از جلوه های ویژه ۳بعدی نیز استفاده نمایید. از ویژگی های برجسته این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای در این زمینه ، صداهای پیش فرض موجود در لیست انتخابی شما می باشد که می توانید از آن ها برای صدادار کردن نرم افزار و یا بازی خود استفاده نمایید. در بخش مدیریتی ویدیوهای نرم افزار ، شما می توانید ویدیوهایی با کیفیت فوق العاده را به کاربران خود ارائه دهید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار برنامه نویسی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


این برنامه توانایی جست و جو و بازیاپی تمامی فایلهای پاک شده در کامپیوتر شما را دارد. قابلیت پیدا کردن اطلاعات نرم افزار های کرش شده، درایو های فرمت شده  و فایل های پاک شده به علت ویروس و خاموش شدن سیستم را دارد. قابلبت بازیابی از  رم موبایل ، فلش مموری ها وهمچنین ،mmc ها قابلیت پیداکردن  عکسهای پاک شده، ایمیل های پاک شده ، ,ویدئو های پاک شده را داراست .

دریافت نرم افزار ریکاوری در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 دیسک بوت یا همان دیسک Startup برای هر سیستمی یک نیاز ضروری است تا در صورت نیاز کاربر بتواند سیستم را توسط آن بالا بیاورد و کارهای مورد نیاز مانند نصب سیستم عامل و … را انجام دهد .ولی این کار تنها توسط دیسکت صورت نمی گیرد. امروزه حافظه های مختلف دیگری نیز رایج شده اند که از سرعت بالایی برخوردارند . FlashDisk ها که از طریق پورت USB به سیستم شما متصل می شوند از این گروهند .FlashBoot نام نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید است که به شما امکان ساخت FlashDisk های Bootable را می دهد و از این به بعد شما میتوانید تنها با وارد کردن FlashDisk خود مشکل را حل نمایید .توانایی تبدیل دیسکت و StartUp CD Bootable به FlashDisk قابل بوت . ساخت Bootable برای تمامی سیستم عامل ها , ساخت Password Recovery Disk برای ویندوز های NT/2000/XP و … برخی از ویژگی های این نرم افزار مفید می باشند .

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Atomic Time Synchronizer نرم افزاری کم حجم و قدرتمند برای همزمان سازی و تنظیم دقیق ساعت سیستم شما با ساعت های جهانی است. این برنامه با وصل شدن به سرور اصلی ، ساعت سیستم شما را دقیق دقیق می کند. این برنامه برای کسانی که می خواهند ساعتی بصورت دقیق حتی دقیقی ثانیه داشته باشند بسیار مفید خواهد بود. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 25 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان