تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 12:39 :: نويسنده : admin

مجموعه سوم کارت ویزیت با طرح های شاد و جذاب که بصورت وکتور هستند

 



ادامه مطلب ...


Web Calendar Pad نام نرم افزاری می باشد که می توانید از آن در زمینه طراحی و ساخت تقویم های مصور ماهانه استفاده کنید. پس از طراحی نیز این امکان را دارید تا به وسیله این نرم افزار، تقویم خود را در وبسایت خود به انتشار بگذارید یا آنرا به عنوان یک نرم افزار بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و یا حتی آنرا پرینت کرده و از آن به عنوان تقویم دیواری استفاده نمایید. این نرم افزار به افرادی که هیچ دانشی در مورد HTML ندارند کمک میکند تا کد تقویم ساخته شده خود را به صورت آماده دریافت کرده و آنرا در وبسایت خود منتشر کرده و به آپدیت روزانه آن بپردازند. در هنگام طراحی هم می توانید از طرح های از قبل طراحی شده موحود در این نرم افزار و هم از عکس ها و آیکون هایی که بر روی سیستم خود دارید استفاده نمایید.



ادامه مطلب ...


PhotoFiltre Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای افکت گذاری بر روی عکس ها و تصاویر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ایجاد افکت های مختلف و زیبا بر روی عکس ها نمایند. در این نرم افزار کاربران با انتخاب تصویر مورد نظر خود و وارد نمودن آن به محیط برنامه و کلیک کردن بر روی چند گزینه می توانند انواع افکت ها را بر روی عکس اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر ، دارای افکت های متنوع ، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر ، توانایی تنظیم نور عکس ها و … نیز برخوردار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Antonio Software می باشد.



ادامه مطلب ...


Label Design Studio نرم افزاری قدرتمند در ضمینه طراحی و ساخت کاور و لیبل برای سی دی ها می باشد. این نرم افزار با امکانات بسیار جالبی که فراهم کرده است شما را قادر می سازد تا لیبل های بسیار زیبا را در اسرع وقت و به آسانی طراحی نمایید. امیدواریم استفاده ببرید.



ادامه مطلب ...


Slideshow Diashow XL راهکار نهایی و کامل برای خلق اسلایدشوهای استادانه و زیبا بصورت ساده و سریع می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بهترین خاطرات خود را به دیگران با استفاده از مهیج ترین روش نمایش دهید. می توانید تصاویر خود را برروی رایانه خود نمایش دهید، ونیز می توانید آنها را برروی سی دی رایت نمایید تا هرجا که می خواهید بتوانید آنها را به همراه خود داشته باشید. در حین مراحل ساخت این محصول، تلاش سازندگان آن همواره بر ساده سازی، کارآمدی، و تنوع بوده تا بتوانید به آسانی اسلایدشو های خود را برای همخوانی و برآورده سازی انتظارات خویش بسازید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار ساخت اسلایدشوهایی با قابلیت شروع خودکار از روی CD-ROM, DVD, VCD, SVCD، پشتیبانی از تعداد نامحدود تصاویر، افزودن صدا بصورت مستقیم از سی دی صوتی شما یا فایلهای MP3، برخورداری از یک ابزار ویرایش تصویر ساده و کاربردی، اسکن مستقیم تصاویر و غیره را می توان نام برد.



ادامه مطلب ...


نرم افزار Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا محصولی از شرکت Sothink Software می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

دریافت نرم افزار ساخت لوگو در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


سال پیش ، شرکت معروف و محبوب ادوبی ، نسخه CS5 تمامی نرم افزارهای کمپانی خود را تحت پکیج های متفاوتی عرضه کرد که با استقبال مثل همیشه بی نظیر مردم سرتاسر دنیا روبرو شد ! امسال نیز ، این شرکت نسخه CS5.5 نرم افزارهای خود را در اختیار کاربران سرتاسر دنیا قرار داده که بسیاری از مشکلات نسخه پیشین را برطرف نموده و آپدیت هایی در زمینه کار با نرم افزار به سمت هرچه بهتر شدن آن صورت گرفته است. این مجموعه شامل جدیدترین نسخه های نرم افزارهایی هست که تا به حال شرکت ادوبی به ساخت و ارائه آن ها پرداخته است. شما می توانید در ادامه مطلب لیست نرم افزار های موجود در این مجموعه بی نظیر را مشاهده نمایید. این مجموعه ، یک پکیج هوشمند برای طراحی های دیجیتالی شما می باشد. می توانید از نقاشی های طبیعی لذت ببرید ، به طراحی های ۳بعدی خود بپردازید ، به صورت پرسپکتیو طراحی کنید ، و … . از ویژگی های بارزی که در نسخه جدید نرم افزارهای شرکت ادوبی مورد توجه قرار گرفته ، افزایش سرعت نرم افزارها و راحت تر شدن کار با آن ها می باشد. البته راحتی نه به معنای کاهش امکانات ، بلکه با امکانات بیشتر و پیچیدگی کمتر ! به زبان ساده شما می توانید ماجرای زندگی روزمره خود را در هر زمینه ای ، اگر می خواهید به دنیای دیجیتال تبدیل کنید ، در این مجموعه بیاید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه فوق العاده را به صورت رایگان و برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


CINEMA 4D Studio نام برترین نرم افزاری می باشد که کمپانی MAXON می تواند در اختیار طراحان حرفه ای ۳بعدی قرار دهد. اگر شما یک گرافیست حرفه ای در زمینه ۳بعدی هستید ، ولی نیاز به اندکی کمک در این زمینه دارید ، این نرم افزار می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. انتخاب با شماست ! از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد: مجموعه ای کاملا حرفه ای از برترین مدل سازی ۳بعدی ، مدل سازی پارامتری و چند گوشه ای ، سیستم جزئی پیشرفته ، طراحی ۳بعدی داخلی ، سیستم انیمیشن غیر خطی ، مدل های سخت و نرم بدنه ها ، مفاصل و موتورها ، ابزارهای حرفه ای طراحی شخصیت ها ، رندر کردن تصاویر به حالت واقعی و رندر در حالت اسکیس ، و … . شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار طراحی 3 بعدی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


FireGraphic یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه ی مدیریت عکس می باشد که از خصوصیات بارز این برنامه می توان Load سریع عکس ها به Thumbnail و دسترسی آسان به همه ی پوشه ها در یک مکان را نام برد.از ویژگی های مهم آن می توان به مجوز Convert فرمت عکس و Mail زدن تصاویر به دوستان و دریافت سریع تصاویر از دوربین های دیجیتالی اشاره کرد. این نرم فزار همچینین قابلیت Copy CD از تصاویر را نیز دارا می باشد.

دریافت نرم افزار مدیریت تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


QuarkXPress v9 نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی گرافیکی ، با قابلیت ایجاد ارتباط حسی با کاربر و به کارگیری ذوق انسانی به منظور ایجاد یک طرح زیبا است. یکی از برترین نرم افزار های طراحی Document ها می باشد . به کمک این برنامه طراحان می توانند در طراحی های مختلف خود نسبت به گذشته نتایج مطلوبتری را بدست آورند. سرعت بالاتر در این نرم افزار و از سوی دیگر خروجی های دقیق تر نسبت به برنامه دیگر دارد. نوشتن, ویرایش , حروفچینی همراه با رنگ و نصاویر زیبا میدهد که میتوانید از آنها در مجلات, روزنامه ها , آزانش های تبلیغاتی , ناشران شرکتها , شرکتهای طراحی, فروشگاهها  و ناشران کتاب استفاده کنید.

دریافت نرم افزار کامپیوتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


پلاگین ها ابزارهای کاربردی وابسته به یک نرم افزار هستند که امکاناتی مازاد بر امکانات عادی نرم افزار برآن اضافه می کنند و باعث گسترش کاربردهای نرم افزار می شوند. نرم افزار فتوشاپ نیز دارای پلاگین های متعددی است که هرکدام کار خاصی را انجام می دهند. PhotoTune نام یک پلاگین کاربردی برای فتوشاپ است که توسط OnOne تولید شده و پشتیبانی می شود. با استفاده از این پلاگین (افزونه) می توانید رنگ عکس های خود را تغییر دهید. اما این کار با نمونه هایی از پیش آماده شده و بصورت خودکار انجام می شود. نتیجه کار خارق العاده خواهد بود. ترکیب رنگ هایی که در این پلاگین از آنها استفاده شده بسیار زیبا هستند و جلوه و زیبایی عکس را چندین برابر خواهند کرد. می توانید در تغییر رنگ چهره از گزینه های مختلف استفاده کنید و تنها با انتخاب یک گزینه نتیجه کار را مشاهده کنید و در صورت لزوم در آن تغییر ایجاد کنید.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:35 :: نويسنده : admin

برای کسانی که با رایانه زیاد سر و کار دارند گاهی واقعا نیاز است بعد از مدتی تصویر عکس دسکتاپ خود را تغییر دهند. سایت دانلود رایگان برای طرفداران عزیز خود یک بسته 59 تایی از والپیپر های گوناگون تهیه کرده است که امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزاری قدرتمند برای طراحی و رسم نقاشی به صورت کامپیوتری می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند طرح های خود را در هر زمینه ای بر روی صفحه های کاغذی موجود در این نرم افزار پیاده سازی نمایند. در این نرم افزار کاربران به ابزارها و ویژگی های مختلفی همچون ابزارهای حرفه ای رسم خطوط ، سایه زنی ، طراحی های اولیه ، Brush های پیشرفته با کیفیت های بالا ، قابلیت حاشیه نویسی بر روی طرح به منظور یادآوری نکات در ادامه طراحی و قابلیت حذف آن ها به راحتی ، سازگاری با برنامه فتوشاپ و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از کمپانی بزرگ Autodesk می باشد. فرض کنید که یک قلم و کاغذ جادویی دارید، یک قلم و کاغذ دیجیتالی. شما میتوانید آن را همه جا ببرید و طرح تان را هر لحظه ای که دوست دارید اتود بزنید. نرم افزار Autodesk Sketchbook Pr راهیست برای آزاد کردن خلاقیت شما.

AUTODESK SKETCHBOOK PRO V2011 طراحی , رسم و نقاشی با AutoDesk Sketchbook Pro v2011

 


دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Corel Designer Technical Suite X5 v15.2.0.661 یکی از کامل ترین مجموعه های نرم افزارهایی می باشد که می تواند تقریبا تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و رسم انواع نمودارها و چارت های گرافیکی پاسخگو باشد. این بسته نرم افزار فوق العاده قدرتمند که شامل پنج نرم افزار Corel DESIGNER X5 ، Corel PHOTO-PAINT® X5 ، Corel® PowerTRACE™ X5 ، Corel CAPTURE™ X5 و Right Hemisphere® Deep Exploration™ ۵٫۷ CSE نیز می باشد امکانات بسیار کاملی در زمینه طراحی و نقشه کشی به صورت دو بعدی و سه بعدی ارائه می دهد.
جالب است که قابلیت Import از انواع نرم افزارهای دیگر طراحی و نقشه کشی به این نرم افزار نیز وجود دارد. البته این قابلیتی است که به این نسخه اضافه شده است. طراحی های مکانیکی ، مکانیک سیالات به حرفه ای ترین شکل ممکن با وجود صدها قابلیت که در این بسته نرم افزاری جای گرفته است جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای استفاده از ابزارهای موجود باقی نمی گذارد. جالب است که این بسته نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه که تنها قادرند کار مشخصی را در یک زمینه انجام دهند از حجم به تناسب کمتری نیز برخوردار بوده که مطمئن برای حرفه ای ها اهمیت زیادی دارد.
واسط کاربری نرم افزارهای موجود در Corel Designer Technical Suite که از سری نسخه های X5 نیز می باشد بسیار جذاب بوده و علاوه براین که دسترسی کاربران به منوها به سادگی امکانپذیر می شود بسیار کاربر پسند هم نیز می باشد. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های موجود در زمینه های مختلف نکته مهم دیگری است که در این خصوص باید به آن اشاره شود.
جالب است که امکان ترسیم نقشه های الکترونیکی نیز وجود دارد. یعنی به سادگی می توان یک بورد کامل را با این نرم افزار طراحی کرد.

Corel DESIGNER Technical Suite طراحی ۲و۳بعدی حرفه ای با Corel DESIGNER Technical Suite X5 v15.2.0.661

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


BusinessCards MX  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به طراحی کارت های ویزیت زیبا می باشند. در این نرم افزار کاربران قادر به استفاده از انواع مختلف قالب های آماده برای طراحی کارت های ویزیت مختلف می باشند. در این برنامه کاربران می توانند قالب ها را به صورت دسته بندی شده و موضوعی انتخاب نمایند. همچنین می توان در صورت تمایل اقدام به ویرایش طرح کارت نمود و از تصاویر مختلف در طراحی آن ها استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از mojosoft-software می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزار RonyaSoft Poster Designer  یکی دیگر از سری نرم افزار های قدرتمند در زمینه طراحی پوستر است . این نرم افزار که با نمونه های آماده در سایت پرشیا دانلود آماده دریافت است دارای ویژگی های خاصی می باشد که این برنامه را نسبت به دیگر نرم افزار های طراحی متمایز میکند .

RonyaSoft Poster Designer ساخت پوسترهای زیبا با RonyaSoft Poster Designer 2.01.03.03

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Paint.NET یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

paint net ویرایشگر سبک و کم حجم تصاویر گرافیکی Paint.NET 3.5.6 Final

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


قویترین نرم افزار برای طراحی های گرافیکی به نام CorelDRAW Graphics Suite X5 v15.2.0.661
امروزه کمتر کسی از ابزاری مانند قلم برای کشیدن طرح مورد نظر استفاده میکند زیرا با کمک نرم افزارهای مخصوص طراحی، طراحان به راحتی میتوانند طرح های خود را در یک محیط مجازی بکشند. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که مخصوص طراحی اشکال مختلف می باشد. نرم افزار CorelDraw Graphics Suite پیشرفته ترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه طراحی ساخته شده است. این نرم افزار محصول شرکت قدرتمند Corel که به تازگی ورژن جدیدی از نرم افزار معروف خود را منتشر کرده است. همچنین این نرم افزار ابزاری بسیار قوی برای طراحان به شمار می رود زیرا در آن تمامی ابزارهای طراحی و ساخت طرح های گرافیکی قرار دارد به گونه ای که طراح در محیط برنامه احساسی کمی و کاستی نمی کند. طراحی انواع وکتورها و براش ها با بالاترین دقت ممکن و طیف گسترده ای از رنگ ها مهم ترین خصوصیتی است که کاربران به آن دل می بندند. اصول کار این نرم افزار بر مبنای بردار وکتور می باشد و موضوعات در این برنامه بر مبنای خط و نقطه طراحی می شوند که در نتیجه اندازه و ابعاد در این مدل مهم نیست. این نرم افزار یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای طراحی برداری است که تا به حال ساخته شده و اکثر طراحان برای طراحی های پیچیده خود از آن استفاده می کنند. یکی از امکانات بسیار خوب این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای مشابهی همچون Adobe Illustrator قابلیت تایپ مسقیم فارسی به صورت کامل می باشد. نمونه هایی از کاربردهای این نرم افزار را میتوان در طرح هایی که امروزه در مجلات ، پیام های بازرگانی ، کتاب ها ، سایت ها ، سی دی های مالتی مدیا ، کارت ویزیت ، تابلو های تبلیغاتی و حتی در طرح لباس ها استفاده می شود را مشاهده نمود.
 
دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...


wistedBrush نرم افزاری برای نقاشی دیجیتال وبا بهره گیری ازابزارهای طبیعی هنری مانند، روغن، اکریلیک، پاستیل، وذغالی و غیره می باشد. این نرم افزار گزینه ای مناسب برای هنرمندهان بدون پیچیدگیهای دیگر نرم افزارهای مشابه است. TwistedBrush هنر را به شیئهای که باید باشد خلق مینماید،ساده وآسان! سادگی  و بی آلایشی بدون قربانی نمودن، وقدرتمند برای هنرمندان حرفه ای و همچنین برای تازه کاران نیز می باشد.این نرم افزار یکی از قدرتمندترین وپر استعدادترین موتورهای براش(Brush) موجودراداراست، که ازابتدابرای سادگی استفاده طراحی شده بود. بیش از ۲۰۰۰ براش،لایه، مدیای واقع نما، شبیه سازعکس، مسیریاب، ماسک، حرف، فیلتر، اسکریپت ضبط، اسکریپت برای AVI ، پشتیبانی از Tablet طراحی، براشهای قالب، الگوها، متون، پشتیبانی ازاسکنر سازگار، براش تصویر، راهنمای طراحی، مشاهده مرجع تصویر، براش کثیف، لایه ای خراشیده، پلاتهای پویا و بسیاری از این موارد همگی دراین نرم افزار قدرتمند جمع شده اند.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/10/Pixarra%20TwistedBrush%20Pro%20Studio/Pixarra-TwistedBrush-Pro-Studio.jpg

TwistedBrush Pro Studio برروی تمامی نسخه های سیستم عاملهای ویندوز، قابل اجرا بوده و برای تمامی قلمروهای هنر دیجیتال شامل هنر عالی مدیای طبیعی، روتوش عکس، ترکیب عکس، شبیه سازی تصویر،برای تبدیل تصاویر شما به عکس هایی ظاهر کارهای هنری دستی، هنر ماندالا،الگوها، مانگا و حتی نقاشی های سه بعدی ، و با ابزارهای قطره ای مدلسازی باورنکردنی کاربرد دارد.

 

 

 

 

 

 

بخشی از قابلیتهای کلیدی نرم افزار Pixarra TwistedBrush Pro Studio v17.20 :

بهره گیری  ازابزارهای هنری مفید

سادگی استفاده نرم افزار

افزودن جذبه و سرگرمی به امر طراحی و خلق کارهای هنری

استفاده از فیلترهای فتوگرافیکی متنوع

شبیه سازی تصاویر باستفاده از ۶۰ براش

بهره گیری از ۱۰۰ براش پیش ساخته برای پوشش مدیای های مرسوم

قابلیتهای پیشرفته مانند لایه گذاری، تولید براش، اسکریپت نویسی، ماسک گذاری وغیره

پشتیبانی از کشیدن Tablet

سیستم افکت گذاری براش

قابلیت ویرایش تصویر

تولید تصادفی براشها

 

و…

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان