تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

برای این ساعت از تهران دی ال  قالب جدید سایت آی طرح رو با حفظ کپی رایت برای دانلود گذاشتم تو این نسخه از قالب امکانات بهتر  و طراحی های زیباتری  اضافه شده.

 



ادامه مطلب ...


برای این ساعت از تهران دی ال  قالب جدید سایت آی تمپ رو با حفظ کپی رایت برای دانلود گذاشتم تو این نسخه از قالب امکانات بهتر  و طراحی های زیباتری  اضافه شده.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:فروشگاه, قالب, مارشال, مارشالگ , :: 15:16 :: نويسنده : admin

با احترام

همانطور که میدانید سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، سیستمی است بسیار انعطاف پذیر تجربه نشان داده است که از وردپرس برای ایجاد هر سایتی میتوان استفاده نمود . یکی از استفاده هایی که امروزه در وب سایت های پارسی زبان مشاهده میکنیم ، استفاده از وردپرس به منظور فروشگاه ساز هست .

برای این ساعت از تهران دانلود قالب بسیار زیبا و پویای فروشگاهی مارشال را برای شما عزیزان آماده نموده ایم که طراحی و کدنویسی آن توسط تیم تهران دانلود انجام شده است که میتوانید این قالب ارزشمند و گران قیمت را بصورت رایگان از ادامه مطلب دریافت نمایید.

 

پانوشت:درخواست عاجزانه اینجانب طراح قالب از شما دوست عزیز این است که برای حمایت از ما حتما با ذکر منبع کپی کنید و متن کپی رایت را حذف نکنید…

 

افزونه های مورد نظر در ادامه مطلب ذکر شدند

با سپاس

 



ادامه مطلب ...


قالب رها نسخه ۱ که در روز های اول مورد استفاده قرار گرفت . این قالب اختصاصی از طراحی گرافیک زیبایی برخوردار است و کاملا سئو است.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, :: 14:4 :: نويسنده : admin

با احترام

 

برای این ساعت از تهران دی ال قالب بسیار سبک و بهینه سایت راحت سئو را برای وردپرس آماده نموده ایم که این قالب در اصل قالب Silver Company  هست که فارسی سازی و سفارشی شده است که اکنون میتوانید از ادامه مطلب آن را دریافت کنید..

پ.ن: این قالب بصورت اصلی است و به هیچ عنوان کپی برداری یا ریپ نشده است !

 



ادامه مطلب ...


مجموعه ۱۲ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ تهران دانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


مجموعه اي از آهنگ هاي جديد و ملايم با فرمت mp3 قابل پخش در موبايل كه اين آهنگ هاي آرام بخش و جديد در سايت يم موبايل جمع آوري و منتشر شده است.كه اين زنگ خورهاي از كيفيت بالا و با سبك آرام و رمانتیک تهيه و در دانــــــلودســـــتان  آماده دانلود ميباشد.
 

دانلود مجموعه اي شامل 8 زنگ خور بي كلام و ملايم

دریافت آهنگ ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه زنگ های فابریگ گوشی موبایل نوکیا C7 که بسیار شنیدنی می باشند برای شما عزیزان آماده آماده شده که میتوانید از سایت دانــــــلودســـــتان  دانلود کنید.



ادامه مطلب ...


مجموعه ۱۰ رینگتون جدید و بسیار زیبا در سبک های ملایم تهیه کردیم. این زنگخور ها از کیفیت بالایی برخوردارند و مدت آن برای پخش زنگ موبایل مناسب میباشند هم اکنون با فرمت mp3 در یک فایل زیپ شده میتوانید از سایتدانــــــلودســـــتان دریافت نمائید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....



ادامه مطلب ...



امروز مجموعه ۱۰ زنگ موبایل برایتان آماده کرده ایم که بسیار با کیفیت میباشند.هم اکنون میتوانید پک شماره ۲ رینگتون های با کیفیت را از سایت دانــــــلودســـــتان در یک فایل زیپ شده با فرمت mp3 دریافت کنید.امیدواریم لذت ببرید.

دانلود رینگتون ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ٧۵ رینگتون زنگ ساعت ، را در این پست از سایت دانــــــلودســـــتان ، به طور رایگان برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ٧۵ رینگتون با فرمت MP3 و با کیفیت ۱۲۸ Kbps می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دانلود رینگتون ها در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


امروز ۱۰ زنگ موبایل برایتان آماده کرده ایم که بسیار با کیفیت میباشند.این زنگخور ها از کیفیت بالایی برخوردارند که هم اکنون با فرمت mp3 در یک فایل زیپ شده میتوانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمائید. پیشنهاد میکنم از دست ندهید.

دانلود رینگتونها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان