تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.
با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر میشوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل هایی اجرایی مخلوط میکنند و برای قربانی ارسال میکنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته میشوند برای دزدیدن پسورد استفاده میکنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما میباشد، محافظت به صورت بلادرنگ در مقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاکسازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و … همه از ویژگی های این نرم افزار میباشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


جموعه ۵۰ والپپر زیبا و با کیفیت در موضوعات مختلف را در این پست از سایت دانلودستان ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۰ والپپر زیبا در سایز ۱۶۸۰×۱۰۵۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

دریافت والپیپرها در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه ۱۵۷ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانلودستان، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١٢۵ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت آیکون ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


در این پست از سایت دانلودستان برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان مجموعه  فونت های  شگفت انگیز و جدید را قرار داده ایم.این فونت ها در دو فرمت TTF و OTF می باشند.امید است توانسته باشیم رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کنیم.

دریافت فونت های در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب ...


این مجموعه شامل ۲۰ والپیپر موبایل زیبا می باشد که با کیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. این عکس های پس زمینه موبایل در سایز ۲۴۰×۳۲۰ و فرمت jpg می باشند.

دریافت عکس ها در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


کتاب رمان موبایل یاسمین با فرمت جاوا در اختیار شما قرار گرفته است. این کتاب موبایل خواندنی و بسیار زیبا در اکثر گوشی ها قابل نصب می باشد که می توانید از  دانلودستان دریافت کنید.

دریافت کتاب الکتریکی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار Atry Photo Resizer ابزاری کم حجم و ساده برای تغییر سایز و فرمت عکس ها و تصاویر بصورت دسته جمعی می باشد. این نرم افزار از اکثر فرمت های محبوب عکس مانند  JPG, GIF, PNG و … پشتیبانی می کند. سرعت تغییر اندازه و فرمت تصاویر در این نرم افزار بالا می باشد. شما می توانید سایز مورد نظر خود را به نرم افزار داده و تصاویر خود را در اندازه مورد نظر و با کیفیت بالا تحویل بگیرید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


این مجموعه شامل ۱۱ ساعت فلش زیبا و گرافیکی بوده که در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ساخته شده اند. از این ساعت های زیبا می توان به عنوان محافظ نمایش گوشی موبایل استفاده کرد. هم اکنون می توانید این ساعت های زیبا که با فرمت swf می باشند را از سایت  دانلودستان دریافت نمائید

دریافت ساعت های فلش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


همه ما تحویل سال نو را با شنیدن صدای توپ و یا شنیدن صدای سرنا می شناسیم. این نوا که معروف به نوروزنامه می باشد در دستگاه چهارگاه موسیقی ایرانی برای اولین بار توسط مرحوم استاد علی اکبر مهدی پور دهکردی در حدود ۲۵ سال پیش در تهران ضبط شد و از آن موقع تا کنون به نوروز نامه معروف شد و ایرانیان لحظه سال نو را با این نوا می شناسند. برای دانلود آهنگ لحظه تحویل سال نو به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...


در این قسمت سری پنجم مجموعه اس ام اس های تبریک عید نوروز و سال نو را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم.

دریافت اس ام اس ها در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


آهنگ جدید بنیامین بهادری با نام خط سوم منتشر شد. ترانه این آهنگ زیبا از اشعار مولانا و … بوده آهنگساز این اثر بنیامین بهادری و تنظیم توسط فرشاد فارسیان می باشد. این آهنگ زیبا با فرمت MP3 از سایت دانلودستان آماده دریافت است.

دریافت آهنگ زیبای بنیامین در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


بانک ملت در راستاى خدمت رسانى به مشتریان محترم اقدام به راه اندازى سامانه همراه بانک ملت نموده است. هدف این سامانه استفاده مشتریان از خدمات مرتبط با حساب هاى متمرکز بدون مراجعه به شعبه و یا اینترنت و تنها از طریق تلفن همراه و به وسیله ارسال پیامک مى باشد. این سیستم امکان انجام تراکنش های مالی و پرداخت وجه برای دریافت کالا یا خدمات را فراهم میکند. نسخه ۳٫۲٫۱ این نرم افزار برای تمامی مدل های گوشی اعم از نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، موتورولا و ویندوز موبایل هم اکنون از سایت دانلودستان آماده دریافت است.

این نرم افزار امکانات زیر را در اختیار کاربران قرار می دهد:
- دریافت شماره شبا
- انتقال وجه (حواله) از هر یک از حسابهای متمرکز خود به سایر حسابهای متمرکز خود یا دیگران
- دریافت آخرین موجودی حسابهای بانکی.
- دریافت سه گردش آخر حسابهای بانکی
- پرداخت قبض آب، برق، تلفن ثابت, تلفن همراه، گاز و عوارض شهرداری
- اضافه کردن مبلغ و تاریخ تایید چک به خدمت استعلام چک
- پشتیبانی از گوشیهای لمسی با استانداردهای اعلام شده
- امکان حواله سحابی
- تائید چکهای صادره جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده
- غیر فعال کردن ملت کارت

- خرید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول و ایرانسل

دریافت نرم افزار همراه بانک ملت در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


این بار از سایت دانلودستان، بازی جدید Ridge Racer Drift را آماده دریافت نموده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ , ۳۵۲×۴۱۶ , ۲۴۰×۳۲۰ آماده دریافت می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

دریافت بازی ماشین در ادامه مطلب......



ادامه مطلب ...


کلیپ صحبت خنده دار مجری حرف اضافه درباره چهارشنبه سوری امسال که بسیار جالب است. اینکلیپ با فرمت ۳gp از سایت دانلودستان آماده دریافت است.

دریافت کلیپ خنددار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


رم افزار آندرویدHi-Q MP3 Recorder Full یک نرم افزار فوق العاده کارآمد برای صبط تماس های تلفنی در موبایل می باشد. شما می توانید مکالمات ظبط شده توسط این نرم افزار را از طریق ایمیل و بلوتوث برای دیگران ارسال و یا بطور مستقیم از کارت اس دی کپی کنید. این نرم افزاز از امکانات زیر برخوردار است:
- ضبط مکالمات با فرمت MP3 و بدون نیاز به انتظار
- استفاده از حداقل فضای دیسک گوشی
- دارای منویی با کاربری آسان
- سازگار با گوشی سونی اریکسون Xperia X10 و …
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:Picsel Smart Office v1,2,7, آفیس برای موبایل, آفیس موبایل, آفیس نوکیا سری 60 ورژن 5, با ز کردن فایل pdf در موبایل, باز کردن excel مایکروسافت در موبایل, باز کردن PowerPoint در موبایل, باز کردن آفیس مایکروسافت در موبایل, باز کردن اکسل مایکروسافت در موبایل, باز کردن فایل Word در موبایل, باز کردن فایل آفیس در گوشی, باز کردن فایل ورد در موبایل, باز کردن فایل پی دی اف در گوشی, باز کردن پاورپوینت در موبایل, دانلود Picsel Smart Office, دانلود آفیس موبایل, دانلود آفیس نوکیا 5230, دانلود آفیس نوکیا 5233, دانلود آفیس نوکیا 5530, دانلود آفیس نوکیا 5800, دانلود آفیس نوکیا C5-3, دانلود آفیس نوکیا C6, دانلود آفیس نوکیا N97, دانلود آفیس نوکیا x6, دانلود برنامه موبایل Picsel Smart Office, دانلود نرم افزار office موبایل, نرم افزار موبایل, نرم افزار موبایل Picsel Smart Office, نرم افزار موبایل باز کردن فایل های آفیس, نرم افزار نوکیا, ویرایش فایل Word در موبایل, ویرایش فایل ورد در موبایل, :: 13:13 :: نويسنده : admin

نرم افزار قدرتمند آفیس Picsel Smart Office برای گوشی های موبایل یکی از فوق العاده ترین نرم افزار ها برای اجرای تمامی فایل های آفیس از اولین نسخه تا آخرین نسخه آن در موبایل است. این نرم افزار از قابلیت های مختلفی برخوردار بوده که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- مشاهده و ویرایش فایل های مایکروسافت word,excel,power point
- دیدن فایل های adobe pdf از جمله اسناد و عکس ها
- انجام عمل drag & drop (کشیدن و رها کردن فایل ) به صورت لمسی
- زوم کردن سریع و نامحدود
- طرح بندی صفحه با ظاهری شکیل با رنگ ها و عکس ها و نمودار ها
- ویرایش متن, فونت, رنگ و استایل
- ذخیره در فرمت اصلی برای اجرا در کامپیوتر
- قابلیت undo/redo
- انتخاب و حرکت متن و تصویر در فایل های ms word
- نمایش اسناد به صورت سه بعدی
- ایجاد سند جدید
- پشتیبانی از زبان های بین المللی

نکته: این نرم افزار تمامی فرمت های نرم افزار های زیر را اجرا می کند:
Microsoft Word 97, 2000, 2003, XP, 2007: .doc .docx
Microsoft Excel 97, 2000, 2003, XP, 2007: .xls .xlsx
Microsoft PowerPoint 97, 2000, 2003, XP, 2007: .ppt .pptx
Adobe Acrobat PDF 1.0 to 1.7: .pdf *
Images: .jpg (.jpeg) .png .bmp .wmf .emf .gif
Plain text: .txt

دریافت آفیس موبایل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


در این قسمت شاهد مجموعه ای از آیکون های زیبا و با کیفیت با موضوع هفت سین نوروز هستید. این مجموعه شامل ۲۰ آیکون با کیفیت و با فرمت png می باشد که هم اکنون از دانلودستان آماده دریافت است.

دریافت آیکون ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


در این قسمت آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن چاوشی با نام نخل های بی سر با فرمت mp3 از سایت دانلودستان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. متن این ترانه زیبا نیز در ادامه مطلب قرار دارد.

دریافت آهنگ زیبای محسن چاووشی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


حافظه موقتی RAM یک واسط میان پردازنده اصلی سیستم با بقیه قطعات سخت افزاری است و چون سرعت پردازش از CPU فوق العاده بیشتر از بقیه قطعات است از حافظه رم برای نگهداری موقت اطلاعات استفاده می شود. وقتی رم سیستم بالا باشد سرعت هم مطمئنا بیشتر است اما همیشه لازم نیست RAM سیستم افزایش یابد چرا که می توان با نرم افزارهایی مثل RAM Saver Pro به راحتی و با یک بهینه سازی ساده این حافظه موقتی را از اطلاعات اضافی خالی کرد و برای قرار داده شدن داده های جدید آماده سازی نمود.
این ابزار ساده و کم حجم که به راحتی هم قابل استفاده است با استفاده از یک سری الگوریتم های از پیش تعریف شده رم را بهینه کرده و در حقیقت اطلاعات و پردازش های اضافی را از حالت اجرا در خواهد آورد. مانیتورینگ RAM و پردازش های آن ، Benchmark رم سیستم ، انجام کارها به صورت اتوماتیک و بسیاری گزینه های متعدد دیگر که در نرم افزار RAM Saver Pro قرار داده شده اند باعث خواهند شد نتیجه ای مناسب پس بهینه سازی حاصل شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RAM Saver Pro v11.1 :
- بهینه سازی حافظه رم به صورت لحظه به لحظه
- نمایش آمار لحظه به لحظه RAM
- نمایش Benchmark حافظه RAM
- انعطاف پذیری بالای نرم افزار
- استفاده آسان از نرم افزار
- انجام بهینه سازی به صورت اتوماتیک
- وجود تنظیمات مختلف برای اجرای سلیقه کاربر
- اجرای سریع نرم افزار و گزینه های مختلف آن
- افزایش سرعت در ریست شدن و همچنین خاموش شدن سیستم پس از بهینه سازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان