تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

20 بکگراند برتر برای موبایل که دارای گرافیک بالا بوده و برای گوشی های دارای رزولشن تصویر 240x320 مناسب می باشد برای دانلود قرار داده ایم.این والپیپر های موبایل سری جدید می باشد مانند تمام والپیپرهای ارائه شده در سایت تهران دی ال که می توانید هم اکنون دانلود نمایید.

 



ادامه مطلب ...


مجموعه تصاویر زمینه شیک و زیبا با کیفیت اچ دی شامل ۲۰ والپیپر

 



ادامه مطلب ...


 دیسک بوت یا همان دیسک Startup برای هر سیستمی یک نیاز ضروری است تا در صورت نیاز کاربر بتواند سیستم را توسط آن بالا بیاورد و کارهای مورد نیاز مانند نصب سیستم عامل و … را انجام دهد .ولی این کار تنها توسط دیسکت صورت نمی گیرد. امروزه حافظه های مختلف دیگری نیز رایج شده اند که از سرعت بالایی برخوردارند . FlashDisk ها که از طریق پورت USB به سیستم شما متصل می شوند از این گروهند .FlashBoot نام نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید است که به شما امکان ساخت FlashDisk های Bootable را می دهد و از این به بعد شما میتوانید تنها با وارد کردن FlashDisk خود مشکل را حل نمایید .توانایی تبدیل دیسکت و StartUp CD Bootable به FlashDisk قابل بوت . ساخت Bootable برای تمامی سیستم عامل ها , ساخت Password Recovery Disk برای ویندوز های NT/2000/XP و … برخی از ویژگی های این نرم افزار مفید می باشند .

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


شاید شما نیز به این مشکل برخورده باشید که پس از تایپ متن در نرم افزار Word و انجام کلیه تنظیمات از قبیل انتخاب فونت ، اندازه فونت ، فاصله خط ها ، محل قرارگیری تصاویر و صفحه بندی و … را که به درستی انجام می دهید اما وقتی آن را در سیستم دیگری اجرا می کنید (مثلا برای انجام عملیات پرینت یا حتی نمایش به دوستتان) ، می بینید که فایل شما به همان صورتی که در سیستم شما نمایش داده می شد ، دیده نمی شود و یا اینکه فونت مربوطه را سیستم عامل دوستتان ، ندارد و یا از همه بدتر اینکه سیستم دوست شما فارسی ساز و یا Word ندارد در این هنگام شما میتوانید با این نرم افزار فایل متنی را به فلش تبدیل کنید.

Print2Flash تبدیل فایل متنی به فلش با Print2Flash 3.0.1 (قابل حمل)

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان