تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Automatic%20Wallpaper%20Changer%20v4.8.2/Automatic%20Wallpaper%20Changer%20v4.8.2www.lxl.ir.jpg

یکی از مواردی که در ویندوز همیشه خسته کننده بوده است محیط دسکتاپ یا میز کار است که همیشه یکنواخت است و پس از مدتی باعث خستگی کاربر خواهد شد اما می توان با ترفند های ساده ای کمی این حالت ایستا و ساده دسکتاپ را به محیطی پویاتر تغییر داد ؛ با نرم افزاری به نام Automatic Wallpaper Changer نام دارد و با استفاده از مدتی زمانی که کاربر برای آن تعیین می کند پس زمینه های میزکار را تغییر می دهد. این نرم افزار مفید که حجم مناسبی هم دارد به راحتی قابل استفاده و برروی تمامی نسخه های ویندوز هم قابل نصب و اجرا است.
مدت زمان چرخش تصاویر برای ماندن در دسکتاپ به عنوان پس زمینه در اختیار کاربر بوده و می تواند بین چند ثانیه تا چند ساعت در چرخش باشد. امکانات نرم افزار بسیار جالب تر این هاست چرا که پس از سپری شدن زمان تصاویر ، تصویر بعدی به صورت کاملا متحرک و همراه با افکتی زیبا جایگزین تصویر قبلی خواهد شد ؛ دقیقا شبیه به اسلایدشو های که کاربران با نرم افزارهای مختلف پدید می آورند. امکانات مختلف و زیادی برای نرم افزار Automatic Wallpaper Changer در نظر گرفته شده است که تنها کاربرانی می توانند آن را تجربه کنند که نسخه کامل این ابزار را دانلود کرده و پس از نصب به آن ویژگی ها دست پیدا کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Automatic Wallpaper Changer v4.8.2 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- تغییر تصاویر پس زمینه به صورت کاملا خودکار
- امکان مدیریت زمان تعویض عکس ها
- تغییر تصاویر به همراه افکت های زیبا و جذاب
- سازگار با فرمت های مختلف برای تصاویر
- سازگار با کیفیت ها و اندازه های مختلف برای تصاویر
- امکان انتخاب تعداد نامحدود تصویر برای جابه جایی در پس زمینه
- قابلیت قرار فریم برای تصاویر
- امکان قرار دادن تصویر بعدی در یکی از قسمت های پس زمینه
- قابلیت استفاده در سیستم چند مانیتوره
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/PDFZilla%20v1.2.9/PDFZilla%20v1.2.9www.lxl.ir.jpg

اگر نگوئیم امروز PDF به عنوان رایج ترین فرمت در میان اسناد مورد استفاده قرار می گیرد جز فرمت هایی است که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده و اکثر کاربران برای جا به جایی کامل و صحیح اسناد خود این فرمت را انتخاب می کنند. دلایل مختلفی برای این انتخاب وجود دارد از جمله این که ایمن تر از بقیه فرمت هاست ، قابلیت ویرایش را می توان از آن به صورت کامل حذف کرد و کپی رایت آن کمی دشوارتر از دیگر فرمت هاست. تبدیل دیگر فرمت ها به PDF امروزه بسیار رواج دارد و البته بالعکس هم مورد استفاده قرار می گیرد یعنی کاربرانی هم هستند که PDF را با اهداف مختلف به فرمت های رایج دیگر تبدیل می کنند.
ساخت اسلایدشو یا تبدیل به اسناد Doc و مواردی از این دست عمده مواردی هستند که کاربران اسناد PDF را به این فرمت های تبدیل می کنند. PDFZilla نام نرم افزاری کامل است که توانایی تبدیل فرمت PDF را به فرمت های مختلف دارد. تبدیل به اسناد Doc که قابل ویرایش هستند ، امکان تبدیل به تصاویر با فرمت های رایجی که در این ابزار پشتیبانی می شوند ، تبدیل اسناد به فایل های متنی TXT هم یکی دیگر از متدهایی است که در نرم افزار تعریف شده ، اما PDFZilla برای وب هم پیشنهادی دارد و آن هم تبدیل PDF به HTML است و بالاخره آخرین مدل هم تبدیل اسناد PDF  به فرمت بسیار رایج SWF است که در جاهای مختلف می توان از آن استفاده کرد.
این ابزار که به سادگی قابل استفاده و نصب است تنها با ۳ کلیک ساده کاربران را قادر می سازد تا به فرمت دلخواه اسناد را تبدیل کنند ، کیفیت به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و بالاترین کیفیت در تبدیل را می توان اعمال نمود ؛ پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا به همراه امکاناتی نظیر قابلیت انتخاب صفحه مورد نظر برای تبدیل یا تبدیل دسته ای فایل ها از دیگر خصوصیاتی هستند که کاربران در استفاده از PDFZilla باید به آن ها واقف باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDFZilla v1.2.9 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- تبدیل به فرمت های مختلف تنها با سه کلیک
- امکان تبدیل اسناد به ۵ مدل فرمت
- قابلیت تبدیل دسته ای فایل ها به تعداد بیش از ۱۰ میلیون همزمان
- امکان انتخاب صفحه مورد نظر برای تبدیل
- عدم افت کیفیت در تبدیل
- پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا
- سازگار با فرمت های رایج در ۵ متد تبدیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/D3DGear%20v3.88.1263/D3DGear%20v3.88.1263-www.lxl.ir.jpg

نرم افزار D3DGear در واقع یک ابزار حرفه ای برای کاربرانی است که علاقه بسیار شدید به بازیهای سه بعدی دارند.شما به وسیله D3DGear می توانید از محیط بازی و لحظه های شاد و مهیج آن فیلم تهیه کنید و به آلبوم خاطرات خودتان اضافه کنید.یک برنامه فوق العاده که می تواند ثبت کننده لحظه های بسیار شاد شما باشد. این برنامه دارای محیط بسیار و ساده و کاربری آسان است و جهت اجرا کافیست قبل از اجرای بازیهای ۳D آن را اجرا کنید.پس از اجرا شما می توانید از ویژگیها و قابلیتهای بسیار ازشمند این نرم افزار استفاده کنید.شما به سادگی فشار دادن یک کلید می توانید در حین انجام بازی از صحنه های آن فیلم برداری کنید. D3DGear با نسخه های مختلف DirectX سازگار است و از نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز نیز پشتیبانی می کند. برای آشنائی بیشتر با برنامه D3DGear به بخش قابلیتهای کلیدی نرم افزار مراجعه کنید و اطلاعات کاملتری را کسب کنید

قابلیتهای کلیدی نرم افزار D3DGear v3.88.1263 :
- اندازه گیری خودکار Framerate بازی
- امکان خاموش و روشن کردن وضعیت Framerate با یک کلیک
- امکان سفارشی کردن Framerate از جمله نوع فونت،تغییر اندازه و محل قرارگیری
- امکان سفارشی کردن فاصله اندازه گیری Framerateها
- امکان اندازه گیری Framerate های مربوط به هر بازی بصورت مستقل و بطور همزمان
- ضبط تصویر بازی با استفاده از کلیدهای میانبر
- پشتیبانی از فرمتهای مختلف تصویر
- امکان ضبط فیلم به همراه صدای بازی
- پشتیبانی از فرمتهای WMA و AVI برای فایلهای تصویری
- استفاده از فن آوری پیشرفته ۳D برای به حداقل رساندن تأثیر عملکرد در بازی در هنگام ضبط
- استفاده از روش فشرده سازی پیشرفته MPEG به منظور کاهش حجم فیلم و بالا بردن عملکرد پخش
- امکان تقسیم خودکار فایلهای فیلم بزرگ به قسمتهای کوچکتر
- شناسائی خودکار فضای دیسک و اعلام هشدار به کاربر و قطع ضبط
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Billiard%20Masters/Billiard%20Masters-www.lxl.ir.jpg

بیلیارد علاوه بر این که یک ورزش تلقی می شود نوعی سرگرمی بسیار مفرح هم به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد به انجام آن در اوقات فراغت می پردازند اما خوب کسانی هم هستند که به دلایل مختلف نمی توانند به صورت واقعی این ورزش را تجربه کنند به همین دلیل برای این افراد یک بازی در نظر گرفته ایم که شبیه ساز بازی بیلیارد است. این بازی Billiard Masters نام دارد با حجم بسیار پائین به راحتی نصب و برروی قدیمی ترین ویندوزها و منابع سخت افزاری نصب و اجرا خواهد شد. این بازی که از گرافیک نسبتا مناسبی بهره می برد از تمامی قوانین موجود در بازی بیلیارد پیروی کرده و به صورت کاملا سه بعدی هم قابل دسترس خواهد بود. بازی بسیار جذاب بوده و از نکات مهم در اجرای این بازی هم این است که کاربران می توانند هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره این بیلیارد مجازی را تجربه کنند. Billiard Masters برای سنین مختلف مناسب بوده و به سبب سادگی تمامی افراد می توانند با کمی دقت توپ ها را به محل های مورد نظر در میز بیلیارد هدایت کنند.

قابلیت های کلیدی بازی Billiard Masters :
- حجم پائین و نصب سریع و آسان
- عدم نیاز به سخت افزار خاص
- گرافیک و محیط سه بعدی بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- امکان انجام بازی به صورت تک نفره یا دو نفره
- گرافیک نسبتا مناسب بازی
- پیروی از قوانین موجود در بازی بیلیارد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/MathType%20v6.7/MathType%20v6.7.jpg

تایپ معادلات پیچیده ی ریاضی و یا اصطلاحات علمی به هنگام ایجاد آزمون ها و یا نوشتن مقالات تحقیقاتی کاری بسیار دشوار و کسل کننده محسوب می شود. اگرچه نرم افزارهای مثل Microsoft Office Word یا Microsoft Office Excel امکانات بسیاری را برای تایپ فرمول ها و معادلات ریاضی در اختیار کاربران قرار داده اما، باز هم در این زمینه ضعیف به شمار می روند. اکنون باز هم گروه پرتوان  ال ایکس ال به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است. MathType نرم افزاری قدرتمند برای تایپ انواع فرمول های پیچیده ی ریاضی است که به لطف آن شما می توانید به راحتی فرمول های بسیار پیچیده و معادلات دشوار را متناسب با نیاز خود و به شکلی صحیح ایجاد کرده و از آن ها بهره مند شوید. این نرم افزار به دلیل داشتن ظاهری بسیار ساده، همچنین داشتن چهار ردیف از دکمه ها برای انواع نماد ها، یک ردیف از تب های طبقه بندی شده برای تایپ و ایجاد اصطلاحاتی از قبیل اصطلاحات جبری، آماری، مثلثاتی، هندسی، ماتریس، مجموعه و مشتق و… به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه تبدیل شده است. ایجاد یک فرمول توسط این برنامه کاری است بسیار ساده و لذت بخش تنها کافی است بر روی دکمه ی نماد مورد نظر کلیک کرده و دستورات خود را وارد کنید اکنون آن را Copy کرده و درهر برنامه یا محلی که می خواهید به آسانی Paste کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MathType v6.7 :


- دارای مجموعه ای جامع از نمادها و الگوهای ریاضی


- امکان اضافه کردن و حذف کردن یک سطر و ستون به یک ماتریکس


- امکان تنظیم پرانتز ها ، براکت ها و …


- امکان ایجاد کلید میانبر برای فرمول ها


- امکان ویرایش در هر قسمت از فرمول تنها با یک کلیک


- توانایی رعایت فاصله های استاندارد در تایپ علائم ریاضی


- امکان اضافه نمودن فونت های دلخواه به نرم افزار


- امکان ذخیره ی معادلات و فرمول ها برای استفاده ی مجدد از آن ها


- سازگار با انواع برنامه های ویرایشگر متن


- دارای ابزار قدرتمند برای Microsoft Word و PowerPoint


- امکان استفاده ی نامحدود از دو قابلیت Redo و Undo


- امکان ذخیره ی فرمول ها با فرمت های WMF ، PICT، EPS و GIF


- دارای تولبار قابل تنظیم فرمول ها


- توانایی کار با بیش از ۳۵۰ نرم افزار و وب سایت مختلف


- امکان Drag & Drop فرمول ها


- امکان رنگ آمیزی کردن تمام یا بخشی از فرمول


- سازگار با تمامی نسخه های آفیس ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷


- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Cool%20Screen%20Capture%20v7.0.1.460/Cool%20Screen%20Capture%20v7.0.1.460.jpg

برنامه Cool Screen Capture را که قصد معرفی آن را داریم در واقع یکی از ابزارهای عالی و بسیار مفید جهت ضبط تصاویر است. شاید زیاد اتفاق افتاده باشد که بخواهید از فعالیتهای خودتان در ویندوز تصویر برداری کنید تا آنها را برای مصارف مختلف از جمله آموزش و غیره بکار ببرید.حتی پیش آمده که بخواهید تصاویری را که از وب کم شما پخش می شود  برروی سیستمتان ضبط کنید. برنامه Cool Screen Capture با یک محیط ساده و کاربر پسند و در عین حال پر قدرت به شما اجازه می دهد تا بتوانید تمام یا قسمت خاصی از صفحه نمایشتان را بصورت فایل ویدئویی ضبط کنید. همچنین شما می توانید این فایلهای تصویری را از دستگاه های ویدئویی مختلف و حتی وب کم نیز ضبط کنید.شما به وسیله این برنامه می توانید یک تجربه عالی در زمینه ضبط و تبدیل تصاویر داشته باشید. شما به وسیله Cool Screen Capture می توانید از صفحه نمایش خودتان عکس نیز تهیه کنید و این امر می تواند از هر نقطه دسکتاپ شما انجام شود حتی موارد پیچیده ای همچون نوار ابزار و غیره.این برنامه از فرمتهای مختلف پشتیبانی می کند و امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید بطور کامل در بخش قابلیتهای کلیدی نرم افزار مطالعه کنید. فرصت را از دست ندهید و حتما این برنامه را امتحان کنید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Cool Screen Capture v7.0.1.460 :
- ضبط فیلم یا عکس از دستگاههای دیگر
- امکان ضبط هر منطقه از دسکتاپ
- تشخیص حرکت و امکان تنظیم
- گرفتن عکس فوری با Hotkey ها
- امکان تنظیم برای هر دستگاه
- پشتیبانی از فرمتهای تصویری AVI
- قابلیت تنظیم اندازه فایل خروجی
- ضبط ویدئو و حتی صدا از دستگاههای صوتی متصل
- قابلیت تنظیم روشنائی،کنتراست،اشباع و رنگ
- امکان پیش نمایش و ضبط فایل های ویدئویی در فهرست فایل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷
- و …



ادامه مطلب ...


29 شهريور 1389برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/internet/Orbit%20Downloader%20v4.0.0.1/Orbit%20Downloader%20v4.jpg

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 

وِیژگی های نرم افزار Orbit Downloader v4.0.0.1:

- سرعت فوق العاده: افزایش سرعت Download تا ۵۰۰ درصد با استفاده از تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف

- فوق العاده سبک: Orbit Downloader با حجمی بالغ بر ۲.۰۱ MB کمتر از ۳ MB از RAM شما را اشغال و در هنگام Download هم نهایت ۳ درصد از CPU شما استفاده می کند

- کاربری آسان: با ظاهری روشن و آسان ، انجام تنظیمات را هم برای کاربران تازه کار و هم برای حرفه ای ها آسان نموده است

- فراگیرترین Download کننده: با پشتیبانی از تمامی Protocol های موجود برای تمامی Download های شما دارای کاربرد می باشد

- رایگان و امن: بدون ابزارهای تبلیغاتی و یا جاسوسی !

جدید ترین ویژگی های اضافه شده در این نسخه :- توانایی دانلود موزیک های آنلاین از سایت های Support Social Music Download: Pandora, Yahoo, Myspace, IMEEM, Radioblogclub, Lala and more و …

- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از سایت های Youtube, Dailymotion, Myspace, Yahoo, Metacafe, Google و … .

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Orbit Downloader v3.0 Final:

- برنامه ای کاملا رایگان و کابرد بسیار آسان

- افزایش ۵۰۰%سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها

- دانلود با سرعت بالا، مشغول نبون CPU ، استفاه آسان

- توانایی دانلود از HTTP,HTTPS,FTP,MMS,RTSP,RTMP با قابلیت Resume

- دانلود از سرور های ارائه دهنده P2P یا همان Torrent

- دانلود فایل های YouTube , Rapidshare , Flash ,Music , …

- دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها

- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین

- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: IE,Firefox,Maxthon,Opera,Chrome

- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Acme%20Photo%20ScreenSaver%20Maker%20v3.21/Acme%20Photo%20ScreenSaver%20Maker%20v3.21_www.lxl.ir.jpg

نرم افزاری که قرار است با آن آشنا شوید ابزاریست بسیار ساده و کم حجم که قابلیت ساخت اسکرین سیورهای ساده اما جذاب را به کاربرانش می دهد. این ابزار که Acme Photo ScreenSaver Maker نام دارد با کنار هم قرار دادن تصاویر منتخب کاربر و اضافه نمودن انواع افکت ها می تواند اسکرین سیورهایی جذاب را پدید آورد. اضافه نمودن موزیک های موزون و هماهنگ با تصاویر هم نقش مهمی را در جذاب تر شدن کار ایفا می کند، استفاده بسیار آسان از این نرم افزار ساده اما کارآمد نکته بسیار مهمی است که کاربران مبتدی هم می توانند از این ابزار بهره ببرند. سازگاری با فرمت های مختلف در تصاویر و همچنین موزیک ها برای استفاده از آن ها در اسکرین سیور طراحی شده، به همراه ۴۰ افکت برای حرکت تصاویر، امکان خصوصی سازی اسکرین سیور، امکان قرار دادن آیکن خاص برای خروجی و موارد دیگر از جمله مهم ترین قابلیت های نرم افزار Acme Photo ScreenSaver Maker محسوب می شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Acme Photo ScreenSaver Maker v3.21 :
- استفاده آسان از نرم افزار
- حجم پائین و سرعت بالای نرم افزار
- سازگار با فرمت های مختلف صوتی و تصویری
- وجود بیش از ۴۰ افکت معمولی
- وجود بیش از ۱۰ افکت داینامیک
- امکان قرار دادن آیکن و لوگو شخصی برای اسکرین سیور
- قابلیت انتخاب پس زمینه دلخواه برای هر تصویر
- امکان هماهنگ کردن حرکت تصویر به صورت انتخابی یا Random
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان