تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

 

 

 

۲ تم فوق العاده زیبا و جذاب با موضوعات مختلف را برای شما آماده کرده ایم که این تم ها در اندازه تصویر۳۲۰×۲۴۰ می باشد مخصوص گوشی های سونی اریکسون بوده که می توانید ازال ایکس ال دریافت کنید .

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/4/them240x320/2_New_Nice_SonyEricsson-%5Bwww.lxl.ir%5D.jpg



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/4/seri%20n/n.jpg

مجموعه ای که هم اکنون پیش روی شما دوستان عزیز ال ایکس ال است،شامل یکسری کامل از جدیدترین صداهای دیجیتالی است که برای گوشیهای نوکیا سری N ارائه شده. این مجموعه شامل صداهای ویژه برای پیام کوتاه،آلارم،ساعت و غیره می باشد.این مجموعه زیبا را حتما امتحان کنید و از آهنگها و صداهای زیبا و جدید آن بهره ببرید.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/4/GiliSoft%20File%20Lock%20v4/gilisoft.jpg

امنیت اطلاعات امروزه اهمیت بسیاری دارد و اطلاعات شخصی هم جز مهم ترین مواردی هستند که کاربران باید به آن توجه داشته باشند چرا که امروزه هکرها و یا حتی کاربران دیگری که به یک سیستم دسترسی دارند اولین هدفشان همین اطلاعات شخصی است ؛ این اطلاعات شخصی می تواند یک عکس یا یک فایل متنی باشد که اهمیت زیادی دارد و نگهداری از آن ها هم اهمیت دوچندانی دارد. GiliSoft File Lock نام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که در بسیاری از آزمایشات و سایت ها جوایز متعددی را از لحاظ امنیتی کسب کرده و توانسته به واسطه ترفندهای مختلفی که مورد استفاده قرار می دهد امنیتی مثال زدنی را برقرار می کند.این ابزار قدرتمند به واسطه قفل گذاری برروی درایوها ، فولدرها و در نهایت فایل ها کاربران را برای نگهداری از اطلاعات شخصی یاری می دهد. این قفل گذاری طوری صورت می گیرد که علاوه بر ایمن شدن از دست دیگر کاربران به صورت کامل از دید آن ها مخفی شده و به راحتی هم نمایان نخواهد شد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها مانند انواع هارددیسک ها و حافظه های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GiliSoft File Lock v4.2 :


- استفاده آسان از نرم افزار


- امکان مخفی سازی اطلاعات


- قابلیت پسورد گذاری بروی فایل ها ، درایوها و فولدرها


- امکان ایمن سازی از پاک شدن


- قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها نظیر هارددیسک ها و فلش دیسک ها


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷


- و …



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 18:3 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/internet/Conceiva%20DownloadStudio%20v6.0.3.0/Conceiva%20DownloadStudio%20v6.0.3.0.jpg

یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی که تا به حال برای مدیریت دانلود ها معرفی و طراحی شده است ابزاریست که Download Studio نام دارد. نرم افزاری متفاوت از ابزارهایی که تا به حال دیده ایم. ابزاری به سبکی نوین برای دریافت فایل ها از دنیای مجازی اینترنت که امکانات فراوانی را ارائه می دهد. این ابزار قدرتمند که قادر است خود را با ۶ مرورگر بسیار معروف و رایج هماهنگ کند علاوه بر این کار افزایش سرعت دانلود در دریافت فایل ها را هم با خود به رایانه های کاربران می آورد. واسط کاربری بسیار جذاب و متفاوت نسبت به تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه، امکان دانلود از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو های آنلاین نظیر Youtube.com ، دسته بندی خودکار فایل های دانلود شده، امکان ذخیره سازی کامل یک سایت برای مشاهده به صورت آفلاین، قابلیت ضبط صدا و تصویر ، دانلود همزمان دسته ای از فایل ها و ثبت آن ها به صورت یک مجموعه در نرم افزار ، قابلیت دانلود اخبار از فیدخوان ها و مرورگر داخلی نرم افزار برای مشاهده و گشت و گذار در اینترنت از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Download Studio به شمار می رود. این ابزار همچنین با تقریبا تمامی پروتوکل های موجود هم سازگاری دارد و می تواند با پشتیبانی از آن ها فایل های مورد نظر را دریافت کند. این نرم افزار قدرتمند از مجلات معتبر توانسته بهترین امتیازها را کسب کند که یکی از دلایل موفقیت این ابزار هم همین عامل بوده است. برای کاربرانی که به اینترنت و دانلود فایل های خود اهمیت داده و همیشه سعی می کنند از بهترین ها استفاده کنند نرم افزار Conceiva Download Studio می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Conceiva DownloadStudio v6.0.3.0 :

- واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار

- استفاده آسان از نرم افزار

- امکان دانلود با سرعتی چند برابر

- قابلیت دانلود همزمان چندین فایل

- دسته بندی دانلودها

- امکان دانلود از سایت های آنلاین ویدئو

- سازگاری با اکثر مرورگرهای محبوب

- سازگار با تمامی پرتوکل ها

- امکان ضبط صوت و تصویر

- مرورگر داخلی نرم افزار

- قابلیت دانلود کامل یک سایت

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 18:3 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/4/Real%20Football%202011/real.jpg

همانطور که می دانید هر ساله ۳ یا ۴ ماه مانده به سال جدید میلادی و با شروع لیگ فوتبال در کشورهای معتبر بازی های فوتبال چه برای موبایل و چه برای PC تولید می شود به همین دلیل امرئز نیز شرکت بزرگ Gameloft بازی فوتبال خود را با عنوان Real Football 2011 تولید کرده است این بازی زیبا در فرمت جاوا می باشد که سایزهای آن نیز اینبار کامل و برای تمامی سایز صفحات می باشد که برای شما قرار گرفته است .این بازی زیبا هنوز در سایت رسمی شرکت Gameloft به فروش نرسیده است که می توانید از سایت بزرگ lxl دریافت کنید . تفائت این بازی و بازی قبلی که با عنوان Real Soccer 2011 این است که بازی قبلی ورژن مخصوص کشور آمریکا می باشد که آنها فوتبال را با عنوان Soccer می دانند و این بازی مخصوص تمامی کشور ها تولید شده است از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک بالای آن ، نشان دادن تعویض ها ، سبک های مختلف بازی ار جمله لیگ داخلی تمامی کشورهای معتبر ، بازی های جام جهانی ، خشمگین شدن مربیان پس از گل خوردن یا اخراج بازیکان و هزاران ویژگی جدید و جذابی که در بازی کردن با آنها آشنا خواهید شد.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/4/30walpare/30_Nice_Wallpaperss_www.lxl.ir.jpg

مجموعه ای فوق العاده زیبا از ۳۰ والپیپر با موضوعات مختلف برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز ۲۴۰×۳۲۰ می باشد که هم اکنون می توانید از  LxL دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 17:19 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/ImTOO%20HD%20Video%20Converter%20v6.0.3.0419/ImTOO%20HD%20Video%20Converter%20v6.0.3.0419.jpg

 

با گسترش انواع تکنولوژی ها در تمام عرصه های علوم و دانش و فناوری پیچیدگی ها و ابزارهای تخصصی روز به روز در حال افزایش هستند. دنیای کامپیوتر و اینترنت نیز ار این قضیه مبرا نیست. دنیای بزرگی که دنیای مجازی خوانده می شود ولی شاید حتی از دنیا واقعی ما جذاب تر و پررونق تر باشد. ارتباط و تبادل اطلاعات همگی شاهد و گواه این موضوع هستند. یکی از عرصه های بزرگ در این دنیای مجازی عرصه بزرگ مالتی مدیاست. عرصه سرشار از شادابی و تروات و زیبایی است. این عرصه را میتوان به طور ساده تر صوتی و تصویری نام برد. همان طور که گفتیم هر روز تکنولوژی های جدید وارد کار می شود. شاید سال ها پیش مالتی مدیا را همه با دو فرمت wav و wma می شناختند. ولی امروزه این طور نیست. فرمت های مختلفی برای فایل های صوتی و تصویری وارد این عرصه شده اند و هر کدام قابلیت های خاص خودشان را دارند. هر کدام از این فرمت ها نیازمند نرم افزاری خاص برای ویرایش و پخش خواهند بود که بازهم نشان دهنده بزرگی این دنیای مجازی است. ال ایکس ال در این مطلب قصد پرداختن به یکی از زیرشاخه های مالتی مدیا یعنی نرم افزارهای مبدل یا همان تبدیل کننده فرمت را دارد. همان طور که اطلاع دارید فرمت های جدیدی وارد کار شده اند و برای تبدیل این فرمت ها نرم افزارها هر روز به روزتر و قدرتمند تر می شوند. اینبار میخواهیم نرم افزاری را از شرکت معروف ImTOO معرفی کنیم که ImTOO HD Video Converter نام دارد. از نام آن متوجه شده اید که مخصوص تبدیل فرمت است ولی قابلیت های خاص دیگری در کنار تبدیل فرمت دارد که به آنها نیز خواهیم پرداخت. در کنار تبدیل فرمت های ویدیویی این نرم افزار فرمت های صوتی را نیز تحت پوشش قرار داده و مبدلی بسیار کامل است. پشتیبانی از ویدیوهای HD که امروزه رواج بسیاری دارند نیز باید نکته قابل ملاحظه ای باشد . این نرم افزار میتواند انکدینگ(encoding) و دی کدینگ(decoding) نمودن فیلم های HD را انجام دهد. البته لازم است که این نکته را اضافه کنیم که علاوه بر فیلم های HD ویدیوهای SD نیز میتوانند به تبدیل آنها بپردازید. قابلیت های ریز و درشت دیگری نظیر قرار دادن زیرنویس و موزیک روی فیلم، عکس گرفتن از روی فیلم ها و ذخیره نمودن با فرمت عکس، استخراج صدا از تصویر و ذخیره سازی با فرمت موزیک، تبدیل فرمت ویدیوها به فرمت دستگاه هایی نظیر iPOD , تنظیم روشنایی و کنتراست تصویر و ده ها قابلیت دیگر که بهتر است آنها را در قسمت قابلیت های کلیدی مطالعه کنید ، این نرم افزار را در جرگه بهترین نرم افزارهای مبدل مالتی مدیا قرار می دهد. امیدواریم با دانلود این نرم افزار قدرتمند از ال ایکس ال ویدیوهای خود را به راحتی به فرمت های مختلف تبدیل کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO HD Video Converter v6.0.3.0419 :

- امکان تبدیل فرمت ویدیوهای با کیفیت HD و SD

- استخراج صدا از تصویر و تبدیل آن به فرمت موزیک

- تبدیل فرمت های مختلف به فرمت دستگاه های مالتی مدیا از قبیل : iPod, iPad, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Zune, Xbox

- توانایی جدا نمودن و چسباندن کلیپ های تصویری

- پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت ها

- امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم در هنگام خروجی گرفتن از نرم افزار

- توانایی تبادل ویدیو و موزیک بین دستگاه های مالتی مدیا و تبدیل فرمت همزمان

- قرار دادن افکت های ساده تصویری و ویدیوها

- سازگاری با پردازنده های جدید multi-core CPU

- سرعت بسیار بالا در تبدیل فرمت به همراه کیفیت باور نکردنی

- امکان تنظیم کنتراست تصویر ، مات کردن تصویر و روشنایی تصویر

- توانایی قرار دادن واترمارک روی فیلم و قرار دادن متن

- پیش نمایش ویدیو و نمایش ویدیو در هنگام تبدیل

- سازگاری با زیرنویس ها در هنگام تبدیل

- تقسیم کردن ویدیو های با حجم بالا به چند قسمت

- امکان اینکه یک ویدیو را به چند نوع فرمت به طور همزمان تبدیل کنید

- توانایی تنظیم حجم و کیفیت فیلم و صدا در هنگام تبدیل

- تنظیم دستوراتی نظیر shut down, hibernation, stand by که بعد از اتمام تبدیل فرمت انجام شود

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 17:18 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/5/NetLimiter%20Pro%203.0.0.10%20Final/NetLimiter%20Pro%203.0.0.10%20Final.jpg

نرم افزار NetLimiter ابزاری است برای مانیتور کردن و کنترل کردن ترافیک اینترنت و شبکه های شما می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید پهنای باند اینترنت خود را برای هر نرم افزاری که در حال حاضر از اینترنت شما استفاده می کند و روی سیستم شما اجرا شده است کنترل کنید.با این نرم افزار به راحتی می توانید میزان پهنای باند را در مورد هر نرم افزار استفاه کننده از اینترنت تنظیم کنید تا به برنامه های دیگر بتواند از پنها باقی مانده استفاده کنند. هنگامی که شما نرم افزاری که از اینترنت شما استفاده می کند را ببندید، نرم افزار NetLimiter به صورت خودکار آن را در گروه آفلاین ها قرار می دهد و مقدار اینترنتی را که برای آن نرم افزار مشخص کرده بودید را بین دیگر نرم افزارهای باز تقسیم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetLimiter Pro 3.0.0.10 Final :
- قابلیت ایجاد محدودیت دانلود و آپلود برای کاربران یک شبکه
- امکان تحت نظز گرفتن کلیه ارتباطات اینترنتی افراد و سرعت انتقال اطلاعات
- زمان بندی برنامه برای روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
- قابلیت دسته بندی بر اساس IP افراد موجود در شبکه
- مشخص کردن دسترسی شما به سه گروه آنلاین ها، آفلاین ها و مخفی ها
- مشخص کردن نمودار میزان استفاده از پنهای باند
- امکان گرفتن گزارش به صورت فایل های HTML
- دارا بودن امکاناتی از جمله دیواره ی آتش
- محاسبه ی مقدار کیلو بایت دانلود شده و آپلود شده
- سازگار با ویندوز های XP و ویستا
- و …



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان