تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
جمعه 2 ارديبهشت 1388برچسب:, :: 12:12 :: نويسنده : admin

داستان بازی نیم قرن بعد از اتفاقات داستان نسخه ی قبل رخ میدهد و محدوده ی دستان همان جنگل های Albion میباشد . با گذشت نیم قرن از داستان نسخه ی قبل , شهر ها پیشرفته تر شده اند و یک جورایی این دوران را میتوان دوران صنعت نامید . داستان این شماره از این قرار است که شما بعنوان یک شاهزاده که به انتخاب شما میتواند خانم یا آقا باشد (در ابتدای بازی قابل انتخاب است) در قصری بزرگ زندگی میکنید و زندگی خوبی نیز دارید و بردار شما فرمانروایی Albion را در دست دارد و شما با او مشکلات فراونی دارید و در یک کلام میتوان گفت سیاست های اورا قبول ندارید . داستان بازی از جایی شروع میشود که این مخالفت بالا میگیرد و شما برای مبارزه با سیاست هایش از قصر به همراه دو نفر (خدمتکارتان و مربی رزمیتان) فرار میکنید و به دنبال متحد کردن گروه های نظامی منطقه ی Albion میروید . داستان بازی دارای هیجانات و پتانسیل بالایی برای خلق یک آثار سینمایی است . که این موضوع همان ابتدا خود را نشان میدهد .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|



ادامه مطلب ...


CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

|برای اولین بار در سایت های ایرانی ، نسخه کامل انگلیسی ، به همراه کرک نهایی SKIDROW|

blackops cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

 

 
دانلود در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 ... 172 173 174 175 176 ... 177 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان