تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)


 
اين بار براي شما عزيزان مجموعه از بهترین  تصاوير را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايزهای 1200*1600 و 1200*1920 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 39 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.

براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...


ادامه مطلب ...


 

تصاوير استوک تصاويري بسيار با کيفيت ، در رزوليشن بالا هستند که مورد علاقه طراحان است.اين بار براي شما مجموعه اي تصاوير استوک با موضوع  قلب آتشی را اماده کرده ايم.سايز اين تصاوير 5000*5000 پيکسل است و کيفيت فوق العاده اي دارند.این مجموعه شامل 4 تصویر با فرمت JPG میباشد و حجم نسبتا مناسبی دارد و در یک فایل فشرده شده است.از اين تصاوير ميتوانيد در طراحي هاي خود و همچنين به عنوان پست زمينه دسکتاپ خود استفاده کنيد.هم اکنون این مجموعه از سایت میهن دانلود قابل دریافت است.
 
براي دانلود اين تصاوير به ادامه مطلب برويد ...


ادامه مطلب ...


مجموعه زیبا و جذاب ۸۸ والپیپر با سایز ۱۲۰۰*۱۶۰۰ و با موضوع پاییز را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

Autumn Wallpapers مجموعه ۸۸ تصویر زمینه زیبا و باکیفیت بالا با موضوع پاییز – Autumn Wallpapers

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه زیبا و دیدنی ۲۰۸ والپیپر با سایز بالا و با موضوع خودروهای قدیمی و کلاسیک را برای شما عزیزان در پرشیا  دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

classic cars wallpapers مجموعه 208 تصویر زیبا و ارزشمند با موضوع خودروهای قدیمی و کلاسیک

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


اینبار از سایت پرشیا دانلود ، مجموعه زمینه هایی از فرهنگ و مکان های دیدنی کشور پیشرفته و آسیایی ژاپن در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این والپپر های بسیار زیبا در سایز mass 1920×۱۲۰۰دانلود و با فرمت JPG با کیفیت عالی برای دانلود ، مهیا شده است.امید است از دیدن و قرار دادن آن بر روی زمینه ویندوز خود لذت ببرید.

100 Beautiful Japan Views HQ Wallpapers مجموعه والپپر زیبا از مکان های دیدنی ژاپن

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه ۲۰ تصویر زمینه بسیار زیبا و شگفت انگیز از طبیعت با کیفیت HD را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

20 Amazing Nature Full HD Wallpapers مجموعه 20 تصویر زمینه بسیار زیبا و شگفت انگیز از طبیعت با کیفیت HD

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سایت دانلودستان  برای شما کاربران عزیز در این پست مجموعه ای از کاریکاتورهای شخصیت های معروف جهان را که توسط Jason Seiler کشیده شده که شامل ۴۱ نقاشی میباشد را مهیا کرده است. امیدواریم از دریافت این تصاویر نهایت استفاده را ببرید.

wallpaper مجموعه کاریکاتور های شخصیت های معروف دنیا با نام Amazing Caricature

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/21/4/Wallpapers%20Mania%20019/wallpaper_www.lxl.ir.jpg

این مجموعه که پیش روی شماست سری نوزدهم از والپیپر های متنوع و جذاب با فرمت jpg و کیفیت بالا می باشد. کاربران گرامی می توانند از این پس زمینه های مدرن در تزیئن دسک تاپ خود بهره ببرند.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/21/4/Wallpapers%20Mania%20020/wallpapare_www.lxl.ir.jpg

مجموعه فوق سری بیستم از والپیپر های متنوع و جذاب با فرمت jpg و کیفیت بالا می باشد. کاربران خوش ذوق می توانند از این پس زمینه های مدرن در تزیئن دسک تاپ خود استفاده کنند

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه زیبا و دیدنی ۳۰ والپیپر با کیفیت بالا و با موضوع مناظر طبیعی را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

3D Nature Wallpapers مجموعه 30 والپیپر بسیار دیدنی از مناظر طبیعی با کیفیت بالا

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه ای از ۱۵ عکس  بسیار زیبا و با کیفیت  را با موضوعات مختلف ، برای شما عزیزان آماده کرده ایم که این والپیپرها در سایز ۶۴۰×۳۶۰ می باشند که می توانید به عنوان عکس پس زمینه گوشی موبایل خود از آن ها استفاده کنید. تمامی تصاویر این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار می باشند که هم اکنون می توانید از پرشیا دانلود دریافت کنید.

15 والپیرهای جدید در سایز ۶۴۰×۳۶۰ پیکسل برای موبایل

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


از امروز بخش جدیدی با موضوع فایل های گرافیکی مربوط به نرم افزار فتوشاپ شامل وکتور، براش، شیپ، پترن، تکسچر و … در سایت دانلودها شروع به کار می کند. امید است با این کار جدید، خدمتی به شما کاربران عزیز کرده باشیم.

مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با نام Stylish retro را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

Stylish retro vecor مجموعه وکتور بسیار جذاب و دیدنی Stylish retro

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه جدید و متنوعی را از والپپر های جدید از سایت پرشیا دانلود ، آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه با کیفیت بالا و با فرمت JPG در سایز ۲۴۰×۳۲۰ می باشد.امید است با دریافت و قرار دادن این والپپر ها در زمینه موبایل خود لذت ببرید.

3 new wallpaper مجموعه ١۵ والپپر جدید موبایل در سایز 240x320

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


اینبار از سایت پرشیا دانلود ، مجموعه زمینه هایی از فرهنگ و مکان های دیدنی کشور پیشرفته و آسیایی چین در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این والپپر های بسیار زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰دانلود و با فرمت JPG با کیفیت عالی برای دانلود ، مهیا شده است.امید است از دیدن و قرار دادن آن بر روی زمینه ویندوز خود لذت ببرید.

40chinawaps مجموعه والپپر زیبا از مکان های دیدنی چین

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


همانطور که از نام مجموعه مشخص میباشد این والپیپر ها مختص قرار گرفتن بر روی بگ گراند ویندوز شما است.مجموعه ی کامل و با کیفیت Beautiful Mixed Desktop که شامل ۵۹ تصویر از موضوعات مختلف می باشد برای دانلود قرار داده شده است. این مجموعه دارای کیفیت و سایز بسیار بالا میباشد.

Beautiful Mixed Desktop Wallpapers مجموعه والپیپر های بسیار جذاب برای بگ گراند با نام Beautiful Mixed Desktop

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه ٨٠ والپپر بسیار زیبا و جدید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این زمینه ها ، دارای کیفیتی بالا و با فرمت JPG می باشد که سایت برزگ پرشیا دانلود ، آن را در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ به طور رایگان آماده دانلود ساخته است.امید است با دریافت این مجموعه و گذاشتن در بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

fantzy wallpapers مجموعه ٨٠ والپپر زیبا و فانتزی

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۸۰ والپیپر با موضوع خودروهای شگفت انگیز را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

80 Amazing Cars Wallpapers مجموعه 80 تصویر زمینه بسیار زیبا و دیدنی خودروهای شگفت انگیز

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی از طبیعت را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

5 Nature Fantasy HQ Stock Photo مجموعه ۵ تصویر استوک دیدنی طبیعت فانتزی – Nature Fantasy HQ Stock Photo

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه ١٠ والپپر بسیار جالب و جذاب از سایت پرشیا دانلود ، منتشر نموده ایم.این زمینه ها با موضوعات گوناگون و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ، آماده دانلود می باشد.امید است با دریافت این مجموعه و گذاشتن در زمینه موبایل خود لذت ببرید.

10 wallPaper مجموعه ١٠ والپپر با کیفیت برای گوشی موبایل

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه ۴۰ والپپر بسیار زیبا و جدید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این زمینه ها ، دارای کیفیتی بالا و با فرمت JPG می باشد که سایت بزرگ دانلودها ، آن را در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ به طور رایگان آماده دانلود ساخته است.امید است با دریافت این مجموعه و گذاشتن در بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

7 مجموعه والپیپر ها با موضوع رنگ با نام colorful wallpapers collection

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان