تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

سربرگ جدید و ایرانی با طرح ترنج زمینه سفید  با فرمت پی اس دی

 



ادامه مطلب ...


در این وکتور مجموعه ای از اعداد و علامت های ریاضی قرار دارد که بسیار جالب بوده و می توان از آن ها در زمینه های مختلف استفاده نمود. این وکتور با فرمت AI بوده و به همراه یک پیش نمایش با فرمت TIFF می باشد. هم اکنون می توانید آن را از تهران دانلود دریافت کرده و لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


Web Calendar Pad نام نرم افزاری می باشد که می توانید از آن در زمینه طراحی و ساخت تقویم های مصور ماهانه استفاده کنید. پس از طراحی نیز این امکان را دارید تا به وسیله این نرم افزار، تقویم خود را در وبسایت خود به انتشار بگذارید یا آنرا به عنوان یک نرم افزار بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و یا حتی آنرا پرینت کرده و از آن به عنوان تقویم دیواری استفاده نمایید. این نرم افزار به افرادی که هیچ دانشی در مورد HTML ندارند کمک میکند تا کد تقویم ساخته شده خود را به صورت آماده دریافت کرده و آنرا در وبسایت خود منتشر کرده و به آپدیت روزانه آن بپردازند. در هنگام طراحی هم می توانید از طرح های از قبل طراحی شده موحود در این نرم افزار و هم از عکس ها و آیکون هایی که بر روی سیستم خود دارید استفاده نمایید.



ادامه مطلب ...


Ashampoo Photo Optimizer قادر است تا به شما در زمینه ی ویرایش تصاویر کمک کند. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی عکس و یا عکسهای مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و سپس اقدام به انجام ویرایشهای دلخواه بر روی آن نمایید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در تنظیم رنگ تصاویر و ایجاد افکت های مختلف بر روی آن است به طوری که شما می توانید توسط این نرم افزار عکس رنگی خود را به عکس سیاه و سفید تبدیل کنید و یا رنگ آن را تغییر دهید. یکی از قابلیت های بسیار عالی این نرم افزار امکان از بین بردن قرمزی رنگ چشم در عکس است در واقع شما با کمک این قابلیت می توانید عکس هایی را که با دوربین عکاسی خود گرفته اید و در آنها قرمزی رنگ چشم دیده می شود را بر طرف کنید تا زیباتر شوند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان چرخش تصاویر در زاویای مختلف و نیز امکان بزرگنمایی تصاویر اشاره کرد.



ادامه مطلب ...


اگر از شمایل زرد رنگ فولدرها در کامپیوترتان به ستوه  امده اید یا از رنگ زرد انها خوشتان نمی اید ویا برایتان تکراری شده اند.  اگر دیگر کاربران که از کامپیوتر شما استفاده میکنند فولدر های شما را به  خیال اینکه اطلاعات مهمی در ان نیست پاک میکنند و شما را به درد سر می  اندازند ! کافیست از folder maker professsional استفاده کنید.با  این برنامه تنها با یک کلیک شمایل فولدر های مهم خود را عوض کنید تا دیگران  متوجه شوند که این فولدر برای شما مهم است و انرا پاک و یا دستکاری نکنند.این برنامه با اضافه کردن یک گزینه در راست کلیکی که بر روی فولدر ها  انجام می دهید این کار را برای شما انجام میدهد، با عوض کردن رنگ فولدر ها  هم از یک نواختی در بیایید و هم به کاربر های دیگه اعلام کنید که این فولدر  مهم است.



ادامه مطلب ...


PhotoFiltre Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای افکت گذاری بر روی عکس ها و تصاویر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ایجاد افکت های مختلف و زیبا بر روی عکس ها نمایند. در این نرم افزار کاربران با انتخاب تصویر مورد نظر خود و وارد نمودن آن به محیط برنامه و کلیک کردن بر روی چند گزینه می توانند انواع افکت ها را بر روی عکس اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر ، دارای افکت های متنوع ، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر ، توانایی تنظیم نور عکس ها و … نیز برخوردار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Antonio Software می باشد.



ادامه مطلب ...


اینبار از سایت بزرگ تهران دانلود ، پک جدیدی از زیباترین آیکون های ویندوز را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل ۶۰ آیکون با فرمت PNG و ICO و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.هم اکنون می توانید این مجموعه را به صورت رایگان از تهران دانلود ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


Label Design Studio نرم افزاری قدرتمند در ضمینه طراحی و ساخت کاور و لیبل برای سی دی ها می باشد. این نرم افزار با امکانات بسیار جالبی که فراهم کرده است شما را قادر می سازد تا لیبل های بسیار زیبا را در اسرع وقت و به آسانی طراحی نمایید. امیدواریم استفاده ببرید.



ادامه مطلب ...


Slideshow Diashow XL راهکار نهایی و کامل برای خلق اسلایدشوهای استادانه و زیبا بصورت ساده و سریع می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بهترین خاطرات خود را به دیگران با استفاده از مهیج ترین روش نمایش دهید. می توانید تصاویر خود را برروی رایانه خود نمایش دهید، ونیز می توانید آنها را برروی سی دی رایت نمایید تا هرجا که می خواهید بتوانید آنها را به همراه خود داشته باشید. در حین مراحل ساخت این محصول، تلاش سازندگان آن همواره بر ساده سازی، کارآمدی، و تنوع بوده تا بتوانید به آسانی اسلایدشو های خود را برای همخوانی و برآورده سازی انتظارات خویش بسازید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار ساخت اسلایدشوهایی با قابلیت شروع خودکار از روی CD-ROM, DVD, VCD, SVCD، پشتیبانی از تعداد نامحدود تصاویر، افزودن صدا بصورت مستقیم از سی دی صوتی شما یا فایلهای MP3، برخورداری از یک ابزار ویرایش تصویر ساده و کاربردی، اسکن مستقیم تصاویر و غیره را می توان نام برد.



ادامه مطلب ...


مادوتا نام مجموعه جدیدی در زمینه عکس های با مضمون عاشقانه می باشد. این مجموعه جدید که شامل ۲ شخصیت کارتونی می باشد ، همانند پکیج هایی مانند Love Is … جای خاصی را پیدا کرده است. مجموعه ی تصاویر که شامل ۶۰ تصویر بسیار زیبا و دیدنی می باشد را می توانید در سایز ۳۰۰ × 300 از وبسایت  تهران دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


نرم افزار Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا محصولی از شرکت Sothink Software می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

دریافت نرم افزار ساخت لوگو در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:15 :: نويسنده : admin

ین مجموعه شامل چهل و یک والپیپر مانیا با فرمت jpg می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر های کامیوتر در طول ماه برای تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Coffee Cups Vector را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

دریافت وکتورهای زیبا در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


CINEMA 4D Studio نام برترین نرم افزاری می باشد که کمپانی MAXON می تواند در اختیار طراحان حرفه ای ۳بعدی قرار دهد. اگر شما یک گرافیست حرفه ای در زمینه ۳بعدی هستید ، ولی نیاز به اندکی کمک در این زمینه دارید ، این نرم افزار می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. انتخاب با شماست ! از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد: مجموعه ای کاملا حرفه ای از برترین مدل سازی ۳بعدی ، مدل سازی پارامتری و چند گوشه ای ، سیستم جزئی پیشرفته ، طراحی ۳بعدی داخلی ، سیستم انیمیشن غیر خطی ، مدل های سخت و نرم بدنه ها ، مفاصل و موتورها ، ابزارهای حرفه ای طراحی شخصیت ها ، رندر کردن تصاویر به حالت واقعی و رندر در حالت اسکیس ، و … . شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار طراحی 3 بعدی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ٨۵ آیکون پلاستیک مانند برای ویندوز را در این پست از سایت تهران دانلود، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ۸۵ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت 85 آیکون جدید ویندوز در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Floral Brush Pack برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در  تهران دانلود قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

 

دریافت در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


QuarkXPress v9 نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی گرافیکی ، با قابلیت ایجاد ارتباط حسی با کاربر و به کارگیری ذوق انسانی به منظور ایجاد یک طرح زیبا است. یکی از برترین نرم افزار های طراحی Document ها می باشد . به کمک این برنامه طراحان می توانند در طراحی های مختلف خود نسبت به گذشته نتایج مطلوبتری را بدست آورند. سرعت بالاتر در این نرم افزار و از سوی دیگر خروجی های دقیق تر نسبت به برنامه دیگر دارد. نوشتن, ویرایش , حروفچینی همراه با رنگ و نصاویر زیبا میدهد که میتوانید از آنها در مجلات, روزنامه ها , آزانش های تبلیغاتی , ناشران شرکتها , شرکتهای طراحی, فروشگاهها  و ناشران کتاب استفاده کنید.

دریافت نرم افزار کامپیوتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ١۱۸ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانلودستان ، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١۱۸ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت آیکون های زیبا در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Kolor Autopano Giga 2.5.1 شما دیگر نیازی به انتخاب تصاویر نخواهید داشت. دیگر نگران اینکه عکس های شما به صورت افقی و یا عمودی باشد ، نباشید. این نرم افزار پانورام ها را پیدا کرده و آن ها را ساماندهی می کند. این نرم افزار به طور باورنکردنی سریع است و از یک سیستم تشخیص پیشرفته با نام SIFT بهره می برد ، که این تکنولوژی یک سیستم انحصاری برای تصحیح رنگ ها می باشد و تفاوت رنگ هایی که بین عکس های مختلف مشاهده می شود را برطرف می نماید. برای اولین بار در دنیا ، این نرم افزار قابلیت پشتیبانی کامل از HDR را دارا می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


شاید بارها و بارها برای شما هم پیش آمده که خواسته اید تا بر روی مجموعه های از تصاویر خود لوگو و آرمی را قرار دهید تا به تصاویرتان جلوه ای خاص بخشیده و با این کار نیز از کپی برداری تصاویرتان توسط دیگر افراد و ثبت به نام خودشان جلوگیری نمایید و برای این کار مجبور شده اید با نرم افزارهای فراوان حجیم و دشواری همچون فوتوشاپ این عمل را تک تک بر روی تصاویرتان اعمال نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان ملی دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها در طی ۳ مرحله و با چند کلیک ساده لوگو و آرم یا متن خود را بر روی چندین تصویر قرار داده و تصاویر خود را واترمارک نمایید. Mytoolsoft Watermark Software نرم افزار ساده ولی توانمندی است که به شما کمک می کند تا به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه لوگو و آرم دلخواه خود را بر روی چندین تصویر به صورت یک جا قرار داده و به واترمارک کردن آن ها بپردازید. علاوه بر این Mytoolsoft Watermark Software با پشتیبانی از انواع متن ها و لوگو ها، پشتیبانی از انواع فرمت های تصاویر، استفاده ی بسیار آسان و داشتن قابلیت های بسیار جالب به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در زمینه ی واترمارک کردن تصاویر تبدیل شده است که ما نیز آن را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده و پیشنهاد می نمایم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mytoolsoft Watermark Software v2.7.7 :
- آزاد بودن در قرار دادن لوگو و آرم در محل و سبک دلخواه همچون Margins ،Angle ،Shadow و Opacity
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار تنها در ۳ مرحله ی ساده
- امکان واتر مارک نمودن دسته ای تصاویر به صورت یک جا
- امکان تغییر سایز عکس و تبدیل فرمت فایل های خروجی
- امکان تنظیم نمودن کیفیت فایل خروجی
- امکان دیدن و پیش نمایش فایل های خروجی قبل از ذخیره ی تغییرات
- امکان ذخیره سازی خودکار تنظمیات و تغییرات
- پشتیبانی از قابلیت Drog & Drop فایل ها و فولدرها
- پشتیبانی از انواع فرمت ها همچون bmp ،jpg ،jpeg ،gif،png و tiff
- پشتیبانی از Text Wartermark و Image Watermark
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- دارای قدرت بسیار بالا علیرقم داشتن حجم بسیار اندک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان