تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

با سلام بعد از یک غیبت طولانی طرح لایه باز تقویم رو براتون در نظر گرفتم امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره

 



ادامه مطلب ...


PhotoFiltre Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای افکت گذاری بر روی عکس ها و تصاویر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ایجاد افکت های مختلف و زیبا بر روی عکس ها نمایند. در این نرم افزار کاربران با انتخاب تصویر مورد نظر خود و وارد نمودن آن به محیط برنامه و کلیک کردن بر روی چند گزینه می توانند انواع افکت ها را بر روی عکس اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر ، دارای افکت های متنوع ، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر ، توانایی تنظیم نور عکس ها و … نیز برخوردار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Antonio Software می باشد.



ادامه مطلب ...


مادوتا نام مجموعه جدیدی در زمینه عکس های با مضمون عاشقانه می باشد. این مجموعه جدید که شامل ۲ شخصیت کارتونی می باشد ، همانند پکیج هایی مانند Love Is … جای خاصی را پیدا کرده است. مجموعه ی تصاویر که شامل ۶۰ تصویر بسیار زیبا و دیدنی می باشد را می توانید در سایز ۳۰۰ × 300 از وبسایت  تهران دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:15 :: نويسنده : admin

ین مجموعه شامل چهل و یک والپیپر مانیا با فرمت jpg می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر های کامیوتر در طول ماه برای تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Coffee Cups Vector را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

دریافت وکتورهای زیبا در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Floral Brush Pack برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در  تهران دانلود قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

 

دریافت در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع کیک را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

دریافت تصاویر زیبا و دیدنی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


FireGraphic یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه ی مدیریت عکس می باشد که از خصوصیات بارز این برنامه می توان Load سریع عکس ها به Thumbnail و دسترسی آسان به همه ی پوشه ها در یک مکان را نام برد.از ویژگی های مهم آن می توان به مجوز Convert فرمت عکس و Mail زدن تصاویر به دوستان و دریافت سریع تصاویر از دوربین های دیجیتالی اشاره کرد. این نرم فزار همچینین قابلیت Copy CD از تصاویر را نیز دارا می باشد.

دریافت نرم افزار مدیریت تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Kolor Autopano Giga 2.5.1 شما دیگر نیازی به انتخاب تصاویر نخواهید داشت. دیگر نگران اینکه عکس های شما به صورت افقی و یا عمودی باشد ، نباشید. این نرم افزار پانورام ها را پیدا کرده و آن ها را ساماندهی می کند. این نرم افزار به طور باورنکردنی سریع است و از یک سیستم تشخیص پیشرفته با نام SIFT بهره می برد ، که این تکنولوژی یک سیستم انحصاری برای تصحیح رنگ ها می باشد و تفاوت رنگ هایی که بین عکس های مختلف مشاهده می شود را برطرف می نماید. برای اولین بار در دنیا ، این نرم افزار قابلیت پشتیبانی کامل از HDR را دارا می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Rons waves برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودستان قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

دریافت تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


از جمله امکانات برنامه ( Nokia Beta Labs Big Screen v0.99 S60 V3 & V5 Signed ):
* نمایش عکس ها و ویدئو ها با بالاترین کیفیت از صفحه تلویزیون
* گوش دادن به موسیقی گوشی از طریق سیستم صوتی خانه
* نمایش متن آهنگ ها و زیرنویس ویدئوها از طریق تلویزیون
* لذت بردن از پخش اسلاید شو عکس ها به همراه موسیقی انتخابی شما



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با نام Butterfly Ornaments را برای شما عزیزان دردانــــــلودســـــتان  قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

برای دریافت ویکتورها به ادامه مطلب مراجع کنید....



ادامه مطلب ...


مجموعه زیبا و جذاب ۵۰ والپیپر با کیفیت و با موضوع رنگ سبز را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

50 Green Wallpapers مجموعه ۵۰ تصویر زمینه سبز زیبا و باکیفیت بالا – ۵۰Green Wallpapers

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


۶ والپیپر زیبا و جذاب در قالب یک بسته دانلودی به نام جاده ای رو به بهشت که از طرف سایت پرشیا دانلود به شما تقدیم می شود .

Road to Heaven مجموعه 6 تصویر زمینه زیبا با عنوان جاده ای رو به بهشت

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با نام Musical را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

Musical vector وکتور بسیار زیبا و دیدنی Musical

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Lithium Brushes برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودستان دانلود قرار داده ایم.از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

Lithium Brushes براش بسیار زیبا و کاربردی با نام Lithium Brushes برای فتوشاپ

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/8/1/AMS%20Greeting%20Card%20Studio%201.92/AMS%20Greeting%20Card%20Studio%201.92_www.lxl.ir.jpg

اگر می خواهید به کسی کارت پستال هدیه دهید و دوست دارید آن را خودتان طراحی کنید نگران مشکلات کار نباشید چون با استفاده از این نرم افزار به راحتی قادر به ایجاد کارت پستال های جالب جهت هدیه به دوستان خود خواهید بود.

نرم افزار AMS Greeting Card محصول شرکت AMS می باشد. این نرم افزار جهت ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون: تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و … طراحی شده است و امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. برنامه ای فوق العاده برای تبدیل عکس های خانوادگی به کارت پستال با کیفیت بالا و اضافه نمودن متن به آن می باشد. این نرم افزار دارای ابزار کاملا گرافیکی می باشد که کاربران با چند کلیک به آن ها دسترسی خواهند داشت. در این نرم افزار مدل های بسیار زیادی از حاشیه، قاب ها و متن های متنوع برای قرار دادن بر روی عکس های مختلف و با توجه به موضوع عکس ها موجود می باشد. حتی تعداد زیادی clip art و تصاویر بکگراند را همراه دارد تا نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود. AMS Greeting Card می تواند تمامی کاغذهای مخصوص کارتهای تبریک را پشتیبانی کند. به وسیله این نرم افزار دیگر کاربران برای طراحی کارت های خود نیاز به داشتن دانش طراحی و کار با نرم افزارهای مختلف طراحی نداشته و می توانند کارت های مورد نظر خود را به راحتی و با استفاده از قالب های آماده موجود در نرم افزار طراحی نمایند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AMS Greeting Card Studio 1.92:

- ایجاد و طراحی سریع و آسان کارت های پستال منحصر به فرد

- امکان استفاده از تصاویر موجود در هارد دیسک

- مجهز به نمونه های جالب و پیش فرض

- ابزار طراحی حرفه ای

- ایجاد حاشیه، قاب، بکگراند و …

- اضافه کردن پیغام های خنده دار

- سیستم رنگ بندی قدرتمند

- پشتیبانی از انواع اندازه های کاغذ

- قابلیت زوم و چرخش عکس

- قابلیت اختصاصی نمودن متن از طریق انتخاب هر نوع فونت و سبک و رنگ متن

- قابلیت ذخیره هر طرح کارت

- چاپ کارت پستال روی کاغذ عکس ۴*۶ از تمامی براندهای دوربین عکاسی مانند Kodak ،Avery HP Canon ،Epson

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


30 شهريور 1389برچسب:, :: 8:26 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/KoolMoves%20v7.4%20Retail/KoolMoves%20v7.4%20Retail.jpg

 

 

روزانه شاید خیلی از ما ده ها و یا صدها فایل فلش تبیلغاتی و یا بنرهایی که به صورت انیمیشن ساده طراحی شده اند مواجه می شویم ، بنرهایی که با اهداف گوناگون طراحی می شوند. اهدافی مانند افزایش بازدیدکنندگان و یا فروش بهتر محصول و حتی گاهی نماد یک سایت را نیز پیدا می کنند. این ها نمونه ای از فلش هایی هستند که ما با آن ها رو به رو می شویم ، گاهی یک انیمیشن ساده می تواند نقش آموزش نرم افزار و یا مطلب خاصی را داشته باشد و جنبه آموزشی به خود بگیرد ، این همه تنها مواردی اندک از استفاده های بسیار زیاد از فایل های فلش هستند. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که کاربران بر این عقیده هستند طراحی چنین فلش هایی کارآسانی نیست، شاید تا حدودی این نظر درست باشد اما نه در همه موارد ؛ درست است که برای مثال در نرم افزار Adobe Flash نیز به نوشتن اسکریپ هایی است تا فایل های فلش آماده استفاده شود اما این بدان معنا نیست که همه نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند به همین شکل هستند بلکه بالعکس بسیاری از نرم افزارها هیچ نیازی به کدنویسی و یا آموزش خاصی ندارند و مهم اندکی وقت گذاشتن برای طراحی زیباترین فلش فایل ها است. برای مثال نرم افزاری با نام KoolMoves قادر است تا تمامی خواسته های کاربران را در خصوص طراحی فایل های فلش پاسخ گو بوده بدون این که نیازی به آموزش و یا حتی یک خط کدنویسی باشد. این نرم افزار که به تازگی نسخه ی جدید از آن ارائه شده است در ادامه نسخه های قبلی بازهم توانسته توجه و رضایت آن ها را نیز به دست آورد. KoolMoves کم حجم ، سبک و دقیق است و البته استفاده از آن فوق العاده آسان است، شاید به اندازه ی نرم افزاری مانند Adobe Flash کارآیی نداشته باشد اما لزومی ندارد برای طراحی یک بنر تبلیغاتی و یا یک منو فلش ساده از چنین نرم افزارهایی استفاده شود که نیاز به آموزش و یا کدنویسی داشته باشند. می توان گفت KoolMoves در حقیقت نسخه ای از همان Adobe Flash است اما با این تفاوت که نیازی به طراحی های حرفه ای این نرم افزار ندارد. حجم پائین ، محیط کاربری جذاب ، استفاده آسان، بهره گیری از جدیدترین طرح ها و تکنولوژی ها ، امکان ذخیره سازی با فرمت های مختلف ، قابلیت بهره گیری از انواع طرح های متحرک سازی و چندین و چند قابلیت دیگر که می توان در نسخه های مختلف KoolMoves و البته به طور دقیق تر در این نسخه به مشاهده آن ها پرداخت.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار KoolMoves v7.4 Retail :

- استفاده بسیار آسان از نرم افزار و عدم نیاز به آموزش خاص

- سرعت ، دقت و حجم پائین

- محیط کاربری بسیار جذاب نرم افزار

- افکت های متعدد برای متحرک سازی تصاویر

- افکت های خاص برای نمایش هرچه زیباتر متن های دو بعدی و سه بعدی

- امکان بهره گیری از فرمت های SWF و FLV

- امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت و اندازه دلخواه

- قابلیت بهره گیری از اکشن اسکریپت های موجود در نرم افزار

- وجود طرح ها و مدل های زیبا و متعدد در نرم افزار

- امکان ساخت منو و یا حتی صفحه وب سایت

- انجام بسیاری از کارها با استفاده از Wizard

- استفاده از پوسته های متفاوت برای اجرای فایل های فلش طراحی شده ( پلیر نرم افزار )

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Wedding%20Album%20Maker%20Gold%20v3.09/Wedding%20Album%20Maker%20Gold%20v3.09_www.lxl.ir.jpg

مطمئنا یکی از تصاویر بسیار خاطره انگیز برای هر فردی تصاویر مربوط به مراسم عقد و عروسی می باشد. بیشتر افراد به خاطر خصوصی بودن این گونه تصاویر علاقمند هستند تا خودشان از تصاویر جشن عروسی خود آلبوم های گرافیکی بسیار جذابی را طبق سلیقه ی خود ایجاد کرده و به دوستان و آشنایان خود هدیه دهند. اکنون باز هم گروه پرتوان  ال ایکس ال به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید برای شما دوستان پرداخته تا با استفاده از آن به راحتی و بدون داشتن هرگونه تجربه ای بتوانید به ایجاد آلبوم های بسیار شیک و جذاب از تصاویر مربوط به مراسم عقد و عروسی خود بپردازید. Wedding Album Maker Gold نرم افزاری است حرفه ای که برای ایجاد آلبوم های عروسی طراحی شده است این نرم افزار با داشتن افکت های بی نظیر این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا به راحتی از لحظات عاشقانه و به یاد ماندنی مراسم عروسی خود آلبوم هایی بی نظیر و زیبا خلق نمایید و با در کنار هم قرار دادن تصاویر خود و ایجاد افکتهای بسیار جذاب به آن آلوبم دیجیتالی خود را بسازید و به صورت فیلم بر روی سی دی و دی وی دی رایت نمایید و از دیدن این تصاویر لذت ببرید. این نرم افزار به قدر ساده طراحی شده که همه ی افراد به راحتی و بدون نیاز به هر گونه آموزشی می توانند به ایجاد آلبوم های کاملا گرافیکی و زیبا بپردازند. این نرم افزار همچنین امکان ایجاد افکت های خاص در لحظه ی عوض شدن تصاویر، ایجاد تغییرات زیبا بر روی تک تک تصاویر و بارگذاری چندین آهنگ دلخواه بر روی آلبوم را برای شما فراهم می کند . Wedding Album Maker Gold از امکانات و قابلیت های بسیاری برخوردار است که از میان آن ها می توان به استایل های آماده ی موجود در نرم افزار برای طراحی آلبوم و قابلیت ساخت Slide Show برای دستگاه های پخش کننده ی DVD و VCD اشاره نمود که کاربر می تواند آلبوم های ساخته شده را به راحتی و با ابزارهای موجود در خود نرم افزار بر روی دیسک مورد نظر کپی نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wedding Album Maker Gold v3.09 :
- امکان ساخت حرفه ای و آسان آلبوم های تصویری از عروسی ها و جشن ها
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصاویر
- امکان رایت مستقیم بر روی DVD و CD بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزار رایت
- دارای بیش از ۲۶۰ افکت زیبا و جالب
- استفاده ی آسان از نرم افزار بدون داشتن هیچ تجربه و آموزش قبلی
- امکان مشاهده‌ ی آلبوم ساخته شده قبل از گرفتن خروجی به صورت Real و بدون نیاز به Render
- امکان ایجاد خروجی با بالاترین کیفیت جهت نمایش در انواع تلویزیون
- دارای Library ی عظیم از منو ها ، بکراند ها و فرم های حرفه ای
- امکان قرار دادن موزیک های دلخواه بر روی تصاویر و اعمال تنظیمات لازم
- دارای قابلیت Pan & Zoom
- کیفیت بالا در ساخت آلبوم ها
- دارای قابلیت Fade In & Fade Out موزیک
- امکان ساخت منوی متناسب با موقعیت تصاویر با استفاده از تمامی ابزارهای موجود در برنامه
- سازگار با تمامی DVD پلیر های موجود در بازار
- پشتیبانی از فرمت های خروجی MPEG-4 ، MP4 ، FLV ، XVid AVI ، AVI MPEGI و MPEGII و …
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و…



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان