تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:20 :: نويسنده : admin

مجموعه برنامه "کلاه قرمزی" محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو در ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش شد. عروسک خاطرانگیز "کلاه قرمزی" به همراه پسرخاله، پسرعمه زا، آقای مجری و میهمانان برنامه با ایجاد فضای مفرح و شاد در ایام نوروز، شادی بخش خانواده های ایرانی بودند.
کلاه قرمزی با تمام جذابیتهای و شیطنت های بامزه اش و ابراز علاقه به بچه ها، تلویزیون و آقای مجری علاوه بر ایجاد روحیه شاد در کودکان، سبب ایجاد حس نوستالیژیک در بزرگترها نیز شد.

عوامل مجموعه کلاه قرمزی عبارتند:
کارگردان تلویزیونی و تدوین: میثم مولایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:میثم کزازی، طراحی و ساخت عروسکها: مرضیه محبوب، گروه عروسک گردانی: دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امین سلطان احمدی،بنفشه صمدی و محمد لقمانیان، صدای عروسک ها: حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بهادر مالکی و محمد بحرانی، طراحی صحنه: مجیدمیرفخرایی، موسیقی: محمدرضا عقیلی، مدیر فیلمبرداری: فرشید رسولی،مدیر صحنه: میلاد کزازی،طراحی لباس: ژاله آنت، گروه تصویربرداری و نور: فردین رحیمی، محمد رضایی، صدابردار: سید محمود کاشانی، مدیر تولید: بهروز صد خسروی.

مجموعه پیش رو 15 قسمت این برنامه پر طرفدار است که توسط یکی از کاربران سایت ارسال شده است و در دو کیفیت پایین(حجم کم) و بالا(حجم زیاد) جهت دانلود آسان تر در اختیار شما قرار گرفته است.

دریافت فیلم کلاه قرمزی 90 در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


| دانلود فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 با لینک مستقیم |

 

ژانر: اکشن, فانتزی

کیفیت: DvdSCR – خوب

فرمت: Mkv

حجم: ۵۰۰ MB

امتیاز: ۷٫۹/۱۰

تاریخ انتشار: ۱۹ November 2010

کارگردان: David Yates

بازیگران: Robert De Niro, Edward Norton, Milla Jovovich, Frances Conroy, Enver Gjokaj …

خلاصه داستان: A convicted arsonist looks to manipulate a parole officer into a plan to secure his parole by placing his beautiful wife in the lawman’s path …

دانلود فیلم در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب: دانلود فیلم, زیرنویس فارسی Alien Vs Ninja , :: 10:0 :: نويسنده : admin

|دانلود فیلم Alien Vs Ninja با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|


ژانر: اکشن, کمدی, فانتزی

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۵۰ MB

امتیاز: ۵٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Seiji Chiba

بازیگران: Mika Hijii, Ben Hiura, Shûji Kashiwabara …

خلاصه داستان: گروهی نینجا که در حال مبارزه با موجودی بیگانه و خطرناک میباشند …

 

دانلود فیلم در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 

اِنجیل، برگرفته از واژهٔ یونانی «اِوَنگِلیون» به معنای خبر خوش یا مژده؛ نام دیگر مجموعه متون «عهد جدید» است. اکثر قریب به اتفاق مسیحیان انجیل (عهد جدید) را به عنوان کتاب دینی خود و کلام خداوند قبول داشته و مطالعه می‌کنند. نام این بخش به یک پیمان اشاره دارد که آغازگر دورهٔ جدیدی از ارتباط خداوند با انسان است. خداوند طبق این پیمان شریعتی را که از طریق موسی عطا کرده بود برداشت،[نیازمند منبع] و ایمان به مسیح را شرط بخشایش گناهان انسان و رستگاری او قرار داد . نشانه و در حقیقت اصل محوری این پیمان، بخشش کلیه گناهان به واسطهٔ قربانی شدن عیسی مسیح (یعنی صورت بشری خداوند) است. عهد جدید چهار انجیل اصلی (متی، مرقس، لوقا، یوحنا) کتاب اعمال رسولان ، نامه‌های رسولان مسیح و کتاب مکاشفه را در بر می‌گیرد. قدمت تمامی این اثار به قرن اول میلادی می‌رسد. پروفسور درل باک عهدجدید پژوه معاصر ارزش این متون را بدلیل نگارندگان آنها و زمان نگارششان می‌داند.
اناجیل چهار گانه
واژه «انجیل» هم بر کل کتاب «عهد جدید» و هم بر هر کدام از چهار بخش ابتدایی کتاب یعنی زندگینامه‌های مسیح، اطلاق می‌شود. چهار انجیل در واقع چهار روایت از زندگی عیسی مسیح است. این چهار کتاب که توسط چهار تن از حواریون میسح نگاشته شده، دارای قسمت‌های مشترک بسیاری هستند اما تفاوتهایی نیز دارند. مسیحیان این چهار کتاب را «مانند چهار تصویر از مسیح ولی از زوایای مختلف» توصیف می‌کنند.
انجیل در تمام دنیا به صورت گسترده در دسترس است. «انجیل» به عنوان کتاب‌مقدس مسیحیان مشهور است، اگر چه کتاب مقدس عبری و انجیل مسیحیان در طی زمان‌های مختلف به زبان‌های گوناگون ترجمه شده‌اند - به بیش از ۲۱۰۰ زبان - که این تعداد ترجمه بیش از هر کتاب دیگری است. گفته می‌شود بیش از شش میلیارد نسخه از کتاب انجیل از سال ۱۸۱۵ به فروش رفته که این کتاب را در صدر پرفروشترین کتاب تمامی اعصار قرار داده‌است. به علت نفوذ مسیحیان از اواخر عهد رومیان تا دوران روشنگری انجیل نه تنها بر مذهب بلکه بر زبان، قانون و فلسفه طبیعی برخی از تمدن‌های شرقی جهان غرب، هند و آفریقای شمالی تاثیر گذارده‌است.
 

جهت دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


 

مستند ( سفر به کهکشان با پرفسور هاوکینگ) برای اولین بار با کیفیت Bluray
زیرنویس فارسی برای این مستند اضافه شد
زیرنویس فارسی اصلاح شد

دوستان قبل از مطالعه متن زیر جا دارد
از دوست عزیز ( همایون جان ) که سایت زیرنویس رو برایمان پیدا کرد تشکر کنیم.در ادامه مطلب طریقه استفاده از زیرنویس را مطالعه فرمایید

از دوست عزیز (سهراب جان ) که زیرنویس را از نظر زمان بندی برایمان اصلاح کرده و فرستادند ممنون هستیم.

مستند ( ورود به کهکشان با Stephen Hawking ) یکی از زیباترین مستند های شبکه دیسکاوری می باشد.این مستند به درخواست عده ای از شما عزیزان آماده شده است
در ابتدا شما رو با پرفسور Stephen Hawking آشنا می کنیم
Stephen William Hawking در 8 ژانویه 1942 ( 300سال پس از مرگ گالیله )در آکسفورد انگلستان به دنیا آمد.در طی جنگ جهانی دوم آکسفورد برای نوزادان شهرش جایی امن را در نظر گرفت.در سن 8 سالگی به St.Albans  نقل مکان کردند
در 11 سالگی به مدرسه شهر St.Albans و سپس به داشنگاه آکسفورد که پدرش هم در آن درس خوانده ، رفت.او می خواست ریاضیات در دانشگاه را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کند ولی پدرش داروسازی را برایش در نظر داشت.به هر حال به دلیل نبودن رشته ریاضیات ، وی رشته فیزیک را به جای آن انتخاب کرد.پس از سه سال به دلیل هوش بالای وی ، به او جایزه درجه اول در علوم طبیعی را اهدا کردند
 استفان پس از آن به کمبریج رفت تا تحقیقات در کیهان شناسی، را ادامه دهد زیرا در آن زمان در آکسفورد  مکانی برای چنان تحقیقاتی وجود نداشت.سرپرست او Denis Sciama بود.وی به دنبال Fred Hoyle که در کمبریج تحقیق می کرد، بود تا استفان را در زمینه تحقیق یاری کند.استفان پس از کسب دکترای خود،به یک محقق تبدیل شد.
  استفان هاوکینگ بر روی قوانین اساسی که حکومت جهان بر آن پایدار است تحقیق می کند.وی با راجر پنروز نشان داد که اینشتین نظریه نسبیت عمومی ضمنی فضا و زمان را در آغاز سال  انفجار بزرگ و در سیاه چاله ها مورد بررسی قرار داده است.این نتایج یکی کردن نسبت عمومی با تئوری کوانتوم را تایید می کرد که یک توسعه علمی در اوایل قرن 21 به حساب می آمد.
پروفسور هاوکینگ تا حال دوازده درجه افتخاری کسب کرده است.وی جایزه های دیگری نیز کسب کرده است که به تفصیل آنها نمی پردازیم..
در آخر جا دارد بگوییم وی سه فرزند و سه نوه نیز دارد
حال با این مقدمه به سراغ مستند  Into The Universe with Stephen Hawking می رویم
استفان هاوکینگ میزبان نوع جدیدی از سری کیهان شناسی، سیاره زمین  از آسمان Planet Earth of the heavensa می باشد
    طول میکشد که معروف ترین ذهن جهان و مجموعه ها علمی وی توسط  انیمیشن های کامپیوتری به تصویر کشیده شوند.پروفسور هاوکینگ  به ما  در مورد ماهیت خود به خودی جهان و شانس زندگی موجودات فضایی  و امکان سفر به کهکشان ها را برای ما روشن می سازد.
قسمت اول : بیگانگان
آیا ما تنها زندگی میکنیم؟ پرفسور هاوکینگ یکی از مهم ترین اسرار بشر را مورد بررسی قرار می دهد اینکه  وجود بیگانگان در فضا ممکن است؟او در این سفر با ارائه جزییات مارا از قمرهای مشتری تا کهکشان های دور می برد .در این سفر ممکن است با موجوداتی بیگانه رو به رو شویم.آیا امکان ایجاد ارتباط با آنها وجود دارد؟

قسمت دوم : سفر در زمان
همیشه سفر در زمان یکی از انگیزه های علمی بشر بوده است.هاویکینگ به بررسی تمام امکانات برای تغییر و جدا کردن بعد زمان و مکان از هم می پردازد

قسمت سوم: داستانی از همه چیز
هاوکینگ قصد دارد شگفتی های جهان هستی را به نسل جدید منتقل کند.این دانشمند ذهن انسان را با جلال و عظمت جهان باز می کند و به ما نشان می دهد که جهان چگونه آغاز شد؟ چگونه ستارگان و سیاه چاله ها به وجود آمدند و چگونه همه چیز پایان می یابد

این مستند با کیفیت Bluray  برای شما آماده شده است.مشخصات دیگر این مجموعه به شرح زیر است.
English | BRRip MP4 720p-NPW | MP4 | AVC 1280x720 2800Kbps 25fps | AAC 165Kbps 2Ch 48KHz |

جهت دیدن تصاویری از هر قسمت و دانلود آن و نیز دانلود زیرنویس به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...


 

پس از مجموعه مستند هایی که در سایت قرار داده شد و با استقبال شما عزیزان همراه بود، امروز قصد داریم یکی از زیباترین مجموعه مستندها را به شما عزیزان ارائه دهیم...
این مستند درباره ژاپن تا زمانی که نیروهایی امریکایی به رسیدند میباشد که در سال 1945 به وقوع پیوست با دیدن این مستند شما میتوانید از داستان یک ملت در جنگ را مشاهده کنید..
توضیحاتی در باره کشور ژاپن :
دوره جومون به فاصلهٔ زمانی سال‌های ۱۴٬۰۰۰ ق.م. تا ۳۰۰ ق.م. گفته می‌شود. اولین نشانه‌های تمدن و الگوهای با ثبات زندگی در ۱۴٬۰۰۰ پیش از میلاد در فرهنگ جومون ظاهر شد که ویژگی آن روش زندگی نیمه‌مستقر مختص به دوران میان‌سنگی و نوسنگی، شکار دسته‌جمعی، عدم پرورش حیوانات اهلی، آلاچیق‌های بدوی و کشاورزی ابتدایی بود. بعضی از قدیمی‌ترین نمونه‌های باقیمانده از کوزه‌گری دوران کهن، در ژاپن پیدا شده است. ترکیب جومون در ژاپنی به معنی الگوهای ریسمانی است. این نامی است که شرق‌شناس آمریکایی ادوارد اس. مورس  از روی نقش و نگار ظرف‌های سفالی به این دوره داد. این علامت‌ها و نقش‌ها بر اثر سایش تکه چوب‌هایی پیچیده در ریسمان به وجود آمده بود. در این دوره استفاده از تیروکمان تا بدانجا پیشرفت کرد که شکار پرندگان به امری عادی بدل شد و فن ماهیگیری نیز بهبود پیدا کرد. شواهد زبان‌شناختی و فرهنگی، در کنار ظاهر فیزیکی بخشی از جمعیت این کشور، احتمال چندگانه بودن خاستگاه مردم ژاپن و پیوند ژنتیکی با بومیان قارهٔ آمریکا را تقویت می‌کند. قوم آینو به انسان‌های دوره جومون شباهت بسیار دارند و گروهی که بعدها از طریق کشورهای آسیایی، به ویژه کره و چین، وارد خشکی‌های ژاپن شدند و بخش عمده جمعیت این سرزمین را تشکیل می‌دهند، شبیه به نیاکان یایویی خود هستند.
 

جهت دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب: * آموزش جامع طراحی افکت در فتوشاپ CS5, * آموزش حرفه ای طراحی افکت های خیال انگیز در فتوشاپ CS5, * آموزش طراحی Effect در فتوشاپ, * آموزش طراحی افکت های مختلف در فتوشاپ, * آموزش طراحی افکت های نوری در فتوشاپ, * آموزش کامل طراحی افکت در فتوشاپ CS5, * اموزش تصويري, * جامع ترین سایت آموزش فتوشاپ, * خرید آموزش Design Effects With Photoshop CS5, * خرید اینترنتی آموزش Effect در فتوشاپ CS5, * خرید پستی CD آموزشی Kelby Training, * خرید پستی آموزش Kelby Training, * دانلود, * دانلود فيلم, * دانلود فيلم اموزشي, * دانلود فيلم مستند, * دانلود فيلم مستند اموزشي, * دانلود مستقيم فيلم اموزشي, * دانلود ویدئو آموزشی آموزش جامع فتوشاپ از سطح مبتدی تا حرفه ای با 6 Amazing DVDs for Learning Adobe Photoshop from Essential to Advance Level - Interactive Tutorials, * فروشگاه تخصصی آموزش فتوشاپ, * فروشگاه محصولات Kelby Training, * فروشگاه محصولات آموزشی Kelby Training, * فيلم, * فيلم اموزشي, * فيلم جديد, * فيلم جديد براي دانلود, * فيلم مستند, * وب سایت جامع آموزش فتوشاپ CS5 , :: 15:10 :: نويسنده : admin

 

| برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان ، از سطح مبتدی تا حرفه ای |

این فیلم آموزشی فوق العاده آموزش جامع فتوشاپ از سطح مبتدی تا حرفه ای نام دارد که نام انگلیسی آن 6 Amazing DVDs for Learning Adobe Photoshop from Essential to Advance Level - Interactive Tutorials میباشد...
بخش اول این آموزش عبارت است از : Adobe Photoshop Design Effects
در این بخش از آموزش به شما می آموزد که که فراتر از فتوشاپ فکر کنید حتی اگر شما طراح عکس  باشید این سری از آموزش بسیار پرمحتوا بوده و علم شما را در فتوشاپ بسیار بالا میبرد.
در این آموزش می آموزید که چگونه به گرد هم آوردن عناصر مختلف برای زیبایی طراح های خود استفاده کنید و اینکه شما باید یاد بگیرید که جوری عکس طراحی کنید که بیننده مجذوب آن شود...

بخش دوم این آموزش عبارت است از : Adobe Photoshop for Beginners
در این بخش از آموزش که بخش دوم میباشد آموزش یادگیری فتوشاپ CS برای افراد تازه کار میباشد. این آموزش بیشتر برای کسانی موثر میباشد که با ویرایش های قدیمی آشنا بوده اند بلکه به روایتی دیگر اصلا با برنامه فتوشاپ کار نکرده اند و قصد یادگیری این نرم افزار فوق العاده را دارند..
برخی از بخش های آموزشی این بخش عبارتند از :
* چگونگی راه اندازی تنظیمات و فضاهای کاری
* چگونگی ایجاد انتخابها
* نحوه کار با لایه ها
* چگونگی ایجاد متن
 

جهت دانلود فیلم آموزشی و دیدن توضیحات کاملتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


IRIB3 Maks -  Kidnap (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم |

این مستند ارزشمند را مؤسسه سروش رسانه در سایت ایران سیما برای تماشای آنلاین قرار داده است که سایت پرشیا دانلود برای سهولت تماشای این مستند آن را با لینک مستقیم جهت دانلود در اختیار کاربران عزیز قرار داده است.

maks. دانلود مستند مکث: آدم ربائی   IRIB3 Maks: Kidnap

نام مستند:  Kidnap – آدم ربائی
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: فارسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۲۰۰ مگابایت
کیفیت: WebRip

زیرنویس انگلیسی: ندارد

خلاصه داستان : مکث نام برنامه ای می باشد که از شبکه ۳ سیما پخش می شود. این برنامه موضوع های مختلفی را در بر میگیرد و به مستنداتی درباره وقایعی که در جامعه اتفاق میفتد می پردازد. این مجموعه سعی بر آن دارد تا آگاهی مردم را در مسائل مختلف بالا برده و به عبارتی ارتقاء آگاهی مردم را بر عهده دارد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 دانلود مستند Babies

ژانر: مستند
کیفیت: ۷۲۰p – عالی
فرمت: mkv
حجم: ۵۰۰ MB
امتیاز: ۶٫۵/۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰۱۰
کارگردان: Thomas Balmès
بازیگران: Bayar, Hattie, Mari, Ponijao …
خلاصه داستان: A look at one year in the life of four babies from around the world, from Mongolia to Namibia to San Francisco to Tokyo

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


|دانلود فیلم Saw 3D با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم Saw 3D

ژانر: رازآلود,  ترسناک

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۵۷۵ MB

امتیاز: ۶٫۸/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Kevin Greutert

بازیگران: Tobin Bell, Costas Mandylor, Betsy Russell, Cary Elwes, Sean Patrick Flanery …

خلاصه داستان: As a deadly battle rages over Jigsaw's brutal legacy, a group of Jigsaw survivors gathers to seek the support of self-help guru and fellow survivor Bobby Dagen, a man whose own dark secrets unleash a new wave of terror.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


|دانلود فیلم The Last Exorcism با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم The Last Exorcism

ژانر: ترسناک, هیجان انگیز

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: MKV

حجم: ۵۰۰ MB

امتیاز: ۶٫۱/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۷ August 2010

کارگردان: Daniel Stamm

بازیگران: Patrick Fabian, Ashley Bell, Iris Bahr, Louis Herthum,Tony Bentley …

خلاصه داستان: A troubled evangelical minister agrees to let his last exorcism be filmed by a documentary crew …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


|دانلود فیلم Life as We Know It با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم Life as We Know It

ژانر: کمدی, درام

کیفیت: TS – پرده سینما

فرمت: mkv

حجم: ۳۵۰ MB

امتیاز: ۵٫۸/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Greg Berlanti

بازیگران: Katherine Heigl, Josh Duhamel, Josh Lucas, Alexis Clagett, Brynn Clagett …

خلاصه داستان: Two single adults become caregivers to an orphaned girl when their mutual best friends die in an accident.

دانلود در ادامه مطلب


 



ادامه مطلب ...


|دانلود فیلم Little Fockers با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم Little Fockers

ژانر: کمدی

کیفیت: CAMRip – پرده سینما

فرمت: mp4

حجم: ۳۷۵ MB

امتیاز: ۵٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Paul Weitz

بازیگران: Robert De Niro, Ben Stiller, Dustin Hoffman, Jessica Alba, Teri Polo …

خلاصه داستان: Family-patriarch Jack Byrnes wants to appoint a successor. Does his son-in-law, the "male nurse", Greg Focker have what it takes

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


|دانلود فیلم Unstoppable با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم Unstoppable

ژانر: اکشن, درام, هیجان انگیز

کیفیت: R5 – خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۷۵ MB

امتیاز: ۷٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Tony Scott

بازیگران: Denzel Washington, Chris Pine, Rosario Dawson, Ethan Suplee, Kevin Dunn …

خلاصه داستان: یک قطار که افرادی قصد دارند ان را با تمام سرعت منفجر کنند در یک شهر یک مهندس متوجه این موضع میشود و برای جلود گیری از این کار ….

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


|دانلود فیلم Takers با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم Takers

ژانر: اکشن, جنایی, هیجان انگیز

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: MKV

حجم: ۶۰۰ MB

امتیاز: ۴٫۸/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۵ November 2010

کارگردان: John Luessenhop

بازیگران: Chris Brown, Hayden Christensen, Matt Dillon, Michael Ealy,Idris Elba …

خلاصه داستان:A group of bank robbers find their $20 million plan interrupted by a hard-boiled detective…

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


|دانلود فیلم TRON: Legacy با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم TRON: Legacy

ژانر: اکشن, ماجرایی, علمی تخیلی

کیفیت: ts – پرده سینما

فرمت: mkv

حجم: ۳۰۰ MB

امتیاز: ۷٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Joseph Kosinski

بازیگران: Jeff Bridges, Garrett Hedlund, Olivia Wilde, Bruce Boxleitner, James Frain …

خلاصه داستان: A virtual-world worker looks to take down the Master Control Program

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


این مجموعه به آموزش تکنیک هایی میپردازد که با استفاده از آنها بتوانید تصاویر خود را به صورت فوق حرفه ای ویرایش کنید. ، Martin Evening به آموزش دروسی می پردازد که به صورت ویدیویی بوده و شما را تشویق می کند تا عکاسانه فکر کنید و توانایی های بی نظیر نرم افزار فوتوشاپ را در ذهن خود مرور کنید. یکی از ویژگی های این مجموعه آموزشی این است که تمامی فایل هایی که در این آموزش از آن ها استفاده می شود و یا ویرایش بر روی آن ها صورت می گیرد ، به صورت جداگانه از آموزش ها ، در قسمت بایگانی آموزش موجود هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید و مهارت های خود را در زمینه ویرایش و کار با فوتوشاپ محک بزنید.

ps5 آموزش فوتوشاپ با Adobe Photoshop CS5 for Photographers

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


21 آذر 1389برچسب:زیرنویس فارسی Devil, :: 6:50 :: نويسنده : admin

|دانلود فیلم Devil با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم Devil

ژانر: ترسناک, رازآلود, هیجان انگیز

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۳۴ MB

امتیاز: ۶٫۵/۱۰

تاریخ انتشار: ۱۷ September 2010

کارگردان: John Erick Dowdle

بازیگران: Chris Messina, Logan Marshall-Green, Jenny O'Hara, Bojana Novakovic, Bokeem Woodbine …

خلاصه داستان: A group of people trapped in an elevator realize that the devil is among them

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


21 آذر 1389برچسب:, :: 6:40 :: نويسنده : admin

|دانلود فیلم Game of Death با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم Game of Death

ژانر: اکشن, ماجرایی

کیفیت: DVDScr – معمولی

فرمت: mkv

حجم: ۳۰۰ MB

امتیاز: ۵٫۵/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Giorgio Serafini

بازیگران: Wesley Snipes, Zoe Bell, Gary Daniels, Robert Davi, Simon Rhee …

خلاصه داستان: Secret Ops agent Marcus is sent to Detroit to take out an arms dealer and the head of the hedge fund that is financing him. His CIA backup has other plans and turns on him and it's a fight to survive in a hospital.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


فیلم مستند کیهان شناسی

دانلود فیلم مستند آیا اطلاعات ما از کیهان اشتباه است؟ BBC Horizon: Is Everything We Know About The Universe Wrong

علم کیهان و ستاره شناسی ظاهراً به نحو قابل توجهی پیشرفت کرده است و دانشمندانی که در این زمینه فعالیت دارند نیز به کار و نتایج خود بسیار مطمئن هستند و شاید جزء یکی پرافتخارترین دانشمندان باشند.
اما یک حقیقتی وجود دارد که نمی توان آنرا پنهان کرد, آن هم این است که علیرغم اینهمه افتخارات تقریباً 90 درصد کیهان ناشناخته است, و این عامل بسیار نگران کننده می باشد که شاید دنیا آنچنان که ما و دانشمندان تصور می کنند نباشد!
این مستند زیبا به بررسی همین مسئله می پردازد و روشن می کند وضعیت ما در کیهان شناسی به چه صورت است و 90% دیگر کیهان چه چیزی می تواند باشد (که به عنوان جرم و نیرو سیاه از آن یاد می شود) و شناخت اینها ممکن است زندگی بشریت را به طور کامل دگرگون سازد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان