تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

کارتون تام و جری را همه شما عزیزان دیده اید، حتی برای ۱ بار!! امروز فایل لایه باز جری، یکی از شخصیت های کارتون تام و جری را برایتان قرار داده ایم. امیدواریم لذت ببرید.

 



ادامه مطلب ...


سلام و عرض ادب خدمت کاربران سایت تهران دانلود . پس از حدود ۱ ماه دوباره به وبسایت برگشتم و امروز برای شما عزیزان مطالب زیبا و جالبی آماده کرده ام. یکی از این مطالب، مجموعه بکگراند های وب هست که برای طراحی هدر و قالب وبسایت های گوناگون بسیار کارآمد است. از این بکگراند ها در طراحی وبسایت های خارجی به وفور استفاده شده و رنگ بندی جالب و زیبایی هم دارند. با ما در ادامه مطلب همراه شوید!

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 12:39 :: نويسنده : admin

طرح لایه باز میز و ابزار تحریر  با کیفیت بالا و بصورت پی اس دی که براحتی قابل ویرایش است

 



ادامه مطلب ...


Ashampoo Photo Optimizer قادر است تا به شما در زمینه ی ویرایش تصاویر کمک کند. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی عکس و یا عکسهای مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و سپس اقدام به انجام ویرایشهای دلخواه بر روی آن نمایید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در تنظیم رنگ تصاویر و ایجاد افکت های مختلف بر روی آن است به طوری که شما می توانید توسط این نرم افزار عکس رنگی خود را به عکس سیاه و سفید تبدیل کنید و یا رنگ آن را تغییر دهید. یکی از قابلیت های بسیار عالی این نرم افزار امکان از بین بردن قرمزی رنگ چشم در عکس است در واقع شما با کمک این قابلیت می توانید عکس هایی را که با دوربین عکاسی خود گرفته اید و در آنها قرمزی رنگ چشم دیده می شود را بر طرف کنید تا زیباتر شوند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان چرخش تصاویر در زاویای مختلف و نیز امکان بزرگنمایی تصاویر اشاره کرد.



ادامه مطلب ...


PhotoFiltre Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای افکت گذاری بر روی عکس ها و تصاویر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ایجاد افکت های مختلف و زیبا بر روی عکس ها نمایند. در این نرم افزار کاربران با انتخاب تصویر مورد نظر خود و وارد نمودن آن به محیط برنامه و کلیک کردن بر روی چند گزینه می توانند انواع افکت ها را بر روی عکس اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی همچون قابلیت استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر ، دارای افکت های متنوع ، قابلیت ایجاد قاب برای تصاویر ، توانایی تنظیم نور عکس ها و … نیز برخوردار می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Antonio Software می باشد.



ادامه مطلب ...


اساساً نرم افزارهای تحلیل گر تصاویر در علوم مختلف کاربردهای فراوانی دارد.یکی از این نرم افزارها Image Analyzer 1.33 Final می باشد.گرچه این نرم افزار قابلیت های  تحلیل گر تصاویر را بطور کامل ندارد اما قابلیت تفکیک موضوعات یا objects را داراست و می تواند فاصله، مساحت، محیط و زاویه را بر روی تصاویر اندازه گیری نماید.

دریافت نرم افزار انالیز گر عکس در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


FireGraphic یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه ی مدیریت عکس می باشد که از خصوصیات بارز این برنامه می توان Load سریع عکس ها به Thumbnail و دسترسی آسان به همه ی پوشه ها در یک مکان را نام برد.از ویژگی های مهم آن می توان به مجوز Convert فرمت عکس و Mail زدن تصاویر به دوستان و دریافت سریع تصاویر از دوربین های دیجیتالی اشاره کرد. این نرم فزار همچینین قابلیت Copy CD از تصاویر را نیز دارا می باشد.

دریافت نرم افزار مدیریت تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


QuarkXPress v9 نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی گرافیکی ، با قابلیت ایجاد ارتباط حسی با کاربر و به کارگیری ذوق انسانی به منظور ایجاد یک طرح زیبا است. یکی از برترین نرم افزار های طراحی Document ها می باشد . به کمک این برنامه طراحان می توانند در طراحی های مختلف خود نسبت به گذشته نتایج مطلوبتری را بدست آورند. سرعت بالاتر در این نرم افزار و از سوی دیگر خروجی های دقیق تر نسبت به برنامه دیگر دارد. نوشتن, ویرایش , حروفچینی همراه با رنگ و نصاویر زیبا میدهد که میتوانید از آنها در مجلات, روزنامه ها , آزانش های تبلیغاتی , ناشران شرکتها , شرکتهای طراحی, فروشگاهها  و ناشران کتاب استفاده کنید.

دریافت نرم افزار کامپیوتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


شاید بارها و بارها برای شما هم پیش آمده که خواسته اید تا بر روی مجموعه های از تصاویر خود لوگو و آرمی را قرار دهید تا به تصاویرتان جلوه ای خاص بخشیده و با این کار نیز از کپی برداری تصاویرتان توسط دیگر افراد و ثبت به نام خودشان جلوگیری نمایید و برای این کار مجبور شده اید با نرم افزارهای فراوان حجیم و دشواری همچون فوتوشاپ این عمل را تک تک بر روی تصاویرتان اعمال نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان ملی دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها در طی ۳ مرحله و با چند کلیک ساده لوگو و آرم یا متن خود را بر روی چندین تصویر قرار داده و تصاویر خود را واترمارک نمایید. Mytoolsoft Watermark Software نرم افزار ساده ولی توانمندی است که به شما کمک می کند تا به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه لوگو و آرم دلخواه خود را بر روی چندین تصویر به صورت یک جا قرار داده و به واترمارک کردن آن ها بپردازید. علاوه بر این Mytoolsoft Watermark Software با پشتیبانی از انواع متن ها و لوگو ها، پشتیبانی از انواع فرمت های تصاویر، استفاده ی بسیار آسان و داشتن قابلیت های بسیار جالب به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در زمینه ی واترمارک کردن تصاویر تبدیل شده است که ما نیز آن را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده و پیشنهاد می نمایم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mytoolsoft Watermark Software v2.7.7 :
- آزاد بودن در قرار دادن لوگو و آرم در محل و سبک دلخواه همچون Margins ،Angle ،Shadow و Opacity
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار تنها در ۳ مرحله ی ساده
- امکان واتر مارک نمودن دسته ای تصاویر به صورت یک جا
- امکان تغییر سایز عکس و تبدیل فرمت فایل های خروجی
- امکان تنظیم نمودن کیفیت فایل خروجی
- امکان دیدن و پیش نمایش فایل های خروجی قبل از ذخیره ی تغییرات
- امکان ذخیره سازی خودکار تنظمیات و تغییرات
- پشتیبانی از قابلیت Drog & Drop فایل ها و فولدرها
- پشتیبانی از انواع فرمت ها همچون bmp ،jpg ،jpeg ،gif،png و tiff
- پشتیبانی از Text Wartermark و Image Watermark
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- دارای قدرت بسیار بالا علیرقم داشتن حجم بسیار اندک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار Atry Photo Resizer ابزاری کم حجم و ساده برای تغییر سایز و فرمت عکس ها و تصاویر بصورت دسته جمعی می باشد. این نرم افزار از اکثر فرمت های محبوب عکس مانند  JPG, GIF, PNG و … پشتیبانی می کند. سرعت تغییر اندازه و فرمت تصاویر در این نرم افزار بالا می باشد. شما می توانید سایز مورد نظر خود را به نرم افزار داده و تصاویر خود را در اندازه مورد نظر و با کیفیت بالا تحویل بگیرید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Imagic Photo نرم افزاری می باشد که به منظور ویرایش بر روی عکس و قرار دادن افکت های متنوع بر روی آن ها طراحی شده است. این نرم افزار این توانایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی بتوانید چندین عکس را با یکدیگر ترکیب کنید ، بر روی عکس ها برای زیبایی بیشتر قاب های مختلفی قرار دهید ، افکت های زیبا بر روی عکس ها قرار دهید و آن ها را به صورت رویایی درآورید و ….تنها کافیست شما عکس خود را در برنامه وارد کنید و با انتخاب افکت دلخواه خود با چند کلیک آن را به عکس اضافه کنید. این برنامه دارای بیش از ۱۲۰ افکت مختلف که شامل افکت های خیال انگیز و رویایی ، شگفت انگیز ، کاشی های متعدد ، روشنایی ، نقاشی و … می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


پلاگین ها ابزارهای کاربردی وابسته به یک نرم افزار هستند که امکاناتی مازاد بر امکانات عادی نرم افزار برآن اضافه می کنند و باعث گسترش کاربردهای نرم افزار می شوند. نرم افزار فتوشاپ نیز دارای پلاگین های متعددی است که هرکدام کار خاصی را انجام می دهند. PhotoTune نام یک پلاگین کاربردی برای فتوشاپ است که توسط OnOne تولید شده و پشتیبانی می شود. با استفاده از این پلاگین (افزونه) می توانید رنگ عکس های خود را تغییر دهید. اما این کار با نمونه هایی از پیش آماده شده و بصورت خودکار انجام می شود. نتیجه کار خارق العاده خواهد بود. ترکیب رنگ هایی که در این پلاگین از آنها استفاده شده بسیار زیبا هستند و جلوه و زیبایی عکس را چندین برابر خواهند کرد. می توانید در تغییر رنگ چهره از گزینه های مختلف استفاده کنید و تنها با انتخاب یک گزینه نتیجه کار را مشاهده کنید و در صورت لزوم در آن تغییر ایجاد کنید.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


 

با وجود تعداد زیاد تصاویری که در هارد دیسک نگه داری می کنیم ، مسلمأ یکی از نیازهای ما ، نرم افزاری برای دسته بندی و مدیریت این عکس هاست. نرم افزار Kestrel GX یکی از نرم افزاری های مناسب ارائه شده در این زمینه است. این نرم افزار به شما امکان مدیریت عکس ها را می دهد. می توانید عکس های خود را درجه بندی کنید و عکس های مورد علاقه خود را مشخص کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان ویرایش عکس است.  می توانید با ابزارهایی مشابه نرم افزار فتوشاپ ، عکس های خود را ویرایش نمایید. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در ارتباط با این نرم افزار ، سازگاری با بیش از 20 فرمت گرافیکی است و همچنین سازگاری با عکس های گرفته شده توسط انواع دوربین های دیجیتال. بدین ترتیب ویرایش و مشاهده آرشیو عکس ، بیش از پیش جذاب خواهد بود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت  دانلودستان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


Face Off Max نام نرم افزاری قدرتمند برای مونتاژ چهره بر روی تصاویر مختلف می باشد. یه کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. استفاده آسان از نرم افزار و انجام عملیات در چند مرحله از ویژگی هایی می باشد که موجب محبوبیت این برنامه در میان کاربران علاقه مند شده است.حال شما می توانید یک ورزشکار، یک بازیگر، یک مدل حرفه ای و … هر آن کسی که دوست دارید باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CoolwareMax Face Off Max:
- قابلیت استفاده آسان
- دارای تمپلت های زیبا در برنامه
- توانایی به اشتراک گذاری آسان تصاویر در Email, Myspace, Facebook و …
- و …

Face Off Max تغییر و مونتاژ تصاویر چهره و بدن با نرم افزار Face Off Max 3.1.9.2

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


امروزه نرم افزارهای مختلفی را برای ویرایش عکس ها و یا افکت گذاری بر روی آن ها می توان مشاهده نمود که توسط شرکت های مختلف تولید کنند نرم افزارهای گرافیکی برای کاربران آماده سازی می شوند. در میان این نرم افزارهای ویرایش عکس می توان نرم افزارهایی را نیز که علاوه بر جنبه ویرایشی دارای جنبه های سرگرمی نیز می باشند مشاهده نمود.  به عنوان مثال دسته نرم افزارهایی که به وسیله آن ها می توان بر روی عکس ها افکت های خنده داری ایجاد نمود و یا از ترکیب عکس های دیگر می توان اقدام به ساخت تصویری سرگرم کننده نمود.
در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.
Play With Pictures نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند عکس های مختلف خود را با عکس های دیگر ترکیب نموده و نتایج سرگرم کننده ای را به دست آورند. به عنوان مثال شما می توانید عکس یکی از اعضای کوچک خانواده خود را با عکس یک تمساح بزرگ به گونه ای ترکیب کنید به صورتی که بیننده عکس تصور کند در حال مبارزه با یکدیگر هستند. در واقع می توان گفت که ساخت تصاویر شگفت انگیز ویژگی اصلی این نرم افزار می باشد. ترکیب عکس ها با یکدیگر در سه مرحله صورت می گیرد. این نرم افزار محصولی از شرکت Heligon Software می باشد.

Play With Pictures بازی با تصاویر و مونتاژ ساده و بامزه عکس های شما با Play With Pictures v1.0.9

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزار مشاهده عکس

نرم افزار مشاهده با سرعت بیشتر عکس و تصاویر با WildBit Viewer Pro v5.8

WildBit Viewer نرم افزاری کم حجم اما فوق العاده کاربردی در زمینه مشاهده عکس ها و تصاویر است با استفاده از WildBit Viewer می توانید قرمزی چشم در عکس ها را از بین ببرید . همچنین از قابلیت های خوب این نرم افزار سرعت بیشتر باز کردن عکس ها نسبت به نرم افزار خود ویندوز است . WildBit Viewer تقریبا از تمام فرمت های تصویری پشتیبانی می کند.از دیگر نکات مثبت WildBit Viewer برای افزاش سرعت کار با عکس ها نشان دادن تصاویر در سایز های کوچک در محیط خود برنامه است که با استفاده از این قابلیت می توانید مستقیما به تصویر مورد نظر رفته و آن را باز کنید .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


wistedBrush نرم افزاری برای نقاشی دیجیتال وبا بهره گیری ازابزارهای طبیعی هنری مانند، روغن، اکریلیک، پاستیل، وذغالی و غیره می باشد. این نرم افزار گزینه ای مناسب برای هنرمندهان بدون پیچیدگیهای دیگر نرم افزارهای مشابه است. TwistedBrush هنر را به شیئهای که باید باشد خلق مینماید،ساده وآسان! سادگی  و بی آلایشی بدون قربانی نمودن، وقدرتمند برای هنرمندان حرفه ای و همچنین برای تازه کاران نیز می باشد.این نرم افزار یکی از قدرتمندترین وپر استعدادترین موتورهای براش(Brush) موجودراداراست، که ازابتدابرای سادگی استفاده طراحی شده بود. بیش از ۲۰۰۰ براش،لایه، مدیای واقع نما، شبیه سازعکس، مسیریاب، ماسک، حرف، فیلتر، اسکریپت ضبط، اسکریپت برای AVI ، پشتیبانی از Tablet طراحی، براشهای قالب، الگوها، متون، پشتیبانی ازاسکنر سازگار، براش تصویر، راهنمای طراحی، مشاهده مرجع تصویر، براش کثیف، لایه ای خراشیده، پلاتهای پویا و بسیاری از این موارد همگی دراین نرم افزار قدرتمند جمع شده اند.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/10/Pixarra%20TwistedBrush%20Pro%20Studio/Pixarra-TwistedBrush-Pro-Studio.jpg

TwistedBrush Pro Studio برروی تمامی نسخه های سیستم عاملهای ویندوز، قابل اجرا بوده و برای تمامی قلمروهای هنر دیجیتال شامل هنر عالی مدیای طبیعی، روتوش عکس، ترکیب عکس، شبیه سازی تصویر،برای تبدیل تصاویر شما به عکس هایی ظاهر کارهای هنری دستی، هنر ماندالا،الگوها، مانگا و حتی نقاشی های سه بعدی ، و با ابزارهای قطره ای مدلسازی باورنکردنی کاربرد دارد.

 

 

 

 

 

 

بخشی از قابلیتهای کلیدی نرم افزار Pixarra TwistedBrush Pro Studio v17.20 :

بهره گیری  ازابزارهای هنری مفید

سادگی استفاده نرم افزار

افزودن جذبه و سرگرمی به امر طراحی و خلق کارهای هنری

استفاده از فیلترهای فتوگرافیکی متنوع

شبیه سازی تصاویر باستفاده از ۶۰ براش

بهره گیری از ۱۰۰ براش پیش ساخته برای پوشش مدیای های مرسوم

قابلیتهای پیشرفته مانند لایه گذاری، تولید براش، اسکریپت نویسی، ماسک گذاری وغیره

پشتیبانی از کشیدن Tablet

سیستم افکت گذاری براش

قابلیت ویرایش تصویر

تولید تصادفی براشها

 

و…

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/8/AMS%20Software%20Photo%20Collage%20Creator/an.gif

AMS Software Photo Collage Creator 3.75یک نرم افزار بسیار کارآمد و پیشرفته برای طراحی مجموعه تصاویر به شمار می رود. عملکرد این نرم افزار فوق العاده است و می توان با اطمینان گفت که هر کاربری به سادگی می تواند با استفاده از این ابزار مجموعه تصاویر خود را را قالب یک تصاویر زیبا جمع آوری و به صورت کارت پستال استفاده نماید. این نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن قادر است تا تصاویر را به شکلی فوق العاده زیبا در کنار هم جمع کند و به صورت دفترچه خاطرات نگهداری کند.ایده های بسیار جالبی در کنار هم قرار دادن تصاویر در Photo Collage Creator وجود دارد که مطمئنا باعث می شود کاربر برای انتخاب بهترین طرح دستش باز باشد. در کنار این ایده ها افکت هایی هم گنجانده شده است که به زیباتر شدن کار کمک کند.استمپ ، کلیپ آرت ، استفاده از براش های موجود در نرم افزار ، افکت های بسیار زیبا که میتوانید در بهتر شدن یک عکس و یا یک اثر گرافیکی از آن استفاده کنید.در نسخه جدید این نرم افزار امکانات و همچنین فرم های جدید به آن اضافه شده است که همچنان کار با این نرم افزار را لذن بخش می کند



ادامه مطلب ...


دو شنبه 13 مهر 1389برچسب:تبليغات, :: 17:17 :: نويسنده : admin
درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان