تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مشکل سازگاری طرح های وب با ورود مرورگر های جدید و متفاوت به عرصه دنیای وب شروع شد. هر مرورگر از استاندارد خاص خودش استفاده می کرد و شرکت های سازنده نیز نه تنها تلاشی به پیروی از یک سری ساختار واحد نکردند ، بلکه هر کدام خواستند به نحوی استاندارد های مورد نظر خود را به رقیبانشان تحمیل کنند.



ادامه مطلب ...


شنبه 11 تير 1390برچسب:, :: 1:40 :: نويسنده : admin

 امروز سایت تهران انلود زیرنویس کامل فارسی آخرین، جدیدترین و هیجان انگیز ترین تریلر فیلم پایانی هری پاتر را می توانید در دمنتور دریافت کنید.

لطفا بعد از دیدن حتما نظراتونو بدید!!!



ادامه مطلب ...


این بار یک وکتور بسیار زیبا از ماشینهای سنگین را برای شما در سایت تهران دانلود آماده کرده ایم. این وکتور با دو فرمت AI و TIF و با بالاترین کیفیت ممکن ارائه شده است.



ادامه مطلب ...


TrustPort Total Protection نرم افزاری قدرتمند است که امنیت کامل سیستم شما در برابر برنامه های مخرب، تهدید های اینترنتی و سرقت هویت، انواع ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی را تامین می کند. همه ایمیل ها و وبسایت ها قبل از ورود و بازشدنشان برای بررسی از وجود هرگونه بدافزار چک شده و سپس در حالت مشاهده قرار می گیرند. به طور کل این نرم افزار دارای ابزارهای کامل امنیتی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپم، فایروال و رمزنگار فایل های مشکوک می باشد. جالب است که بدانید اساس کار این نرم افزار بر پایه دو آنتی ویروس معروف و قدرتمند AVG و BitDefender می باشد. دیگر قابلیت کاربردی این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از سیستم می باشد که به شما در بازیابی سیستم سالمتان کمک بسیاری خواهد کرد.



ادامه مطلب ...


در این وکتور مجموعه ای از اعداد و علامت های ریاضی قرار دارد که بسیار جالب بوده و می توان از آن ها در زمینه های مختلف استفاده نمود. این وکتور با فرمت AI بوده و به همراه یک پیش نمایش با فرمت TIFF می باشد. هم اکنون می توانید آن را از تهران دانلود دریافت کرده و لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


Web Calendar Pad نام نرم افزاری می باشد که می توانید از آن در زمینه طراحی و ساخت تقویم های مصور ماهانه استفاده کنید. پس از طراحی نیز این امکان را دارید تا به وسیله این نرم افزار، تقویم خود را در وبسایت خود به انتشار بگذارید یا آنرا به عنوان یک نرم افزار بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و یا حتی آنرا پرینت کرده و از آن به عنوان تقویم دیواری استفاده نمایید. این نرم افزار به افرادی که هیچ دانشی در مورد HTML ندارند کمک میکند تا کد تقویم ساخته شده خود را به صورت آماده دریافت کرده و آنرا در وبسایت خود منتشر کرده و به آپدیت روزانه آن بپردازند. در هنگام طراحی هم می توانید از طرح های از قبل طراحی شده موحود در این نرم افزار و هم از عکس ها و آیکون هایی که بر روی سیستم خود دارید استفاده نمایید.



ادامه مطلب ...


Hot MP3 Downloader نرم افزاری است که به شما آسان ترین و کارآمدترین راه دانلود موزیک های رایگان را نشان میدهد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و محیط کار آن نیز بسیار جذاب می باشد. به طور مثال شما لازم نیست برای پیدا کردن و دانلود آهنگی با نام " همه چیز آرومه" کل اینترنت را زیر و رو کرده تا بتوانید یک لینک معتبر پیدا کنید. این نرم افزار با داشتن یک موتور جستجوی قدرتمند و پیشرفته به شما کمک می کند تا با وارد کردن یکی از موارد آن مانند کلمه کلیدی، نام خواننده، سبک، سال انتشار یا … موزیک مورد نظر را یافته و آنرا به سرعت دانلود نمایید. این نرم افزار با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ MP3  در پیدا کردن موزیک موردنظرتان به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار با انواع دستگاه های پلیر دیجیتال مانند iPod، iPhone، PSP، PDA و گوشی همراه سازگاری دارد.



ادامه مطلب ...


 Avant Browserیک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان