تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

The Witcher 2: Assassins of Kings دومین شماره از سری The Witcher است.بازی The Witcher محصول سال۲۰۰۷ استودیوی لهستانی CD Project RED است که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت GameSpy نمره عالی ۴٫۵ از۵ بگیرد.مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %۹۰ داد . The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان،کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند.با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود.در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاره CD Project RED اعلام شد که The Witcher 2 بر روی PC و کنسول ها انتشار خواهد یافت و دارندگان کنسول می توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

دریافت بازی اکشن کامپیوتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


کتاب موبایل گنجینه نسخه خرداد ماه 1390 منتشر شده است و از سایت تهران دانلود آماده دریافت می باشد. این نرم افزار یک گنجینه برای موبایل شما بوده که بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه که قابلیت پشتیبانی از جاوا را داشته باشند قابل اجرا می باشد. موضوعات و بخش های مختلف این کتاب جاوا را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دریافت کتاب موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار موبایل TTPod یک موزیک پلیر قوی و کامل برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 می باشد. این برنامه از فرمت های MP3, AAC, WMA و M4A پشتیبانی می کند. تنظیمات مختلف صدا نظیر باس، استریو، محو صدا و … ، اکولایزر ، رابط مخصوص برای کنترل توسط گوشی های صفحه لمسی ، تایمر خواب ، پشتیبانی از پوسته ها و افکت های بصری ، توقف پخش آهنگ در زمان پاسخگویی شما ، پخش آهنگ پس از قفل صفحه ، حل مشکلات نسخه های قبل و بسیاری از امکانات دیگر از ویژگی های این نرم افزار پلیر می باشد.

دریافت نرم افزار موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


رنامه موبایل Alexander Fokin quickLaunch یک نرم افزار کاربردی برای موبایل می باشد که با ایجاد یک پنل در آن می توان 5 نرم افزار دلخواه را انتخاب نمود تا در هر لحظه و در هر برنامه ای آن را به سرعت اجرا نمود. این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 و سیمبیان 3 می باشد.

دریافت نرم افزار موبایل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


این مجموعه شامل 30 والپیپر زیبا برای گوشی های موبایل می باشد که در سایز تصویر 240×320 از سایت تهران دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

دریافت مجموعه عکس های 30 تای در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین به نام تو برگشتی با کیفیت اوریجینال از سایت تهران دانلود آماده دریافت می باشد.

دریافت آهنگ در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ٢۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

دریافت کلید های فعال کسپرسکی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت تهران دانلود با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

دریافت آپدیت آفلاین NOD 32 در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب ...


یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:20 :: نويسنده : admin

مجموعه برنامه "کلاه قرمزی" محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو در ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش شد. عروسک خاطرانگیز "کلاه قرمزی" به همراه پسرخاله، پسرعمه زا، آقای مجری و میهمانان برنامه با ایجاد فضای مفرح و شاد در ایام نوروز، شادی بخش خانواده های ایرانی بودند.
کلاه قرمزی با تمام جذابیتهای و شیطنت های بامزه اش و ابراز علاقه به بچه ها، تلویزیون و آقای مجری علاوه بر ایجاد روحیه شاد در کودکان، سبب ایجاد حس نوستالیژیک در بزرگترها نیز شد.

عوامل مجموعه کلاه قرمزی عبارتند:
کارگردان تلویزیونی و تدوین: میثم مولایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:میثم کزازی، طراحی و ساخت عروسکها: مرضیه محبوب، گروه عروسک گردانی: دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امین سلطان احمدی،بنفشه صمدی و محمد لقمانیان، صدای عروسک ها: حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بهادر مالکی و محمد بحرانی، طراحی صحنه: مجیدمیرفخرایی، موسیقی: محمدرضا عقیلی، مدیر فیلمبرداری: فرشید رسولی،مدیر صحنه: میلاد کزازی،طراحی لباس: ژاله آنت، گروه تصویربرداری و نور: فردین رحیمی، محمد رضایی، صدابردار: سید محمود کاشانی، مدیر تولید: بهروز صد خسروی.

مجموعه پیش رو 15 قسمت این برنامه پر طرفدار است که توسط یکی از کاربران سایت ارسال شده است و در دو کیفیت پایین(حجم کم) و بالا(حجم زیاد) جهت دانلود آسان تر در اختیار شما قرار گرفته است.

دریافت فیلم کلاه قرمزی 90 در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Password Memory نرم افزاری است که شما می توانید اطلاعات محرمانه خود نظیر نام کاربری و رمز عبور و نیز اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری خود را در این برنامه ذخیره کنید. حال پس از ذخیره اینگونه اطلاعات دیگر نیازی نیست که هر بار جهت ورود به سایت ها نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در واقع شما تمامی اطلاعات محرمانه خود را درون این برنامه ذخیره کرده اید و هربار که مایل باشید از آن ها استفاده کنید کافیست تا نرم افزار را اجرا و آن ها را از طریق یک رمز واحد فعال کنید. که نرم افزار این رمز عبور تصادفی را به صورت خودکار برای شما ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما همه ی نام کاربری ها و پسوردهای خود را به یاد داشت باشید و تنها بایستی یک رمز عبور را به ذهن خود بسپارید. همچنین می توانید از امنیت بالای این نرم افزار در حفاظت از اطلاعات محرمانه ای که در آن وارد می کنید کاملاً اطمینان داشته باشید. همچنین این نرم افزار زمان تغییر کلمه عبور را به شما یاد آوری می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Password Memory:

- تولید رمز عبور تصادفی خودکار برای امنیت بیشتر
- ایمن برای نگهداری اطلاعات کارت های اعتباری شما
- یادآوری زمان تغییر کلمه عبور
- صرفه جویی در زمان
- مشاهده تمامی اطلاعات محرمانه خود، تنها با نگاهی به برنامه
- امکان استخراج اطلاعات خود در فرمت های مختلفی از جمله: XML, Excel و ...
- FTP Sync برای همگام سازی آسان بین رایانه های مختلف
- کاربد آسان
- امنیت بالا
- ایجاد هر تعداد از پایگاه های داده با اندازه های دلخواه
- و ...

دریافت نرم افزار ریکاوری در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب ...


یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:15 :: نويسنده : admin

ین مجموعه شامل چهل و یک والپیپر مانیا با فرمت jpg می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر های کامیوتر در طول ماه برای تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



ادامه مطلب ...


این بار در سایت تهران دانلود مجموعه ای از ۵ تم بسیار زیبا و گرافیکی را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . تمامی تم های این مجموعه در رزولوشن ۶۴۰×360 بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی مانند : N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 و… می باشد .

دریافت تم های جدید در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


نرم افزار Panoramic Calc Pro بهترین و حرفه ای ترین ماشین حساب مهندسی برای گوشی های ویندوز موبایل یا همان پاکت پی سی می باشد که هم اکنون از تهران دانلود آماده دریافت است.

دریافت ماشین حساب موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


سری جدید مجموعه اس ام اس های فلسفی و جملات قصار از تهران دانلود آماده شده است.

دریافت اس ام اس ها در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


نرم افزار موبایل XCall firewall به شما کمک می کند تا تماس های ناخواسته را مسدود کرده و از شر مزاحمان تلفنی احتمالی خلاص شوید. به کمک این برنامه می توانید لیست تماس ها و پیامک های خود را مدیریت کنید و با ایجاد لیست سیاه از تماس های ناخواسته، تماسی از شماره های مزاحم نداشته باشید. این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 3 و 5 می باشد.

دریافت نرم افزار موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار موبایل Opera Mini یکی از محبوب ترین، کاملترین و حرفه ای ترین مرورگر ها برای گوشی های موبایل می باشد که در پلتفرم های مختلفی عرضه شده است. این نرم افزار از سرعت بارگذاری بالایی در صفحات اینترنتی برخوردار است و با فشرده کردن دیتا باعث کاهش هزینه اینترنت گوشی شما می شود. این برنامه تمام محدودیت های موجود در وب سایت های مختلف از جمله جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملا باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. محیطی جدید و نو، امکان به اشتراک گذازی لینک های وب در شبکه های اجتماعی، مشاهده ویدئوهای اینترنتی، بهبود زوم گوشی های صفحه لمسی، رابط کاربری زیبا و جدید، امکان باز کردن چندین صفحه بصورت Tab، پشتیبانی بهتر از فونت های آسیایی و … از امکانات این مرورگر قدرتمند موبایل می باشد. هم اکنون می توانید نسخه آندروید این مرورگر را از سایت تهران دانلود دریافت نمائید.

دریافت مرورگر گوشی آندروید در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Coffee Cups Vector را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

دریافت وکتورهای زیبا در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه ای بی نظیر با بیش از ۸۰ ساعت آموزش ویدیویی زبان انگلیسی ! مجموعه فوق العاده ی English For Low Levels که در بسیاری از وبسایت ها و مکان های آموزشی با نام EFU از آن نام برده شده است ، کلکسیونی بی نظیر از ۸۰ سی دی آموزشی تصویری می باشد که به آموزش زبان از سطح کاملا مبتدی (کسی که هیچ یک از کلمات انگلیسی را نمی داند) تا سطح حرفه ای (کاربرد روزانه انگلیسی در زندگی خود) می پردازد. این مجموعه ، برنامه ای می باشد که در تلویزیون های آمریکایی نیز به نمایش درآمده و به عنوان یکی از معتبرترین و کاراترین منابع آموزش انگلیسی می باشد. از ویژگی های ان مجموعه به روند عملی-تکاملی این مجموعه می توان اشاره نمود. همچنین در این مجموعه ، موضوع هر بحث با موضوع دیگری متفاوت بوده و هر بحث آن حدود ۱ ساعت می باشد که در یک سی دی گنجانده شده است. تمامی گرامرهای انگلیسی نیز در این مجموعه آموزشی به طور کابردی به شما آموزش داده خواهد شد. این مجموعه شامل ۳ سطح مختلف می باشد : Low Level , Elementary , Intermediate . که بیشتر تمرکز بر روی بخش Low Level و Elementary می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار در وبسایت های ایرانی به صورت رایگان از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

|این مجموعه شامل ۳ سطح می باشد که هر ۴ روز یک سطح آن افزوده خواهد شد|

دریافت آموزش زبان در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان