تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

بالاخره بعد از مدت ها تحقیق علت درس نخوندن دانشجویان کشف شد !!!

۱ ) در سال ۵۲ جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب ۳۱۳ روز باقی میماند.

[بقیه در ادامه مطلب]

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 15 تير 1389برچسب:, :: 19:7 :: نويسنده : admin

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

دریافت کلید های فعال سازی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر میشوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل هایی اجرایی مخلوط میکنند و برای قربانی ارسال میکنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته میشوند برای دزدیدن پسورد استفاده میکنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما میباشد، محافظت به صورت بلادرنگ در مقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاکسازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و … همه از ویژگی های این نرم افزار میباشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/Product%20Key%20Explorer%20v2.6.2.0/Product%20Key%20Explorer%20v2.6.2.0-www.lxl.ir.jpg

 

امروزه نرم افزارهای مختلفی که مورد استفاده کاربران بر روی سیستم های کامپیوتری قرار می گیرد با استفاده از شماره های سریال از طرف شرکت ها برای کاربران ثبت می شوند. بسیاری از افراد از نرم افزارهای کرک شده ( قفل شکسته ) برای رفع نیازهای خود بهره می برند تا هزینه های مربوط به خرید نرم افزار را پرداخت ننمایند و یا از شماره سریال های موجود برای ثبت نرم افزار استفاده می کنند. سیستم عامل ویندوز ، نرم افزار فتوشاپ ، اسکنرهای امنیتی ، بازی ها ، برنامه های ضد ویروس و …. همگی در دسته نرم افزارهایی می باشند که برای ثبت آن ها از شماره سریال های مختلف استفاده می شود. نگهداری از شماره سریال ها بسیار مهم می باشد ، زیرا ممکن است برای نصب مجدد نرم افزار و ثبت دوباره آن به سریال مورد نظر نیاز پیدا کنید. Product Key Explorer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از ۲۵۰۰ نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nsasoft می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Product Key Explorer v2.6.2.0:

- پیدا کردن سریال کدهای گم شده یا فراموش شده

- امکان ذخیره و نگهداری یک نسخه پشتیبانbackup

- Product Key Explorer به صورت خودکار سریال کدهای کامپیوتر شما یا کامپیوترهای شبکه ی شما را ذخیره می کند و به شما اجازه می دهد تا از کامپیوترهای شرکت خود در برابر داشتن برنامه های دزدی (فاقد حق کپی رایت) محافظت کنید

- Product Key Explorer وسیله ای بی نظیر برای مسولین شبکه و یا شرکت هایی است که قبول کرده اند برای برنامه هایی که استفاده می کنند مجوز ارائه دهند.

- Product Key Explorer یک برنامه ی قدرتمند است که میتواند به شما کمک کند تا سریال کدهای گم شده ی خود را برای بسیاری از برنامه های محبوب (شامل Microsoft Windows 2000, XP, Server 2003, Vista, Office و …)پیدا کنید

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


فشرده سازی بر روی رایانه امروزه از امور امور عادی کاربران گردیده است که آنها در استفاده ی کمتر از فضای هارد دیسک یاری می دهد.در گذشته فشرده سازی به صورت Zip و توسط خود سیستم عامل انجام می گرفت ؛ ولی این فشرده سازی جوابگوی نیازهای کاربران نبود ؛ به همین دلیل نرم افزار هایی همچون Winrar وارد بازار فشرده سازی فایل ها گردیدند.این نرم افزار فایل ها را با فرمت rar فشرده کرده و حجم فایل های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.برخی از کاربران برای محدود کردن دسترسی دیگر کاربران بر روی این فایل ها پسورد گذاری می کنند.این امر در دنیای اینترنت نیز مستثنی نیست و اکثر سایت های اینترنتی بر روی فایل های فشرده ی قابل دانلود خود رمز گذاری می کنند ؛ اما ممکن است این رمز از بین برود یا فراموش گردد.نرم افزار فوق العاده قدرتمند RAR Password Recovery Magic 6.1.1.303 که امروز در تهران دانلود می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم این مشکل را به طور کامل مرتفع خواهد نمود.شما می بایست فایل rar خود را در اختیار این نرم افزار قرار دهید و چند دقیقه برای اسکن نرم افزار مهلت قائل شوید تا نرم افزار پسورد فایل شما را در اختیارتان قرار دهد.برخی از فایل های rar ممکن است در کل دچار مشکل شده باشند که در این صورت این نرم افزار قادر نخواهد بود تا پسورد را برای شما نمایان سازد ولی به گفته ی سازنده در ۹۰ درصد موارد کارساز بوده و رمز را برای شما نمایان خواهد کرد.سرعت بسیار خوب این نرم افزار و قابلیت اسکن همزمان چندین فایل باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نرم افزار گردیده است.

توضیحات دیگر این نرم افزار به همراه لینک دانلود را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده فرمایید.


ادامه مطلب ...


آیا شما هم از کسانی بوده اید که بعد از گذاشتن پسورد بر روی ویندوزتان، آنرا فراموش کرده اید؟! آیا تا به حال نیاز به شکستن پسورد ورودی ویندوزهایی همچون XP,Vista,Win7 و …. پیدا کرده اید؟! آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز ۷ خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟! در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند، اما آخرین نسخه نرم افزار ۷ Windows Password Remover با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایکروسافت، برآمد. این نرم افزار از ویندوز ۷، ویستا، اکس پی، سرور ۲۰۰۳، ویندوز ۲۰۰۰ و…. پشتبانی کامل می کند و آخرین تست این نرم افزار توسط آسان دانلود، روی نسخه نهایی ویندوز ۷ Ultimate  نصب شده بر روی یک لپ تاپ  Dell Latitude D830 و در مد هارد Sata  انجام شد که با موفقیت کامل رو به رو شد. نتیجه این تست بیانگر قدرت این نرم افزار و قابل تعمیم در سازگاری کامل با سیستم ها و لپ تاپ های جدید است. ضمنا در این تست تمامی یوزرهای ویندوز قابل مشاهده و تمامی پسوردها قابل حذف بود. از طرفی پسورد Syskey نیز بر روی ویندوز فعال بود که توسط همین نرم افزار، حذف شد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Password Remover v7.0:

- صد درصد قابل بازگشت

- قابلیت حذف تمامی پسوردها با سرعت بسیار بالا و در سهولت کامل

- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز به خاطر یک پسورد!

- قادر به حذف پسورد تمامی ویندوزها جمله ویندوز محبوب ۷

- ریست تمامی پسورد های بوت آپشن(شامل پسورد startup که توسط syskey ایجاد می شود)

- نمایش مشخصات یک اکانت

- ریست پسوردهای local Administrator

- ریست پسوردهای Domain Administrator

- ریست تمامی پسوردهای محدود کننده و کنترل کننده کاربران یک ویندوز

- ریست پسوردها تنها با ساختن یک سی دی بوت (با رایت ایمیج موجود در پک)

- پشتیبانی از فرمت های سیستمی (FAT16, FAT32, NTFS and NTFS5)

- پشتیبانی از تمامی انواع هارد دیسکها (SATA, IDE and SCSI)

- پشتیبانی از لپ تاپ های جدید، سیستم های خانگی و سرورها

- و…



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/Passware%20Kit%20Enterprise%20v9.7/Passware%20Kit%20Enterprise%20v9.7.jpg

حتما برای شما پیش آمده که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده باشید و یا رمز عبور کاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش کرده باشید. در این حالت اکثر کاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می کنند. ولی راه ساده تر و کاربردی تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterprise که به شما کمک می کند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست کنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یک فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست کنید. این تنها یک بخش کوچکی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را کشف کنید. همچنین شما می توانید کلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم کشف کنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممکن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور کاربر مدیر  سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست کنید. شما می توانید رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل  و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسک سخت را به وسیله این نرم افزار کشف کنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای کشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسکن کنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت کنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسکهای سختی را که با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی کنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را که بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف کنید. در پایان این توضیحات به شما پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار بسیار مفید را حتما دانلود و امتحان کنید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Passware Kit Enterprise v9.7 :

- بازیابی رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل

- امکان ریست کردن رمز عبور مدیران نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- بازیابی رمز عبور و اطلاعات دیسکهای سخت رمز نگاری شده با BitLocker

- حذف رمزهای قرار داده شده با سیستم TrueCrypt

- بازیابی کلمه عبور برای آرشیو PGP،virtual disks و keyring files

- پشتیبانی و استفاده از پردازنده های چند هسته ای

- استفاده از پایه های بازیابی رمز عبور Dictionary , Xieve , Brute-force , Known Password/Part , Previous Passwords

- امکان بازیابی و کشف رمز عبور اتصالهای اینترنتی

- امکان کشف رمز عبور سایتها

- بازیابی و کشف رمز عبور حسابهای اینترنتی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان