تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

دانلود تم جدید

دانلود تم جدید و فوق العاده زیبای Dark برای ویندوز Xp

برای این ساعت از کاربران پی سی دی تم جدید و فوق العاده زیبای Dark برای ویندوز Xp به همراه 3 Wallpaper مشکی که با رنگ تم نیز هماهنگ بوده و محیط دسکتاپ را به یک محیط مشکی بسیار جذاب تبدیل خواهد کرد که امیدواریم از این تم زیبا لذت ببرید

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود ساخت صدای زنگ آیفون

دانلود نرم افزار ساخت آهنگ زنگ برای آیفون ImTOO iPhone Ringtone Maker 2.0.10 Build 1116

ImTOO iPhone Ringtone Maker یک نرم افزار کم حجم و بسیار کاربردی برای ساخت آهنگ زنگ می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید برای گوشی آیفون خود صدای زتگ های بسیار زیبایی بسازید یا اگر یک موسیقی خاصی را دوست دارید می توانید قسمتی از آن را با این نرم افزار از قطعه موسیقی جدا کرده و آن را به عنوان صدای زنگ در نطر بگیرید ، برای اینکار این نرم افزار از فرمت های بسیار زیاد صوتی و تصویری همچون : AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MKV, RM, MOV, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3,OGG. و... پشتیبانی می کند که می توانید فایل های صوتی و تصویری خود را به نرم افزار وارد کنید و پس از ساخت صدای زنگ آن را مستقیما به گوشی آیفون خود اتقال دهید

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO iPhone Ringtone Maker 2.0.10 Build 1116 :
- ساخت صدای زنگ های بسیار زیبا برای آیفون با فرمت M4R
- امکان جدا کردن قسمتی از یک قطعه موسیقی مورد نظر
- قابلیت Fade in & Fade out کردن صدای زنگ
- تنظیم مدت زمان زنگ و ایجاد آن به میلی ثانیه
- اضافه کردن ساده فایل های صوتی و تصویری و امکان انجام Drag & Drop
- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- پشتیبانی کامل ار آهنگ زنگ آی فون ، آیفون 3G و آی فون 3GS 4. iOS 4.1
- امکان پخش فایل های صوتی و تصویری و پیش نمایش فایل
- کوچک ، کاربر پسند و رابط گرافیکی بسیار ساده
- و....

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزار PixelGenius PhotoKit Color در واقع یک پلاگین اصلاحات رنگ آمیزی، تعادل اتوماتیک رنگ و خلق افکت رنگ آمیزی می باشد. PhotoKit مجموعه ای جامع از ابزار رنگ آمیزی برای فتوشاپ، CS2 CS3 و CS4 برای هر دو مکینتاش و ویندوز ارائه می دهد. رنگ نقش بزرگی در چگونگی درک ما و توصیف جهانی که می بینیم دارد، بنابراین یکی از اولین چیزهایی که ما می خواهیم بر روی عکس تنظیم کنیم رنگ می باشد.
http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/8/PixelGenius_www.lxl.ir.jpg

قابلیت های کلیدی نرم افزار PixelGenius PhotoKit Color 2.1.3:
- پلاگینی برای فتوشاپ
- اصلاحات رنگ آمیزی
- تنظیم تعادل اتوماتیک رنگ
- خلق افکت رنگ آمیزی
- سازگاری با Photoshop CS ،CS2 ،CS3 ،CS4
- و …



ادامه مطلب ...


EximiousSoft Banner Maker یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت و طراحی بنر های تبلیغاتی ، دگمه های وب ، هیدر و گرافیک های مخصوص وب می باشد . این برنامه با پشتیبانی از ساختن چندین لایه مختلف ، به شما این امکان را می دهد تا از چندین تصویر و لایه مختلف برای زیبا تر ساختن بنر خود استفاده نمایید . همچنین EximiousSoft Banner Maker قادر است تا از طرح های از پیش ساخته ای نظیر وکتور ، گرادینت ، پترن و بک گراند برای پر کردن کادر مورد نظرتان و یا متونی که قصد نوشتن آن را دارید استفاده کنید . از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به توانایی آن در ساخت سایه برای تصاویر و همچنین افزودن افکت های ۳ بعدی به تصاویر اشاره نمود .

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/8/EximiousSoft%20Banner%20Maker%203.00/baner.gif

ویژگی های کلیدی EximiousSoft Banner Maker 3.00 :
- پشتیبانی از لایه های مختلف
- پشتیبانی از وکتور و نوشتن متون
- ویرایش اجزای اضافه شده به بنر
- قابلیت ساخت تصاویر متحرک GIF
- ذخیره تصاویر در خروجی های JPG ، GIF و PGN و نشان دادن پیش نمایش آنه به طور مستقیم در مرورگر
- قابلیت افزودن و یا حذف فریم ها در انیمیشن
- توانایی بازگشت به مرحله قبل و یا بعد پس از انجام هر گونه تغییر در بنر
- پشتیبانی از ویندوز های ۲۰۰۰/ xp

و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/8/AMS%20Software%20Photo%20Collage%20Creator/an.gif

AMS Software Photo Collage Creator 3.75یک نرم افزار بسیار کارآمد و پیشرفته برای طراحی مجموعه تصاویر به شمار می رود. عملکرد این نرم افزار فوق العاده است و می توان با اطمینان گفت که هر کاربری به سادگی می تواند با استفاده از این ابزار مجموعه تصاویر خود را را قالب یک تصاویر زیبا جمع آوری و به صورت کارت پستال استفاده نماید. این نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن قادر است تا تصاویر را به شکلی فوق العاده زیبا در کنار هم جمع کند و به صورت دفترچه خاطرات نگهداری کند.ایده های بسیار جالبی در کنار هم قرار دادن تصاویر در Photo Collage Creator وجود دارد که مطمئنا باعث می شود کاربر برای انتخاب بهترین طرح دستش باز باشد. در کنار این ایده ها افکت هایی هم گنجانده شده است که به زیباتر شدن کار کمک کند.استمپ ، کلیپ آرت ، استفاده از براش های موجود در نرم افزار ، افکت های بسیار زیبا که میتوانید در بهتر شدن یک عکس و یا یک اثر گرافیکی از آن استفاده کنید.در نسخه جدید این نرم افزار امکانات و همچنین فرم های جدید به آن اضافه شده است که همچنان کار با این نرم افزار را لذن بخش می کند



ادامه مطلب ...


در سالهای نه چندان دور که صنعت عکاسی پیشرفت آنچنانی پیدا نکرده بود تنها دوربین ها قادر به تهیه عکس به صورت سیاه و سفید بودند و کم کم با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دوربین های دیجیتالی عکس های سیاه و سفید جای خود را به عکس های رنگی دادند. اما گاهی اوقات برخی از عکس های سیاه و سفید گذشته یادآور خاطرات خوب گذشته هستند که باعث می شود آدمی از آنها نگه داری کند. امروز در سایت تهران دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا عکس های سیاه و سفید را به عکس های رنگی تبدیل کند. نرم افزار BlackMagic بهترین نرم افزاری است که تا به حال به منظور تبدیل عکس های سیاه و سفید قدیمی به عکس های رنگی با کیفیت ساخته شده است. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید عکس های سیاه و سفید خود را به عکس های رنگی تبدیل کنید. در واقع این نرم افزار قادر است تا با تشخیص بسیار دقیق قسمت های تاریک و روشن یک عکس سیاه و سفید، آنرا تبدیل به یک عکس رنگی کند. طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیازی نیست که شما پس از انجام تنظیمات پیچیده اینکار را انجام دهید بلکه در نرم افزار گزینه ای برای تبدیل وجود دارد که تمامی مراحل را به صورت خودکار انجام می دهد و در آخر شما می توانید به دلخواه رنگ برخی از قسمتها را تغییر دهید.

 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- تبدیل آسان عکس های سیاه و سفید به عکس رنگی.
- افزایش کیفیت عکس های سیاه و سفید قدیمی.
- انجام مراحل تبدیل عکس به صورت تمام خودکار.
- امکان ویرایش رنگ قسمت های دلخواه پس از تبدیل.
- داشتن بخش آموزش کار با نرم افزار.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و …



ادامه مطلب ...


TBS Cover Editor نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی جعبه های سه بعدی برای محصولات ، کارت های اعضا ، برچسب دیسک ها ، جلد کتاب ها و … نمایند . این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران در آن به راحتی و بی نیاز به داشتن دانش طراحی می توانند اقدام به ساخت و ایجاد طرح های دلخواه خود نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی طراحی های دو بعدی و سه بعدی با قدرت render نمودن تصاویر ، استفاده از ابزارهای متعدد برای راحتی کاربر در هنگام طراحی ، دارای ابزار ویرایشی تصاویر ، دارای کتابخانه ای از مجموعه قالب های آماده برای طراحی و …  اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت TrueBoxShot می باشد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 13 مهر 1389برچسب:تبليغات, :: 17:17 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/OnOne%20PhotoTune%20v3.0.2/OnOne%20PhotoTune%20v3.0.2.jpg

یکی دیگر از پلاگین های ارائه شده از سوی OnOne پلاگین بسیار مفید و البته قدرتمندی است که بیشتر به عنوان یک نقاش رنگ می توان از آن استفاده کرد. برای مثال تغییر رنگ چهره ها یا تغییر رنگ بخشی از تصاویر که با استفاده از این پلاگین به راحتی امکان پذیر می شود. OnOne PhotoTune نام همان پلاگینی است که توانایی تغییر رنگ ها را به شکلی بسیار خاص و جدید داراست. برای مثال اگر ما بخواهیم رنگ چهره یک فرد را تغییر دهیم کار زیاد آسانی نیست اما با استفاده از این پلاگین به راحتی می توان رنگ چهره را ویرایش کرد ؛ حتی امکان جدیدی در نرم افزار گنجانده شده که کاربر می تواند با انتخاب نوع ملیت یا منطقه ی جغرافیایی به صورت اتوماتیک رنگ چهره را تغییر دهد. سطح فعالیت OnOne PhotoTune بسیار گسترده است ؛ تغییر رنگ های مختلف با انواع Range ها در یک تصویر که هزاران رنگ در آن دیده می شود به صورت کاملا حرفه ای با این پلاگین امکانپذیر خواهد شد. این پلاگین طوری آماده شده که کاربران پس از ویرایش با استفاده از آن می توانند عمق رنگ ها را در تصویر جدید مشاهده کنند ؛ هزاران رنگ که با کیفیتی بی نظیر به نمایش در خواهند آمد. این ابزار هم مانند بقیه پلاگین های مشابه شرکت Onone پنل اختصاصی در فتوشاپ داشته که تمامی گزینه های حرفه ای مربوط به این پلاگین در آن گنجانده شده اند. این پلاگین برای نصب و اجرای کامل به یک نسخه از نرم افزار فتوشاپ (حداقل نسخه CS2) و ۲ گیگابایت حافظه رم  به همراه ۲۵۶ مگابایت حافظه گرافیکی نیاز دارد.

 

قابلیت های کلیدی پلاگین OnOne PhotoTune v3.0.2 :

- امکان تغییر رنگ ها در تصاویر

- انجام بسیاری از عملکردها به صورت کاملا خودکار

- پنل اختصاصی و کاملا حرفه ای در فتوشاپ

- استفاده آسان از پلاگین

- قابلیت تغییر رنگ صورت و یا چشم ها

- امکان تغییر صورت به صورت خودکار و بسته به انتخاب منطقه جغرافیایی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/OnOne%20Mask%20Pro%20v4.1.8/OnOne%20Mask%20Pro%20v4.1.8.jpg

دومین محصول از OnOne یکی دیگر از پلاگین هائیست که شاید از دیگر پلاگین ها بیشتر مورد نیاز باشد. ابزارهای متعددی از فتوشاپ هستند که کار Select و انتخاب قسمت های مختلف یک عکس را فراهم می کنند اما بازهم کامل نیستند و برای مثال جداسازی اجزای یک صورت به همراه موها کاری بسیار دشوار است و دقت فوق العاده بالایی را نیاز دارد و این در حالی است که باید کیفیت عکس هم بسیار مناسب باشد تا بتوان با دقت بالا موها را کاملا جداسازی نمود اما پلاگینی که Mask Pro نام دارد فوق العاده مناسب است چرا که با استفاده از آن به راحتی می توان پس زمینه را تصویر اصلی حذف نمود. عملکرد این پلاگین فوق العاده جالب است چرا که در Select قرار نیست کاربر قسمت به قسمت تصویر را انتخاب کند بلکه می توان با مشخص کردن رنگ هایی خاص به راحتی پس زمینه را حذف کرد.

یعنی کاربر با استفاده از این پلاگین مشخص می کند رنگ های خاصی را احتیاج ندارد و در مقابل رنگ های متعددی هم از تصاویر باید باقی بمانند بعد به سادگی کاربر می تواند تصاویر پس زمینه را پاک کند بدون این که رنگ های تعیین شده پاک شوند. Mask Pro توانایی دارد با در نوع تصاویر ۸ بیتی و ۱۶ بیتی فعالیت کند ؛ نکته دیگر هم دارا بودن ۱۲ ابزار مختلف در این پلاگین برای بدست آوردن بهترین تصویر از عکس اصلی خواهد بود. این پلاگین در انتخاب بخش های مختلف یک عکس بی نظیر خواهد بود چرا که بسیار کار را ساده خواهد کرد و البته در سرعت عمل و پیشرفت کار هم نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد.

OnOne Mask Pro به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ مگابایت حافظه گرافیکی نیاز دارد در حالی که حتما باید یک نسخه از فتوشاپ که حداقل آن نسخه CS2 است برروی سیستم عامل نصب شده باشد.

 

قابلیت های کلیدی پلاگین OnOne Mask Pro v4.1.8 :

- امکان جداسازی تصاویر با استفاده از تفکیک رنگ ها

- مناسب برای جداسازی بخش های مختلف صورت نظیر موها

- سازگاری با سیستم های ۶۴ بیت

- قابلیت هماهنگی با حالت ۸ بیت یا ۱۶ بیتی تصاویر

- منو و صفحه ی اختصاصی برای این پلاگین

- وجود ۱۲ ابزار مختلف در جداسازی تصاویر

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/Aleo%20Flash%20Slideshow%20Gallery%20Maker%20v1.6/Aleo%20Flash%20Slideshow%20Gallery%20Maker%20v1.6.jpg

 

Aleo Flash Slideshow Gallery Makerیک نرم افزار کامل برای ساخت انواع اسلایدشو ها از تصاویر و کلیپ های تصویری است که به کاربران این مژده را می دهد تا به شکلی کاملا جذاب تر خاطرات خود را که در قالب تصاویر و ویدئو کلیپ ها ضبط شده اند نگهداری کند. وقتی تصاویر به صورت اسلایدشو نگهداری شوند مطمئنا در زمان بازخوانی لذتی دو چندان را از تماشا به همراه می آورند. این نرم افزار کمک خواهد کرد تا با کمی حوصله و چند کلیک ساده و با کنار هم قرار دادن تصاویر ، ویدئوها و کلیپ های صوتی زیباترین اسلایدشو حاصل شود. افکت های جذابی که در این ابزار گنجانده شده اند به جذاب تر شدن نتیجه کار کمک زیادی می کنند ؛ طراحی بنرهای تبلیغاتی با کنار هم قرار دادن تعدادی عکس بدون این که لازم باشد حتی یک خط اسکریپت نویسی شود از خصوصیات مهم Aleo Flash Slideshow Gallery Maker محسوب می شود. این ابزار همچنین واسط کاربری بسیار ساده ای هم دارد که برای کاربران مبتدی که قصد ساخت اسلایدشو را برای اولین بار دارند می تواند بسیار مفید باشد. اما یکی از قابلیت های مهم و کلیدی که در این نرم افزار گنجانده شده است امکان تبدیل فایل های SWF به فرمت تصاویر متحرک یعنی GIF است که امروزه در استفاده برای وب سایت ها نقش کلیدی را ایفا می کند. امروزه بیشتر مدیران سایت ها به جای قراردادن انیمیشن های SWF ترجیح می دهند از GIF استفاده کنند چرا که نه نیازی به Flash Player دارد و هم این که از حجم کمتری برخوردار است و به همین دلیل سریعتر به نمایش در می آید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aleo Flash Slideshow Gallery Maker v1.6 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- واسط کاربری ساده
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف
- وجود ده ها افکت زیبا و جذاب
- امکان تبدیل فرمت SWF به فرمت GIF
- ساخت زیباترین اسلایدشو ها با امکان ذخیره سازی با فرمت های مختلف
- امکان ساخت تصاویر متحرک با قابلیت قراردادن شماره برای عکس ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/4/Carbide%20ui%203.4%20Theme%20Edition/Carbide%20ui%203.4%20Theme%20Edition.jpg

مطمئنا تا کنون علاقه داشتید تا تم های گوشی خود را ، خودتان طراحی کنید . و دیگر به دانلود تم از سایت های مختلف نپردازید . و با سلیقه و علایق شخصی خود تم زیبایی را برای گوشی های خود طراحی کنید . دارندگان گوشی ها نوکیا همواره به دنبال بهترین نرم افزار تم ساز بوده اند . شرکت نوکیا تا کنون دو نرم افزار را به طور رسمی برای این کار معرفی کرد به نام های Theme Studio , Carbide ui , Theme Studio در زمینه گرافیکی و قرار دادن آیکون و ادیت کردن آیکون در برار Carbide ui  حرفی برای گفتن نداشت و روز به روز بر محبوبیت Carbide ui افزوده شد . امروز تیم lxl  پکیج کامل  نرم افزار Carbide ui 3.4 Theme Edition را  که شامل نرم افزار پایه و پلاگین های ساخت برای انواع مدل های نوکیا می باشد را با آموزش کامل ریجستری و ذخیره کردن تم های ساخته شده در اختیار شما کاربران محترم قرار داده  با این امید که از این نرم افزار نهایت استفاده را نمایید . شما با این نرم افزار می توانید تم های کاملا حرفه ای برای تمامی مدل های نوکیا از جمله ؛ سری ۶۰ ورژن ۲ ( ۶۶۰۰ ، ۷۶۱۰ و… ) ، سری ۴۰ ( ۶۳۰۰ و… ) ، سری ۶۰ ورژن ۳ ( ۵۷۰۰ ، N73 ، N72 و… )  ، سری ۶۰ ورژن ۵ ( ۵۸۰۰ ، N97 ، ۵۳۲۰ ، N97 mini ، X6 و… ) بسازید . تیم ال ایکس ال قدرت ساخت این نرم افزار و حرفه ای بودن آن را تضمین می نماید  .



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/5/PhotoShine%20v3.45/phtoshine.jpg

یکی از علایق هر کاربر زیبا بودن عکس های خانوادگی می باشد. در این بین کاربران حرفه ای از نرم افزارهای حرفه ای مانند فتوشاپ و… برای زیباتر کردن و ویرایش عکس های خودشان استفاده می کنند. ولی همان طور که همه می دانیم نرم افزار فتوشاپ از نظر کاربردی بسیار سخت است و کاربران معمولی و سطح پایین باید وقت زیادی را در این زمینه بگذارند تا به مهارت لازم برای ویرایش عکس های خود با اینگونه نرم افزارها، برسند.  ال ایکس ال برای رفع مشکل کاربران خود در زمینه ویرایش عکس همیشه سعی کرده است نرم افزارهایی را معرفی کند که در عین استفاده آسان و محیط گرافیکی زیبا، توانایی های لازم برای عملکرد را داشته باشند. اینبار نیز نرم افزاری را از شرکت Photo Editor Software معرفی می کنیم. این شرکت دارای چندین نرم افزار در زمینه ویرایش عکس می باشد که یکی از آنها PhotoShine نام دارد. این نرم افزار بسیار قدرتمند برای قرار دادن عکس ها در قالب های زیبا و جذاب بسته به هر موضوع و همچنین چندین قابلیت ریز و درشت دیگر طراحی شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم حرفه ای صحبت کنیم باید PhotoShine نرم افزاری را برای ساخت کولاژ عکس معرفی کنیم. در واقع این نرم افزاری دارای قالب های بسیار زیبایی در زمینه های مختلفی نظیر دخترانه، کودک و نوازد، مجله، طبیعت، عاشقانه، فریم و تقویم و… می باشد. تمامی این قالب ها مجموعشان به ۷۰۰ عدد می رسد. ۷۰۰ عدد قالب یعنی ۷۰۰ انتخاب برای کاربران  ال ایکس ال که عکس خودشان یا خانوادشان را در این قالب ها قرار دهند و بتوانند به آن زیبایی و جذابیت دوچندانی بدهند و در کنار زیبایی بیشتر آن را به طرف مقابل هدیه بدهند. این نرم افزار بسیار آسان و ساده طراحی شده است و نیازی به انجام فرایندهای پیچیده نیست و فقط چند کلیک برای انتخاب و تنظیم عکس در قالب لازم است که حتما این کار را تمامی کاربران می توانند انجام دهند. امیدواریم با این نرم افزار عکس های خود را در قالب های زیبا قرار دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  PhotoShine v3.45 :
- پشتیبانی از فرمت های عکس معروف
- محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند
- دارای ۹ موضوع در قالب دخترانه،عشق،کودکانه،کارتون،طبیعت،فریم،تقویم و…
- مجهز به ۷۰۰ قالب با موضوعات ذکر شده که ۷۰۰ انتخاب را به کاربر می دهد
- سادگی در استفاده از نرم افزار
- ساخت عکس های زیبا با قالب فقط با چند کلیک
- جذاب تر کردن عکس ها و افزودن به زیبایی آنها
- بدون کاهش کیفیت عکس بعد از قرار دادن در قالب
- ذخیره عکس های ساخته شده با فرمت های عکس معمول
- سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷
- و…



ادامه مطلب ...


 ال ایکس ال

 

مجموعه آیکون های ال ایکس ال  برای گرافیست های بسیار اهمیت دارد که بتوانند با این گونه آیکون ها تصاویر زیباتر و جذاب تر بسازند ، اما وسعت این پکیج ها به گرافیست ها ختم نمیشود ، بلکه در چندسال اخیر برنامه نویسان حرفه ای به این آیکون ها برای زیباتر شدن محصولات خود روی آوردند به طوری که زیبایی یک محصول ملاک اصلی خرید آن است ! از این رو LxL و تیم گرافیکی خود درصدد آمدند که مجموعه هایی از این آیکون ها را در اختیار کاربران قرار بدهند ! پس برای شروع مجموعه آیکون های شماره ۱ و ۲ را برای دانلود قرار داده است و در مراحل بعد اقدام به قرار دادن مجموعه های دیگر نیز میکند .



ادامه مطلب ...


  www.lxl.ir

 

این مجموعه شامل ۸۶ قلم استاندارد فارسی و سازگار با ویندوز ایکس پی میباشد. کپی رایت این قلم های متعلق به شرکت برنا رایانه میباشد. از قلم های این مجموعه که همگی با حرف B آغاز میشوند. در تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز که از یونیکد پشتیبانی میکنند میتوانید استفاده نمائید. در مجموعه ی نرم افزاری آفیس و نسخه های Me فتوشاپ میتوانید بدون واسطه و مستقیم این قلم ها را بکار ببرید. برای استفاده از قلم های این مجموعه در سایر نرم افزارهایی که امکان تایپ مستقیم فارسی نیست نیز میتوانید از نرم افزار شتاب فارسی نگار استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


www.lxl.ir

 

مجموعه بسیار زیبا که شامل ۳۰۰ فونت دست نویس که به خاطر سبک نوشتاری مشابه دست نوشته های انگلیسی میباشند از محبوبترین و پر استفاده ترین فونت ها نزد طراحان و گرافیست ها محسوب می شوند. جهت استفاده از فونت های این مجموعه پس از اتمام دانلود و باز نمودن فایل زیپ شده به پوشه Fonts رفته و فونت ها را در مسیر Control Panel / Fonts کپی کنید.



ادامه مطلب ...


 

بسیاری از کاربران هر روزه در سیستم های خود عکس های جدیدی از خود و یا محیط اطراف خود را ذخیره سازی می نمایند که در بسیاری از مواقع نیز با استفاده از نرم افزارهای ویرایش و طراحی عکس همانند فتوشاپ اقدام به ایجاد تغییراتی بر روی این تصاویر می کنند. یکی از افکت هایی که مورد توجه بسیاری از کاربران و طراحان گرافیکی می باشند افکت کارتونی بر روی تصاویر است.

در نرم افزارهای حرفه ای همانند فتوشاپ کاربران قادرند تا با ایجاد لایه های مختلف و متعدد بر روی یک تصویر و استفاده از افکت های لایه ای یک تصویر واقعی را به یک تصویر کارتونی تبدیل نمایند که این روش برای کاربران مبتدی بسیار مشکل است. Caricature Photo To Cartoon نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند یک تصویر واقعی را با چند کلیک به یک تصویر کارتونی حرفه ای تبدیل نمایند. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از چند کلیک تصویر مورد نظر خود را به یک  تصویر کارتونی تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Caricature Software می باشد.



ادامه مطلب ...


مجموعه فونت های زیبا و گرافیکی

مجموعه فونت های زیبای طراحی با اشکال و ظاهری زیبا و متفاوت.




ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/Zoner%203D%20Photo%20Maker%20v1.0/Zoner%203D%20Photo%20Maker%20v1.0.jpg

 

همانگونه که شاهد هستیم بازار عینک های سه بعدی و فیلم های و تصاویر سه بعدی داغ شده است. شاید شما آن دسته از دوستانی باشید که یکی از این عینکهای سه بعدی که در بازار تبلیغات بسیاری در این مورد نموده است را خریداری کرده اید و دوست دارید خودتان این گونه تصاویر را ساخته و یا این که تصویر خودتان را سه بعدی کنید و از دیدن آن لذت ببرید. فیلمهای سه بعدی نوع خاصی از فیلم میباشد که در فیلمبرداری آن به جای ۱ دوربین از دو دوربین مخصوص استفاده می شود. در تماشای این فیلم با دید طبیعی چشم، بیننده بسیار اذیت میشود و فقط انبوهی از تصاویر آبی و قرمز درهم را میبیند، ولی وقتی عینک مخصوص سه بعدی (آناگلیف) را به چشمانتان بزنید و فیلم را تماشا کنید، فیلم را بصورت واضح خواهید دید. اما تفاوت فیلمهای سه بعدی با فیلمهای معمولی چیست؟ باید گفت وقتی شما عینک را به چشم زدید و به تماشای فیلم پرداختید با یک صحنه توصیف نشدنی روبرو خواهید شد. بله شما فیلم را بصورت سه بعدی خواهید دید، گویی فیلم از صفحه مانیتور یا تلویزیون بیرون زده و همه چیز در دنیای واقعی در جلوی چشمان شما اتفاق می افتد. و این یعنی نهایت هیجان در تماشای یک فیلم. آیا دوست داشتید تصویر مورد علاقه خود را همانند این گونه فیلمها سه بعدی کنید. نرم افزار بسیار قدرتمند Zoner 3D Photo Maker که ساخت شرکت Zoner software می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید تصاویر خود را به صورت سه بعدی در آورید. به کمک این نرم افزار و با وجود ابزار ساده و قدرتمند آن و با استفاده از ابزارهای موجود و با ایجاد افکتهای گوناگونی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد تصاویر خود را به سادگی سه بعدی سازی نمایید.که شما میتوانید با این نرم افزار قدرتمند اقدام به ساخت تصاویر سه بعدی از عکسها و تصاویر خود کنید. با توجه به این که نرم افزارهایی گوناگونی در این زمینه تولید و ساخته شده است. همانند ۳D Max و مایا و … که با توجه به امکانات گسترده ای که این نرم افزار ها به شما می دهند یادگیری چنین نرم افزارهایی کمی مشکل به نظر می رسد. و علاوه بر آن داری حجم بسیار بالایی بوده و نیاز به سیستمهای قدرتمند برای اجرا اینگونه نرم افزارها میباشد. علاوه بر این موضوع این نرم افزار برای کاربرانی طراحی شده است که به صورت  حرفه ای با این نرم افزار آشنایی داشته و از آن استفاده می کنند و کاربران عادی و افرادی که در این زمینه تخصص و اطلاع کافی ندارند توانایی استفاده از چنین برنامهایی را ندارد. شما میتوانید پس از نصب این نرم افزار با وارد کردن دو عدد از عکس خود و انتخاب آنها عکس سه بعدی خود را تولید نمایید و با عینکهای مخصوص آنها را مشاهده نمایید. پس گروه  ال ایکس ال  این نرم افزار را به کاربرای پیشنها می کنند که علاقه مند هستند تصاویر خود را به آسانی و سادگی تبدیل به تصاویر بسیار زیبا و سه بعدی نمایند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Zoner 3D Photo Maker v1.0:

- استفاده بسیار آسان از نرم افزار و عدم نیاز به آموزش خاص

- سرعت، دقت و حجم پائین

- قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی از تصاویر معمولی

- ایجاد افکت های مختلف بر روی تصاویر

- طراحی انواع مدل های سه بعدی

- ساخت تصویر سه بعدی فقط با چند کلیک

- بهینه سازی شده برای افزایش سرعت Rendering تصاویر

- کیفیت فوق العاده در خروجی

- دسترسی سریع و آسان به ابزارها

- هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای سه بعدی کردن تصاویر

- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/icon%20vetor%20internet/vector-internet.jpg

 

این مجموعه شامل یکسری آیکونهای بسیار زیبا در قالب فایلهای وکتور با موضوع اینترنت است که به شما پیشنهاد می کنم حتما آنها را دانلود کنید. در تلاش هستیم تا بهترین و زیباترین فایلهای وکتور را به شما عزیزان هدیه کنیم.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان