تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

تم جذاب و بسیار دیدنی Surreal Territory مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودستان قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

Surreal Territory Theme تم جدید و بسیار زیبای Surreal Territory برای ویندوز 7

دریافت تم های جدید گوشی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم های امروز سایت پرشیا دانلود را امتحان کنید. Gran Turismo یکی از بازی های مشهور رایانه ای است که در میان علاقه مندان به سبک اتومبیل رانی از هواداران بسیاری برخوردار است. اگر شما نیز از علاقه مندان این بازی هستید می توانید اکنون پوسته ویندوز این بازی را نیز داشته باشید و ظاهر ویندوز خود را با این تم جذاب تر از پیش نمایید. همچنین به همراه این تم مجموعه ای از گجت های ویندوز به صورت سفارشی شده برای این تم قرار داده شده که از نظر ظاهری سازگاری کامل با محیط تم دارند.
 
این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.


ادامه مطلب ...


 
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم های امروز سایت دانلودستان را امتحان کنید. امروز  دو تم زیبا را برای شما آماده کرده ایم با دو فضای متفاوت که با توجه به سلیقه خود می توانید از هرکدام از آنها استفاده کنید. خوشبختانه منوها و عکس های بکار رفته بسیار مناسب هستند و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. تم شماره یک نمایی از کهکشان را به تصویر میکشد و تم شماره دو خانه ای در میان طبیعت که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند.  این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت دانلودستان دریافت نمایید.

برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


تم مشکی و بسیار زیبای Elegant Glass مخصوص سیستم عامل ویندوز سون را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. امیدواریم که استفاده ببرید.

Elegant Glass windows 7 Theme تم مشکی و بسیار زیبای Elegant Glass برای ویندوز سون

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


تم بسیار زیبای Purple and Black مخصوص سیستم عامل ویندوز سون را برای شما عزیزان در ویترین دانلود قرار داده ایم. امیدواریم که استفاده ببرید.

Purple and Black Glass Theme Windows 7 تم بسیار زیبای Purple and Black برای ویندوز 7

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


تم ویندوز 7

تم جدید و کیفیت بالا ویندوز 7 Flaming Seven Theme Pack HD

در ادامه سری تم های جدید ویندوز, امروز برای شما تم جدید و با کیفیت Flaming Seven Theme Pack HD را معرفی می کنیم. مهمترین ویژگی این تم کیفیت بالای HD آن می باشد که باعث نمایش بسیار زیبای رنگ های این تم می شود. دانلود تم Flaming Seven Theme Pack HD که مخصوص ویندوز 7 می باشد را به تمامی کاربران عزیز پی سی دی پیشنهاد می کنیم.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود تم بسیار زیبا بنفش و مشکی برای ویندوز 7

دانلود تم بسیار زیبا بنفش و مشکی برای ویندوز 7

این تم بسیار زیبا برای افرادی که روحیه شلوغ و فعالی دارند بسیار ایده آل هست این تم با رنگ آمیزی بسیار زیبا می تواند روحیه شما را تغییر دهد و باعث بشاشی شما شود.

دانلود در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...


تم جدید ویندوز XP

دانلود تم جدید و شیک ویدنوز Elegance Theme Win XP

Elegance یک تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز XP می باشد. طرح این تم بسیار شیک و مدرن می باشد. دانلود این تم زیبا را به تمامی کاربران ویندوز XP پیشنهاد می کنیم.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود تم جدید

دانلود تم جدید و فوق العاده زیبای Dark برای ویندوز Xp

برای این ساعت از کاربران پی سی دی تم جدید و فوق العاده زیبای Dark برای ویندوز Xp به همراه 3 Wallpaper مشکی که با رنگ تم نیز هماهنگ بوده و محیط دسکتاپ را به یک محیط مشکی بسیار جذاب تبدیل خواهد کرد که امیدواریم از این تم زیبا لذت ببرید

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود تم برای ویندوز XP

 

دانلود تم جدید مدرن و شیک برای ویندوز XP

دانلود تم بسیار شیک و فوق حرفه ای برای ویندوز XP این تم بسیار جدید ظاهر ویندوز شما را به کل تغییر می دهد و کاملا شبیه به ویندوز 7 می شود اما با ویندوز 7 نیز متفاوت هست و زیبایی های فراوان تری از ویندوز 7 دارد

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


27 شهريور 1389برچسب:, :: 0:14 :: نويسنده : admin
27 شهريور 1389برچسب:, :: 0:13 :: نويسنده : admin

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان