تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

PhotoFiltre Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای افکت گذاری بر روی عکس ها و تصاویر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ایجاد افکت های مختلف و زیبا بر روی عکس ها نمایند. در این نرم افزار کاربران با انتخاب تصویر مورد نظر خود و وارد نمودن آن به محیط برنامه و کلیک کردن بر روی چند گزینه می توانند انواع افکت ها را بر روی عکس اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر ، دارای افکت های متنوع ، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر ، توانایی تنظیم نور عکس ها و … نیز برخوردار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Antonio Software می باشد.



ادامه مطلب ...


Imagic Photo نرم افزاری می باشد که به منظور ویرایش بر روی عکس و قرار دادن افکت های متنوع بر روی آن ها طراحی شده است. این نرم افزار این توانایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی بتوانید چندین عکس را با یکدیگر ترکیب کنید ، بر روی عکس ها برای زیبایی بیشتر قاب های مختلفی قرار دهید ، افکت های زیبا بر روی عکس ها قرار دهید و آن ها را به صورت رویایی درآورید و ….تنها کافیست شما عکس خود را در برنامه وارد کنید و با انتخاب افکت دلخواه خود با چند کلیک آن را به عکس اضافه کنید. این برنامه دارای بیش از ۱۲۰ افکت مختلف که شامل افکت های خیال انگیز و رویایی ، شگفت انگیز ، کاشی های متعدد ، روشنایی ، نقاشی و … می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


 

با وجود تعداد زیاد تصاویری که در هارد دیسک نگه داری می کنیم ، مسلمأ یکی از نیازهای ما ، نرم افزاری برای دسته بندی و مدیریت این عکس هاست. نرم افزار Kestrel GX یکی از نرم افزاری های مناسب ارائه شده در این زمینه است. این نرم افزار به شما امکان مدیریت عکس ها را می دهد. می توانید عکس های خود را درجه بندی کنید و عکس های مورد علاقه خود را مشخص کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان ویرایش عکس است.  می توانید با ابزارهایی مشابه نرم افزار فتوشاپ ، عکس های خود را ویرایش نمایید. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در ارتباط با این نرم افزار ، سازگاری با بیش از 20 فرمت گرافیکی است و همچنین سازگاری با عکس های گرفته شده توسط انواع دوربین های دیجیتال. بدین ترتیب ویرایش و مشاهده آرشیو عکس ، بیش از پیش جذاب خواهد بود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت  دانلودستان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


محیط دسک تاپ بخصوص تصویر پس زمینه ی ویندوز یکی از مهمترین عوامل زیبایی آن است و در عین حال تغییر این تصاویر پس زمینه می تواند به زیباتر شدن و رفع کهنگی آنها کمک کند .Wallpaper Master نیز نام نرم افزاری قدرتمند و با امکانمات فراوان از وب سایت نرم افزاری James Garton است که به شما امکان مدیریت پس زمینه ی ویندوز و تغییر خودکار تصاویر و داشتن میزکاری پویا را می دهد .

wall master  تعویض خودکار تصاویر پس زمینه ی ویندوز توسط Wallpaper Master Pro 1.51

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان