تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

بسته دوم والپیپر های گرافیکی  شامل ۲۱ تصویر زمینه با رزولیشن بالا و کیفیت اچ دی با موضوع طبیعت

 



ادامه مطلب ...


یکی از اساسی ترین کارهایی که برای کم کردن زمان بارگذاری صفحات وب باید انجام داد، بهینه سازی حجم تصاویر استفاده شده در صفحات وب است.
منظور از بهینه سازی استفاده از روش هایی است که حجم تصاویر در فرمت های png, jpg و gif را بدون هیچ گونه تغییر در کیفیت آنها به حد بسیار قابل توجهی کاهش می دهند.
البته نباید فراموش کرد که قبل از بهینه سازی تصاویر، ابتدا بایستی براساس کیفیت مورد نیاز آنها را در پایین ترین حجمی که کیفیت عکس در آن قابل قبول است ذخیره کرد، و سپس از ابزارهای بهینه سازی تصاویر استفاده نمود.

 



ادامه مطلب ...


با استفاده از WinGuard Pro Advanced می توانید بر روی فایل ها پوشه ها و تمام درایو های خود و حتی بر روی تمام نرم افزار های موجود در سیستم رمز عبور بگذارید. به طور کامل این برنامه تمام رمز عبور های سیستم و کلا امنیت تمام فایل های شما را تضمین میکند.

دانلود در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


با یک کلیک دسکتاپ خود را قفل کنید

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/6/desktop-lock-window/100872873333.jpg

نرم‌افزار قفل دسکتاپ یکی از برنامه‌هایی است که به کمک آن می‌توانید با خیال راحت رایانه خود را ترک کنید و نگران دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات و برنامه‌هایتان نباشید.

 

این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا در مواقع ترک رایانه، از محیط دسکتاپ رایانه توسط یک رمز عبور محافظت کنید. در چنین حالتی هر کاربری که بخواهد از رایانه شما استفاده کند ‌باید رمزعبور را به درستی وارد کند که درغیر این‌صورت امکان دسترسی به هیچ‌یک از بخش‌های سیستم‌عامل را نخواهد داشت.

 

برای استفاده از این برنامه کافیست پس از دانلود و اجرای فایل اصلی آن، روی آیکون برنامه در کنار ساعت ویندوز کلیک راست کرده و در بخش تنظیم پسورد یک رمزعبور برای دسترسی به برنامه مشخص کنید. پس از مشخص کردن رمز مورد نظر می‌توانید در مواقع نیاز روی آیکون برنامه دوبار کلیک کنید تا محیط دسکتاپ قفل شود. برای باز کردن قفل دسکتاپ نیز می‌توانید روی تصویر فرشته متحرک یک‌بار کلیک کرده و در کادر موجود رمز را وارد کنید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/8/1/Acebit%20Password%20Depot%20v4.1.7/Acebit%20Password%20Depot%20v4.1.7_www.lxl.ir.gif

 

استفاده از رمزهای عبور در دنیای کامپیوتر امروزه به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است که کاربران مختلف در هر سطحی که باشند آن را به عنوان یکی از مهمترین مسائل مربوط به امور روزانه خود تلقی می کنند. استفاده از رمزهای عبور برای ورود به وب سایت های مختلف و خصوصی ، استفاده از رمز عبور برای اتصال به پایگاه های داده ای ، استفاده از رمزهای عبور برای … همگی در دسته نیازهای این موضوع مهم برای کاربران می باشند. استفاده از این رمزهای عبور مختلفو متنوع ممکن است کاربران را دچار مشکلاتی نمایند ، به خصوص این که کاربرانی که در وب سایت های مختلف عضو می باشند و از نام های کاربری و رمزهای عبور متعدد برخوردار می باشند ، در هنگام استفاده از این رمزهای عبور گاها دچار مشکل می شوند.در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که به کمک آن این مشکلات دیگر مشاهده نمی شوند.Acebit Password Depot نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا بر رمزهای عبور مورد استفاده خود در وب سایت ها و دیگر ابزارها مدیریت نمایند. این نرم افزار رمزهای عبور را در خود ذخیره سازی می نمایند و نیازی نیست تا کاربر همیشه تمامی رمزهای عبور خود را در حافظه خود به یاد داشته باشند . این نرم افزار برای حفاظت از رمزهای عبور موجود در نرم افزار کاربران از تکنیک های نرم افزاری مختلفی استفاده می نماید و تنها مدیر برنامه قابلیت دسترسی به رمزهای عبور درون نرم افزار را دارد. بدین شکل کاربران یک رمز عبور را به خاطر می سپارند و آن رمز عبور نرم افزار مدیریتی می باشد. همچنین این نرم افزار از ابزارهایی نیز برخوردار می باشند که از میان آن ها می توان به ابزار حفاظت از فایل ها ، ابزار ساخت و ایجاد رمزهای عبور تصادفی ، قابلیت Drag&Drop در هنگام ورود به وب سایت ها و استفاده از رمزهای عبور و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  AceBIT Software می باشد.

 

دیگر ویژگی های نرم افزار:

 

- حفاظت بالا از اطلاعات حساس با استفاده از الگوریتم Rijndael 256-Bit

 

- حفاظت از رمزهای عبور در مقابل keyloggers و spyware

 

- دارای ویژگی کامل کردن خودکار با وارد نمودن نام کاربری در وب سایت ها

 

- قابلیت اجرا بر روی Flash USB ها

 

- سازگاری با شبکه

 

و … .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/Password%20Depot%20v5.2.5/Password%20Depot%20v5.2.5-www.lxl.ir.jpg

 

اگر به دنبال آن هستید که رمزهای عبور خوتان را با امنیت بیشتر کنترل کنید و انها را بصورت یکجا و با بالاترین امنیت از دست loggerها و جاسوس افزارها حفظ کنید ما به شما استفاده از نرم افزار Password Depot را پیشنهاد می کنیم. این برنامه همانند یک انبار است اما انباری که در آن رمز عبورها و اطلاعات شخصی و مهم خوتان را انبار می کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر loggerها و جاسوس افزارها به سیستم شما نفوذ کنند و سیستم شما به وجود آنها آلوده شود چه خطرات بزرگی ممکن است شما و اطلاعات و رمزهای عبورتان را تهدید کند؟ برنامه Password Depot  با یک محیط بسیار ساده و امن و کاربرپسند به شما کمک می کند تا تمام این افکار و ترسها را از خودتان دور کنید و حتی اگر جاسوس افزارها نیز به سیستم شما نفوذ کردند از در امان بودن اطلاعات شخصی و رمزهای عبورتان مطمئن باشید. علاوه بر اینها برنامه Password Depot  لیست رمزهای عبور شما را با الگوریتم Rijndael 256 که هنوز در uncracked و مطابق با استانداردهای فعلی، امن ترین روش رمزنگاری اطلاعات در کامپیوتر است حفاظت می کند.

شما میتوانید فایل حاوی رمزهای عبور خودتان را در هر محلی که بخواهید قرار دهید.

- بر روی سیستم محلی خودتان که میتواند در منزل یا در فروشگاهتان باشد.

- در کارت حافظه که به این ترتیب شما همیشه کلمه عبورتان را در دست دارید.

- در اینترنت که در این حالت شما می توانید در هر زمان و  مکانی به آن دسترسی داشته باشید.

- در شبکه خودتان که در این حالت با قرار دادن برنامه Password Depot بر روی شبکه محلی می توانید با سایر کاربران آنها را در دسترس داشته باشید.

استفاده از توابع متعدد جدید و بهبود جزئیات برای مدیریت کلمات عبور شما و استفاده بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر در سراسر جهان از این برنامه یک دلیل مهم برای استفاده از این برنامه است.این نرم افزار ایجاد امنیت می کند و به شما و کارکردنتان آزادی بیشتری می دهد. این برنامه رمزهای عبور شما را در برنامه به رسمیت می شناسد و به هنگام وارد شدن به سایت مورد نظر به منظور وارد کردن اطلاعات عبور بصورت خودکار آنها را وارد می نماید. کاربران می توانند معاملات و دیگر فعالیتهای خود را با شرایط کاملا استثنائی انجام دهند. با استفاده از متغیرهای برنامه و با کمک آنها شما می توانید هر وب سایتی را که می خواهید فقط با کلیک چند موس به طور خودکار به آن وارد شوید بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصیتان. شما می توانید برنامه را بر اساس نیازهایتان شخصی سازی کنید و اطلاعات جدید خودتان را در پایگاه برنامه ثبت کنید. برنامه گزینه های بسیاری دارد که شما را در این پیکر بندی کمک می کند. شما می توانید به وسیله Password Depot تنها با یک کلیک موس پیچیده ترین کلمات عبور را ایجاد کنید. علاوه بر این برنامه کیفیت و میزان ایمن بودن رمز عبور شما را چک می کند و اگر از نظر امنیتی پائین باشد به شما هشدار خواهد داد. قابلیت Wizard برنامه کاربران را حمایت می کند و شما می توانید کلمات عبور خودتان را بصورت ویزارد ثبت کنید. همچنین شما می توانید Password Depot را به صورت ویزارد بر روی USB خوتان نصب کنید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Password Depot v5.2.5 :

- رابط کاربر پسند ساده و آسان برای مدیریت رمزهای عبور

- ایجاد uncrackable رمز عبور با استفاده از یکپارچه کننده رمز عبور

- حفاظت از حداکثر اطلاعات حساس با استفاده از الگوریتم Rijndael  ۲۵۶ بیتی

- حفاظت از کی لاگر ها و نرم افزارهای جاسوسی

- عملکرد خودکار کامل برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور  روی وب سایت ها

- اجرا بر روی هر کامپیوتر با هر نوع ویندوز

- قبل نصب بر روی USB

- قابلیت نصب بر روی شبکه های محلی

- امکان ذخیره فایل رمز عبور بر روی FTP برای دسترسی در سرتاسر جهان

- همزمان سازی فایلهای کلمه عبور

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/Folder%20Guard%20Pro%20v8.3.1/Folder%20Guard%20Pro%20v8.3.1-www.lxl.ir.jpg

Folder Guard یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی در رایانه به حساب می آید. با این نرم افزار قدرتمند میتوانید بر روی فایلهای و پوشه های خود کنترل کامل داشته باشید و سطح امنیت هر کدام یک از فایلهای خود را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. بوسیله این نرم افزار قدرتمند میتوانید انواع محدودیتهای را در ویندوز و برای تک تک کاربران قرار دهید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل درسترس قرار دهید و با پسورد گزاری توسط این نرم افزار بر روی فایلهای و فولدرها آن را از دسترس افراد و هکرها دور نمایید. همچنین شما میتوانید کنترل کامل بر روی تمامی برنامه های ویندزو مانند کنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN و مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس کردن floppy, CD-ROM و… میباشید. پشتیبانی کامل از فرمتهای FAT، FAT32،NTFS، … میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوان اطمینان کامل داشته باشید که بجز شما هیچ کسی نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. همجنین میتوانید با غیر فعال کردن گزینه های Run، Search، Log Off، Taskbar، Internet Options، Task Manager و اعمال محدودید برای تمامی فعالیتهای ویندوز امنیت پایدار برای سیستم خود برقرار سازید

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Folder Guard Pro v8.3.1:

- پسورد گذاری برروی فایلها و فولدرها به صورت حرفه ای

- محیطی کاربر پسند و جذاب

- قابلیت فقط خواندنی کردن فایل ها و فولدرها

- قابلیت پنهان سازی فایل ها و فولدرها و اطلاعات شما به صورت پیشرفته

- بدون محدودیت در قفل گذاری فایلها و پوشه ها

- امکان غیر قابل دسترس کردن فایل ها و فولدرها

- امکان محدود کردن درایوهای CD ، DVD ، USB ، floppy

- خالی کردن ظاهری محتوای یک فولدر

- رمز گذاری فایلها و فولدر ها با امنیت بالا

- اننتخاب رمز عبور برای وارد شدن به برنامه

- خصوصی سازی ویندوز و امنیت فایلها

- پنهان کردن درایوها به صورت های مختلف

- پشتیبانی از ویندوز ۶۴ بیتی، پشتیبانی از NTFS, FAT32, FAT

- امنیت بالا و محافظت اطلاعات رمز گذاری شده در برابر حمله جاسوس افزارها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/Luxand%20Blink%20v2.0/Luxand%20Blink%20v2.0%20.jpg

 

ورود به کامپیوتر شما به سادگی فقط با یک نگاه! بله تعجب نکنید. برای ورود به ویندوز ساده تر از این نمیشه! شما میتوانید با نگاه کردن به وب کم خود برای یک لحظه بدون اینکه رمز عبور خود را تایپ نمایید به رایانه خود وارد شوید. اگر از دست تایپ کردن رمز عبور خود و همچین نگرانی از اینکه رمز عبور شما توسط دیگران حدث زده شود و نگران لو رفتم آن هستید میتوانید از این نرم افزار خارق العاده استفاده نمایید. نرم افزار Luxand Blink که از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا برای تشخیص چهره بهره میبرد. این نرم افزار میتوانید با اطمینان بسیار بالا و با یک نگاه با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص داده و شما میتوانید بدون تایپ کردن رمز عبور خود وارد ویندوز شوید. این نرم افزار با الگوریتم های بسیار پیشرفته تشخیص چهره در شرایط نوری مختلف در شب و روز  میتواند با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص دهد. شما نگران کوتاه کردن موهای خود و همچنین تغییر ظاهر خود نباشید این نرم افزار قدرتمند میتوانید شما را در هر چهره و تیپی که باشید تشخیص دهد. با استفاده از الگوریتم های پیشرفته بیومتریک و تشخیص صورت افراد اگر چه شما آرایش کرده باشید و یا اینکه موهای خود را رنگ کرده باشید و یا با عینک و بدون عینک باشید برای این نرم افزار مهم نبوده و شما را با سرعت و دقت بالا شناسایی می نمایید. هیچگاه شما نمی توانید امنیت رایانه خود را با پسورد گذاری های پیچیده تضمین نمایید. شما میتوانید بدون هزینه کردن بسیار زیاد برای حفظ امنیت در رایانه خود با استفاده از این نرم افزار به راحتی امنیت اطلاعات خود را تضمین نمایید. مراحل کار بسیار ساده میباشد و ثبت نام کاربران و ایجاد حسابهای شخصی فقط با یک نگاه کردن به وب کم ایجاد میشود. شما با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران سرقت رفتن کلمه عبور و همچنین حدث زدن آن توسط دوستان و آشنایان خود نیستید و برای استفاده از رایانه شما فقط این خود شما هستید که به آن دسترسی دارید و میتوان مطمئن باشید به جز شما هیچ کس دیگری نمیتواند از رایانه شما استفاده نمایید گروه ال ایکس ال  این نرم افزار قدرتمند را به شما پیشنهاد میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز ویستا و سون قابل نصب میباشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink v2.0:

- خصوصی سازی ویندوز و امنیت بیشتر رایانه شما

- ایمن سازی و قفل گذاری بر روی ویندوز

- راحتی استفاده از نرم افزار و کار با فقط چند کلیک موس

- سرعت بسیار بالا در شناسایی افراد

- جلوگیری از ورود غیر مجاز افراد و تضمین ۱۰۰ درصد امنیت

- عدم دسترسی افراد غیر مجاز به رایانه شما و غیر قابل نفوذ بودن رایانه شما

- محیط ساده و کاربر پسند

- قابل نصب بر روی ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/abzar%20cd/VSO%20Blindwrite%20Suite%20v6.3.1.6/VSO%20Blindwrite%20Suite%20v6.3.1.6.jpg

 

Blindwrite ابزاری برای تهیه نسخه های پشتیبان از CD ها و DVD های شماست! به کمک این نرم افزار شما یک نسخه  پشتیبان با تمام ویژگی های دیسک اولیه بر روی Hard Disk خود ذخیره و از آن استفاده می کنید و مانع از بین رفتن دیسک اولیه خود می شوید! نسخه پشتیبان تهیه شده بر روی Hard Disk شما به وسیله تمام برنامه های درایو مجازی (مانند Deamon Tools) قابل اجراست. این برنامه همچنین از تمامی فرمتهای DVD موجود (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM, DVD+R Double Layer, DVD-R Dual Layer) پشتیبانی میکند.این نرم افزار، امکان شکستن قفل CD/DVD است و در پاره ای از مواقع بهتر از CloneCD عمل می کند.این نسخه از BlindWrite که می توان گفت عمدتاً نسخه برداری از بازی های رایانه ای را هدف قرار می دهد، قسمت عمده ای از فرمتها را پشتیبانی کرده و با بروز رسانی به موقع خود سعی بر آن دارد تا از قافلۀ تیزپای تکنولوژی عقب نماند. البته این بدان معنی نیست که شما نمی توانید از فیلم ها و سایر اطلاعاتتان نسخه برداری نمایید، بلکه BlindWrite مشگل گشای شما در نسخه برداری از بسیاری از محتویات دیسکهایتان است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار VSO Blindwrite Suite v6.3.1.6:

- محیط بسیار کاربر پسند ، اجرای هر قابلیت تنها با یک کلیک!

- پشتیبانی از پوسته های گرافیکی و قابلیت شخصی سازی محیط برنامه

- پشتیبانی از فرمت های مختلف Image فایل ها از جمله فایل های ISO و …

- موتور خواندن جدید ، با پشتیبانی از CD و DVD

- سازگاری با تمام سخت افزار ها و CD/DVD writers

- هشدار صوتی جهت انجام عملیات گوناگون

- کپی و تکثیر از CD های قفل دار و خش دار

- اعلان ها و اخطارهای صوتی

- ایجاد درایو مجازی برای باز کردن مجازی سی دی

- پشتیبانی از زبانهای مختلف از جمله زبان شیرین فارسی

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا

- و…



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان