تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/Axialis%20IconWorkshop%20v6.50/Axialis%20IconWorkshop%20v6.50.jpg

شاید شما هم از آندسته از کاربرانی باشید که با دیدن Icon های زیبای ویندوز XP یا Vista بخواهید برای ۱ بار هم که شده خودتان Icon های مورد علاقه تان را طراحی کنید و یا تغییراتی در Icon های موجود بدهید. Axialis IconWorkshop نرم افزاری حرفه ای، قدرتمند و در عین حال ساده برای ساخت، ویرایش و تبدیل Icon های Windows، Macintosh و Linux.
این نرم افزار با محیطی کاربر پسند و گسترده توانایی ساخت Icon هایی با کیفیت بالا را در کمترین زمان ممکن مقدور می سازد. کار با این نرم افزار و ابزار هایش به اندازه ای ساده می باشد که حتی با کنار هم چیدن چند عکس و Icon می توان Icon های زیبایی تولید کرد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزارAxialis IconWorkshop v6.50:
- Create quality icons for Windows and Mac OS:
IconWorkshop اولین نرم افزار ویرایشگر Icon ها می باشد که توانایی ساخت Icon های سیستم عامل های Windows و Macintosh با اندازه ۲۵۶×۲۵۶ را دارا می باشد. همانطور که میدانید Icon های سیستم عامل Windows xp با نسخه های قدیمی این سیستم عامل در شفافیت و سایه گذاری تفاوت زیادی دارند. به وسیله این نرم افزار حتی قادر خواهید بود Icon هایی به فرم ویندوز Xp و یا حتی Vista با فرمت ۲۵۶×۲۵۶ PNG-compressed طراحی کنید.

- Create attractive icons using Image Objects:
این نرم افزار شامل یک مجموعه Image Objects می باشد که این مجموعه شامل ۱۵۰ Object می باشد که به کاربر این امکان را می دهد که با Drag & Drop و ترکیب آنها با هم و حتی بدون رسم ۱ پیکسل Icon هایی با افکت های بسیار زیبا تولید کنند. آموزش کامل استفاده از این قابلیت در خود نرم افزار موجود می باشد و برای دانلود مجموعه های بیشتر Image Objects به این آدرس بروید.

- Convert icons between Macintosh and Windows:
Icon های Mac OS به نظر زیبا تر هستند. و شاید کاربرانی بخواهند در محیط ویندوز و یا برنامه هایی که خودشان میسازند از Icon های Mac OS استفاده کنند. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند Icon های این دو سیستم عامل را با بالاترین سرعت ممکن به هم تبدیل کنند.

- Automatically create icons from images:
هر چقدر هم که از یک نرم افزار حرفه ای استفاده کنید و به آن مسلط باشید، گاهی اوقات ساخت Icon از روی تصاویر بسیار ساده تر خواهد بود و طرح های زیباتری نیز تولید خواهد شد. به وسیله این نرم افزار می توانید File های تصویری با Format های PSD, PNG, BMP, JPEG, GIF و … را به محیط نرم افزار وارد کرده و تنها با یک کلیک به Icon تبدیل کنید.

- Export icons to images to illustrate your applications:
اگر برنامه های را خودتان ساخته اید و می توانید از Icon هایی که به وسیله این نرم افزار ساخته می شوند برای زیباتر کردن ظاهر برنامه خود استفاده کنید. برای مثال : استفاده از Icon های ساخته شده به وسیله این نرم افزار در ساخت نوار ابزار های زیبا.

- Compatible with graphic industry standards:
استفاده از پلاگین برای وارد کردن مستقیم تصاویر چند لایه ای PSD که به وسیله نرم افزار Photoshop ایجاد شده اند و ساختن Icon های زیبا در سایز ها و کیفیت های مختلف از آنها. همچنین می توانید Icon های ایجاد شده به وسیله این نرم افزار را مستقیما به برنامه های Photoshop و Paint Shop Pro برای ایجاد تغییرات بیشتر انتقال دهید.

- Batch Procedures:
انجام عملیات به صورت همزمان بر روی تعداد بسیاری از File ها. برای مثال می توانید به طور همزمان از روی دسته ای از عکس ها Icon بسیازید و یا تعدادی از Icon های سیستم عامل های Windows و Macintosh را به هم تبدیل کنید.

- Librarian & Explorer with previews:
دارای بایگانی بسیار قوی و پیشرفته برای مدیریت آسان و سریع Icon ها. به وسیله این قابلیت در حین انجام طراحی می توانید Icon های ایجاد شده را به سرعت ذخیره و یا بازخوانی کنید. دارای جستجو کننده ای بسیار قوی برای جستجوی سریع سطح دیسک برای پیدا کردن File های تصویری و Icon ها. با قابلیت نمایش عکس ها به صورت thumbnail
- توانایی باز کردن File های اجرایی (مانند: exe، dll و …) و تعویض Icon های جاسازی شده در آنها
- دارای پنجره ای شناور با ابعاد ۱۲۸×۱۲۸ و ۲۵۶×۲۵۶ برای نمایش Icon های طراحی شده
- پشتیبانی کامل از Drag & Drop در تمام قسمت های نرم افزار
- پشتیبانی کامل از Format تصاویر Jpeg 2000 و GIF
- قابلیت تغییر ظاهر نرم افزار
و …



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 12:9 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/internet/Mozilla%20Thunderbird%20v3.1/Mozilla%20Thunderbird%20v3.1.jpg

امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا ، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط ، استفاده از قابلیت Tab Browsing ، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird v3.1 :

- پشتیبانی از‌RSS و گروه‌های خبری و امکان ایجاد حساب برای این گروه‌ها

- سازگاری با بسته های امنیتی رایج موجود برای چک کردن فایل های مخرب

- وجود قابلیت Tab Browsing امکان استفاده همزمان از چندین ایمیل

- قابلیت شناسایی و مبارزه باJunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیفاتی

- ساخت آسان اکانت ها در نرم افزار تنها با وارد کردن نام کاربری و کلمه‌ی عبور

- پشتیبانی از امکاناتی همچون امضای دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها

- حجم مناسب نسبت به قابلیت ها و نرم افزارهای مشابه

- آرشیو کامل از پیام ها و قابلیت دسته بندی ایمیلها

- امنیت بالا در پست های الکترونیکی

- سازگاری با اکثر پروتوکل های رایج

- امکان ارسال فایل به آسانی

- سهولت در استفاده از نرم افزار

- دارای افزونه‌های بسیار مفید و کاربردی

- پشتیبانی از ایمیل‌های با فرمت HTML

- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/karbordi/Driver%20Magician%20v3.5/Driver%20Magician%20v3.5.jpg

یکی از مشکلات بزرگی که کاربران رایانه ای با آن مواجه هستند، ناتوانی در گرفتن پشتیبان، به روز رسانی و بازگرداندن درایورهای نصب شده در سیستم عامل است. گم کردن درایورها بدون هیچ پشتیبانی، انتخاب درایور اشتباه توسط کاربر و یا صرف زمان زیاد در یافتن آپدیت کامل و به روز درایورها و همچنین ناتوانی در بازگرداندن درایورهای نصب شده در سیستم، نیاز جدیدی را برای کاربران ایجاد می نماید که نرم افزار Driver Magician قادر به پاسخگویی آن است.

نرم افزار Driver Magician ابزاری جادویی و قدرتمند در زمینه  به روز رسانی، گرفتن پشتیبان، بازگرداندن و حذف درایورهای نصب شده برای سیستم عامل های قدیمی و جدید مایکروسافت است. این نرم افزار با قدرت باورنکردنی قادر به تشخیص تمامی سخت افزارهای سیستم، استخراج نمودن درایورهای وابسته به سخت افزارهای شناسایی شده در هارد و نهایتا پشتیبان گیری و ذخیره سازی درایورها در مکان مورد نظر است. با استفاده از ابزار مفیدی که  این نرم افزار ارائه می کند، زمانی که سیستم عامل ارتقا می یابد یا مجدد نصب می شود، در سادگی تمام و در کمترین زمان ممکن کاربر می تواند تمامی درایورهای پشتیبان گرفته شده  را مانند حالت اصلی خود، بازگردانده و پس از راه اندازی مجدد سیستم عامل، سخت افزارهای سیستم را با درایورهای مورد نیازش سازگار و آشنا سازد. و اما امکان برتر این نرم افزار، استفاده از یک دیتابیس بزرگ و به روز برای تمامی سخت افزارهای مطرح دنیا در سایت خود است. این مزیت امکان آن را می دهد تا زمانی که کاربر به اینترنت متصل است، از آخرین آپدیت درایورهای خود اطلاع یابد و تنها با چند کلیک ساده به صورت مستقیم و با سرعت بالا، از بانک درایور نرم افزار Driver Magician آپدیت مورد نظر خود را دانلود نماید. این امکان علاوه بر دقت بالا در انتخاب صحیح درایور، از اتلاف زمانی کاربر بسیار می کاهد و یک درایور صحیح و سازگار با سیستم عامل را ارائه می دهد. همچنین در صورتی که در سیستم عامل کاربر درایوری ناشناخته وجود داشته باشد، نرم افزار Driver Magician با استفاده از بانک اطلاعاتی شناساگر خود،  قادر به شناسایی و حل این مشکل، جهت انتخاب صحیح درایور ناشناخته است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Driver Magician 3.5 :

- پشتیبان گیری از درایورهای سیستم عامل با ۴ شیوه نوین

- ساخت فایل نصب برای بازگرداندن فایل های پشتیبان گیری شده بدون نیاز به نصب و اجرای نرم افزار

- بازگرداندن پشتیبان گرفته شده از درایورها تنها با یک کلیک

- به روز رسانی درایورهای سیستم جهت بهترین پایداری، سرعت و دوام

- پاک کردن درایورهای نصب شده بر روی سیستم

- به روز رسانی بانک اطلاعات شناساگر سخت افزار و بانک اطلاعاتی آپدیت های جدید

- شناسایی درایورهای ناشناخته در سیستم و راهنمایی کاربر جهت نصب آن

- پشتیبان گیری و بازگردانی آیتم های دیگری جز درایور، نظیر رجیستری و اسناد

- نمایش اطلاعات کلی از سخت افزارها و درایور ها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز (۳۲ و ۶۴ بیتی) از جمله ویندوز محبوب ۷

- و…



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/abzar%20cd/Ashampoo%20Burning%20Studio%20v10.0.3/Ashampoo%20Burning%20Studio%20v10.0.3.jpg

 

شرکت Ashampoo را باید یکی از کمپانی های بزرگ نرم افزاری دانست که در این چند ساله اخیر با پیشرفتی بی نظیر رو به رو شده و توانسته با ارائه نرم افزارهای گوناگون که در زمینه های مختلف بوده اند جای خود را در میان کاربران پیدا کند. تازه ترین نرم افزار این شرکت که البته چند سالی است که ارائه می شود و به همین دلیل هم با کسب تجارب مختلف و نظرات کاربران توانسته نسخه به نسخه قدرتمندتر شود ابزاریست که  Ashampoo Burning Studio نام دارد. همانطور که از نامش هم می توان تشخیص داد نرم افزاریست که توانایی رایت انواع لوح های فشرده را دارا بوده و می تواند یک لوح فشرده را به شکلی که کاربر می خواهد رایت نماید. این ابزار فوق العاده قدرتمند که با توجه به امکانات فوق العاده اش از حجم بسیار مناسبی بهره می برد کامل تر از گذشته ارائه شده و با توجه به بهینه سازی های انجام شده و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در این نسخه که دهمین نسخه هم می باشد سریعتر از قبل امکان کپی رایت انواع لوح های فشرده را فراهم می کند. واسط کاربری نسخه ۱۰ نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده و با توجه به همین واسط کاربری استفاده از تمامی امکانات نرم افزار فوق العاده ساده تر شده است ؛ حتی کاربران مبتدی هم که با این گونه نرم افزارها آشنایی ندارند می توانند در کمترین زمان ممکن با Ashampoo Burning Studio آشنایی پیدا کرده و از تمامی امکانات بهره مند شوند. ساخت انواع دی وی دی فیلم ، رایت انواع لوح های فشرده با قابلیت پشتیبانی از انواع سی دی ها ، دی وی دی ها و نسل آینده لوح های فشرده یعنی  Blu-ray ، امکان ساخت منو برای دی وی دی فیلم ها ، گرفتن ایمیج از لوح های فشرده و یا رایت ایمیج ها از روی هارد دیسک ، سازگاری با انواع فرمت ها برای ایمیج ها ، ساخت انواع لوح های فشرده صوتی و چندین و چند قابلیت کوچک و بزرگ دیگر که می توان در هنگام استفاده از نرم افزار به آن ها دسترسی داشت. در نسخه ی جدید چندین امکان قابل توجه هم اضافه شده است که می توان از جمله این موارد به اضافه شدن پلیرهای داخلی ساده برای پخش انواع فیلم و موزیک ها اشاره کرد که خود در سرعت عمل کاربران و کمتر شدن اشتباهات نقش مهمی را ایفا می کند. امکان ساخت اسلایدشو های فوق العاده جذاب هم با نهایت کیفیت از جمله های قابلیت هایی است که اکثر کاربران حتما روزی به آن احتیاج پیدا می کنند و Ashampoo Burning Studio می تواند در این زمینه هم بسیار راه گشا باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Burning Studio v10.0.3:

- توانایی رایت CD/DVD و Blu-ray disc

- توانایی رایت فایل ها و فولدر ها بر روی CD/DVD/Blu-ray disk

- توانایی رایت چند CD/DVD/Blu-ray disk به صورت همزمان، فشرده سازی و محافظت از آنها به وسیله پسورد گذاری

- Rip کردن CD های صوتی به فرمت های MP3, WMA و WAV

- ساخت CD صوتی از فایل های صوتی با فرمت های WAV, MP3, FLAC, WMA و Ogg

- توانایی ساخت CD/DVD/Blu-ray disk های MP3 یا WMA

- واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار

- تناسب حجم نرم افزار با قابلیت های متعدد

- استفاده ساده و آسان از بخش مختلف مختلف نرم افزار

- وجود پلیرداخلی برای پخش فایل های صوتی و تصویری

- وجود انواعی از پوسته های جذاب برای نرم افزار

- امکان گرفتن نسخه پشتیبان از دیسک ها

- امکان ساخت Label و انواع کاور برای لوح های فشرده

- توانایی ساخت و رایت Image بر روی CD/DVD/Blu-ray disk

- پاک کردن سریع محتویات CD/DVD هایی که قابلیت دوباره نویسی دارند

- توانایی ذخیره کردن Image های بزرگتر از ۲ گیگابایت در فایل سیستمی FAT32

- دارای دستیار عیب یابی محاوره ای برای رفع ایراد های سخت افزاری و نرم افزاری

- توانایی ذخیره سازی پروژه ها برای ادامه دادن و رایت کردن بعدا آنها

- پشتیبانی کامل از بیش از ۱۷۰۰ عدد رایت کننده CD/DVD/Blu-ray

- رایت مستقیم Video DVDs از بیشتر فرمت های فایل های تصویری

- توانایی ساخت دیسک های Bootable

- پشتیبانی از نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...


 

france.jpg

مجموعه زیبا از تصاویر مناطق دیدنی در کشور فرانسه که می توان از آن برای پس  زمینه در کار های مختلف از جمله عکاسی استفاده کرد این تصاویر با دقت ووسواس خاصی انتخاب شده است و می تواند زینت بخش دستکتاپ شما باشد این تصاویر در دو سری آماده شده به  که شما می توانید از سایت آرش دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب ...


27 شهريور 1389برچسب:, :: 23:3 :: نويسنده : admin

نرم افزار Ashampoo Snap 4 4.0.0 نرمافزار مفیدی در ضمینه تهیه فیلم های اموژی و غیره می باشد بدون شک برای شما هم پیش آمده که بخواهید برای شخصی دیگر طرز کار نرم افزار یا مورد خاصی را اموزش دهید بدون شک در این گونه موارد هر قدر هم توضیح دهید نمی توانید مطلب را به درستی برسانید اما با تهیه یک فیلم اموزشی شما می توانید به راحتی مطلب را به فرد مورد نظر آموزش دهید .

ویژگی های Ashampoo Snap 4 4.0.0

 - دارای سه حالت گوناگون عکس برداری، تصویری برداری کلی از محیط ویندوز و برنامه ها و تصویر برداری بر اساس مقیاس هایی که به نرم افزار می دهید و تصویر برداری آزاد که موس را در هر قسمت از محیط ویندوز و برنامه ها می توانید ببرید و سپس از آن قسمت عکس بگیرید
-  توانایی گرفتن چندین و چند تصویر بدون نیاز به شروع مجدد
- توانایی اضافه کردن افکت های مختلف Shadow و Shape هنگام عکس برداری
- توانایی شامل کردن تمامی اشیا در تصویر مانند نشانگر موس و ...
- ابزارها و امکانات مختلف ویرایشی تصاویر
- انجام عمیلات Cut, Copy, Paste, Crop, Print, Save و ... تنها با یک کلیک
- توانایی Rotate, Resize و Undo/Redo بدون محدودیت
- توانایی اضافه کردن متن همراه با فونت و سایز و رنگ و افکت دلخواه به تصویر
- رسم شکل ها و خطوط دلخواه بر روی تصویر
- مجهز بودن به افکت های مختلف Highlight و Spotlight
- توانایی عکس برداری از صفحات بزرگ و طولانی پنجره ها Scroll کردن خودکار صفحات طولانی، عکس برداری از تمامی قسمت ها و ذخیره سازی در یک فایل تصویری
- توانایی عکس برداری از صفحات Desktop کامپیوتری که از چندین مانیتور استفاده می کند
- بهبود و اضافه کردن چندین ابزار جدید برای ویرایش تصاویر گرفته شده از صفحه مانیتور
- قابل اجرا بر روی ویندوز های 2000/XP/Vista
- و ...

dfdgfgg.jpg

ادامه مطلب ...


27 شهريور 1389برچسب:, :: 23:2 :: نويسنده : admin

 

fasterfox.png

با این نرم افزار می توانید به راحتی سرعت مرورگر فایر فاکس خود را تا چندین برابر افزایش دهید

طریقه استفاده: برای استفاده از این نرم افزار ابتدا مرورگر فایرفاکس خود را ببندید و نرم افزار SpeedyFox را اجرا کرده و پس از انتخاب پروفایل خود که به صورت پیش فرض default است، بر روی دکمه ی Speed Up My Firefox کلیک کرده و مرورگر خود را اجرا نمائید و از سرعت بالای فایرفاکس خود لذت ببرید.

ادامه مطلب ...


 

dfghj46554.jpg

کاسپر اسکای یکی از مطرح ترین آنتی ویروس های حال حاضر جهان می باشد که روی بسیاری از کامپیوتر های جهان نصب شده و میلون ها نفر از آن استفاده می کنند امروز سایت آرش دانلود نسخه موبایل این آنتی ویروس را عرضه می کند که امید است مورد توجه عزیزان قرار گیرد  .

نحوه رجیستر کردن این برنامه برای استفاده دائمی :

* ابتدا برنامه ی آنتی ویروس را نصب کنید
* با استفاده از X-plore به مسیر C:Private2001CFC6 بروید و فایل settings.kls را به کامپیوتر منتقل کنید
* فایل settings.kls را با یک برنامه hexeditor باز کنید و سپس فایل تصویری settings.jpg را باز کرده و طبق عکس از کدهای Hex موجود در فایل در یک فایل TXT جدید کپی بگیرید
* فایل License.sis را اکسترکت کنید و فایل settings.kls را باز کنید و کد Hex را که در فایل جدید TXT کپی کردید  در آن قرار دهید .
* فایل Lincense را دوباره به صورت فایل SiS پک کنید
* فایل License.sis را در گوشی خود نصب کنید و از این آنتی ویروس به صورت دائم استفاده نمایید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان