تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
یک شنبه 25 مهر 1389برچسب:, :: 9:50 :: نويسنده : admin

Air Assault از گونه بازیهایی میباشد که با وجود سادگی میتواند بسیار سرگرم کننده باشد در این بازی شما در نقش خلبان هلیکوپتری ظاهر میگردید که در طول مسافت طولانی با انواع تجهیزات نظامی دشمن نظیر هواپیما ، کشتی ، زیردریایی و آتشبارهای دفاع هوایی روبرو میگردید که درصورتی که نتوانید آنها را از بین ببرید به شما حمله نموده و ممکن است باعث نابودیتان گردند …. کنترل هلیکوپتر و شلیک توسط موس صورت میگیرد و قبل از شروع بازی امکان استفاده از منو آموزشی در نظر گرفته شده است و بازی بدون نیاز به نصب و از نظر امنیتی توسط آنتی ویروسهای Nod32 و Norton کنترل گردیده است. هم اکنون این بازی کامپیوتر بصورت رایگان در ادامه مطلب از سایت دانلودستان قابل دریافت می باشد.



ادامه مطلب ...


 

امروز گروه دانلودستان برای شما کاربران گرامی دموی بازی GOD OF WAR 3 را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.این بازی مخصوص پلی استیشن ۳ میباشد و بزودی گروه تهران دانلود بازی GOD OF WAR 3 برای کامپیوتر را تهیه و در اختیار شما کاربران قرار میدهد.

شما کاربران گرامی سایت دانلودستان میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب ، دموی بازی GOD OF WAR 3 را دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


گروه دانلودستان نرم افزار جاوا از برنامه ی بازی های لیگ برتر فوتبال که در سال جاری و سال ۹۰ برگزار میشود. این برنامه جاوا بوده و بر روی همه ی گوشی ها قابل اجراست و ورژن گوشی های لمسی همین برنامه نیز ارائه شده هست.

شما کاربران گرامی سایت دانلودستان میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب ،این نرم افزار جاوا را دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


با استفاده از این برنامه می توانید صدا را از موزیک جدا و در واقع حذف کنید. کیفیت این کار بستگی به نوع ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. برای این کار صدا باید به صورت استریو ضبط شده باشد. فایل هایی که به این صورت نباشند نرم افزار نمی تواند بر روی آنها تاثیری داشته باشد. این برنامه می تواند بر روی سه فرمت wma و wav و mp3 این کار را انجام دهد. نرم افزار حاضر فقط در ویندوزهایXPو seven و Vista قابل اجراست.



ادامه مطلب ...


در سالهای نه چندان دور که صنعت عکاسی پیشرفت آنچنانی پیدا نکرده بود تنها دوربین ها قادر به تهیه عکس به صورت سیاه و سفید بودند و کم کم با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دوربین های دیجیتالی عکس های سیاه و سفید جای خود را به عکس های رنگی دادند. اما گاهی اوقات برخی از عکس های سیاه و سفید گذشته یادآور خاطرات خوب گذشته هستند که باعث می شود آدمی از آنها نگه داری کند. امروز در سایت تهران دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا عکس های سیاه و سفید را به عکس های رنگی تبدیل کند. نرم افزار BlackMagic بهترین نرم افزاری است که تا به حال به منظور تبدیل عکس های سیاه و سفید قدیمی به عکس های رنگی با کیفیت ساخته شده است. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید عکس های سیاه و سفید خود را به عکس های رنگی تبدیل کنید. در واقع این نرم افزار قادر است تا با تشخیص بسیار دقیق قسمت های تاریک و روشن یک عکس سیاه و سفید، آنرا تبدیل به یک عکس رنگی کند. طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیازی نیست که شما پس از انجام تنظیمات پیچیده اینکار را انجام دهید بلکه در نرم افزار گزینه ای برای تبدیل وجود دارد که تمامی مراحل را به صورت خودکار انجام می دهد و در آخر شما می توانید به دلخواه رنگ برخی از قسمتها را تغییر دهید.

 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- تبدیل آسان عکس های سیاه و سفید به عکس رنگی.
- افزایش کیفیت عکس های سیاه و سفید قدیمی.
- انجام مراحل تبدیل عکس به صورت تمام خودکار.
- امکان ویرایش رنگ قسمت های دلخواه پس از تبدیل.
- داشتن بخش آموزش کار با نرم افزار.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و …



ادامه مطلب ...


حتما شما هم از آپدیت آنتی ویروس های خود خسته شده اید و به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند می باشید که هم  امنیت سیستم شما را تامین نماید و هم نیاز به آپدیت نداشته باشید . نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم می تواند این نیاز شما را برآورده کند .
Zemana AntiLogger نام نرم افزاری است که شما می توانید با کمک آن امنیت سیستم خود را در برابر ویروس ها ، بد افزار ها و حملات و تهدید های مختلف تضمین نمایید . نسخه جدید این نرم افزار ، بهترین و قدرتمندترین راه برای حفاظت از سیستم شما در برابر حملات مخرب است .این برنامه هیچ تکیه ای بر بروزرسانی نسخه ویروسها و اسکن فایلها به روش سنتی توسط آنتی ویروس ها را ندارد. فناوری منحصر به فرد این برنامه به گونه ای تعبیه شده است که وقتی اجرا می شود هر گونه مخربی را از روی سیستم شما حذف و فعالیت آن را تعطیل می نماید ؛ قبل از اینکه اجازه بدهد تا  اطلاعات هویتی شما سرقت شود و یا صدمه ای به سیستم شما وارد نماید .  در نصب بعضی از آنتی ویروس ها کاهش سرعت سیستم به واضح دیده می شود . اما با نصب این نرم افزار بسیار جالب این مشکل خود را هم می توانید بر طرف نمایید .

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Zemana AntiLogger v1.9.2.208 :
- بدون نیاز به شناسائی امضای جدید ویروس
- بدون نیاز به دانستن و یا تشخیص امضاء مخرب ها
- بدون نیاز به انتظار برای به روز رسانی از آزمایشگاه ویروس
- بدون نیاز به اسکن فایل
- جلوگیری از سرقت اطلاعات از طریق ارتباط امن (HTTPS / SSL)
- بدون پائین آوردن سرعت کامپیوتر شما
- نصب و استفاده آسان
- به نحو احسن اجرا می شود و برخلاف محصولات مشابه که نیاز به پردازش و حافظه زیادی دارند،Zemana AntiLogger عملا نیازش صفر است.
- حفاظت از اطلاعات شما در ایمیل ها و سرویس های پیام فوری
- حفاظت از نام لیست کلیدهای فشرده شده برای رمز عبور
- حفاظت از تمامی تصاویر روی صفحه نمایش
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷



ادامه مطلب ...


بازی جدید و بسیار زیبا Catcha Mouse 1.1.0 را برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا یکی از زیباترین و جذاب ترین بازی های پاکت پی سی می باشد که با گرافیکی بالا و بدون نیاز به سریال یا کد رجیستری تولید شده است که هم اکنون می توانید از تهران دانلود دریافت کنید .



ادامه مطلب ...


Aiseesoft Total Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از  Aiseesoft Studio می باشد.

 

برخی ویژگی های نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter v5.0.18 :

- قابلیت تبدیل فرمت فایل های تصویری
- پشتیبانی از فرمت های AVI, Divx,Xvid, ASF, WMV, MPEG, MOV, QT, RM, RMVB,QuickTime,MPG برای تبدیل

- قابلیت تبدیل فرمت فایل های تصویری به فرمت های سازگار به پخش برای PSP, iPod Classic, iPod Touch, iPod Nano, iPhone (3G), iPhone, Zune, Zune 2, Blackberry, Nokia, Creative Zen, Sony Walkman, iRiver PMP, Archos, PS3, Apple TV, Xbox, iPAQ, Pocket PC, Mobile Phone
- توانایی ذخیره سازی و تبدیل فایل ها به MP4, H.264, AVI, MP3, WMV, WMA, FLV, MKV, MPEG-1, MPEG-2, 3GP, 3GPP, VOB, DivX, Mov, RM, RMVB, M4A, AAC, WAV,
و …



ادامه مطلب ...


 

بعضی وقت ها نیاز به دلایل مختلفی چون عدم ارائه سرویس به آی پی های ایرانی، جلوگیری از دانلود نرم افزارها برای ایرانی ها و … نیاز میشود آی پی کاربر را تغییر دهیم. در چنین مواردی میتوان از نرم افزارهایی استفاده نمود که آی پی شما را به آی پی کشور دیگری تغییر می دهند.نرم افزار Super Hide IP نرم افزاری ساده و قدرتمند است که که در کمتر از چند ثانیه آی پی شما را تغییر میدهد. این نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار جذاب و ساده ایست و شما می توانید تنها با یک کلیک آی پی خود را تغییر دهید.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Super Hide IP 2.1.1.2 :

- گردش در اینترنت بدون شناسایی آی پی اصلی شما
- امکان انتخاب کشور مورد نظر جهت تغییر آی پی
- ورود به انجمن ها و سایتهایی که آی پی شما در آنها بسته شده است
- امکان دانلود از سایتهایی که امکان دانلود را برای ایرانی ها مسدود ساخته اند
- محیط کاربری بسیار زیبا و ساده
- پشتیبانی از ویندوز های مختلف
- و …



ادامه مطلب ...


بازی جدید و زیبای Shadows of Egypt 3D که یک بازی استراتژیکی جنگی است که از کیفیت بالای گرافیکی بر خوردار است و این بازی که از هفده مرحله کاملا ۳D تشکیل شده دارای امکانات زیادی از جمله انتخاب انواع اسلحه ، انیمیشن و گرافیک بالا ، اجرا در گوشی های بدون پشتیبانی از ۳D و …امیدوارم با دانلود این بازی از تهران دانلود  از آن لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


بازی ماشینی و مسابقه ای جدید Championship Racing 2010 به صورت جاوا . این بازی موبایل رو از سایت تهران دانلود دانلود نمایید.

سایز بازی  ۳۲۰×۲۴۰  و ۶۴۰×۳۶۰

شما کاربران گرامی سایت تهران دانلود میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب , این بازی پرهیجان را دریافت کنید.tehrandownload.ir



ادامه مطلب ...


TBS Cover Editor نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی جعبه های سه بعدی برای محصولات ، کارت های اعضا ، برچسب دیسک ها ، جلد کتاب ها و … نمایند . این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران در آن به راحتی و بی نیاز به داشتن دانش طراحی می توانند اقدام به ساخت و ایجاد طرح های دلخواه خود نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی طراحی های دو بعدی و سه بعدی با قدرت render نمودن تصاویر ، استفاده از ابزارهای متعدد برای راحتی کاربر در هنگام طراحی ، دارای ابزار ویرایشی تصاویر ، دارای کتابخانه ای از مجموعه قالب های آماده برای طراحی و …  اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت TrueBoxShot می باشد.



ادامه مطلب ...


فشرده سازی بر روی رایانه امروزه از امور امور عادی کاربران گردیده است که آنها در استفاده ی کمتر از فضای هارد دیسک یاری می دهد.در گذشته فشرده سازی به صورت Zip و توسط خود سیستم عامل انجام می گرفت ؛ ولی این فشرده سازی جوابگوی نیازهای کاربران نبود ؛ به همین دلیل نرم افزار هایی همچون Winrar وارد بازار فشرده سازی فایل ها گردیدند.این نرم افزار فایل ها را با فرمت rar فشرده کرده و حجم فایل های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.برخی از کاربران برای محدود کردن دسترسی دیگر کاربران بر روی این فایل ها پسورد گذاری می کنند.این امر در دنیای اینترنت نیز مستثنی نیست و اکثر سایت های اینترنتی بر روی فایل های فشرده ی قابل دانلود خود رمز گذاری می کنند ؛ اما ممکن است این رمز از بین برود یا فراموش گردد.نرم افزار فوق العاده قدرتمند RAR Password Recovery Magic 6.1.1.303 که امروز در تهران دانلود می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم این مشکل را به طور کامل مرتفع خواهد نمود.شما می بایست فایل rar خود را در اختیار این نرم افزار قرار دهید و چند دقیقه برای اسکن نرم افزار مهلت قائل شوید تا نرم افزار پسورد فایل شما را در اختیارتان قرار دهد.برخی از فایل های rar ممکن است در کل دچار مشکل شده باشند که در این صورت این نرم افزار قادر نخواهد بود تا پسورد را برای شما نمایان سازد ولی به گفته ی سازنده در ۹۰ درصد موارد کارساز بوده و رمز را برای شما نمایان خواهد کرد.سرعت بسیار خوب این نرم افزار و قابلیت اسکن همزمان چندین فایل باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نرم افزار گردیده است.

توضیحات دیگر این نرم افزار به همراه لینک دانلود را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده فرمایید.


ادامه مطلب ...


آیا شما هم از کسانی بوده اید که بعد از گذاشتن پسورد بر روی ویندوزتان، آنرا فراموش کرده اید؟! آیا تا به حال نیاز به شکستن پسورد ورودی ویندوزهایی همچون XP,Vista,Win7 و …. پیدا کرده اید؟! آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز ۷ خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟! در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند، اما آخرین نسخه نرم افزار ۷ Windows Password Remover با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایکروسافت، برآمد. این نرم افزار از ویندوز ۷، ویستا، اکس پی، سرور ۲۰۰۳، ویندوز ۲۰۰۰ و…. پشتبانی کامل می کند و آخرین تست این نرم افزار توسط آسان دانلود، روی نسخه نهایی ویندوز ۷ Ultimate  نصب شده بر روی یک لپ تاپ  Dell Latitude D830 و در مد هارد Sata  انجام شد که با موفقیت کامل رو به رو شد. نتیجه این تست بیانگر قدرت این نرم افزار و قابل تعمیم در سازگاری کامل با سیستم ها و لپ تاپ های جدید است. ضمنا در این تست تمامی یوزرهای ویندوز قابل مشاهده و تمامی پسوردها قابل حذف بود. از طرفی پسورد Syskey نیز بر روی ویندوز فعال بود که توسط همین نرم افزار، حذف شد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Password Remover v7.0:

- صد درصد قابل بازگشت

- قابلیت حذف تمامی پسوردها با سرعت بسیار بالا و در سهولت کامل

- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز به خاطر یک پسورد!

- قادر به حذف پسورد تمامی ویندوزها جمله ویندوز محبوب ۷

- ریست تمامی پسورد های بوت آپشن(شامل پسورد startup که توسط syskey ایجاد می شود)

- نمایش مشخصات یک اکانت

- ریست پسوردهای local Administrator

- ریست پسوردهای Domain Administrator

- ریست تمامی پسوردهای محدود کننده و کنترل کننده کاربران یک ویندوز

- ریست پسوردها تنها با ساختن یک سی دی بوت (با رایت ایمیج موجود در پک)

- پشتیبانی از فرمت های سیستمی (FAT16, FAT32, NTFS and NTFS5)

- پشتیبانی از تمامی انواع هارد دیسکها (SATA, IDE and SCSI)

- پشتیبانی از لپ تاپ های جدید، سیستم های خانگی و سرورها

- و…



ادامه مطلب ...


 

 

اگر قرار های ملاقات خود را فراموش میکنید، یا در طول روز قرار های زیادی دارید و نمیتوانید آن ها را در ذهن نگه دارید، این نرم افزار کم حجم میتواند شما را در برنامه ریزی روزانه خود یاری دهد. این نرم افزار چند زبانه، با حجمی حدود ۴ مگابایت، یکی از مناسب ترین نرم افزار هایی است که بواسطه آن می توانید، کارهای خود را به صورت روزانه و به آسانی وارد آن کنید تا شما را یادآوری کند.کار با این نرم افزار ساده است و هیچ گونه پیچیدگی خاصی ندارد. با این نرم افزار میتوانید از این پس، روز های مهم مانند تولد ها و قرار های ملاقات را در زمان دقیق به یاد آورید. این نرم افزار نیازمند هیچ گونه نرم افزار جانبی دیگر نیست و برای اجرای آن نیازمند یک سیستم عامل ویندوز XP به بالا و یک مرورگر وب هستید.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/7/Softwarenetz%20Calendar%20v2.19/Softwarenetz%20Calendar%20v2.19.jpg



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/7/Convert%20Genius%20v3.6.0.36/Convert%20Genius%20v3.6.0.36.jpg
Convert Genius نرم افزاریست برای تبدیل فرمت ها که با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری خیال کاربری که از این ابزار استفاده می کند را راحت می کند چرا که با استفاده از یک نرم افزار تمامی خواسته های خود را در قبال تبدیل فرمت ها پاسخگو خواهد بود. این ابزار با سرعت بالایی که دارد می تواند کار تبدیل را انجام دهد. عدم افت کیفیت در هنگام تبدیل فرمت ها ، قابلیت تنظیم کیفیت برای بدست آوردن حجم مورد نظر ، پشتیبانی از تقریبا تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل برای تبدیل فرمت های خاص آن ها و پیش نمایش از فایل ها در هنگام تبدیل از جمله قابلیت هایی هستند که در نرم افزار Convert Genius تعریف شده اند.
این ابزار طوری طراحی شده که قادر است در یک لحظه چندین فایل را هم تبدیل کند ، این خصوصیت کمک زیادی برای صرفه جویی در وقت می کند ؛ واسط کاربری جذاب و همچنین استفاده آسان از نرم افزار هم دو مورد بسیار مهم و کلیدی هستند که کاربران مبتدی به آن توجه ویژه ای دارند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Convert Genius v3.6.0.36 :
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری
- سرعت بالا در تبدیل
- نهایت کیفیت در هنگام تبدیل و امکان تنظیم آن
- پشتیبانی از تقریبا تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- پیش نمایش از فایل ها در هنگام تبدیل
- امکان تبدیل همزمان چندین فایل
- واسط کاربری جذاب
- استفاده آسان از نرم افزار
- حجم بسیار مناسب به تناسب حجم قابلیت ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


در این مجموعه فوق العاده بهترین تصاویر متحرک با موضوعات مختلف انتخاب شده و برای شما قرار داده شده است ، مجموعه ای از ۲۰ عکس متحرک با فرمت gif و با کیفیت بالا ، این عکس های متحرک با سایزهای متفاوت تهیه شده اند و می توانید از آن ها برای پس زمینه ی گوشی های موبایل یا اسکرین سیور استفاده کنید ، دانلود این مجموعه رو به کاربران  lxl توصیه میکنم.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/7/tasavir%20moteharek/20%20New%20ScreenSaver-www.lxl.ir.gif



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان