تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

نرم افزار Tipard PDF Converter Platinum یک نرم افزار قدرتمند و کامل برای تبدیل فایل های PDF به سایر فرمتهاست. این نرم افزار با سرعت بالا این تبدیل فرمت را انجام می دهد. در ضمن کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد. امیدواریم استفاده ببرید.

 

دریافت نرم افزار تبدیل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


A-PDF WaterMark نرم افزاری است برای قرار دادن علامت موردنظر شما برروی فایل های PDF. علامت هایی که توسط این نرم افزار می توانید برروی فایل های PDF قرار دهید، شامل متن و عکس است؛ بنابراین امکان قرار دادن لوگو و امضای شما نیز وجود دارد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان پرینت مستقیم فایل های PDF همراه با علامت موردنظر شماست. علامت ها می توانند در هر قسمتی از فایل PDF شامل عنوان، بدنه و خاتمه ی آن قرار داده شوند و یا اینکه فقط برروی صفحاتی خاص ملا فقط صفحه های زوج اعمال شوند.

A PDF Watermark اضافه کردن WaterMark به فایل های PDF با A PDF Watermark 3.8.0 Final

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/PDFZilla%20v1.2.9/PDFZilla%20v1.2.9www.lxl.ir.jpg

اگر نگوئیم امروز PDF به عنوان رایج ترین فرمت در میان اسناد مورد استفاده قرار می گیرد جز فرمت هایی است که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده و اکثر کاربران برای جا به جایی کامل و صحیح اسناد خود این فرمت را انتخاب می کنند. دلایل مختلفی برای این انتخاب وجود دارد از جمله این که ایمن تر از بقیه فرمت هاست ، قابلیت ویرایش را می توان از آن به صورت کامل حذف کرد و کپی رایت آن کمی دشوارتر از دیگر فرمت هاست. تبدیل دیگر فرمت ها به PDF امروزه بسیار رواج دارد و البته بالعکس هم مورد استفاده قرار می گیرد یعنی کاربرانی هم هستند که PDF را با اهداف مختلف به فرمت های رایج دیگر تبدیل می کنند.
ساخت اسلایدشو یا تبدیل به اسناد Doc و مواردی از این دست عمده مواردی هستند که کاربران اسناد PDF را به این فرمت های تبدیل می کنند. PDFZilla نام نرم افزاری کامل است که توانایی تبدیل فرمت PDF را به فرمت های مختلف دارد. تبدیل به اسناد Doc که قابل ویرایش هستند ، امکان تبدیل به تصاویر با فرمت های رایجی که در این ابزار پشتیبانی می شوند ، تبدیل اسناد به فایل های متنی TXT هم یکی دیگر از متدهایی است که در نرم افزار تعریف شده ، اما PDFZilla برای وب هم پیشنهادی دارد و آن هم تبدیل PDF به HTML است و بالاخره آخرین مدل هم تبدیل اسناد PDF  به فرمت بسیار رایج SWF است که در جاهای مختلف می توان از آن استفاده کرد.
این ابزار که به سادگی قابل استفاده و نصب است تنها با ۳ کلیک ساده کاربران را قادر می سازد تا به فرمت دلخواه اسناد را تبدیل کنند ، کیفیت به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و بالاترین کیفیت در تبدیل را می توان اعمال نمود ؛ پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا به همراه امکاناتی نظیر قابلیت انتخاب صفحه مورد نظر برای تبدیل یا تبدیل دسته ای فایل ها از دیگر خصوصیاتی هستند که کاربران در استفاده از PDFZilla باید به آن ها واقف باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDFZilla v1.2.9 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- تبدیل به فرمت های مختلف تنها با سه کلیک
- امکان تبدیل اسناد به ۵ مدل فرمت
- قابلیت تبدیل دسته ای فایل ها به تعداد بیش از ۱۰ میلیون همزمان
- امکان انتخاب صفحه مورد نظر برای تبدیل
- عدم افت کیفیت در تبدیل
- پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا
- سازگار با فرمت های رایج در ۵ متد تبدیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان