تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

با سلام برای این ساعت آیکون سه بعدی اپل در 16 رنگ مختلف رو انتخاب کردم امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره

 



ادامه مطلب ...


سری آیکون های جدید شکلکی جدید. بهتر از این عنوانی پیدا نکردم و اگر بد هست ببخشید!! این سری از آیکون ها، گرافیکی تر شده و حالت های زیبایی دارد. این پک زیبا و جدید را از ادامه مطلب این پست دریافت کنید.

 



ادامه مطلب ...


AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد. امکان استخراج فایل های صوتی از درون فایل های تصویری نظیر ویدئوها و همچنین فیلم ها ، قابلیت ویرایش همزمان چندین ترک صوتی ، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه ، امکان ضبط صدا از انواع ورودی ها ، قابلیت Import از اکثر سیستم های صوتی دیگر و البته قابلیت جالبی برای دوستداران iPhone که با استفاده از آن می توان برای این گوشی تلفن همراه Ringtone ساخت از جمله خصوصیات اصلی و کلیدی این نرم افزار جالب محسوب می شوند.



ادامه مطلب ...


Outsim SynthMaker نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به ایجاد یک آلت موسیقی با صدایی دلخواه نمایند. در این نرم افزار نیاز به هیچ گونه کدنویسی نرم افزاری نمی باشد و کاربران تمامی امور را به صورت گرافیکی انجام می دهند. به وسیله این نرم افزار کاربران قادر به ساخت ابزار موسیقی مورد علاقه خود با صدای کاملا دلخواه می باشند. در این نرم افزار کاربران قادر به ایجاد صداهای چندلایه نیز می باشند. استفاده از ابزارهای این برنامه برای کاربران در سطوح متوسط نیز مناسب است. این نرم افزار محصولی از شرکت Outsim می باشد.

دریافت این نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Photo Commander  نام نرم افزاری قدرتمند به منظور رسیدگی به امور مختلف نگهداری عکس ها و مدیریت بر این نوع فایل ها می باشد. در این نرم افزار علاوه بر فایل های عکس کاربران قادر به مدیریت و دسته بندی دیگر فایل های تصویری نیز می باشند. در این نرم افزار می توان از ابزارهای مختلفی بهره برد که از این میان می توان به ابزارهای ویرایش عکس و کپی فایل ها بر روی دیسک اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.
با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


DivX نام کدکی برای فشرده سازی و پخش فایل‌های ویدئویی بر اساس بخش ۲ استاندارد Mpeg-4 است.DivXNetworks به عنوان مبدع و توزیع کننده این تکنولوژی اغلب از آن به عنوان ام‌ پی ‌تری برای ویدئو یاد می‌کند، که با توجه به حجم بسیار کم آن،کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. DivX Plus یکی ازکامل ترین نرم افزارهای ارائه شده  در زمینه دیواکس است که بطور تخصصی همه امور مربوط به این کدک را انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف را تماشا کنید. امکان اجرای فایل های صوتی نیز در نرم افزار گنجانده شده است. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و کم کردن حجم آنها بدون تغییر در کیفیت اشاره کرد که این مسئله را نیز مدیون تکنولوژی دیواکس هستیم. هرچند که می توانید فایل ها را با خود نرم افزار اجرا کنید اما برای راحتی دوست داران دیگر نرم افزارهای پلیر ، امکان استفاده از کدک نرم افزار وجود دارد که با نصب آن می توانید فایل های خود را در پلیرهایی چون مدیاپلیر تماشا کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


برخی اوقات پیش می آید که بخواهید قسمتی از یک فیلم یا موسیقی را جدا کنید. مثلا شاید بخواهید قسمتی از فیلم مورد علاقه تان را روی گوشی موبایل خود داشته باشید یا بخشی از یک آهنگ را جدا کرده و به عنوان آهنگ زنگ موبایل خود انتخاب کنید و یا برای قرار دادن یک فیلم سینمایی بر روی سی دی، آن را به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید. این ها مواردی است که اغلب کاربران با آن مواجه می شوند. یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مرتبط با این کار، نرم افزار Boilsoft Video Splitter است. این برنامه ابزار بسیار خوب برای ویرایش و بریدن فایل های ویدئویی بزرگ با فرمت های مختلف است که با مشخص کردن بازه ای مشخص، می توانید قسمت مورد نظرتان را از فایل های ویدئویی یا صوتی برش دهید و خروجی جدید آن را بگیرید. تنها کافیست تا فایل مورد نظرتان را در برنامه اجرا کرده و بخش مورد نظرتان را جدا کنید. سرعت بالا در جداسازی فایل های ویدئویی و صوتی از ویژگی های مفید این نرم افزار قدرتمند است. همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه این است که قطعه های بردیده شده از فایل ها توسط این برنامه بدون هیچ افت کیفیتی قابل ذخیره سازی می باشند و کاربران هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت فایل های خروجی نخواهند داشت. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های بزرگ تا حجم ۲ گیگابایت را به قطعات کوچکتری تقسیم نمائید. این برنامه دارای محیط کاربری کاربرپسند و ساده ای بوده و کار با آن توسط تمامی کاربران لذت بخش خواهد بود. نرم افزار Boilsoft Video Splitter بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد.

Boilsoft Video Splitter برش و تبدیل فایل های صوتی و تصویری با Boilsoft Video Splitter 6.06 build 138

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Evolution نام محصولی از کمپانی معتبر Video Copilot می باشد که شامل ۱۷۰ المان طراحی ، ویدیوهای با کیفیت Full HD که از تکنولوژی Built-in Transparency بهره می برند ، ۷ ویدیو آموزشی ، گالری پیشرفته برای صفحات ، ۱۰ پروژه حرفه ای طراحی و … می باشد. Evolution نام مجموعه ای از طراحی های با کیفیت برای خلق ویدیوهای حرفه ای می باشد و به شما اجازه می دهد تا هنرهای خود را نشان داده و از آن ها استفاده کنید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را ه صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت پرشیا دانلود دریافت نمایید.

|هر هفته ، بسته ای نرم افزاری از مجموعه کمپانی Video Copilot بر روی سایت قرار خواهد گرفت|

video copilot evolution پلاگین هایی بی نظیر برای After Effects Pro با نام Video Copilot Evolution

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/BS.Player%20PRO%20v2.54%20Build%2010368/BS.Player%20PRO%20v2.54%20Build%2010368.jpg

BS Player PRO نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد . این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند. این نرم افزار محصولی از کمپانی bs.global می باشد. اگه بخواهیم یک شرح کوچکی از امکانات این نرم افزار که همون اول کار با این پلیر نظر شما رو جلب خواهد کرد باید به ویژگی واقعا کارآمد تغییر سایز صفحه نمایش فایل های ویدوئی که با اسکرول موس به راحتی قابل تغییر می باشد اشاره کنم که تا کوچکترین و بزرگترین سایز ممکن قابل تغییر است به طوری که در صفحه مانیتور شما جا نمی شه و یا عکس بردای از لحظه های فیلم که با زدن دکمه P به سادگی می توانید به سرعت از فیلم عکس بگیرید و یا جدا کردن و پیوست دادن فیل صوتی فایل های ویدوئی و پشتیبانی از فرمت هایی فراوانی که در ادامه ذکر شده …

BS Player PRO ، پلیریست که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده که دارای قابلیت پخش انواع فرمتها از جمله DIVX, AVI, MPEG-1, MPEG-2, XVID, 3IVX, OGM, MATROSKA , ASF, WMV, DV, M1V, M2V, MOV, MP4, MPV, QT, RM, SWF, VOB and WAV, MPA, MP1, MP2, MP3, OGG, AAC, AC3, AIF, RAM, WMA… و سایر فایلهای ویدئویی از جمله Divx می باشد.

Equalizer قابل تغییر:باندهای متعدد و قابلیت عوض کردن فرکانس برای هر باند . قابلیت تغییر صدا.

پشتیبانی از دستگاههای Capture و Tuner:قابلیت Capture تصویر و صوت مورد نظر توسط دستگاه های گوناگون Capture از جمله وب کم ها، دوربین های دیجیتال و…

encoder مورد نظر را انتخاب کرده و فایل ویدئویی رو مستقیم در فایل مورد نظر ذخیره کنید.Capture ویدئو به فایل : تصاویر رو از هر سورس مستقیم به فرمت مورد نظر ذخیره کنید.

ویرایشگرهای زیر نویس: ویرایشگر هایی با قابلیت استفادۀ آسان ولی قدرتمند ، ویرایش و تبدیل انواع FPS ها (برای مثال ۲۳FPS به ۲۵FPS) تصیح و ذخیرۀ زیر نویسها با پسوند .str

Buffering به صورت شبکه ای: BS Player برای بافرینگ فایل قسمتی از فایل مورد نظر رو به cache برده و به جای پخش مستقیم آن از درایو ، فایل را از cache پخش می کند. همچنین قادر به بافرینگ از سی دی درایو ها ، درایو های شبکه ای (share شده) ، شبکه های wireless می باشد. (دیگه خبری از مکث در پخش نیست!)

- پشتیبانی از VMR9

زیرنویس های پیشرفته : زیر نویسها در این نسخه از BS Player کاملاً شبیه زیر نویسهایی که در سینما می بینید هستند.

این نسخه از BS Player که در ۲۱ سپتامبر ۲۰۰۷ منتشر شده دیگه خبری از باگ های گذشته نیست و همه باگ ها کاملاً بر طرف شده. همچنین نه تنها مشکلی برای زیر نویسها وجود نداره بلکه امکان تغییر فونت نیز به امکانات نسخه جدید اضافه شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار BS.Player PROv 2.54 Build 10368:

- پخش انواع فرمت ها از جمله DIVX, AVI, MPEG-1, MPEG-2, XVID, 3IVX, OGM, MATROSKA , ASF, WMV, DV, M1V, M2V, MOV, MP4, MPV, QT, RM, SWF, VOB and WAV, MPA, MP1, MP2, MP3, OGG, AAC, AC3, AIF, RAM, WMA… و سایر فایل های ویدئویی از جمله Divx می باشد.

- قابلیت ساخت یک اکولایزر دستی و سلیقه ای

- باندهای متعدد و قابلیت عوض کردن فرکانس برای هر باند

- قابلیت ضبط صدا از سیستم های Tuner موجود بر روی سیستم

- قابلیت Capture تصویر و صوت مورد نظر توسط دستگاه های گوناگون Capture از جمله وب کم ها، دوربین های دیجیتال و …

- دارای ابزار بهینه سازی شده Subtitle به منظور سازگاری بهتر فایل های زیر نویس با فیلم ها

- تصیح و ذخیرۀ زیر نویس ها با پسوند .str

- ویرایش و تبدیل انواع FPS ها (برای مثال ۲۳FPS به ۲۵FPS)

- Buffering فایل به صورت شبکه ای (BS Player برای بافرینگ فایل قسمتی از فایل مورد نظر رو به cache برده و به جای پخش مستقیم آن از درایو ، فایل را از cache پخش می کند. همچنین قادر به بافرینگ از سی دی درایو ها، درایو های شبکه ای (share شده)، شبکه های Wireless می باشد)

- پخش DVD با کیفیت مناسب و بدون وقفه های زمانی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


امروزه سی دی های صوتی در جامعه کاربرد های بسیار زیادی دارند به طور مثال تمام خواننده های کشور آلبوم های خود را در قالب یک سی دی صوتی وارد بازار می کنند زیرا کیفیت موزیک ها در این نوع CD ها بسیار بالا می باشد و یا برخی از ظبط های ماشین فقط قادر به پخش موزیک های Track هستند و بسیاری کاربرد های دیگر. نرم افزار CD Rip Master مخصوص خارج کردن موزیک های موجود در یک سی دی صوتی ساخته شده است. شما با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید فایل های Track موجود در CD را در کامپیوتر خود کپی کنید. در واقع می توان این نرم افزار را نوعی Converter فایل های Track به فایل های MP3 و سایر فرمت های صوتی دانست.

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/CD-Rip-Mastersss_www.lxl.ir.jpg



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Sony%20Vegas%20Pro%20v9.0/Sony%20Vegas%20Pro%20v9.0.jpg

 

با توجه به این که سطح فرهنگ و دانش اکثر افراد در یک خانواده در زمینه رایانه ها روز به روز در حال افزایش بوده و حالا هم می توان این دانش را به راحتی در میان فرزندان و یا والدین به راحتی مشاهده کرد معرفی نرم افزارها به مراتب از گذاشته ساده تر شده است. در گذشته وقتی نرم افزاری ارائه می شد اکثر افراد با آن آشنایی نداشتند و یا استفاده صحیح از آن را نمی دانستند و مدت زمان طولانی لازم بود این آموزش های نرم افزار به کاربران داده شود اما حالا با این پیشرفتی که صورت گرفته حرفه ای ترین نرم افزارها هم پس از مدت زمان کوتاهی برای اکثر افراد قابل استفاده هستند و یا حداقل یک کاربر معمولی به راحتی می توان از بخش های اصلی نرم افزار استفاده کند.

نمونه ای می آوریم تا این مورد را ثابت کنیم. در گذشته اکثر خانواده ها فیلم هایی که از خاطرات خود گرفته بودند را معمولا به استدیوهای ضبط و پخش می دادند تا آن ها فیلم ها را ویرایش کنند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی ها و افزایش سطح آگاهی کاربران همین فیلم ها به راحتی توسط خانواده ها ویرایش و تدوین می شود ؛ این امر مدیون این نکته است که اولا نرم افزارها ساده تر شده اند و ثانیا سطح آگاهی ها افزایش یافته است.

این مقدمه چینی ها برای معرفی نرم افزاری است که از همین الگو پیروی می کند. یعنی نرم افزاری است که به کاربران حرفه ای ترین امکانات را ارائه می دهد اما همین امکانات کامل هم با صرف مدت زمان کوتاهی برای همه قابل استفاده خواهد بود. نسخه ی جدید نرم افزاری به نام Sony Vegas Pro ارائه شده است و همانطور که از نامش هم بر می آید محصول بخش نرم افزار کمپانی سونی محسوب می شود. این محصول قدرتمند ابزاری است که توانایی تدوین فیلم ها را به قوی ترین شکل ممکن داراست. ابزاری که از واسط کاربری جذابی بهره می برد و توانایی پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف چندرسانه ای را دارا می باشد ؛ آنچه از سونی سراغ داریم این است که در بیشتر موارد جدیدترین تکنولوژی ها را در محصولاتش به کار می برد و این محصول هم از این قاعده مستثنا نیست.

استفاده از نهایت کیفیت در صداها و تصاویر خروجی که نهایت لذت را برای ببینده به همراه دارد یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در Sony Vegas Pro به چشم می خورد. انواعی از افکت ها در این ابزار گنجانده شده اند تا کاربران حرفه ای به راحتی با کنار هم قرار دادن تصاویر و همین افکت ها به جذاب تر شدن کار خود کمک کنند. این محصول سونی توانایی پشتیبانی از انواع ورودی ها نظیر دوربین های دیجیتالی که امروزه بسیار هم رایج شده اند را دارد ؛ پس باید گفت که کاربران می بایست با خیالی آسوده دوربین های دیجیتالی را به سیستم متصل و منتظر بمانندتا Sony Vegas Pro آن ها را شناسایی و فیلم ها را ویرایش کنند.

وجود دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت که امروزه بیشتر نرم افزارها برای این دو پلتفرم طراحی می شوند هم یکی از دلایل موفقیت این بسته نرم افزاری شده است. واسط کاربری نرم افزار آنقدر جذاب و حرفه ای است که اگر نگوئیم بی نظیر است باید از لفظ کم نظیر برای آن استفاده کنیم چرا که امروزه واسط کاربری نقش مهمی را در استفاده آسان و البته حرفه ای از امکانات نرم افزارها ایفا می کند. تقریبا تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای و کامل در همین واسط کاربری گنجانده شده است.

در نهایت امر هم که بحث خروجی ها به میان می آید باید ذکر شود که Sony Vegas Pro توانایی رایت به صورت مستقیم برروی انواع سی دی ها ، دی وی دی ها و البته نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray  همراه با منوهایی جذاب را داراست ، البته ذخیره سازی به صورت ویدئو با کیفیت و خصوصیات دلخواه برروی انواع حافظه ها یا به اشتراک گذاری به صورت آنلاین هم بخش های دیگری هستند که کاربران باید در مورد این ابزار بدانند. نسخه نهم از این ابزار به صورت کامل برروی سرورهای  lxl قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم اگر به نگهداری هرچه جذاب تر خاطرات خود که به صورت فیلم درآمده اند اهمیت می دهید این ابزار فوق حرفه ای را حتما آزمایش کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Vegas Pro v9.0 :

- استفاده بسیار آسان از نرم افزار

- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده

- پشتیانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود

- ترکیب بندی و جداسازی رنگ ها با بهترین حالات ممکن

- ویرایش صدا و تصویر به صورت همزمان

- انجام کارها با drag-and-drop

- استفاده از Wizard برای ساده شدن کار ویرایش

- ویرایش در طول مدت پخش مدیاها

- پشتیبانی از کیفیت های مختلف همانند ۴:۳, ۱۶:۹ و …

- پشتیبانی از فرمت های مختلف در یک کار ویرایش

- خروجی نرم افزار با بهترین کیفیت

- انواعی از طرح ها و افکت های جذاب

- استفاده از Undo و Redo به صورت نامحدود

- نمایش فایل های تصویری به صورت Fullscreen

- پشتیبانی از دو فرمت بسیار معروف و رایج در DVD ها یعنی MPEG-1 و MPEG-2

- ساخت متون متحرک برای زیبا شدن عمل ویرایش

- ساخت کلیپ های صوتی با پلاگین های فوق العاده مناسب

- پشتیبانی از چند کاناله بودن صداها

- پشتیبانی از صداها با کیفیت های مختلف

- پنل برای ویرایش بالا یا پائین بودن صدا

- خارج کردن صداها از لوح های فشرده (عمل Rip )

- قابلیت تعمیر صداها

- پلاگین استفاده از DirectX

- از بین بردن قرمز چشم در تصاویر و فیلم ها

- Capture تمامی فرمت های پشتیبانی شده از سوی نرم افزار برای شروع عمل ویرایش

- رایت لوح های فشرده به صورت های مختلف

- پشتیبانی کامل از فرمت Blu-rey که ساخت شرکت سونی و در اختیار این کمپانی می باشد

- آپلود فیلم ها بر روی سایت معروف Youtube

- آماده سازی فیلم ها برای انتشار در صفحات وب

- همراهی نرم افزار Sony Sound Forge برای بهترین عمل ویرایش بر روی صدا

- ساخت منو هایی بسیار زیبا برای DVD ها

- ساخت اسلاید شو های حرفه ای با قابلیت رایت

- پشتیبانی از فرمت معروف swf

- پشتیبانی از تمامی رایتر های موجود

- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و…



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Divx%20Plus%208.0%20v1.0.1.25/Divx%20Plus%208.0%20v1.0.1.25.jpg

امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد ، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX Plus نام دارد. DivX مخفف Digital Video eXpress  می باشد. در حقیقت DivX هم یک کدک است که با فرمت MPEG-4 بهینه سازی شده است. این فرمت که بیشتر کاربران با آن آشنایی دارند ، تا ۱۰ برابر از فرمت MPEG-2 که بیشتر در دی وی دی ها از آن استفاده می شود کم حجم تر است ، اما هیچ گونه تغییری در کیفیت ایجاد نشده است. و حالا شرکت DivXNetwork چند سالی هست که با این کدک توانسته کاربران زیادی را جذب خود نماید. اما این شرکت برای اجرای همین کدک نرم افزاری را هم ارائه داده که DivX Player نام گرفته است. نرم افزاری که با محیطی بسیار ساده در درجه اول ابزاری بسیار کامل برای پخش فیلم های DivX بوده اما در درجات بعد قادر به پخش فرمت های دیگری  تصویری نیز می باشد. اما کاربران قادرند با این نرم افزار کارهای جالب دیگری را هم انجام دهند از جمله این که لوح های فشرده را رایت نمایند ، دانلود های خود را مدیریت کنند و چندین و چند کار دیگر که با DivX می توان انجام داد. مدت کوتاهی است که نسخه ای جدید از این نرم افزار ارائه گردیده است. این نرم افزار که تقریبا به بسته ای نرم افزاری شبیه است شامل چند ابزار به نظر کوچک اما در عمل بزرگ دیگر هم می باشد. DivX Web Player  که با خود قدرت پخش فایل های مالتی مدیا شرکت DivXNetwork را به داخل صفحات وب و دنیای مجازی اینترنت خواهد کشاند. DivX Converter نام ابزاری است که کاربرانش را به تبدبل فرمت های مختلف به یکدیگر قادر می سازد. DivX Codec ، کدک های معروف و محبوب شرکت DivXNetwork در این ابزار جای گرفته است. DivX Player و نهایت امر هم پلیر مخصوص این شرکت برای کاربران ویندوز که آن ها را قادر می سازد تا به سادگی فیلم های فشرده شده با کدک DivX را با تماشا بنشینند و حالا هشتمین نسخه از سری نرم افزارهای DivX به تازگی ارائه شده که قابلیت های جدیدی را در خود جای داده است. پیشنهاد می کنیم حتما این نسخه متفاوت را دانلود کرده و مورد آزمایش قرار دهید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Divx Plus 8.0 v1.0.1.25 :

- محیطی بسیار ساده برای اجرای فیلم ها

- DivX Web Player اجرای فایل های مالتی مدیا در وب

- DivX Converter مبدل فایل های تصویری به یگدیگر با محیطی بسیار ساده

- DivX Codec بسته ای شامل کدک های شرکت DivXNetwork

- دانلود منیجری موجود در نرم افزار DivX Player

- توانایی رایت انواع لوح های فشرده به صورت های مختلف

- پخش فرمت های مختلف تصویر نظیر MOV ، AVI ، MPG ، MPEG ، MPEG-4 و …

- اجرای فایل های مالتی مدیا به صورت زنده از داخل وب

- Audio Ebhancer برای آن هایی که به صدای فیلم ها توجه خاصی دارند

- حجم پائین نسبت به قابلیت های بالا

- سازگاری با قابلیت های فراوان از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Xilisoft%20Movie%20Maker%20v6.0.2.0310/Xilisoft%20Movie%20Maker%20v6.0.2.0310.jpg

به هم چسباندن عکس ها ، کلیپ ها و موزیک های جذاب یکی از کارهایی است که اکثر کاربران به دنبال آن هستند و به واسطه وجود Movie Maker در ویندوز بیشتر کاربران ترجیح می دهند که از این ابزار برای ویرایش ساده کلیپ های تصویری که ساخته اند استفاده کنند اما شاید این ابزار موجود در سیستم عامل ویندوز که البته در نسخه های جدید ویندوز از آن خبری نیست قابلیت های زیادی نداشته باشد و می توان از جایگزین هایی نظیر Xilisoft Movie Maker استفاده کرده که علاوه بر سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز امکانات به مراتب بیشتری هم  نسبت به همتای خود دارد. این ابزار که شاید مهم ترین خصوصیتش را بتوان در سهولت در استفاده خلاصه نمود با اکثر فرمت های رایج در زمینه های چند رسانه ای سازگاری داشته و می تواند با کنار هم قرار دادن موزیک ها ، تصاویر و کلیپ های تصویری یک ویدئو جذاب و زیبا را پدید آورد. کیفیت بالا در هنگام ذخیره سازی هم قابلیت مهمی است که امروزه برای بیشتر کاربران اهمیت فراوانی دارد ؛ قابلیت استفاده از انواعی افکت ، ویرایش ساده تصاویر ، امکان قرار دادن Watermark و قراردادن زیرنویس از جمله امکانات جانبی Xilisoft Movie Maker را تشکیل می دهند. امکان ارسال مستقیم به ایمیل یا سرویس دهنده های آنلاین هم از جمله قابلیت هایی است که برای کاربران آنلاین اهمیت زیادی دارد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Movie Maker v6.0.2.0310 :

- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج

- سازگاری با انواع پلیرهای قابل حمل

- نهایت کیفیت در خروجی

- امکان ویرایش ساده تصاویر و ویدئوها

- امکان استفاده از انواعی افکت

- قابلیت قراردادن زیر نویس برای فیلم ها

- استفاده بسیار آسان از نرم افزار

- امکان قرار دادن Watermark برای ویدئوها

- سازگار با نسخه های مخلتف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان