تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

نرم افزار مشاهده عکس

نرم افزار مشاهده با سرعت بیشتر عکس و تصاویر با WildBit Viewer Pro v5.8

WildBit Viewer نرم افزاری کم حجم اما فوق العاده کاربردی در زمینه مشاهده عکس ها و تصاویر است با استفاده از WildBit Viewer می توانید قرمزی چشم در عکس ها را از بین ببرید . همچنین از قابلیت های خوب این نرم افزار سرعت بیشتر باز کردن عکس ها نسبت به نرم افزار خود ویندوز است . WildBit Viewer تقریبا از تمام فرمت های تصویری پشتیبانی می کند.از دیگر نکات مثبت WildBit Viewer برای افزاش سرعت کار با عکس ها نشان دادن تصاویر در سایز های کوچک در محیط خود برنامه است که با استفاده از این قابلیت می توانید مستقیما به تصویر مورد نظر رفته و آن را باز کنید .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


wistedBrush نرم افزاری برای نقاشی دیجیتال وبا بهره گیری ازابزارهای طبیعی هنری مانند، روغن، اکریلیک، پاستیل، وذغالی و غیره می باشد. این نرم افزار گزینه ای مناسب برای هنرمندهان بدون پیچیدگیهای دیگر نرم افزارهای مشابه است. TwistedBrush هنر را به شیئهای که باید باشد خلق مینماید،ساده وآسان! سادگی  و بی آلایشی بدون قربانی نمودن، وقدرتمند برای هنرمندان حرفه ای و همچنین برای تازه کاران نیز می باشد.این نرم افزار یکی از قدرتمندترین وپر استعدادترین موتورهای براش(Brush) موجودراداراست، که ازابتدابرای سادگی استفاده طراحی شده بود. بیش از ۲۰۰۰ براش،لایه، مدیای واقع نما، شبیه سازعکس، مسیریاب، ماسک، حرف، فیلتر، اسکریپت ضبط، اسکریپت برای AVI ، پشتیبانی از Tablet طراحی، براشهای قالب، الگوها، متون، پشتیبانی ازاسکنر سازگار، براش تصویر، راهنمای طراحی، مشاهده مرجع تصویر، براش کثیف، لایه ای خراشیده، پلاتهای پویا و بسیاری از این موارد همگی دراین نرم افزار قدرتمند جمع شده اند.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/10/Pixarra%20TwistedBrush%20Pro%20Studio/Pixarra-TwistedBrush-Pro-Studio.jpg

TwistedBrush Pro Studio برروی تمامی نسخه های سیستم عاملهای ویندوز، قابل اجرا بوده و برای تمامی قلمروهای هنر دیجیتال شامل هنر عالی مدیای طبیعی، روتوش عکس، ترکیب عکس، شبیه سازی تصویر،برای تبدیل تصاویر شما به عکس هایی ظاهر کارهای هنری دستی، هنر ماندالا،الگوها، مانگا و حتی نقاشی های سه بعدی ، و با ابزارهای قطره ای مدلسازی باورنکردنی کاربرد دارد.

 

 

 

 

 

 

بخشی از قابلیتهای کلیدی نرم افزار Pixarra TwistedBrush Pro Studio v17.20 :

بهره گیری  ازابزارهای هنری مفید

سادگی استفاده نرم افزار

افزودن جذبه و سرگرمی به امر طراحی و خلق کارهای هنری

استفاده از فیلترهای فتوگرافیکی متنوع

شبیه سازی تصاویر باستفاده از ۶۰ براش

بهره گیری از ۱۰۰ براش پیش ساخته برای پوشش مدیای های مرسوم

قابلیتهای پیشرفته مانند لایه گذاری، تولید براش، اسکریپت نویسی، ماسک گذاری وغیره

پشتیبانی از کشیدن Tablet

سیستم افکت گذاری براش

قابلیت ویرایش تصویر

تولید تصادفی براشها

 

و…

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/8/AMS%20Software%20Photo%20Collage%20Creator/an.gif

AMS Software Photo Collage Creator 3.75یک نرم افزار بسیار کارآمد و پیشرفته برای طراحی مجموعه تصاویر به شمار می رود. عملکرد این نرم افزار فوق العاده است و می توان با اطمینان گفت که هر کاربری به سادگی می تواند با استفاده از این ابزار مجموعه تصاویر خود را را قالب یک تصاویر زیبا جمع آوری و به صورت کارت پستال استفاده نماید. این نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن قادر است تا تصاویر را به شکلی فوق العاده زیبا در کنار هم جمع کند و به صورت دفترچه خاطرات نگهداری کند.ایده های بسیار جالبی در کنار هم قرار دادن تصاویر در Photo Collage Creator وجود دارد که مطمئنا باعث می شود کاربر برای انتخاب بهترین طرح دستش باز باشد. در کنار این ایده ها افکت هایی هم گنجانده شده است که به زیباتر شدن کار کمک کند.استمپ ، کلیپ آرت ، استفاده از براش های موجود در نرم افزار ، افکت های بسیار زیبا که میتوانید در بهتر شدن یک عکس و یا یک اثر گرافیکی از آن استفاده کنید.در نسخه جدید این نرم افزار امکانات و همچنین فرم های جدید به آن اضافه شده است که همچنان کار با این نرم افزار را لذن بخش می کند



ادامه مطلب ...


دو شنبه 13 مهر 1389برچسب:تبليغات, :: 17:17 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/5/PhotoShine%20v3.45/phtoshine.jpg

یکی از علایق هر کاربر زیبا بودن عکس های خانوادگی می باشد. در این بین کاربران حرفه ای از نرم افزارهای حرفه ای مانند فتوشاپ و… برای زیباتر کردن و ویرایش عکس های خودشان استفاده می کنند. ولی همان طور که همه می دانیم نرم افزار فتوشاپ از نظر کاربردی بسیار سخت است و کاربران معمولی و سطح پایین باید وقت زیادی را در این زمینه بگذارند تا به مهارت لازم برای ویرایش عکس های خود با اینگونه نرم افزارها، برسند.  ال ایکس ال برای رفع مشکل کاربران خود در زمینه ویرایش عکس همیشه سعی کرده است نرم افزارهایی را معرفی کند که در عین استفاده آسان و محیط گرافیکی زیبا، توانایی های لازم برای عملکرد را داشته باشند. اینبار نیز نرم افزاری را از شرکت Photo Editor Software معرفی می کنیم. این شرکت دارای چندین نرم افزار در زمینه ویرایش عکس می باشد که یکی از آنها PhotoShine نام دارد. این نرم افزار بسیار قدرتمند برای قرار دادن عکس ها در قالب های زیبا و جذاب بسته به هر موضوع و همچنین چندین قابلیت ریز و درشت دیگر طراحی شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم حرفه ای صحبت کنیم باید PhotoShine نرم افزاری را برای ساخت کولاژ عکس معرفی کنیم. در واقع این نرم افزاری دارای قالب های بسیار زیبایی در زمینه های مختلفی نظیر دخترانه، کودک و نوازد، مجله، طبیعت، عاشقانه، فریم و تقویم و… می باشد. تمامی این قالب ها مجموعشان به ۷۰۰ عدد می رسد. ۷۰۰ عدد قالب یعنی ۷۰۰ انتخاب برای کاربران  ال ایکس ال که عکس خودشان یا خانوادشان را در این قالب ها قرار دهند و بتوانند به آن زیبایی و جذابیت دوچندانی بدهند و در کنار زیبایی بیشتر آن را به طرف مقابل هدیه بدهند. این نرم افزار بسیار آسان و ساده طراحی شده است و نیازی به انجام فرایندهای پیچیده نیست و فقط چند کلیک برای انتخاب و تنظیم عکس در قالب لازم است که حتما این کار را تمامی کاربران می توانند انجام دهند. امیدواریم با این نرم افزار عکس های خود را در قالب های زیبا قرار دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  PhotoShine v3.45 :
- پشتیبانی از فرمت های عکس معروف
- محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند
- دارای ۹ موضوع در قالب دخترانه،عشق،کودکانه،کارتون،طبیعت،فریم،تقویم و…
- مجهز به ۷۰۰ قالب با موضوعات ذکر شده که ۷۰۰ انتخاب را به کاربر می دهد
- سادگی در استفاده از نرم افزار
- ساخت عکس های زیبا با قالب فقط با چند کلیک
- جذاب تر کردن عکس ها و افزودن به زیبایی آنها
- بدون کاهش کیفیت عکس بعد از قرار دادن در قالب
- ذخیره عکس های ساخته شده با فرمت های عکس معمول
- سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷
- و…



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/Photo%20Makeup%20Editor%201.35/Photo%20Makeup%20Editor%201.35.jpg

Photo Makeup Editor نرم افزاری قدرتمند در زمینه روتوش تصاویر و آرایش مجازی صورت می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید عکس هایتان را آرایش نمایید و سبک عکستان را تغییر دهید. این برنامه بیش از ۱۰ ابزار منحصر به فرد برای زیباسازی تصویر دارا می باشد و شما با انتخاب کردن عکس مورد نظر خود می توانید تغییرات و آرایش مورد نظر را روی آن اعمال کنید. در این نرم افزار ابزاهایی همچون ابزار ویرایش رنگ لب ها، ابزار ویرایش مژه ها، ابزار ویرایش رنگ گونه ها، ابزار ویرایش رنگ دندان ها، ابزار ویرایش رنگ چشم ها و بسیاری از لوازم آرایشی دیگر که در انیستیتو های زیبایی وجود دارد در این نرم افزار هم به شکل ابزاری برای ویرایش قسمت های مختلف چهره قرار داده شده است که شما با بهره گیری از آنها می توانید قسمت های های دلخواه از عکس مورد نظرتان را ویرایش نمایید تا باعث زیبایی هر چه بیشتر آن گردد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo Makeup Editor 1.35:
- قابلیت ویرایش قسمت های مختلف چهره
- اعمال ماتیک لب، رژ، سایه چشم، پودر صورت
- اعمال خط چشم و امکان تغییر رنگ چشم
- کاهش یا حذف چین و چروک صورت و ترمیم لکه ها و ضایعات پوستی
- قابلیت تغییر شکل و تنظیم ابعاد بدن و صورت
- توانایی روشن کردن و جذاب سازی پوست
- داشتن ابزارهای مختلف ویرایش چهره
- تغییر حالات چهره و ایجاد لبخندی جذاب در صورت
- داشتن تمام لوازم موجود در یک انستیتو زیبایی
- امکان ایجاد تغیییرا ت در تنظیمات ابزارها
- امکان تنظیم درخشندگی، کنتراست و رنگ صورت
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/2/phto-plus-x4_www.lxl.ir.jpg
شاید هریک از ما نام ده ها نرم افزار ویرایشگر تصاویر را بتوانیم به سادگی نام ببریم. نرم افزارهایی نظیر Adobe Photoshop ، تمامی محصولات Corel و بسیاری از نرم افزارهای کوچک و بزرگ دیگر که قادرند تا با امکاناتی که به کاربران ارائه می دهند ویرایش حرفه ای تصاویر را برای آن ها فراهم سازند. شکی نیست که شاید اکثر کاربران برای انتخاب یک گزینه مناسب ابتدا به سوی محصولات Adobe و Corel گرایش پیدا می کنند ، دلیل این امر را می توان در سابقه طولانی این شرکت ها در ارائه بهترین امکانات در قالب نرم افزارهای ویرایشی عنوان کرد ، زیرا برای مثال فتوشاپ شرکت Adobe سال های متوالی است که بهتر از قبل با امکانات جدیدتر ارائه می شود و به همین دلیل هم کاربران حاضر نیستند تا به هیچ وجه این نرم افزار را از دست دهند. شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که از همه لحاظ به قدرت و کارآیی فتوشاپ برسد اما نرم  افزاری با نام Serif PhotoPlus Digital Studio اگر در حد فتوشاپ نباشد کمتر از آن هم نیست. این نرم افزاری فوق العاده حرفه ای که از محیط کاربری بسیار قدرتمندی بهره می برد می تواند  ویرایش حرفه ای تصاویر را برای حرفه ای های این کار فراهم کند. این ابزار فوق العاده قدرتمند که تمامی امکانات لازم برای ویرایش و تدوین تصاویر را در قالب و صورت های مختلف در خود جای داده است ، قابلیت Import کردن تصاویر را از نرم افزار فتوشاپ فراهم ساخته تا کاربران خیالشان از این نظر هم راحت باشد که به سادگی می توانند با این دو ابزار به صورت هماهنگ کار ویرایش را انجام دهند. Serif PhotoPlus از محیط layering برای ویرایش پشیبانی خواهد کرد ، یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار سرعت بسیار بالا در بارگزاری و پس از پایان کار در ذخیره سازی تصاویر حجیم است که برای بسیاری از کاربران حرفه ای اهمیت بسیار زیادی دارد. افکت ها و براش های بسیاری در این ابزار گنجانده شده است تا این که کاربر بتواند علاوه بر امکانات فوق العاده حرفه ای نرم افزار از امکانات موجود در قسمت افکت ها هم بهره مند شود ؛ کیفیت در ذخیره سازی تصاویر و انتخاب فرمت کاملا در اختیار کاربر است و با توجه به درخواست کاربر است که فایل تصاویر ذخیره می شود اما نکته ای که اهمیت دارد پشتیبانی از تقریباتمامی فرمت های رایج و استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی است. قابلیت های کوچک و بزرگ زیادی در این ابزار گنجانده شده است تا این که بهترین کارآیی را بتوان از این نرم افزار داشت، قابلیت طراحی تصاویر و نقاشی های حرفه ای ، امکان تغییر شیب رنگ ، امکان تغییر در کنتراست تصاویر ، امکان ساخت اسلایدشو های حرفه ای از تصاویر ، امکان استفاده از فرمت PSD و … که هریک می تواند به عنوان نرم افزاری جداگانه مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار که آخرین نسخه آن به تازگی ارائه شده است را می توانید از سایت ال ایکس ال  دریافت کرده و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر از آن بهره مند شوید.

قابلیت های کلیدی Serif PhotoPlus X4 Digital Studio v14.0.1.12 :
- امکان ویرایش حرفه ای تصاویر با وجود امکانات فراوان
- امکان از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر گرفته شده با دوربین های عکاسی
- امکان سیاه و سفید کردن تصاویر
- امکان رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید
- امکان تغییر سایز تصاویر و چاپ آن ها با اندازه های دلخواه
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها
- امکان طراحی و نقاشی تصویر
- امکان تغییر در شیب رنگ تصاویر
- تنها یک کلیک تا حالت AutoContrast  و AutoLevels
- امکان تغییر در کنتراست تصاویر به صورت دستی
- امکان ذخیره سازی تصاویر با فرمت و تنظیمات دلخواه
- افکت ها و براش های فوق العاده زیبا نرم افزار
- امکان تغییر در عکس های GIF
- امکان طراحی تصاویر متحرک
- امکان مدیریت تصاویر با استفاده از آلبوم های دیجیتالی
- امکان تغییر اطلاعات تصاویر به صورت دلخواه
- امکان طراحی اسلایدشو های حرفه ای
- قابلیت بهره برداری از فرمت PSD که مخصوص Photoshop نیز می باشد
- سازگاری کامل با نرم افزار فتوشاپ
- سازگاری کامل با دوربین های دیجیتالی و فرمت های استفاده شده در آن ها
- محیط کاربری جذاب
- سرعت بالا در ذخیره سازی تصاویر
- حالت های مختلف در محیط کاربری نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/1/Odin%20Frame%20Photo%20Creator%20v4.0/Frame_Photo_Creator.jpg

قرار دادن فریم ها یا قاب های زیبا برای تصاویر امروزه می تواند برای به یادگار گذاشتن خاطراتی که به صورت تصویر ثبت شده اند نقش مهمی را ایفا کند ؛ البته این خاطرات که در قالب تصاویر ثبت می شوند با استفاده از همین قاب ها و فریم ها بسیار جذاب تر باقی می مانند و کاربر برای همیشه با تماشای دوباره آن ها می تواند خاطرات چندین سال قبل را زنده کند. Odin Frame Photo Creator نام نرم افزاری قدرتمند و مفید در این زمینه است که با استفاده از آن کاربر می تواند با چند کلیک تصاویر ساده را با فریم های زیبا درهم آمیخته و یک عکس جذاب تر را پدید آورد. این فریم ها که نمونه های مختلفی از آن ها در این ابزار وجود دارد برای پرینت زیباتر تصاویر هم می توانند مفید باشند. این نرم افزار کارآمد علاوه بر  قرار دادن فریم و قاب برای تصاویر امکان پرینت و چاپ تصاویر را در اندازه و کیفیت دلخواه به کاربران می دهد ؛ ویرایش تصاویر با امکانات نسبتا مناسبی که در Odin Frame Photo Creator قرار داده شده دستان کاربر را برای جذاب تر کردن خروجی باز می گذارد. سازگار با انواع فرمت های استفاده شده در تصاویر و همچنین واسط کاربری جذابی که کمک می کند حتی مبتدی ترین کاربران هم بتوانند به راحتی از تمامی امکانات این نرم افزار بهره ببرند از جمله دیگر خصوصیاتی است که در این نرم افزار به وضوح به چشم می آید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Odin Frame Photo Creator v4.0 :
- واسط کاربری جذاب و سهولت در استفاده از نرم افزار
- حجم مناسب و سرعت عملکرد بالای نرم افزار
- وجود فریم ها و قاب های مختلف با طرح های گوناگون
- امکان چاپ تصاویر خروجی با کیفیت و اندازه دلخواه
- سازگار با فرمت های مختلف در تصاویر
- امکان ویرایش تصاویر با امکانات نسبتا مناسب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/AMS%20Software%20Photo%20Art%20Studio%20v2.75/AMS%20Software%20Photo%20Art%20Studio%20v2.75.jpg

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که عکس های خاطر انگیز زیادی را برروی کامپیوتر خود ذخیره کرده اید اما از ساده بودن و نداشتن افکت و جذابیت از دیدن مجدد آن ها خودداری می کنید. اما آیا به این فکر کرده اید که به راحتی می توانید این عکس های خاطره انگیز را بسیار جذاب و هیجان انگیز کنید؟ بازم هم گروه پرتوان  ال ایکس ال  به ارائه ی نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید پرداخته است. نرم افزار AMS Software Photo Art Studio که توسط شرکتPhoto Framing Software ارائه شده است. نرم افزاری است برای افزودن افکت ها و فرم های بسیار زیبا و جذاب و ایجاد کارت پستال ها زیبا از تصاویر شما این نرم افزار همچنین دارای بسیاری از ابزار مورد نیاز شما برای پردازش عکس های دیجیتالی، ارتقا خودکار، ویرایش عکس، ایجاد افکت ها و جلوه های ویژه، افزودن قاب های کلاسیک، مدرن و.. افزودن دکوراسیون و لیبل است. AMS Software Photo Art Studio با داشتن بیش از ۳۰۰ آپشن برای زیبا سازی و تزئین تصاویر یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه است کار کردن با این نرم افزار به سبب داشتن محیطی ساده و کاربر پسند بسیار آسان و فراتر از انتظارات شما می باشد با این نرم افزار تنها پس از چند دقیقه شما به مهارتی فوق العاده در زیباسازی و تزئین تصاویر دست خواهید یافت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AMS Software Photo Art Studio v2.75 :
- رابط کاربری بسیار راحت و آسان
- دارای ۵ الگوریتم اتوماتیک برای بهبود کیفیت تصاویر
- دارای بیش از ۳۰۰ نمونه قاب,ماسک,کارت پستال و کولاژ و …
- دارای مجموعه ای عظیم از الگو های جدید
- امکان ساخت کارت پستال های بسیار زیبا و شیک
- امکان تغییر رنگ ها و ابعاد تصاویر
- ایجاد افکت و فرم بر روی تصاویر تنها با چند کلیک
- امکان ساخت آلبوم از تصاویر
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Wedding%20Album%20Maker%20Gold%20v3.09/Wedding%20Album%20Maker%20Gold%20v3.09_www.lxl.ir.jpg

مطمئنا یکی از تصاویر بسیار خاطره انگیز برای هر فردی تصاویر مربوط به مراسم عقد و عروسی می باشد. بیشتر افراد به خاطر خصوصی بودن این گونه تصاویر علاقمند هستند تا خودشان از تصاویر جشن عروسی خود آلبوم های گرافیکی بسیار جذابی را طبق سلیقه ی خود ایجاد کرده و به دوستان و آشنایان خود هدیه دهند. اکنون باز هم گروه پرتوان  ال ایکس ال به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید برای شما دوستان پرداخته تا با استفاده از آن به راحتی و بدون داشتن هرگونه تجربه ای بتوانید به ایجاد آلبوم های بسیار شیک و جذاب از تصاویر مربوط به مراسم عقد و عروسی خود بپردازید. Wedding Album Maker Gold نرم افزاری است حرفه ای که برای ایجاد آلبوم های عروسی طراحی شده است این نرم افزار با داشتن افکت های بی نظیر این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا به راحتی از لحظات عاشقانه و به یاد ماندنی مراسم عروسی خود آلبوم هایی بی نظیر و زیبا خلق نمایید و با در کنار هم قرار دادن تصاویر خود و ایجاد افکتهای بسیار جذاب به آن آلوبم دیجیتالی خود را بسازید و به صورت فیلم بر روی سی دی و دی وی دی رایت نمایید و از دیدن این تصاویر لذت ببرید. این نرم افزار به قدر ساده طراحی شده که همه ی افراد به راحتی و بدون نیاز به هر گونه آموزشی می توانند به ایجاد آلبوم های کاملا گرافیکی و زیبا بپردازند. این نرم افزار همچنین امکان ایجاد افکت های خاص در لحظه ی عوض شدن تصاویر، ایجاد تغییرات زیبا بر روی تک تک تصاویر و بارگذاری چندین آهنگ دلخواه بر روی آلبوم را برای شما فراهم می کند . Wedding Album Maker Gold از امکانات و قابلیت های بسیاری برخوردار است که از میان آن ها می توان به استایل های آماده ی موجود در نرم افزار برای طراحی آلبوم و قابلیت ساخت Slide Show برای دستگاه های پخش کننده ی DVD و VCD اشاره نمود که کاربر می تواند آلبوم های ساخته شده را به راحتی و با ابزارهای موجود در خود نرم افزار بر روی دیسک مورد نظر کپی نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wedding Album Maker Gold v3.09 :
- امکان ساخت حرفه ای و آسان آلبوم های تصویری از عروسی ها و جشن ها
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصاویر
- امکان رایت مستقیم بر روی DVD و CD بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزار رایت
- دارای بیش از ۲۶۰ افکت زیبا و جالب
- استفاده ی آسان از نرم افزار بدون داشتن هیچ تجربه و آموزش قبلی
- امکان مشاهده‌ ی آلبوم ساخته شده قبل از گرفتن خروجی به صورت Real و بدون نیاز به Render
- امکان ایجاد خروجی با بالاترین کیفیت جهت نمایش در انواع تلویزیون
- دارای Library ی عظیم از منو ها ، بکراند ها و فرم های حرفه ای
- امکان قرار دادن موزیک های دلخواه بر روی تصاویر و اعمال تنظیمات لازم
- دارای قابلیت Pan & Zoom
- کیفیت بالا در ساخت آلبوم ها
- دارای قابلیت Fade In & Fade Out موزیک
- امکان ساخت منوی متناسب با موقعیت تصاویر با استفاده از تمامی ابزارهای موجود در برنامه
- سازگار با تمامی DVD پلیر های موجود در بازار
- پشتیبانی از فرمت های خروجی MPEG-4 ، MP4 ، FLV ، XVid AVI ، AVI MPEGI و MPEGII و …
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و…



ادامه مطلب ...


 

teorex-inpaint-v1-0.jpg

برای کار بر روی تصویرنرم افزار های گرافیکی زیادی در  بازار موجود می باشد مانند فتوشاپ و نرم افزار های دیگه البته اینگونه نرم افزار ها  نیاز به آشنایی در حد حتی کم دارد امروز برای شما عزیزان نرم افزاری رو قرار می دهیم که شما می توانید به راحتی تصاویر رو ویرایش کنید و قطعات دلخواه نرم افزار رو حذف کنید بدون اینکه پس ضمینه تصویر تغییر بکنه.

برخی از امکانات این نرم افزار:
- حذف و جدا کردن اجسام در تصویر بدون تغییر در پس زمینه عکس.
- جدا کردن جسم مورد نظر از عکس تنها با کادر بندی ساده در اطراف آن.
- امکان کادر بندی در اطراف جسم به دو صورت دلخواه و چهار گوش.
- قابلیت برگرداندن جسم حذف شده بر روی عکس.
- امکان زوم  بر روی عکس.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- محیطی زیبا و کاربر پسند.
- سازگاری با تمام ویندوزها.
- حجم مناسب نرم افزار.
- کاربرد آسان.
- و ...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان