تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

امروز ۱۰ زنگ موبایل برایتان آماده کرده ایم که بسیار با کیفیت میباشند.این زنگخور ها از کیفیت بالایی برخوردارند که هم اکنون با فرمت mp3 در یک فایل زیپ شده میتوانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمائید. پیشنهاد میکنم از دست ندهید.

دانلود رینگتونها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


این بار در سایت موبایلستون ، مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۶۰×۶۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

دانلود تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Fruitpirate1.18 بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Fruit Pirate 3D v1.18 – آندروید

مجدد با یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی متفاوت در خدمت شما عزیزان هستیم.نام این بازی زیبا Fruit Pirate 3D v.118 میباشد که شما در آن نظاره گر جشنواره ای از میوه جات میباشید.این بازی سه بعدی میباشد و دارای حجم نسبتا مناسبی میباشد.بازی Fruit Pirate 3D v1.18 مخصوص سیسیتم عامل آندروید منتشر شده است و هم اکنون از سایت دانــــــلودســـــتان قابل دریافت میباشد.

دانلود بازی موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Wellness Diary یکی از کاربردی ترین برنامه های سیمبین است. این برنامه می تواند برنامه ریزی دقیق برای رژیم غذایی شما تهیه کند. ویژگی های برنامه:
- برنامه ریزی دقیق و حساب شده برای انواع رژیم های غذایی
- برنامه ریزی برای زمان بندی خواب و ورزش
- نوع و مقدار تغذیه مصرفی
- نمایش آمار های گوناگون از وضعیت سلامتی
- قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات

دانلود نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 7:28 :: نويسنده : admin

مجموعه اس ام اس عاشقانه - سری 2

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته میگفت / پریشان از فراق یارم امشب . . .

.

..........www.downloadsstan.loxblog.com...........

.

به گزارش قلبم ، هوای چشمم ، به علت ندیدن عزیزم

تا لحظاتی دیگر بارانی میشود !

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


سر آغاز پزشکی ایران ,طب شیمیایی در مقابل طب مزاجی ,علم پزشکی در جندی شاپور ,پزشکی در ادوار مختلف ایران ,طب در دوران خلافت امویان ,خلافت عباسیان و علم پزشکی ,آل بویه و تحولات علم طب .این کتاب با اف بوک ۱تهیه شده است. که هم اکنون از سایت دانــــــلودســـــتان قابل دریافت میباشد.

دانلود کتاب در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


شخصیت های کارتونی همیشه وهمیشه در اذهان مردم باقی می ماند.به همین علت امروز یک مجموعه ۲۵ تایی از تصاویر کارتونی سه بعدی برایتان آماده کرده ایم تا خاطراتتان زنده شود.هم اکنون این مجموعه را می توانید از دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

دانلود تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 

رای انجام پروژه های بزرگ از پیش طراحی شده به طبع یکی از نیازهای اساسی ، وجود یک مدیریت جامع و قوی است تا بتواند نتایج را آنالیز و ارزیابی کند ، کیفیت کار ، روند رشد و سرعت اجرای پروژه را محاسبه و ارائه کند. ConceptDraw Office نرم افزاری است که به واقع برای انجام این امور طراحی شده و شما را از ابتدا تا انتهای یک پروژه یاری می کند. این نرم افزار هرآنچه مورد نیاز است را در اختیار شما قرار می دهد تا آنچه در ذهن دارید را به صورت یک برنامه و پروژه دقیق دربیاورید و مراحل را ترسیم کنید. می توانید روند انجام کار را با استفاده از نرم افزار بررسی و آنالیز کنید. می توانید عملیات را سازماندهی و زمان بندی کنید تا طبق یک برنامه خاص و بدون اتلاف وقت ، انرژی و منابع مالی پروژه را به اتمام برسانید. در نوع پروژه نیز محدودیتی وجود ندارد چراکه می توانید در چه در پروژه های ساده و چه در پروژه های پیچیده از آن استفاده کنید. می توانید دورنمایی از آنچه طراحی کرده و بصورت پروژه گردآوری کرده اید را ذخیره و با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید آمار و ارقام را بصورت شماتیک و با استفاده از اشکال هندسی به نمایش دربیاورید تا درک و تحلیل آنها با سهولت بیشتری انجام پذیرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


DivX نام کدکی برای فشرده سازی و پخش فایل‌های ویدئویی بر اساس بخش ۲ استاندارد Mpeg-4 است.DivXNetworks به عنوان مبدع و توزیع کننده این تکنولوژی اغلب از آن به عنوان ام‌ پی ‌تری برای ویدئو یاد می‌کند، که با توجه به حجم بسیار کم آن،کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. DivX Plus یکی ازکامل ترین نرم افزارهای ارائه شده  در زمینه دیواکس است که بطور تخصصی همه امور مربوط به این کدک را انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف را تماشا کنید. امکان اجرای فایل های صوتی نیز در نرم افزار گنجانده شده است. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و کم کردن حجم آنها بدون تغییر در کیفیت اشاره کرد که این مسئله را نیز مدیون تکنولوژی دیواکس هستیم. هرچند که می توانید فایل ها را با خود نرم افزار اجرا کنید اما برای راحتی دوست داران دیگر نرم افزارهای پلیر ، امکان استفاده از کدک نرم افزار وجود دارد که با نصب آن می توانید فایل های خود را در پلیرهایی چون مدیاپلیر تماشا کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


ویندوز XP به عنوان یکی از موفق ترین محصولات کمپانی مایکروسافت ، با وجود اینکه از تاریخ عرضه آن مدت زیادی می گذرد و نسخه های جدیدتری نیز پس از آن تولید شده اما همچنان از طرفداران بسیاری برخوردار است که آن را به نسخه های جدیدتر سری ویندوز ترجیح می دهند. اما اگر از کاربران ویندوز XP باشید حتمأ مشاهده کرده اید که پس از مدتی ، ویندوز کندتر از قبل شده و گاهی ارورهایی در آن مشاهده می شود. XP Repair Pro نرم افزاری است که به طور تخصصی برای ویندوز XP طراحی شده و شما را از تعویض ویندوز بی نیاز می کند. تنها با چند کلیک ساده نرم افزار شروع به کار می کند ، ویندوز شما را بهینه سازی کرده و ارورهای آن را برطرف می کند. بدین ترتیب سرعت ویندوز به طور چشم گیری افزایش می یابد و عملکرد بهتری خواهد داشت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


 

اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. اگر از علاقه مندان به اتومبیل رانی و بازی های رایانه ای این سبک هستید ، اسکرین سیور Stock Car Racing که امروز آن را آماده کرده ایم را می توانید به عنوان اسکرین سیور رایانه خود برگزینید. این اسکرین سیور سه بعدی و زیبا یک مسابقه اتومبیل رانی را به تصویر میکشد. اما نکته جالب در مورد این اسکرین سیور این است که هربار در آن وقایع جدیدی را مشاهده می کنید و پیش از این ندیده اید. این اسکرین سیور زیبا و جذاب را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

جهت دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


 
سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف  نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارائه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. SmartFTP یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزار مدیریت هاست و به عبارتی کار با FTP است که امکانات بسیار جامعی را در اختیار مدیریت سایت قرار می دهد تا به ذخیره و بارگذاری فایل ها بپردازد. از جمله قابلیت های SmartFTP می توان به امکان اتصال همزمان به چند سرور ، پشتیبانی از دیوارآتش ، اتصال به سرور با چندین کانکشن و دانلود و آپلود انواع فایل ها به صورت بهینه و با بالاترین سرعت اشاره کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان انجام امور به صورت زمان بندی شده اشاره کرد که در این صورت نیازی به حضور فیزیکی شما نخواهد بود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب ...


پلاگین ها ابزارهای کاربردی وابسته به یک نرم افزار هستند که امکاناتی مازاد بر امکانات عادی نرم افزار برآن اضافه می کنند و باعث گسترش کاربردهای نرم افزار می شوند. نرم افزار فتوشاپ نیز دارای پلاگین های متعددی است که هرکدام کار خاصی را انجام می دهند. PhotoTune نام یک پلاگین کاربردی برای فتوشاپ است که توسط OnOne تولید شده و پشتیبانی می شود. با استفاده از این پلاگین (افزونه) می توانید رنگ عکس های خود را تغییر دهید. اما این کار با نمونه هایی از پیش آماده شده و بصورت خودکار انجام می شود. نتیجه کار خارق العاده خواهد بود. ترکیب رنگ هایی که در این پلاگین از آنها استفاده شده بسیار زیبا هستند و جلوه و زیبایی عکس را چندین برابر خواهند کرد. می توانید در تغییر رنگ چهره از گزینه های مختلف استفاده کنید و تنها با انتخاب یک گزینه نتیجه کار را مشاهده کنید و در صورت لزوم در آن تغییر ایجاد کنید.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


اسکرین سیور (محافظ صفحه نمایش) از جمله ابزارهایی است که برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بجای استفاده از اسکرین سیورهای ساده و یکنواخت ویندوز از اسکرین سیورهای جذاب تری استفاده کنیم که با سلیقه ما نیز همخوانی داشته باشند بسیار ایده آل خواهد بود. FantasticThunderstorm نام اسکرین سیوری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این اسکرین سیور دارای محیطی متفاوت است. در این اسکرین سیور می توانید طوفان ، باران و صاعقه را مشاهده کنید و دقایقی را با آن سپری کنید. در این اسکرین سیور جزئیات به خوبی نشان داده شده اند و زیبایی خاصی را به نمایش گذاشته اند. این اسکرین سیور زیبا را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود اسکرین سیور به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 بهمن 1389برچسب: * دانلود, * دانلود FileRestorePlus, * دانلود اخرين ورژن نرم افزار, * دانلود جديد ترين نرم افزار, * دانلود رايگان, * دانلود رايگان نرم افزار, * دانلود نرم افزار, * دانلود نرم افزار 2011, * دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات, * دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته, * دانلود نرم افزار جديد, * دانلود نرم افزار ریکاوری, * دانلود نرم افزار پشتیبان گیری, * سايت دانلود نرم افزار, * نرم افزار, * نرم افزار بازیابی اطلاعات, * نرم افزار جديد * دانلود, * دانلود FileRestorePlus, * دانلود اخرين ورژن نرم افزار, * دانلود جديد ترين نرم افزار, * دانلود رايگان, * دانلود رايگان نرم افزار, * دانلود نرم افزار, * دانلود نرم افزار 2011, * دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات, * دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته, * دانلود نرم افزار جديد, * دانلود نرم افزار ریکاوری, * دانلود نرم افزار پشتیبان گیری, * سايت دانلود نرم افزار, * نرم افزار, * نرم افزار بازیابی اطلاعات, * نرم افزار جديد , :: 2:40 :: نويسنده : admin

برای بازیابی فایل های از دست رفته که بصورت عمدی و یا غیرعمدی حذف شده اند نرم افزارهای مختلفی وجود دارد و در هرکدام سعی شده تا فایل ها با کم ترین فوت وقت و به بهترین شکل بازیابی و در اختیار کاربر قرار گیرند. نرم افزار FileRestorePlus که پیش تر با نام Undelete Plus شناخته می شد یکی از نرم افزارهای کاربردی و مؤثر در این زمینه است که با سرعت بالا و به سادگی فایل های از بین رفته به دلایل مختلف را بازمیگرداند. فایل های بازیابی شده به انواع خوب ، بد ، خیلی خوب و غیره دسته بندی می شوند که هریک از این کلمات در مقابل نام فایل نشان دهنده چگونگی بازیابی فایل است و مسلمأ عبارت خیلی خوب نشان دهنده بازیابی کامل و مناسب است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


شما نیز حتمأ تاکنون با پیغام های خطای ویندوز یا همان ارورها مواجه شده اید. اما پیدا کردن علت ارورها گاهی برای کاربران دشوار و یا در مواردی غیرممکن است. درچنین شرایطی وجود ارورهای متعدد در هنگام کار با ویندوز به هیچ عنوان امری خوشایند نیست. اگر با چنین مشکلی مواجه هستید می توانید از نرم افزار Error Repair استفاده نمایید. این نرم افزار با پیگیری علت ارورهای مختلف و برطرف کردن مشکلات ویندوز آنها را برای همیشه حذف خواهد کرد تا با خیالی آسوده به کار با رایانه خود بپردازید و از یک تعویض ویندوز پر دردسر براحتی صرف نظر کنید. کار با نرم افزار بسیار آسان است و یک کلیک کافی است تا نرم افزار شروع به اسکن و شناسایی ارورها و سپس از میان بردن آنها نماید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


همانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت دانــــــلودســـــتان جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.


توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب ...


در حدود چند ماه قبل نسخه 2011 از محصولات امنیتی شرکت Kaspersky شامل Anti-Virus و Internet Security در سایت قرار گرفت. تا آن زمان فعال ساز معتبری برای فعال کردن این نرم افزارها منتشر نشده بود و قرار شد به محض انتشار یک فعال ساز معتبر، آنرا در سایت قرار دهیم. در پست امروز وب سایت دانــــــلودســـــتان جدید ترین فعال ساز محصولات امنیتی شرکت کاسپراسکای را برایتان آماده کرده ایم که میتواند نرم افزارهای امنیتی این شرکت را برای همیشه معتبر سازد و دیگر شما با مشکل غیر فعال شدن نرم افزارتان پس از مدت اعتبار 30 روزه مواجه نخواهید بود.

جهت دانلود و راهنمای استفاده از فعال ساز به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب ...


در پست امروز وب سایت دانــــــلودســـــتان ورژن جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Kaspersky Anti-Virus قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این برنامه ساخت شرکت روسی کاسپراسکای می باشد و شما با استفاده از آن می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس نود32 میباشد. بعلاوه این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بیشتر از این آنتی ویروس در رایانه های خانگی استفاده می شود زیرا معمولآ صاحبان این نوع سیستم ها زیاد در معرض خطر ویروس شدن قرار نمیگیرند و تنها کارشان با سیستم محدود به تماشا کردن عکس و فیلم و یا گوش دادن به موسیقی می شود از همین رو استفاده از نرم افزارهای امنیتی بسیار قوی و گران قیمت برای این نوع سیستم ها نامناسب بوده و بهتر است از آنتی ویروسهای ساده و در عین حال قدرتمند مانند کاسپراسکای استفاده کنند تا اگر در موقعی با بد افزاری رو به رو شدند به راحتی بتوانند اقدام به حذف آن نمایند. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس کاسپراسکای دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند عملیات ویروس کشی را انجام دهند همچنین در آن تنظیماتی برای بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم بعد از نصب آنتی ویروس قرار دارد زیرا همانطور که می دانید پس از نصب یک نرم افزار امنیت سرعت رایانه به شدت کاهش میابد که در این نرم افزار تنظیماتی برای جبران این کاهش سرعت وجود دارد و شما با انجام آنها به صورت نسبی می توانید سرعت رایانه خود را بازگردانید.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب ...


در پست امروز وب سایت دانــــــلودســـــتان ورژن جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Kaspersky Internet Security قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف به خصوص اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این برنامه ساخت شرکت روسی کاسپراسکای می باشد و شما با داشتن آن دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی کاسپراسکای تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادراند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به طور مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بسته ی امنیتی Kaspersky را میتوان به مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای امنیتی تشبیه کرد که همگی در یک جا و باهم جمع آوری شده اند. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این بسته ی امنیتی شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است. همچنین شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان