تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

اگر از شمایل زرد رنگ فولدرها در کامپیوترتان به ستوه  امده اید یا از رنگ زرد انها خوشتان نمی اید ویا برایتان تکراری شده اند.  اگر دیگر کاربران که از کامپیوتر شما استفاده میکنند فولدر های شما را به  خیال اینکه اطلاعات مهمی در ان نیست پاک میکنند و شما را به درد سر می  اندازند ! کافیست از folder maker professsional استفاده کنید.با  این برنامه تنها با یک کلیک شمایل فولدر های مهم خود را عوض کنید تا دیگران  متوجه شوند که این فولدر برای شما مهم است و انرا پاک و یا دستکاری نکنند.این برنامه با اضافه کردن یک گزینه در راست کلیکی که بر روی فولدر ها  انجام می دهید این کار را برای شما انجام میدهد، با عوض کردن رنگ فولدر ها  هم از یک نواختی در بیایید و هم به کاربر های دیگه اعلام کنید که این فولدر  مهم است.



ادامه مطلب ...


اینبار از سایت بزرگ تهران دانلود ، پک جدیدی از زیباترین آیکون های ویندوز را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل ۶۰ آیکون با فرمت PNG و ICO و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.هم اکنون می توانید این مجموعه را به صورت رایگان از تهران دانلود ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


مجموعه ٨۵ آیکون پلاستیک مانند برای ویندوز را در این پست از سایت تهران دانلود، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ۸۵ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت 85 آیکون جدید ویندوز در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه ١۱۸ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانلودستان ، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١۱۸ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت آیکون های زیبا در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ۱۵۷ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانلودستان، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١٢۵ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت آیکون ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


در این قسمت شاهد مجموعه ای از آیکون های زیبا و با کیفیت با موضوع هفت سین نوروز هستید. این مجموعه شامل ۲۰ آیکون با کیفیت و با فرمت png می باشد که هم اکنون از دانلودستان آماده دریافت است.

دریافت آیکون ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ١٢۵ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانــــــلودســـــتان ، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١٢۵ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت آیکون ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ۴۶۸ آیکون با کیفیت و زیبا برای ویندوز را در اختیار شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده ایم ، این آیکون ها با فرمت PNG و در سایزهای گوناگون می باشند. امید است با دریافت و استفاده از این آیکون ها لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


وکتور زیبا و با کیفیت را با موضوع سرویس در این پست از سایت دانــــــلودســـــتان ، برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

دانلود ویکتور ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


اینبار سایت بزرگ پرشیا دانلود ، مجموعه آیکون های با کیفیت و زیبایی را در اختیار شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.این آیکون ها در سایز های ۶۴×۶۴ – ۲۵۶×۲۵۶ و با کیفیت بالا برای شما مهیای درسافت کرده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این آیکون ها لذت ببرید.

icons new مجموعه جدیدترین آیکون ها با موضوعات مختلف

دانلود در ادامه مطلب

 

 




ادامه مطلب ...


اینبار از سایت پرشیا دانلود، مجموعه آیکون های جدید و بسیار زیبایی را در احتیار شما بازدیدکننده محترم قرار داده ایم.این آیکون ها در سایز ۱۲۸×۱۲۸ و با ٢ فرمت ICO و PNG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

New Icons 128x128 مجموعه آیکون های بسیار زیبا برای ویندوز

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


این مجموعه از آیکون ها ، که از سایت بزرگ پرشیا دانلود ، به طور رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است ، مجموعه از آیکون های ویندوز می باشد که با موضوع شکسته و با فرمت های PNG و ICo در سایز ۲۵۶×۲۵۶ مهیای دانلود است.امید است با استفاده از این آیکون های زیبا لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


اینبار از سایت بزرگ پرشیا دانلود ، مجموعه آیکون های جدید و بسیار زیبا با موضوع کریسمس در اختیار شما بازدیدکنندگان عزیز قرار داده ایم.این مجموعه شامل ٨٣ آیکون با فرمت PNG و ICO و در سایز ۱۲۸×۱۲۰ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این آیکون ها لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 ال ایکس ال

 

مجموعه آیکون های ال ایکس ال  برای گرافیست های بسیار اهمیت دارد که بتوانند با این گونه آیکون ها تصاویر زیباتر و جذاب تر بسازند ، اما وسعت این پکیج ها به گرافیست ها ختم نمیشود ، بلکه در چندسال اخیر برنامه نویسان حرفه ای به این آیکون ها برای زیباتر شدن محصولات خود روی آوردند به طوری که زیبایی یک محصول ملاک اصلی خرید آن است ! از این رو LxL و تیم گرافیکی خود درصدد آمدند که مجموعه هایی از این آیکون ها را در اختیار کاربران قرار بدهند ! پس برای شروع مجموعه آیکون های شماره ۱ و ۲ را برای دانلود قرار داده است و در مراحل بعد اقدام به قرار دادن مجموعه های دیگر نیز میکند .



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/icon%20vetor%20internet/vector-internet.jpg

 

این مجموعه شامل یکسری آیکونهای بسیار زیبا در قالب فایلهای وکتور با موضوع اینترنت است که به شما پیشنهاد می کنم حتما آنها را دانلود کنید. در تلاش هستیم تا بهترین و زیباترین فایلهای وکتور را به شما عزیزان هدیه کنیم.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/IconCool%20Studio%20Pro%20v7.12.100701/IconCool%20Studio%20Pro%20v7.12.100701.jpg

 

IconCool Studio Pro نام نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه طراحی و ویرایش آیکون می باشد. این نرم افزار قدرتمند ساخت شرکت معروف Newera Software Technology  میباشد که این شرکت توانسته است با معرفی برنامه ساخت آیکون  توانسته است چشم بسیاری از طراحان و متخصصان کامپیوتر و نرم افزار را به سوی خود خیره کند،این نرم افزار با پشتیبانی کامل از ساخت و ویرایش آیکونهای ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی به یکی از محبوب ترین نرم افزار های ساخت آیکون در بین کاربران تبدیل شود. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار ساده و در عین حال حرفه ای به خلق و یرایش فرمتهای تصویری و تبدیل مستقیم تصاویر خود به آیکون با کمترین تجربه در این زمینه بپردازید. یکی از قابلیتهای مهم این نرم افزار بکار گیری افکتهای مختلف و همچنین فیلتر گذاری های متنوع بر روی تصاویر برشمرد که علاوه بر ساده تر کردن کار طراحی آیکون شما میتوانید تصاویر منحصر به فردی ایجاد کنید و آن را به عنوان آیکون مورد علاقه خود تبدیل کنید و شما متوانید آن را به جای آیکونهای تکراری ویندوز خود قرار دهید و به محیط کاربری ویندزو خود شادابی و جلوه خاصی بدهید. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر PNG،BMP،JPG،GIF،PSD،TIF می تواند گزینه ایده آل برای طراحان آیکون باشد .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار IconCool Studio Pro v7.12.100701:

- محیطی زیبا و گرافیکی با ابزار های مختلف

- پشتیبانی کامل از آیکون ها ویندوز ویستا و ویندوز ۷

- ساخت آیکون های حرفه ای در کمترین زمان ممکن

- پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس GIF ، JPG ، PNG

- قابلیت افکت گذاری بر روی تصاویر

- پشتیبانی از ۲۵ فرمت گوناگون تصویری برای ورود به محیط نرم افزار و ویرایش و تبدیل

- دارای بیش از ۵۰ فیلتر مختلف تصویر برای ایجاد تغییر و زیبایی در تصاویر

- دارای افکت ها و استایل بسیار مختلف برای زیباسازی و تغییرات در آیکون

- پشتیبانی از فایل های GIF و استفاده از فریم های آن

- ایجاد تغییر در آیکون های ویندوز و تعویض ایکون های بخش های مختلف

- ایجاد و ویرایش آیکنها برای ویندوز در عمق رنگ ۳۲ بیتی با کانال آلفای ۸ بیت

- پشتیبانی از فرمت PSD نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop

- قابلیت ذخیره ی نهایی به ۱۲ فرمت تصویری مختلف

- پشتیبانی کامل از Drag & Drop در تمام قسمت های نرم افزار

- پشتیبانی از همه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان