تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
سه شنبه 3 شهريور 1389برچسب:, :: 17:20 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/Kaspersky%20Antivirus%20&%20Internet%20Security%202011/Kaspersky%20Antivirus%20&%20Internet%20Security%202011.jpg

شاید امروزه کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به طرق مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند ؛ حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. شاید اگر این سوال ۵ سال قبل مطرح می شد کار زیادی سختی نبود اما حالا چون برندها و شرکت هایی که تولید کننده بسته های امنیتی بسیار هستند کمی کار دشوارتر خواهد بود چراکه باید از میان این همه نام یکی را به عنوان ایمن ترین انتخاب کرد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آنتی ویروس یا بسته امنیتی موفق را برشمریم چند قابلیت است که باید از آن ها یاد کرد. تامین امنیت در زمینه های گوناگون ، به روزرسانی های سریع ، شناسایی سریع فایل های مخرب ، تامین امنیت در اینترنت و گزینه های دیگر که البته از درجه کمتری در اهمیت برخوردارند. شاید یکی از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین گزینه ها باشد محصولی است که از لابراتورهای Kaspersky خارج شده و Kaspersky Internet Security نام گرفته است. بسته امنیتی فوق العاده کاملی که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. این بسته امنیتی که قادر است نهایت امنیت را در سیستم های رایانه ای با خود به همراه آورد توانایی شناسایی جدیدترین فایل های مخرب را دارا بوده و با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف آن ها را به کاربران می دهد. نسخه ی جدید محصولات شرکت Kasperasky یعنی Antivirus و Internet Security به تازگی ارائه شده است. این دو محصول که نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده اند قادرند تا به به روز رسانی های سریع و به واسطه داشتن یک User Interface جذاب و جالب کاربران مبتدی و یا حرفه ای را در داشتن سیستمی امن از هرگونه فایل مخربی یاری دهند. مهم ترین تفاوت این دو را می توان در دارابودن امکاناتی کامل تر نظیر دیوار آتش قدرتمندتر، وجود آنتی اسپم و به طور کلی تمامی ابزارهای لازم برای تامین امنیت کاربر برای حضور مطمئن در دنیای اینترنت در Kaspersky Internet Security دانست.نسخه ی جدید این دو ابزار با تغییرات جدیدی در واسط کاربری خود مواجه شده اند که البته با توجه به بهینه سازی های انجام شده باعث شده تا همین تغییرات کوچک هم با افزایش سرعت کارکرد نرم افزارها روبه رو شود. کاربران زیادی هستند که از محصولات امنیتی شرکت روسی Kaspersky استفاده می کنند، بد نیست که شما هم به آن دسته از کاربران بپیوندید تا نهایت امنیت را تجربه کنید. گروه ال ایکس ال امنیت اطلاعات و فایل های خود را با محصولات Kaspersky تضمین می کند و پیشنهاد می کند تا کاربران هم این نرم افزارهای امنیتی را برگزینند.

اقدامات پیشگیرانه این نرم افزار:

- اسکن سیستم عامل و برنامه های کاربری برای میزان آسیب پذیری

- اسکن مرورگر IE و بستن آسیب پذیری های این مرورگر

- بستن لینک های مخرب سایت ها

- قابلیت شناسایی کدهای مخرب

- مانیتورینگ جهانی فایل های مخرب در این نرم افزار

 

 

قابلیت های بازیابی نرم افزار:

- این نرم افزار قابلیت نصب بروی سیستم آلوده را دارد

- قابلیت غیرفعال کردن عملکرد کلی و یا بخشی از نرم افزار

- قابلیت بازگردانی سیستم به قبل از نابودی فایل های مخرب

- امکان ساخت دیسک برای موارد ضروری

محافظت از داده ها و هویت اشخاص:

- قابلیت بستن لینک هایی که مخرب هستند

- Block کردن تمامی ابزارهای Keylogger

- کیبورد مجازی برای تایپ یوزرها و پسوردها در موارد بسیار حیاتی

- اسکن  کانکشن های و پروتوکل های امنیتی نظیر HTTPS و SSL

- Block نمودن کانکشن های Dial-up غیرمجاز

- از بین بردن فایل های مخربی که در زمان گشت و گذار در اینترنت وارد سیستم می شوند

قابلیت های فیلترینگ نرم افزار:

- قابلیت کنترل فرزندان برای ورود به سایت های خاص

- آنتی اسپم با قابلیت چک کردم Microsoft Outlook, Microsoft Outlook Express, The Bat!, Thunderbird

- قابلیت Block کردن سایت های تبلیغاتی

قابلیت های کاربردی نرم افزار:

- انجام خودکار تمامی تنظیمات در مراحل نصب نرم افزار

- Wizard برای انجام کارهای معمولی

- چارت های گرافیکی برای نمایش توضیحات

- هشدارهای نرم افزار برای یافت شدن فایل های مخرب

- محیط کاربری Interactive نرم افزار

- پشتیبانی از زمان بندی عملکردهای نرم افزار

- به روز رسانی های سریع و خودکار و کم حجم نرم افزار

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Anti-Virus 2011 v11.0.1.400 Final:

- برقراری امنیتی کامل در مقابل ویروس ها و فایل های مخرب

- کنترل بر تمامی فعالیت های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت به صورت دقیق

- کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم

- برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک

- نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک

- محافظت از نامه های الکترونیکی

- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/Font%20Fitting%20Room%20Deluxe%203.2.4.0/Font%20Fitting%20Room%20Deluxe%203.2.4.0_www.lxl.ir.jpg
امروزه در تمامی سیستم های کاری و حتی خانگی می توان نرم افزارهای را یافت که برای کار با متون و سند های متنی می باشند. ابزارهایی که به وسیله آن ها کاربران اقدام به تایپ و نوشت مطالب خود می کنند. همچنین به نرم افزارهای گرافیکی نظیر Photoshop  نیز می توان اشاره نمود. این نرم افزارهای برای نوشت حروف و کلمات از فونت استفاده می کنند. کاربران نیز بر اساس نوع متن خود فونت مورد نظر و سازگار با موضوع نوشته خود را نیز انتخاب می کنند. همچنین در نرم افزارهای گرافیکی با کمک فونت ها می توان اقدام به ساخت تصاویر متنی بسیار زیبا با کمک افکت های مختلف نمود. پس همان گونه که مشاهده کردید در بسیاری از برنامه ها از فونت ها استفاده می شوند. فونت ها در پوشه ای از شاخه های ویندوز به صورت کلی ذخیره می شوند تا در نرم افزارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
Font Fitting Room Deluxe نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر فونت ها می باشد. به کمک این نرم افزار می توان پایگاه داده ای از همه ی فونت های موجود در سیستم ایجاد نمود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت پیش نمایش از فونت ها می باشد، بدین شکل که کاربران قادر خواهند بود تا با این برنامه شکل فونت ها را اندازه های مختلف به صورت همزمان مشاهده نمایند. این نرم افزار توسط شرکت ApoliSoft ساخته شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Font Fitting Room Deluxe 3.2.4.0:
- قابلیت جمع آوری تمامی فونت های سیستم
- قابلیت پیش نمایش از فونت ها در اندازه های مختلف به صورت همزمان
- توانایی مدیریت بر فونت فایل ها
- دارای یک موتور جستجو برای جستجوی فونت ها
- پشتیبانی از قابلیت Drag-and-drop برای وارد نمودن و پیش نمایش فونت ها به برنامه
- توانایی چاپ فونت ها و شکل آن ها
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/abzar%20cd/BurnAware%20Professional%20v2.4.5/BurnAware%20Professional%20v2.4.5.jpg

در ادامه معرفی نرم افزارهای رایگان امروز قصد داریم تا نرم افزاری را که در زمینه رایت به شما کمک می کند معرفی کنیم. این نرم افزار تحت عنوان BurnAware Professional ارائه شده که به صورت اجمالی به بررسی آن می پردازیم و شما را با محیط و توانائیهای آن آشنا می کنیم. به امید آنکه مورد استفاده شما کاربران عزیز قرار بگیرد و رضایت شما را جلب کند.

همانطور که گفتیم BurnAware Professional یک ابزار رایت کاملا رایگان است که شما را قادر می کند تا به وسیله ی آن اقدام به رایت دیسکهای CD, DVD, Blu-ray کنید.این یک برنامه بسیار سبک و ایده آل است که شما می توانید از آن برای ایجاد دیسکهای فیلم،موسیقی،اطلاعات و غیره استفاده کنید.رابط کاربری بسیار ساده آن به شما کمک می کند تا سرعت عمل بیشتری در کارتان داشته باشید و در ضمن با یک محیط ساده هر کاربر مبتدی را قادر به استفاده از این برنامه می کند. شما به راحتی می توانید اطلاعات خودتان را رایت کنید و یا در قالب فایلهای ایمیج ذخیره کنید. اگر به دنبال یک نرم افزار رایت ساده ودر عین حال همه کاره می گردید ما به شما BurnAware Professional را هدیه می کنیم.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار BurnAware Professional v2.4.5:

- ایجاد اطلاعات و دیسکهای بوت بر روی دیسکهای CD/DVD/Blu-ray

- ایجاد دیسکهای صوتی و MP3 بر روی دیسکهای CD/DVD/Blu-ray

- ایجاد دی وی دی های فیلم

- ایجاد و رایت دیسکهای بوت و راه انداز

- ایجاد و رایت دیسکهای تصاویر

- پشتیبانی از تمامی رابطهای سخت افزاری (IDE/SCSI/USB/1394/SATA)

- پشتیبانی از سیستمهای UDF/ISO9660/Joliet

- پشتیبانی از سیدی حاوی متن و کاراکترهای یونیکد

- ۱۰۰ درصد رایگان

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/LeaderTask%206.9.4.0/LeaderTask%206.9.4.0_www.lxl.ir.jpg
آیا وظایف و کارهای روزانه خود را فراموش می کنید؟
نرم افزار LeaderTask ابزاری قدرتمند جهت سازماندهی امور روزانه و کسب و کار برای یک شخص مدرن می باشد. این نرم افزار دارای یک سیستم هوشمند برای اداراه کردن امور، تجارت، کارهای روزمره، حوادث، تماس های تلفنی، رویدادها می باشد. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیاری در زمینه مدیریت زمان و سازماندهی فعالیت های روزانه دارد. این برنامه به شما در مدیریت زمان کمک خواهد کرد. قابلیت ذخیره هر فایلی را در پایگاه داده خود دارد. توسط این برنامه می توانید به مدیریت گروه هم شرکت بزرگ و یا شرکت کوچک بپردازید. نرم افزار LeaderTask وظایف را به صورت درختی و سلسله مراتبی برای شما نمایش می دهد. همچنین دارای یک یادآوری کننده وظایف می باشد که در زمان خاصی آن وظیفه را به شما یادآوری نماید. استفاده از نرم افزار LeaderTask بسیار آسان می باشد و دارای تنظیماتی جهت راحتی بیشتر در استفاده می باشد. این نرم افزار دارای فیلتر وظایف است بدین صورت که وظایف را به صورت: امروز من، نکات مهم، ضروریات، خرید ماهانه، پروژه،  ماه ها، مشاهده وظایف وکالت داده شده، بانک، خرید، برای خواندن، نتیجه بحث ملاقات ها، کارهای گذشته، اهداف سال و … تنظیم می نمایید. همچنین می توان وظایف را بر اساس الویت تنظیم نمود. LeaderTask به شما کمک می کند تا لینک ها و وب سایت های دلخواه را ذخیره نمایید و اجازه گرفتن پشتیبان و نیز چاپ داده ها را به شما می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LeaderTask 6.9.4.0:
- قابلیت تشکیل کسب و کار
- نمایش وظایف در فرمی به صورت درخت
- توانایی مشخص کردن امور بر اساس الویت
- قابلیت یادآوری کردن وظایف
- شامل تنظیمات انعطاف پذیر و واسط کاربری
- استفاده آسان از نرم افزار
- دارای قالب های آماده برای استفاده
- امکان حفاظت از اطلاعات
- قابلیت سازماندهی ذخیره تماس ها و اطلاعات مربوط به آن مانند email ،ICQ ،www ،phone
- قابلیت مدیریت گروه
- مدیر اطلاعات شخصی
- نمایش امور مهم در تقویم
- توانایی سازماندهی PDA
- قابلیت فیلتر کردن امور
- دارای کتاب آدرس
- مجهز به دفتر خاطرات روزانه
- دارای زمان بند
- امکان قرار دادن نام کاربری و پسورد
- شامل دفتر یادداشت
- قابلیت انتقال اطلاعات به کامپیوتر دیگر
- توانایی ذخیره سازی کپی از فایل ها از هر نوعی
- قابلیت نگهداری مجموعه ای از لینک ها و وب سایت ها
- قابلیت گرفتن Backup از داده ها
- قابلیت چاپ
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./game-pc/3/Blade%20Of%20Darkness/Blade%20Of%20Darkness_www.lxl.ir.jpg

اگر خواستار یک بازی مهیج و اکشن با کیفیت سه بعدی هستید توصیه میکنیم این بازی را از دست ندهید همین الان میتونید این بازی روبه صورت تک پارت لینک مستفیم lxl دریافت کنید.
ال ایکس ال  بار دیگر بازی بسیار مهیج و جذاب را به صورت کاملا رایگان که در کمتر سایت ایرانی‌ شبیه به آن را می‌توان پیدا کرد،برای شما عزیزان فراهم کرده است.این بازی که از کیفیت بالای سه بعدی برخوردار است،شما را در یک ماجراجوی در جهان فانتزی قرار میدهد،گیمر باید از طریق سفر‌های زیر زمینی‌،برج‌های عظیم و قلعه‌های یخ زده به دشمنان که اکثرا اژد‌های قوی هستند برسد و با تجهیزات و وسایلی‌ که در اختیار دارد با آنها مبارزه کند.مبارزه‌ها در مناطق خاص و باور نکردنی اتفاق می‌افتد و شما میتوانید با شخصیتهای از قبیل(شوالیه ها،سرباز های حرفه ای ،…)که در اول بازی انتخاب میکنید به جنگ با دشمنان خود بروید.گیمر میتواند علاوه بر خود هم رزمانی در کنار خود داشته باشد که بهتر از پس دشمنان برآید،گیمر برای اینکه از پس دشمنان بر آید میتواند از بیش از ۸۰سلاح،شمشیر و حرکت‌های رزمی خود استفاده کند.

مراحل سخت و نفس گیری در انتظار شماست،و باید با حرکت‌های نمایشی و ابتکار عمل دشمنان را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/1/Browsers%20and%20Plugins%20Collection%20August%202010%20_www.lxl.ir.jpg

حتمآ می دانید که یکی از راه های افزایش سرعت در باز کردن صفحات اینترنتی استفاده از یک مرورگر قوی است. امروزه مرورگر های متعددی از سوی شرکت های معروف و بزرگ برنامه نویسی وارد بازار شده اند مرورگرهایی مانند اینترنت اکسپلورر از شرکت مایکروسافت ، فایرفکس از شرکت موزیلا ، اپرا از شرکت اپرا ، کروم از شرکت گوگل و بسیاری از مرورگرهای دیگر که شاید هر کدام از شما یکی از آنها را به عنوان مرورگر اصلی خود برای گشت و گذار در اینترنت انتخاب کرده باشید. امروز در سایت  ال ایکس ال مجموعه ای از بهترین جدید ترین مرورگرهای سال ۲۰۱۰ را برایتان آماده کرده ایم که تاریخ آپدیت و انتشار آنها در ماه آگوست می باشد. همچنین پلاگین های هر کدام از مروگرها در این مجموعه قرار گرفته که با نصب آنها بر روی مرورگر مورد نظر خود قطعآ امکانات بیشتری به آن اضافه می گردد. تعداد مرورگرهای این مجموعه شامل ۱۹ عدد بوده که تمام آنها قابل نصب بر روی ویندوزهای مختلف می باشند.
جهت دانلود و مشاهده سایر مشخصات این پک به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

مرورگرهای این پک شامل:
i- Adobe AIR 2.0.2.12610
- Avant Browser 2010 Build 107
- Mozilla Firefox 3.6.8
- Mozilla Firefox 3.5.11
- Adobe Flash Player 10.1.53.64 (IE)
- Adobe Flash Player 10.1.53.64 (Non-IE)
- Flock 2.6.1
- Google Chrome 5.0.375.125
- Internet Explorer 8.0 (Vista)
دانلود- Internet Explorer 8.0 (XP)
- Internet Explorer 9 Platform 1.9.7916.6000 Preview 4 ( Vista – Seven )
- IE7pro 2.5.1 ( add-on for Internet Explorer )
- Opera 10.60 ( Build 3445 )
- Apple Safari 5.0.1 (33.17.8)
- Netscape Navigator 9.0.0.6
- TheWorld Browser 3.2.0.5
- Orca Browser 1.2 Build 6
- Maxthon 2.5.14.277

Comodo Dragon 4.1.1.12



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/1/QuickTime%20Pro%20v7.67.75.0_www.lxl.ir.jpg

خانواده ی نرم افزاری QuickTime از نرم افزارهای digital media creation می باشد که به شما توانایی پخش و ثبت file های صوتی و تصویری را جهت نمایش برای تماشاچیان ، آن هم با هر حجم و اندازه ای را می دهد. هنگام ترکیب QuickTime Player و QuickTime Pro ، این نرم افزارها با یکدیگر کار کرده و شرایطی متعادل را برای شما همچون digital media delivery system فراهم خواهند کرد. QuickTime 7 نرم افزاری است از نوع digital media ، از Company بزرگ Apple ، که برای دو System عامل Mac و Windows بر اساس System های  با کیفیت ، جهت ساخت و پخش file های صوتی و تصویری بر روی internet می باشد. گذشته از پخش File های MPEG-4 و MP3 ، قابلیت پشتیبانی از track های timecode مانند MIDI ها همچون : Roland Sound Canvas و GS format extension ها را نیز دارا می باشد. QuickTime همچنین از format های Standard مخصوص web شامل : HTTP ، RTP  و RTSP نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، از format های مخصوص image شامل : JPEG ، BMP ، PICT ، PNG و GIF نیز پشتیبانی کرده است.

تغییرات اضافه شده در QuickTime 7 Player :
- H.264 video playback : نمایش فیلم های ساخته شده در مکان های هنری و بر پایه ی codec ها با بالاترین کیفیت تصویری ممکن .
- Surround sound : با QuickTime 7 ، کامپیوتر شما و Speaker های شما ، قادر به لذت بردن از صدایی فراگیر از بازی ها و فیلم های خود خواهید بود .
- New and improved playback controls : تغییراتی ساده در تنظیمات شامل : jog shuttle ، playback speed ، bass ، treble و balance از دیگر قابلیت های اضافه شده به این نرم افزار بوده است .
- Live resize : شما قادر به تغییر اندازه ی window نمایش با بهترین کیفیت را خواهید داشت .

تغییرات اضافه شده به QuickTime 7 Pro :
- Create H.264 video : ساخت تصاویر برای هر گونه استفاده از ۳G برای دستگاه های mobile به HD .
- Create surround audio : ایجاد صدایی فراگیر برای فیلم ها و تصاویر خود .
- Floating controls : تغییراتی مفید همچون pause ، play ، fast-forward و rewind هنگام نمایش تصاویر به صورت تمام صفحه.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/1/K-Lite%20Mega%20Codec_www.lxl.ir.jpg

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری ، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.
K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
Codec  ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

قابلیت ها و امکانات کلیدی این نرم افزار :

- توانایی آپدیت، بنابراین همیشه جدیدترین ها را خواهید داشت.
- بسیار ساده easy to use و کاربر پسند
- با تمام player های معمولی و DirectShow
- نصب نرم افزار بصورت اختیاری است. حتی میتوانید بعضی از codec ها را نصب نکنید
- به صورت خودکار پس از نصب خود را با تمامی player ها موجود سازگار میکند
- دارای کاربران بسیاری است، بنابراین بعد از پیدا شدن هر اشکالی سریعا گزارش شده و رفع میشود.
- در این نسخه از پسوند های RealPlayer نیز پشتیبانی میشود. مانند : .rmvb .ram .rpm .rv .rp .rt .rnx .smi .smil .ra .rm
- و … .



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/Zoner%203D%20Photo%20Maker%20v1.0/Zoner%203D%20Photo%20Maker%20v1.0.jpg

 

همانگونه که شاهد هستیم بازار عینک های سه بعدی و فیلم های و تصاویر سه بعدی داغ شده است. شاید شما آن دسته از دوستانی باشید که یکی از این عینکهای سه بعدی که در بازار تبلیغات بسیاری در این مورد نموده است را خریداری کرده اید و دوست دارید خودتان این گونه تصاویر را ساخته و یا این که تصویر خودتان را سه بعدی کنید و از دیدن آن لذت ببرید. فیلمهای سه بعدی نوع خاصی از فیلم میباشد که در فیلمبرداری آن به جای ۱ دوربین از دو دوربین مخصوص استفاده می شود. در تماشای این فیلم با دید طبیعی چشم، بیننده بسیار اذیت میشود و فقط انبوهی از تصاویر آبی و قرمز درهم را میبیند، ولی وقتی عینک مخصوص سه بعدی (آناگلیف) را به چشمانتان بزنید و فیلم را تماشا کنید، فیلم را بصورت واضح خواهید دید. اما تفاوت فیلمهای سه بعدی با فیلمهای معمولی چیست؟ باید گفت وقتی شما عینک را به چشم زدید و به تماشای فیلم پرداختید با یک صحنه توصیف نشدنی روبرو خواهید شد. بله شما فیلم را بصورت سه بعدی خواهید دید، گویی فیلم از صفحه مانیتور یا تلویزیون بیرون زده و همه چیز در دنیای واقعی در جلوی چشمان شما اتفاق می افتد. و این یعنی نهایت هیجان در تماشای یک فیلم. آیا دوست داشتید تصویر مورد علاقه خود را همانند این گونه فیلمها سه بعدی کنید. نرم افزار بسیار قدرتمند Zoner 3D Photo Maker که ساخت شرکت Zoner software می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید تصاویر خود را به صورت سه بعدی در آورید. به کمک این نرم افزار و با وجود ابزار ساده و قدرتمند آن و با استفاده از ابزارهای موجود و با ایجاد افکتهای گوناگونی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد تصاویر خود را به سادگی سه بعدی سازی نمایید.که شما میتوانید با این نرم افزار قدرتمند اقدام به ساخت تصاویر سه بعدی از عکسها و تصاویر خود کنید. با توجه به این که نرم افزارهایی گوناگونی در این زمینه تولید و ساخته شده است. همانند ۳D Max و مایا و … که با توجه به امکانات گسترده ای که این نرم افزار ها به شما می دهند یادگیری چنین نرم افزارهایی کمی مشکل به نظر می رسد. و علاوه بر آن داری حجم بسیار بالایی بوده و نیاز به سیستمهای قدرتمند برای اجرا اینگونه نرم افزارها میباشد. علاوه بر این موضوع این نرم افزار برای کاربرانی طراحی شده است که به صورت  حرفه ای با این نرم افزار آشنایی داشته و از آن استفاده می کنند و کاربران عادی و افرادی که در این زمینه تخصص و اطلاع کافی ندارند توانایی استفاده از چنین برنامهایی را ندارد. شما میتوانید پس از نصب این نرم افزار با وارد کردن دو عدد از عکس خود و انتخاب آنها عکس سه بعدی خود را تولید نمایید و با عینکهای مخصوص آنها را مشاهده نمایید. پس گروه  ال ایکس ال  این نرم افزار را به کاربرای پیشنها می کنند که علاقه مند هستند تصاویر خود را به آسانی و سادگی تبدیل به تصاویر بسیار زیبا و سه بعدی نمایند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Zoner 3D Photo Maker v1.0:

- استفاده بسیار آسان از نرم افزار و عدم نیاز به آموزش خاص

- سرعت، دقت و حجم پائین

- قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی از تصاویر معمولی

- ایجاد افکت های مختلف بر روی تصاویر

- طراحی انواع مدل های سه بعدی

- ساخت تصویر سه بعدی فقط با چند کلیک

- بهینه سازی شده برای افزایش سرعت Rendering تصاویر

- کیفیت فوق العاده در خروجی

- دسترسی سریع و آسان به ابزارها

- هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای سه بعدی کردن تصاویر

- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/icon%20vetor%20internet/vector-internet.jpg

 

این مجموعه شامل یکسری آیکونهای بسیار زیبا در قالب فایلهای وکتور با موضوع اینترنت است که به شما پیشنهاد می کنم حتما آنها را دانلود کنید. در تلاش هستیم تا بهترین و زیباترین فایلهای وکتور را به شما عزیزان هدیه کنیم.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/Bulk%20Folders%20Creator%202.0/Bulk%20Folders%20Creator%202.0.jpg

 

نرم افزار Bulk Folders Creator ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت تعداد زیادی فولدر به صورت اتوماتیک می باشد. شما می توانید توسط این نرم افزار تعداد زیادی فولدر را در زمان تعیین شده بسازید. همچنین می توانید به مراحل قبلی برگردید و عملیات هایی که انجام داده اید را کنسل نمایید. ساخت پوشع ها با نام یا زمین، برگشت به مرحله قبل و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bulk Folders Creator 2.0:
- امکان ساخت پوشه ها توسط نام
- قابلیت ساخت فولدر با زمان
- قابلیت برگشت به مراحل قبلی
- قابلیت پیش نمایش
- پشتیبانی از ویندوز Win2000, Win7 x32, Win7 x64, WinVista, WinVista x64, WinXP
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/Rainmeter%201.5%20Rev%20340%20+%20Skins%20and%20Themes/Rainmeter%201.5%20Rev%20340%20%20Skins%20and%20Themes.jpg

با وجود این‌که ویندوز۷ از نظر زیبایی، نسخه کامل شده ویندوز ویستا به‌حساب می‌آید، اما در مقایسه با ایده‌هایی که می‌توان برای زیبایی یک رابط کاربری سیستم عامل داد، حرف زیادی برای گفتن ندارد. رینمیتر(Rainmeter)، نرم‌افزاری است که روی ویندوز شما نصب می‌شود و ظاهر زیبایی به آن خواهد داد. تنها کافی است این نرم‌افزار را نصب کنید و از صدها قالب زیبای این نرم‌افزار استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/Photo%20Makeup%20Editor%201.35/Photo%20Makeup%20Editor%201.35.jpg

Photo Makeup Editor نرم افزاری قدرتمند در زمینه روتوش تصاویر و آرایش مجازی صورت می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید عکس هایتان را آرایش نمایید و سبک عکستان را تغییر دهید. این برنامه بیش از ۱۰ ابزار منحصر به فرد برای زیباسازی تصویر دارا می باشد و شما با انتخاب کردن عکس مورد نظر خود می توانید تغییرات و آرایش مورد نظر را روی آن اعمال کنید. در این نرم افزار ابزاهایی همچون ابزار ویرایش رنگ لب ها، ابزار ویرایش مژه ها، ابزار ویرایش رنگ گونه ها، ابزار ویرایش رنگ دندان ها، ابزار ویرایش رنگ چشم ها و بسیاری از لوازم آرایشی دیگر که در انیستیتو های زیبایی وجود دارد در این نرم افزار هم به شکل ابزاری برای ویرایش قسمت های مختلف چهره قرار داده شده است که شما با بهره گیری از آنها می توانید قسمت های های دلخواه از عکس مورد نظرتان را ویرایش نمایید تا باعث زیبایی هر چه بیشتر آن گردد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo Makeup Editor 1.35:
- قابلیت ویرایش قسمت های مختلف چهره
- اعمال ماتیک لب، رژ، سایه چشم، پودر صورت
- اعمال خط چشم و امکان تغییر رنگ چشم
- کاهش یا حذف چین و چروک صورت و ترمیم لکه ها و ضایعات پوستی
- قابلیت تغییر شکل و تنظیم ابعاد بدن و صورت
- توانایی روشن کردن و جذاب سازی پوست
- داشتن ابزارهای مختلف ویرایش چهره
- تغییر حالات چهره و ایجاد لبخندی جذاب در صورت
- داشتن تمام لوازم موجود در یک انستیتو زیبایی
- امکان ایجاد تغیییرا ت در تنظیمات ابزارها
- امکان تنظیم درخشندگی، کنتراست و رنگ صورت
- و …



ادامه مطلب ...


بازی کم حجم و جذاب Sven 004 را برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا محصول شرکت Mobile Scope می باشد که این بازی زیبا به صورت مولتی اسکرین برای تمامی سایز صفحات تولید کرده اند که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ دانلودستان دریافت کنید .

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./data/13/1/Sven%20004/even.jpg



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/Perfect%20Optimizer%202010%20v5.2/Perfect%20Optimizer%202010%20v5.2.jpg
بهینه سازی یک سیستم رایانه ای و متعلقاتش که بیشتر نرم افزاری می شود نقش بسیار مهمی را در عملکرد هرچه بهتر سیستم ایفا می کند ؛ به شکلی که شاید قبل و بعد از بهینه سازی کاملا مشخص باشد و کارآیی سیستم به صورت محسوسی افزایش یابد. برای بهینه سازی قسمت های مختلف هم می توان از یک نرم افزار استفاده کرد که بتواند تمامی قسمت ها از جمله رجیستری و بقیه منابع سیستم را بهینه سازی کند و یا این که از ابزارهای مجزا برای این کار بهره برد و به طبع طرح استفاده از یک نرم افزار کامل مطمئنا عقلانی تر است.
Perefect Optimizer نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفید است که برای همین منظور طراحی و پیاده سازی شده است. این ابزار کارآمد که قادر است تا بخش های مختلف سیستم را با استفاده از ترفند های خاصی که در آن تعریف شده بهینه و البته از فایل های اضافی پاکسازی نماید. در نظر بگیرید پس مدت نسبتا طولانی ویندوز به صورت وحشتناکی از اطلاعات و فایل های اضافی پر می شود و چاره ی کار را باید در چنین نرم افزارهایی جست و جو کرد ؛ این ابزار این توانایی را دارد که به انتخاب کاربر با سرعت بالا سیستم و بخش های مختلف را اسکن و تمامی فایل های اضافی را حذف کند تا سیستم با سرعت و عملکردی بهتر به کار خود ادامه دهد.
مدیریت Start Up ویندوز ، بهینه سازی اینترنت و کانکشن ها ، حذف فایل های اضافی حاصل از گشت و گذار در اینترنت ، اسکن و پاکسازی و تعمیر فایل های رجیستری ، بهینه سازی هارد دیسک و پارتیشن ها ، تعمیر بخش های مختلف ویندوز ، امکان بهینه سازی پردازنده و حافظه رم به صورت محسوس و موارد بسیار دیگر که تنها در موقع استفاده از نرم افزار Perfect Optimizer کاربر می تواند به آن ها دسترسی پیدا کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Perfect Optimizer 2010 v5.2 :
- بهینه سازی کامل سیستم تنها با یک کلیک
- سرعت بالا در عملکرد نرم افزار
- امکان پاکسازی بخش های مختلف سیستم از اطلاعات اضافی
- قابلیت تعمیر رجیستری
- امکان مدیریت و بهینه سازی اینترنت و کانکشن ها
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- مدیریت آبدیت های ویندوز به صورت حرفه ای
- امکان حذف فایل های اضافی موجود در پارتیشن ها
- مدیریت Start Up ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


بازی جدید و بسیار زیبای Kaminey را برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا محصول شرکت India games می باشد که این بازی زیبا را برای سمبیان سری ۶۰ ویرایش ۳ تولید کرده است که هم اکنون آمده دریافت است .

http://dl.lxl.ir/mojtaba./data/13/1/Kaminey/Kaminey-.jpg



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/My%20Computer%20Xplorer2%20Pro%201.8.0.13/My%20Computer%20Xplorer2%20Pro%201.8.0.13.jpg

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده مداوم از کامپیوتر وقت آن رسیده تا فایل منیجر ویندوز را با یک ابزار ویندوز اکسپلورر جدید که با علم خاصی برای کسانی که دائم در حال جابه جایی بین فولدرها، کپی کردن، جابه جا کردن و جستجو کردن فایل هایشان هستند طراحی شده و نامش Xplorer2 است عوض کنیم.
نرم افزار Xplorer² Professional جایگزین مناسب برای My Computer شرکت مایکروسافت که تقریباً کار بسیاری از حرفه ای ها را کم می کند و کمک می کند تا سرعت عملیات و دسترسی به فایل ها و پوشه ها افزایش یابد. این ابزار، محتوای دو فولدر را به صورت همزمان در یک پنجره به شما نشان می دهد. این قابلیت برای کسانی که به صورت دائم در حال جا به جا کردن و کپی نمودن فایل هایشان هستند بسیار ایده آل است و سبب صرفه جویی بسیاری در وقتشان می شود. همچنین در پنل سمت چپ شما محتویات هارد دیسکتان را با آرایش شاخه ای مشاهده می کنید که امکان جا به جائی بین دایرکتوری ها را بسیار راحت تر می کند. Xplorer2 می تواند فولدر ها و فایل ها را بوک مارک کند و به آنها برای باز کردن سریعترشان یک کلمه ی کلیدی نیز اختصاص دهد. همچنین این نرم افزار به شما امکان مدیریت فایل های روی هاست شخصی تان و FTP کردن به آن را نیز می دهد و نیز شما می توانید از یک فیلتر برای پیدا کردن همه ی فایل هایی که با حرف A شروع می شود یا با png. تمام می شوند استفاده کنید. اگر یک فایل حجیم چند گیگا بایتی دارید و می خواهید آن را مثلاً با آوردن روی چند سی دی با خود حمل کنید و به جای دیگری ببرید Xplorer2 می تواند آن را برای شما به صورت قطعه های کوچک تر در آورد یا اصطلاحا Split نماید و بعد دوباره در زمانی که نیاز دارید این قطعات را به هم متصل کند. برای انجام اینکار به سراغ منوی Action و گزینه ی Split بروید و بعد فقط حجم قطعات را مشخص کنید. برای بهم چسباندن قطعات نیز ابتدا از لیست شدن و وجود همه ی فایلها مطمئن شوید بعد جمیع قطعات را انتخاب کنید و در منوی Action به سراغ گزینه ی Join بروید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xplorer2 Pro 1.8.0.13:
- امکان باز کردن تب
- دارای رابط کاربری با پنل دوگانه یا dual
- وجود میانبرهای بسیار بر روی کیبورد
- قابلیت بوک مارک کردن فایل ها و فولدرها
- امکان جستجوی فایل ها با استفاده از فیلترها
- امکان مدیریت فایل های روی هاست شخصی تان و FTP کردن آن
- رابط کاربری سه وجهی
- قطعه قطعه کردن و بهم چسباندن قطعات فایل ها
- سرعت و قدرت بالای لود
- پشتیبانی از ویندوز ۹۵, ۹۸, ME, NT4, 2000, XP, 2003, Vista 32 & 64 bit
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/MediaMonkey%20Gold%20v3.2.2.1300%20Final/MediaMonkey%20Gold%20v3.2.2.1300%20Final.jpg
نرم افزاری که پیش روی شماست یکی از ابزارهایی است که با استفاده از آن می توانید بیش از ۵۰۰۰۰ فایل صوتی را در یک لیست مدیریت کنید .
این نرم افزار که MediaMonkey نام دارد ابزاری است که با استفاده از آن می توانید فایل های صوتی را پخش ، مدیریت ، تبدیل و چندین و چند کار دیگر را انجام دهید . این نرم افزار با ظاهری زیبا و مورد پسند و با داشتن پوسته های متنوع در عین سادگی استفاده می تواند خواسته های کاربران را در زمینه های کار با صدا و فایل های صوتی مهیا کند.
حجم کم این نرم افزار با توجه به کارآیی آن نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه از دیگر خصوصیات بارز MediaMonkey محسوب می شود .

قابلیت های کلیدی نرم افزار MediaMonkey Gold v3.2.2.1300 Final:
- پخش اکثر فرمت های صوتی از قبیل MP3, OGG, WMA, FLAC, MPC, WAV, CDA, M3U, PLS
- تبدیل هریک از فایل های صوتی  به فرمت دلخواه
- مدیریت آسان صداها و ساخت playlists متعدد
- قابلیت ذخیره و رایت صداها بر روی انواع سی دی و دی وی دی
- قابلیت ارتباط برقرار کردن با دستگاه های همراه از قبیل  iPhones, iPods, & MP3 players
- قابلیت اعمال تغییر بروی تگ فایل های صوتی
- پوسته های زیبای نرم افزار
- اضافات متعدد که در سایت نرم افزار قرار دارند
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز محبوب ۷
- و…



ادامه مطلب ...


مجموعه ای فوق العاده زیبا از ۱۸ والپیپر با موضوعات مختلف برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز ۲۴۰×۳۲۰ می باشد که هم اکنون می توانید از ال ایکس ال دریافت کنید.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./data/13/1/pic%20mobile/pic%20mobile.jpg



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان