تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

 

 

بازی Midnight Pool2 یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای موبایل می باشد که به تازگی منتشر شده است.این بازی دارای محیطی کاربرپسند بوده و دارای گرافیکی بسیار خوب می باشد.این بازی رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ را پشتیبانی می کند و علاوه بر آن به جهت دارای بودن فرمت جاوا می توانید آن را بر روی اکثر گوشی های موبایل نصب و اجرا کنید.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/2/Midnight%20Pool2/miding.jpg



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/Avast%20Internet%20Security%20v5.0.545/Avast%20Internet%20Security%20v5.0.545.jpg

 

اگر بخواهیم نگاهی گذرا به تاریخچه بسته های امنیتی و همین طور شرکت هایی که در این چند ساله برای تامین امنیت سیستم های کاربران فعالیت کرده اند اندازیم یکی از نام هایی که به چشم می خورد و توانسته با امنیتی که به کاربران به واسطه نرم افزارهایش هدیه می دهد، مورد توجه قرار گیرد کمپانی نرم افزار avast! است. یک شرکت قدیمی که چند سالی است با دارا بودن نرم افزارهای امنیتی که با Level های مختلف عرضه می شوند کاربران زیادی را جذب نماید. این شرکت همیشه سعی کرده تا نرم افزارهایی را عرضه کند که در عین سادگی نهایت قدرت و پایداری را در مقابل فایل های مخرب از خود نشان دهند و باید گفت که تا حدود زیادی هم موفق به انجام چنین کاری شده است چرا که در آخرین نظر سنجی ها و آزمایش های مختلف برروی بسته های امنیتی این شرکت توانسته رتبه های بسیار بالایی را کسب کند. سه نرم افزار تولیدی این شرکت که اولی نسخه رایگان بوده و مناسب برای کاربران خانگی است ، دومی Antivirus Pro که آنتی ویروسی قدرتمند است و آخرین محصول هم که Internet Security نام داشته و تقریبا تمامی قابلیت های ارائه شده از سوی این شرکت را در بر می گیرد ؛ برروی سایت سازنده معرفی شده اند . قصد ما از این مطلب معرفی و ارائه دو نرم افزار Internet Security و Antivirus Pro است. نسخه ۵ از این دو نرم افزار که به تازگی ارائه شده است با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به نسخه های قبلی در دسترس کاربران قرار گرفته که این تغییر در واسط کاربری علاوه بر جذابیت بیشتر سرعت دسترسی به قسمت های مختلف بسته های امنیتی را افزایش می دهد. استفاده از تکنولوژی های جدید در هر دو نرم افزار بسیار به چشم می آید ، استفاده از حالت Game Mode که در اغلب بسته های امنیتی جدید به چشم می خورد در این دو نرم افزار هم به راحتی قابل اجرا است. در هر دو این نرم افزارها آنتی ویروسی قدرتمند جای گرفته که توانایی مبارزه با انواع فایل های مخرب را دارا می باشد اما تفاوت این دو در امنیت بیشتر Internet Security است که در ارتباط های اینترنتی فراهم می کند ، یک آنتی اسپم قدرتمند و دیوار آتش قوی در این ابزار جای گرفته که علاوه بر متمایز کردن این ابزار با Antivirus Pro ، امنیتی مثال زدنی را هم به کاربران هدیه می دهد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avast Internet Security v5.0.545:

- دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها

- حفاظت دائم و مرتب از سیستم

- مجهز به موتور پیشرفته و هوشمند برای شناسایی دقیق مخرب ها

- اسکن دقیق و پیشرفته با استفاده از سامانه هوشمند اسکنر

- قابلیت اسکن کامندلاین و لایه امن برای نرم افزارهای P2P و محیط کاربری ساده و زیبا

- جستجوی جامع براساس محافظت از پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4

- محافظت از Email ها. این آنتی ویروس دارای دو ماژول مستقل برای محافظت از Email ها می باشد!

- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آنها در محیطی امن

- دارا بودن یکی از کاملترین پایگاه های داده در شناسایی ویروس ها

- قابلیت آغاز جستجوی یکپارچه وهماهنگ تنها با فشار دادن راست کلیک

- کنترل بر داده هایی شبکهp2p و برنامه های گفتگوی اینترنتی

- دارای محیطی امن برای قرنطینه سازی ویروسها و جدا سازی آنهها از سیستم کاربری

- قابلیت کنترل امنیتی به دو حالت کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access)

- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و …

- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و … جدید و ناشناخته

- دارای بخش به نام Script Blocker برای حفاظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده

- قابلیت به روز رسانی خودکار و دائم

- محیط کاربری آسان وبا فرمی قابل فهم حتی برای کاربران ناوارد و مبتدی

- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/icon3bodi/icon.jpg

 

مجموعه تصاویر وکتور که با پسوندهای AI , EPS , WMF و… می باشد. که شما می توانید برای باز کردن این گونه تصاویر از نرم افزاهای گرافیکی همچون Adobe Illustrator , Corel , Photoshop و… استفاده نمایید. یکی از خصوصیات فایلهای وکتور که آن را برای طراحان و گرافیک کاران از محبوبیت خواصی برخوردار میباشد. لاوه بر ایجاد تغییرات، آنها را در هر اندازه که می خواهید بزرگ کنید بدون آنکه کوچکترین افت کیفیتی داشته باشند. در صورت باز کردن این فایل ها در نرم افزار Adobe Illustrator و Corel فایل ها به صورت لایه باز اجرا می شود و شما می توانید هرگونه تغییری در فایل بدهید. مجموعه فوق شامل ۱۸ تصویر وکتور سیار زیبا و سه بعدی تقدیم به شما عزیزان و دوستدارن  ال ایکس ال  میشود.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Sony%20Sound%20Forge%20Audio%20Studio%20v10.0/sony.jpg

 

شاید هریک از ما بسته به نیازی که داریم به نرم افزارهای ویرایش صدا احتیاج پیدا کنیم ؛ ممکن است به عنوان یک کاربر معمولی بخواهیم صداهای ضبط شده قدیمی را کمی ترمیم کنیم یا این که به عنوان یک دانشجو استفاده از نرم افزارهای تدوین صوت را تمرین کنیم و یا حتی به عنوان یک تدوینگر صوتی بخواهیم برای ویرایش ها از این گونه نرم افزارها بهره ببریم. ابزارهای بسیاری وجود دارند که می توانند خواسته های تمامی این افراد را پاسخگو باشند اما نرم افزارهایی هم هستند که به سادگی نمی توان از کنارشان عبور کرد. Sound Forge Audio Studio نام یکی از این ابزارهاست. این نرم افزار که به مراتب از امکانات کمتری نسبت به Sound Forge Pro بهره مند است توانایی هایی دارد که می توان با استفاده از آن ها اکثر خواسته های حتی کاربران حرفه ای را هم پاسخگو بود.

این دو محصول Sony Creative Software از قابلیت های تقریبا مشابهی بهره می برند ، اما در این مطلب با Sound Forge Audio Studio آشنا خواهید شد و می توانید نسخه کامل این ابزار را هم دانلود کنید. این ابزار که توانایی سازگاری با انواع سیستم های صوتی قابل حمل هم برای Import و هم برای ذخیره سازی را دارد قابلیت ویرایش به صورت حرفه ای را داشته و به واسطه داشتن انواعی از افکت ها و سازگاری با جدیدترین تکنولوژی ها می تواند با ذخیره سازی فایل صوتی با نهایت کیفیت لذت یک تدوین را به کاربران هدیه می دهد.

قدرتمندترین ابزار برای ویرایش ، امکان ساخت ترک های karaoke با استفاده از این ابزار ، وجود انواع بسیار مختلفی از افکت ها و نهایت امر هم قابلیت به اشتراک گذاری هم به صورت محلی و هم به صورت آنلاین از جمله قابلیت های اصلی این ابزار تعریف شده اند. سازگاری با Dolby Digital و صداهای چند کاناله و البته چند بعدی که در آینده بیشتر از آن ها استفاده خواهد شد هم از جمله قابلیت هایی هستند که به همراه سازگاری با فرمت های مختلف صوتی در نسخه دهم Sound Forge Audio Studio به چشم می خورند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Sound Forge Audio Studio v10.0 :

- استفاده آسان از نرم افزار

- وجود انواعی از افکت های و پلاگین های صوتی

- سازگاری با جدیدترین تکنولوژی های صوتی

- قابلیت به اشتراک گذاری آنلاین

- امکان ذخیره سازی با کیفیتی بسیار بالا

- قابلیت سازگاری با انواع فرمت ها و همچنین ذخیره سازی با فرمت دلخواه

- قابلیت ساخت صداهای karaoke

- امکان Import از انواع سیستم های صوتی رایج

- وجود کامل ترین قابلیت های برای ویرایش فایل های صوتی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Studio.jpg

شاید زیاد اتفاق افتاده باشد که شما بخواهید ابزارهایی همچون ضبط،تبدیل و رایت فایلهای تصویری را بصورت یکجا داشته باشید که نیاز نباشد از نرم افزارهای مختلف بصورت جدا استفاده کنید. اگر شما می خواهید این ابزارها را بصورت یکجا داشته باشید و در عین حال نیز محیط کاربری ساده و آسان داشته باشید ما نرم افزار همه فن حریف و همه کاره ‍Color7 Video Studio را به شما معرفی می کنیم که در واقع ‍Color7 Video Capture/Convert/Burn DVD Studio نیز خوانده می شود. این نرم افزار به عنوان یک راه حل مفید و نرم افزار برتر می تواند شما را در این امور یاری کند. داشتن ابزارهای ضبط و ویرایش ویدئو،تبدیل و رایت باعث شده تا این نرم افزار از دیگر همنوعان خود متمایز شود و به یک ابزار همه کاره تبدیل شود. شما نه تنها می توانید فیلم های خاطرات خودتان را بر روی سیستم ضبط کنید بلکه می توانید آنها را نیز به دی وی دی تبدیل و بر روی آن رایت کنید.تنها در طی ۴ مرحله می توانید این کارها را انجام دهید. شما می توانید ویدئوهای خودتان را از وب کم،دی وی دی،دوربین،ویدئو،رادیو تلوزیون،دوربین آنالوگ و دستگاههای ویدئوی دیگر بر روی سیستم ضبط کنید.شما می توانید اغلب فرمتهای ویدئویی را با استفاده از این برنامه تبدیل کنید. همچنین جهت استفاده در انواع پخش کنندههای دی وی دی خانگی می توانید فیلمهای خودتان را بر روی دی وی دی رایت کنید. امکان ضبط فریمهای فیلم در قالب تصویر که می توانید آنها را در فرمتهای JPEG و BMP ذخیره کنید. شما همچنین قادر خواهید بود که صدا را از آهنگهای ویدئویی استخراج کنید و در فرمتهای رایج مختلف ذخیره کنید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار ‍Color7 Video Studio v8.0.2.18 :

- امکان ضبط فیلم،صدا و تصویر

- رایت دی وی دی فیلم ها

- امکان انتخاب قالب دی وی دی

- امکان تبدیل به انواع فرمتهای ویدئویی

- امکان جداسازی صدا از آهنگهای ویدئویی

- امکان ضبط فریمها در قالب تصویر

- امکان ضبط از دستگاه های مختلف از جمله دوربین و وب کم

- پشتیبانی از اکثر فرمتهای ورودی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …



ادامه مطلب ...


مجموعه ای فوق العاده زیبا از ۱۵۲۲ والپیپر با موضوع طبیعت برای شما عزیزان آماده کردیم که این والپیپرها در سایز ۳۶۰×۶۴۰ می باشد که هم اکنون می توانید از ال ایکس ال دریافت کنید.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/3/15walper/walper.jpg



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/3/Poker%20Pop/poker-pop.jpg

بازی جذاب و زیبای دیگر با فرمت جاوا برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا Poker Pop نام دارد و توسط شرکت معروف Glu Mobile و در سایزهای ۱۲۸×۱۶۰ , ۱۷۶×۲۰۸ , ۱۷۶×۲۲۰ , ۲۴۰×۳۲۰ تولید شده است که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ lxl  دریافت کنید و لذت ببرید .



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان