تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/Game%20Maker%208.0%20Pro/Game%20Maker%208.0%20Pro.jpg

بازی کردن با بازی های کامپیوتری لذت بخش است. ولی ساختن آنها برای خود و دادن آنها به دیگران لذت بخش تر است. متاسفانه ساختن بازی های کامپیوتری آسان نیست. بازی های تجاری که اکنون شما میخرید معمولا با صرف وقتی بین یک تا سه سال و یک تیم ۱۰ تا ۵۰ نفره و با هزینه ای برابر میلیون ها دلار ساخته میشوند و تمام طراحان بازی برنامه نویسان حرفه ای ، طراحان هنری و تکنسین های صوتی و … هستند. ولی این بدان معناست که غیر ممکن است ما برای خودمان بازی بسازیم؟ خوشبختانه نه. البته انتظار نداشته باشید بازی مانند quack  یا  age of empires را طی چند هفته و به آسانی بسازید. ولی حتما نباید این کار را کنید. بازیهای ساده ای مانند tetris و pacman و space invaders و … هم لذت بخش هستند و طراحی آنها هم ساده تر است. متاسفانه این ساخت این بازی ها هم نیازمند مهارت برنامه نویسی زیاد برای به دست گرفتن گرافیک و صدا و واسط کاربر و … هستند. برنامه game maker به همین منظور نوشته شده است.احتیاجی به برنامه نویسی نیست. یک واسط هوشمند تعبیه شده که میتوانید به وسیله آن بازی های خود بسیار سریع تر بسازید. شما میتوانید تصاویر ثابت و متحرک و صدا های  مورد نیاز را وارد کنید یا آنها را خلق کنید. شما به راحتی میتوانید اشیا و طرز رفتار آنها را تعریف کنید ؛ و همچنین میتوانید اتاق هایی را  ایجاد کنید این اتاق ها مکان هایی اند که بازی در آن اتفاق می افتد(مثلا یک خیابان یا یک زمین فوتبال میتواند یک اتاق باشد و کلمه “اتاق” نباید شما را  به اشتباه بیاندازد) همچنین اگر قصد کنترل واقعی و کامل روی بازی خود را دارید میتوانید از زبان برنامه نویسی سر خود game maker به راحتی استفاده کنید. به این وسیله میتوانید هر چیزی که اتفاق می افتد (یا میخواهید که بیافتد) را کنترل کنید. شرکت Yoyo Games نرم افزار جالبی تحت عنوان Game Maker داراست که  طی نسخه های متعدد به پیشرفت های قابل قبولی در زمینه ساخت آسان بازی های رایانه ای دست یافته است . توسط این نرم افزار شما تمامی مراحل ساخت بازی های ساده دو بعدی و حتی سه بعدی رایانه ای اعم از بازی های فکری یا بازی های مرحله ای و شخصیتی و اکشن و شلیکی و… را در محیطی تمام بصری و Visual بدون حتی یک خط برنامه نویسی را خواهید ساخت . تمامی آیتم های بازی اعم از شخصیت ها، تصاویر متحرک، پس زمینه، موسیقی متن، افکت های به کاربرده شده و ابعاد گرافیکی محیط بازی به آسانی و تنها با کلیک های ساده موس توسط شما خلق و ساخته می شوند. شما میتوانید تنها با کشیدن و رها کردن اجزا و اعمال افکتها و اضافه کردن صون و موزیک می توانید بازی مورد نظر خود را بسازید. البته قطعا محدودیتهایی خواهید داشت. این برنامه برای ساخت بازی بهترین گزینه است و ساده ترین محیط را دارد. ضمنا Game Maker به کاربرانی که با زبان برنامه نویسی اشنایی دارند امکانات و انعطاف های بسیاری را پیش رویشان قرار می دهد تا از قابلیت های این نرم افزار حداکثر استفاده را ببرند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازی های ایرانی معروفی همچون “نجات بندر” به وسیله این نرم افزار ساخته شده اند.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزارGame Maker 8.0 Pro:

- ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی

- ساخت بازی بدون دانستن دانش برنامه نویسی

- محیط ساده و کاربری بسیار آسان

- ساخت بازی حرفه ای با استفاده از Action ها

- ساخت انیمیشن، موزیک، و جلوه های صوتی بسیار زیبا

- استفاده زبان برنامه سازی درون ساخت Game Maker

- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/IconCool%20Studio%20Pro%20v7.12.100701/IconCool%20Studio%20Pro%20v7.12.100701.jpg

 

IconCool Studio Pro نام نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه طراحی و ویرایش آیکون می باشد. این نرم افزار قدرتمند ساخت شرکت معروف Newera Software Technology  میباشد که این شرکت توانسته است با معرفی برنامه ساخت آیکون  توانسته است چشم بسیاری از طراحان و متخصصان کامپیوتر و نرم افزار را به سوی خود خیره کند،این نرم افزار با پشتیبانی کامل از ساخت و ویرایش آیکونهای ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی به یکی از محبوب ترین نرم افزار های ساخت آیکون در بین کاربران تبدیل شود. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار ساده و در عین حال حرفه ای به خلق و یرایش فرمتهای تصویری و تبدیل مستقیم تصاویر خود به آیکون با کمترین تجربه در این زمینه بپردازید. یکی از قابلیتهای مهم این نرم افزار بکار گیری افکتهای مختلف و همچنین فیلتر گذاری های متنوع بر روی تصاویر برشمرد که علاوه بر ساده تر کردن کار طراحی آیکون شما میتوانید تصاویر منحصر به فردی ایجاد کنید و آن را به عنوان آیکون مورد علاقه خود تبدیل کنید و شما متوانید آن را به جای آیکونهای تکراری ویندوز خود قرار دهید و به محیط کاربری ویندزو خود شادابی و جلوه خاصی بدهید. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر PNG،BMP،JPG،GIF،PSD،TIF می تواند گزینه ایده آل برای طراحان آیکون باشد .

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار IconCool Studio Pro v7.12.100701:

- محیطی زیبا و گرافیکی با ابزار های مختلف

- پشتیبانی کامل از آیکون ها ویندوز ویستا و ویندوز ۷

- ساخت آیکون های حرفه ای در کمترین زمان ممکن

- پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس GIF ، JPG ، PNG

- قابلیت افکت گذاری بر روی تصاویر

- پشتیبانی از ۲۵ فرمت گوناگون تصویری برای ورود به محیط نرم افزار و ویرایش و تبدیل

- دارای بیش از ۵۰ فیلتر مختلف تصویر برای ایجاد تغییر و زیبایی در تصاویر

- دارای افکت ها و استایل بسیار مختلف برای زیباسازی و تغییرات در آیکون

- پشتیبانی از فایل های GIF و استفاده از فریم های آن

- ایجاد تغییر در آیکون های ویندوز و تعویض ایکون های بخش های مختلف

- ایجاد و ویرایش آیکنها برای ویندوز در عمق رنگ ۳۲ بیتی با کانال آلفای ۸ بیت

- پشتیبانی از فرمت PSD نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop

- قابلیت ذخیره ی نهایی به ۱۲ فرمت تصویری مختلف

- پشتیبانی کامل از Drag & Drop در تمام قسمت های نرم افزار

- پشتیبانی از همه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/OnOne%20FocalPoint%20v2.0.1/OnOne%20FocalPoint%20v2.0.1.jpg

یکی از مفیدترین پلاگین هایی که تا به حال از سوی OnOne ارائه شده است FocalPoint نام دارد. پلاگینی جالب و بسیار مفید که برای طراحان و عکسان حرفه ای می تواند فوق العاده کاربردی باشد. عملکرد این پلاگین بسیار جالب است. وقتی بخواهیم قسمتی را تصویر را واضح تر نشان داده یا به عبارت دیگر بخشی از تصویر را از بقیه تصویر متمایز کنیم می توانیم از این ابزار بهره بگیریم. به راحتی می توان با این پلاگین یک تصویر را طوری ویرایش کرد که برای نمونه عکس فردی که در یک باغ زیبا گرفته شده بسیار جذاب تر جلوه دهد به طوری که تصاویر باغ پس زمینه کمی تار شده و تصویر فردی که در این باغ ایستاده کمی واضح تر خواهد شد ؛ به این ترتیب تصاویر شخص کاملا متمایز خواهد شد. البته از این تکنیک در تصویر برداری ها و همچنین عکسبرداری ها هم می توان استفاده کرد اما گاهی عکس هایی هستند که باید به این شکل ویرایش شوند و FocalPoint می تواند بسیار کار را ساده کند.

این محصول OnOne هم که مانند بقیه پلاگین ها دارای منو و واسط کاربری اختصاصی در نرم افزار فتوشاپ می باشد به راحتی قابل اجرا و استفاده بوده و کاربران مبتدی هم می تواند با کمی حوصله و سلیقه و تنظیم گزینه های مختلف به تصویری جذاب تر از عکس اصلی دست پیدا کنند. امکانات جدیدی که به این نسخه از پلاگین اضافه شده علاوه بر این که کار را ساده تر می کند به کیفیت و زیباتر شدن خروجی هم کمک زیادی می نماید. به راحتی می توان نور و کنتراست را طوری کم و زیاد کرد که بخشی از تصویر به صورت محو شده در آید و بخش دیگر کاملا وضوح داشته باشد و به این ترتیب خروجی فوق العاده جالب تر خواهد شد. این پلاگین هم مانند دیگر پلاگین ها حداقل به دوگیگابایت حافظه رم ، ۲۵۶ مگابایت حافظه گرافیکی و یک نسخه از نرم افزار فتوشاپ که حداقل آن CS2 است نیاز دارد.

 

قابلیت های کلیدی پلاگین OnOne FocalPoint v2.0.1 :

- نصب سریع و آسان پلاگین

- منوی اختصاصی در نرم افزار فتوشاپ

- سهولت در استفاده و اعمال تنظیمات به سادگی

- قابلیت تغییر در نور و کنتراست تصاویر برای بخش های خاص آن

- قابلیت تار نمودن یا بالابردن وضوح بخشی از تصاویر

- استفاده از الگوریتمی جدید در اعمال وضوح

- سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ

- سازگار با دو سیستم ۳۲ بیت و ۶۴ بیت

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/abzar%20cd/RonyaSoft%20CD%20DVD%20Label%20Maker%20v2.02.04/RonyaSoft%20CD%20DVD%20Label%20Maker%20v2.02.04.jpg

امروزه اکثر شرکت های نرم افزاری در سراسر دنیا وقتی می خواهند محصولات خود را در قالب یک لوح فشرده به کاربرانشان ارائه دهند همیشه سعی می کنند برای خصوصی شدن و جلوگیری از کپی رایت ها این لوح های فشرده را طوری آماده کنند که کاملا مشخص شده باشد. برای مثال اتوران اختصاصی طراحی می کنند یا برروی هریک از این لوح های فشرده Label قرار می دهند و در پک های کاملا مشخصی که تحت انحصار آن شرکت است محصولات خود را ارائه می دهند. ساخت یک Label شاید کار زیادی سختی نباشد اما به راحتی هم نمی توان با توجه به اندازه ها و استانداردها یک Label را طراحی کرد. RonyaSoft CD DVD Label Maker نرم افزاریست که توانایی خلق ساده و آسان انواع Label ها را دارد. نرم افزاری غنی از امکانات و طرح های آماده که توانایی ساختن انواع برچسب را در اندازه های مختلف برای لوح های فشرده دارا بوده و با توجه به این که برای همین کار طراحی شده است مطمئنا با استانداردهای مختلفی که برای طراحی Label ها در نظر گرفته می شود سازگاری دارد.

خلق انواع کاور در اندازه های مختلف برای لوح های فشرده هم یکی دیگر از قابلیت هایی است که این ابزار در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحی این نوع کاورها با توجه به این که باید اندازه های بسیار دقیقی لحاظ شود کار زیاد ساده ای نیست اما این ابزار می تواند با کنار هم قرار دادن انواع Object ها یک کاور جذاب و زیبا را بسته به نیاز برای لوح های فشرده تولید نماید. RonyaSoft CD DVD Label Maker با انواع لوح های فشرده سازگاری داشته و توانایی خلق کاور و Label در هر اندازه ای را دارد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار RonyaSoft CD DVD Label Maker v2.02.04 :

- واسط کاربری جذاب و پوسته های زیبا

- سازگاری با انواع استانداردها

- سازگار با انواع لوح های فشرده

- توانایی خلق انواع Label و کاور

- قابلیت هماهنگی با اندازه های مختلف در طراحی

- وجود طرح های آماده متعدد

- پشتیبانی از انواع پرینترهای مخصوص چاپ Label

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


29 شهريور 1389برچسب:, :: 22:39 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/ZoneAlarm%20Pro%20v9.1.603/ZoneAlarm%20Pro%20v9.1.603.jpg

امروزه با وجود هکرها و نفوذ کنندگان به کامپیوتر، حفاظت از سیستم های کامپیوتری در اینترنت به امری ضروری تبدیل شده است. برای جلوگیری هکر ها از دستیابی به اطلاعات شخصی و کامپیوتری کاربران باید از نرم افزارهای حفاظت کننده که از مهمترین آن ها می توان دیواره های آنش را نام برد ، استفاده کرد. این نرم افزار ها با کنترل اطلاعات و داده های در حال نقل و انتقال و پرت های سیستم و نظارت بر داده های که از طریق پرت ها در حال جابجایی هستند از سیستم ها حفاظت میکنند. این نرم افزارها با مشاهده اطلاعاتی که در آنها مشخص باشد که چگونه یک هکر قصد نفوذ را دارد ، مانع انتقال اطلاعات می شود. ZoneAlarm Pro نام دیوار آتشی قدرتمند می باشند که به وسیله آن کاربران به راحتی قادربه حفاظت از سیستم خود در مقابل هکرها می باشند. این نرم افزار قدرتمند مانع از انتقال بسته ها و اطلاعات شما توسط برنامه های مخرب شده و با بلوک کردن مسیر انتقال این گونه برنامه ها مانع از هک شدن کاربر می شوند. در این نرم افزار کاربران خود نیز قادرند تا نرم افزاری که غیر قابل اعتماد می باشد به برنامه معرفی کنند تا از اجرا و یا انتقال اطلاعات توسط آن نرم افزار جلوگیری به عمل آید. در نسخه جدید این قابلیت به شما داده می شود تا از رایانه شما در شبکه های بی سیم به بهترین نحو محافظت کند. اتصال به شبکه های نا امن باعث می شود هکرها ، سارقان هویت و تهدیدات اینترنتی شما را محاصره کنند. این برنامه پس از اتصال شما به شبکه های بی سیم امنیت شبکه را تشخیص می دهد و به طور خودکار امن ترین دیوار آتش را برای شما تنظیم می کند. حفاظت از سرقت هویت شما و اطلاعات شناسائی شما از دیگر قابلیتهای این برنامه است که شما را در برابر آن حفاظت می کند. سرقت هویت و اطلاعات شناسائی هر فرد ممکن است در هر زمان و نقطه ای اتفاق بیفتد. از قابلیتهای بسیار جدید و خوب این نسخه از برنامه ZoneAlarm Pro این است که به طور خودکار تمام دریافتهای شما و فایلهائی را که دانلود می کنید تجزیه و تحلیل می کند و تعیین می کند که فایل مخرب است یا سالم. این قابلیت شامل یک چک امنیتی پیشرفته است و تجزیه و تحلیل دانلود در یک محیط حفاظت شده انجام می شود. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده و آسان و قابل شفارشی می باشد. اگر به دنبال امنیت بیشتر برای اطلاعات خودتان هستید ما این دیوار آتش قدرتمند را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

ویژگیهای جدید ZoneAlarm Pro v9 :

- جلوگیری از حملات جدید که دورزدن سنتی برنامه های ضد ویروس است

- حفاظت پیشرفته دانلودها. این قابلیت باعث می شود که در هنگام دانلود فایلها از نظر ویروسی بودن چک شوند و قبل از ورود به سیستم شما و آلوده کردن سیستم شما آنها را تشخیص می دهد.

- امکان ضد فیشینگ که از سرقت اطلاعات شخصی شما توسط سایتهای جعلی جلوگیری می کند

- سازگار با تمام نرم افزارهای امنیتی دیگر

- امکان دیوار آتش دوطرفه جهت مسدود کردن حفره های قابل رسوخ و محافظت در برابر هکرهای مخفی

- و…



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/windos/VMware_7.0_build203739/workstation7_www.lxl.ir.jpg

شاید تا به حال اتفاق افتاده باشد روبه روی رایانه تان بنشینید و در دل آرزو کنید کاش رایانه تان یک خواهر یا برادر دیگر هم داشت تا هم او تنها نبود و هم شما … نرم افزاری را که نوشته اید تحت شبکه تست کنید و ببینید جواب می دهد یا خیر. بدون این که نیازی به دوباره بوت کردن رایانه تان باشد، به یک سیستم عامل دیگر به طور همزمان دسترسی داشته باشید.
نرم افزار جدیدی را که اصلا نمی دانید قرار است چه بلایی سر سیستم شما بیاورد، قبلا روی آن دیگری امتحان می کردید. به کشت ویروسهایی بپردازید که فقط برای ارتقای سطح امنیت سیستم های رایانه ای و پیدا کردن چالشهای نرم افزاری مبادرت به تولید آنها کرده اید. و … همه اینها با برپایی یک ایستگاه کاری مجازی امکان پذیر است. با ایستگاه کاری VMware آشنا شوید:

ایستگاه کاری VMware چیست؟
VMware نرم افزار قدرتمند ماشین مجازی ، طراحی شده برای توسعه دهندگان نرم افزارها و مدیران سیستم و کسانی است که می خواهند در ساختار نرم افزاری شان تغییرات اساسی بدهند، نرم افزار تست کنند و خلاصه هر کاری که فکرش را بکنید.
این نرم افزار با قدمت بیش از ۵ سال و برنده شدن بیش از یک دو جین جوایز بزرگ محصولات نرم افزاری ، توسعه دهندگان نرم افزار را قادر می کند، پیچیده ترین برنامه های تحت شبکه را که در ویندوزهای مایکروسافت ، Linux یا Net ware اجرا می شوند روی تنها یک رایانه desktop، اجرا کنند.
خصیصه های ویژه ای نظیر: شبکه بندی مجازی (Virtural Networking) انجام تراکنشها به صورت زنده و Real time به اشتراک گذاری پوشه ها و drag and drop پشتیبانی از ( PXE محیط اجرای از پیش بوت شده) از VMware یک وسیله ضروری برای توسعه دهندگان IT و مدیران سیستم ها ساخته است.

ایستگاه کاری VMware چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟
این نرم افزار با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا، کارایی را در تولید نرم افزارها بهبود می بخشد، هزینه ها را کاهش می دهد و انعطاف پذیری را بالا می برد و راه امن تری را برای جواب گرفتن از برنامه ها پیش پای ما می گذارد.
نصب VMware روی رایانه رومیزی تان اولین گام برای انتقال ساختار IT موجود به یک ساختار مجازی است. با ایستگاه کاری VMware غیر از ساده کردن عملیات توسعه و تست نرم افزار و سرعت بخشیدن به توسعه برنامه های کاربردی ، سازگاری برنامه های کاربردی و اجرای عملی مهاجرت از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر را تضمین می کند و امکان امتحان این که آیا این نقل و انتقال و تعویض سیستم عامل ، زیانی برای شبکه یا سایر نرم افزارهای کاربردی در حال اجرا دارد یا خیر را به شما می دهد.

ایستگاه کاری VMware چگونه کار می کند؟
این ایستگاه کاری با فعال سازی چند سیستم عامل و برنامه های کاربردی مربوط به آنها به طور همزمان روی یک ماشین فیزیکی منفرد، عمل می کند.
سیستم عاملها به همراه نرم افزار های کاربردیشان در ماشین مجازی همگی روی یک قطعه از سخت افزار نشسته اند. لایه مجازی سازی VMware، منابع سخت افزار فیزیکی را به منابع ماشین مجازی می نگارد به طوری که انگار هر ماشین مجازی ، پردازنده ، حافظه و دیسک و ابزارهای O/I ویژه خود را دارد و همگی مطابق استاندارد رایانه های X86هستند.
به کمک ایستگاه کاری VMware شبکه های مجازی پیچیده ای راه اندازی می کنید و انواع نرم افزارها را در هر محیطی که می خواهید به طور همزمان اجرا کنید و همه اینها را یکجا روی سیستم خود انجام دهید.
بدون نیاز به انجام عملیات پارتیشن بندی دوباره دیسک و سیستم عاملی جدید نصب کنید و بدون این که سیستم را از نو بوت کنید بین سیستم عامل های نصب شده روی رایانه تان سوئیچ کنید.

دیگر قابلیت های نرم افزار:
- قابلیت اجرای برنامه ها ی سویچ تنها با drag and drop
- پشتیبانی کامل و هماهنگ از PXE
- مدیریت چند رده ای موقعیتها
- پیکربندی نرم افزار بصورتهای شبکه مجازی، تصاویر زنده
- اجرای یکپارچه ویندوز, لینوکس,Netware, Solaris X86 به صورت شبکه مجازی
- پشتیبانی از ویندوز Vista
- قابلیت نمایش چندین مونیتور
- پشتیبانی از MP3 Players وUSB 2 Devices
- قابلیت پشتیبانی سیستم های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی در محیط لینوکس و ویندوز
- قابلیت نمایش سیستم عامل قبل از اجرای آن
- محیط پیشرانه مستحکم و قدرتمند با بافت بیسیک

ویژگی های جدید نسخه ۷.۰.۰.۲۰۳۷۳۹:
- پشتیبانی از ویندوز ۷
- درایور جدید گرافیکی WDDM برای ویندوز ۷
- OpenGL و Shader Model 3.0 برای ویندوز xp و ویندوز vista
- پشتیبانی از VMware vSphere 4 به عنوان guest OS
- پیکربندی سیستم های مجازی برای استفاده ار cpuهای چند هسته ای
- پرینت در سیستم مجازی بدون نیاز به نصب درایور پرینتر با استفاده از ThinPrint
- امنیت ماشین های مجازی با ۱۲۸bit- encryption
- و…



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/internet/HiDownload%20Platinum%20v7.85/HiDownload%20Platinum%20v7.85.jpg

 

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود کار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری که به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت را افزایش دهد! همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای که در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی – Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Platinum v7.85:

- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها

- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و …

- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)

- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video – FLV, Streaming MP3, Shoutcast™

- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و …

- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM

- دانلود از سایت های به اشتراک گذاری File ها نظیر Rapidshare و Megaupload

(برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)

- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera

- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها

- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها

- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر

- دسته بندی خودکار File های دانلود شده

- تغییر نام خودکار File های دانلود شده

- پشتیبانی از Proxy Server

- پشتیبانی از Cookies

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …

 



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Socusoft%20DVD%20Converter%20Professional%20v3.9.7/Socusoft%20DVD%20Converter%20Professional%20v3.9.7.jpg

 

اگر به دنبال یک نرم افزار عالی و در عین حال ساده جهت تبدیل انواع فایلهای DVD خودتان می گردید بهترین انتخاب شما می تواند نرم افزار مفید Socusoft DVD Converter Professional باشد. Socusoft یک شرکت موفق در زمینه تولید نرم افزارهای تبدیل است که این نرم افزار یکی از موفقترین محصولات آن است. با استفاده از این برنامه به عنوان یک مبدل شما می توانید تقریبا همه فرمتهای دی وی دی از جمله MPEG, DVD, WMV, RM, RMVB, MOV, VOB, DivX, XviD, AVI را به فرمتهای قابل پخش در دستگاههای MP4 player, iPod, smart phone و غیره تبدیل کنید.شما حتی می توانید فایلهای ویدئویی از دی وی دی را از طریق این نرم افزار ضبط کنید. همچنین دارای فرمتهای سفارشی برای iPod, iPhone, PSP, mobile phone, Apple TV و Microsoft Zune می باشد.همچنین شما قادر خواهید بود تا فایلتان را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید. ما این نرم افزار بسیار مفید را به شما هدیه می کنیم.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Socusoft DVD Converter Professional v3.9.7 :

- تبدیل فیلم های دی وی دی به فرمت های ویدیویی معروف از قبیل مطمئن ، ۳GP ، WMV و MP4

- تبدیل تقریبا تمام فرمتهای ویدئویی

- تبدیل فیلم ها با سرعت بالا با کیفیت خروجی عالی

- استخراج صدا با فرمت MP3 از فایلهای ویدئویی

- امکان انتخاب دسته ای و تبدیل دسته ای فایلها

- سفارشی کردن خروجی ویدئو و اندازه قالب فیلم

- تقسیم فایل به قطعات کوچکتر

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان