تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

این مجموعه به آموزش تکنیک هایی میپردازد که با استفاده از آنها بتوانید تصاویر خود را به صورت فوق حرفه ای ویرایش کنید. ، Martin Evening به آموزش دروسی می پردازد که به صورت ویدیویی بوده و شما را تشویق می کند تا عکاسانه فکر کنید و توانایی های بی نظیر نرم افزار فوتوشاپ را در ذهن خود مرور کنید. یکی از ویژگی های این مجموعه آموزشی این است که تمامی فایل هایی که در این آموزش از آن ها استفاده می شود و یا ویرایش بر روی آن ها صورت می گیرد ، به صورت جداگانه از آموزش ها ، در قسمت بایگانی آموزش موجود هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید و مهارت های خود را در زمینه ویرایش و کار با فوتوشاپ محک بزنید.

ps5 آموزش فوتوشاپ با Adobe Photoshop CS5 for Photographers

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


21 آذر 1389برچسب:زیرنویس فارسی Devil, :: 6:50 :: نويسنده : admin

|دانلود فیلم Devil با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم Devil

ژانر: ترسناک, رازآلود, هیجان انگیز

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۳۳۴ MB

امتیاز: ۶٫۵/۱۰

تاریخ انتشار: ۱۷ September 2010

کارگردان: John Erick Dowdle

بازیگران: Chris Messina, Logan Marshall-Green, Jenny O'Hara, Bojana Novakovic, Bokeem Woodbine …

خلاصه داستان: A group of people trapped in an elevator realize that the devil is among them

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


21 آذر 1389برچسب:, :: 6:40 :: نويسنده : admin

|دانلود فیلم Game of Death با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم Game of Death

ژانر: اکشن, ماجرایی

کیفیت: DVDScr – معمولی

فرمت: mkv

حجم: ۳۰۰ MB

امتیاز: ۵٫۵/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Giorgio Serafini

بازیگران: Wesley Snipes, Zoe Bell, Gary Daniels, Robert Davi, Simon Rhee …

خلاصه داستان: Secret Ops agent Marcus is sent to Detroit to take out an arms dealer and the head of the hedge fund that is financing him. His CIA backup has other plans and turns on him and it's a fight to survive in a hospital.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


فیلم مستند کیهان شناسی

دانلود فیلم مستند آیا اطلاعات ما از کیهان اشتباه است؟ BBC Horizon: Is Everything We Know About The Universe Wrong

علم کیهان و ستاره شناسی ظاهراً به نحو قابل توجهی پیشرفت کرده است و دانشمندانی که در این زمینه فعالیت دارند نیز به کار و نتایج خود بسیار مطمئن هستند و شاید جزء یکی پرافتخارترین دانشمندان باشند.
اما یک حقیقتی وجود دارد که نمی توان آنرا پنهان کرد, آن هم این است که علیرغم اینهمه افتخارات تقریباً 90 درصد کیهان ناشناخته است, و این عامل بسیار نگران کننده می باشد که شاید دنیا آنچنان که ما و دانشمندان تصور می کنند نباشد!
این مستند زیبا به بررسی همین مسئله می پردازد و روشن می کند وضعیت ما در کیهان شناسی به چه صورت است و 90% دیگر کیهان چه چیزی می تواند باشد (که به عنوان جرم و نیرو سیاه از آن یاد می شود) و شناخت اینها ممکن است زندگی بشریت را به طور کامل دگرگون سازد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مستند هیتلر

فیلم مستند جت های جنگی رادار گریز هیتلر Hitler's Stealth Fighter

در اواخر جنگ جهانی دوم و زمانی که نیرو های آمریکایی وارد خاک آلمان شدند به یک کارخانه مخفی برخورد کرده اند که می توانست نتیجه ی این جنگ را به طور کامل عوض کند!
ارتش آلمان در بیش از 60 سال پیش اقدام به تولید جت های جنگی فوق العاده پیشرفته با قابلیت گریز از رادار را داشته اند که می توان گفت اگر آلمانی ها کمی بیشتر زمان داشتند شاید هیچ کس در آن زمان قادر به جلوگیری این جت های جنگی نمی شد...
این مستند به طور کامل به بررسی این مسئله می پردازد.به گفته بسیاری از متخصصین شکی نیست که تکنولوژی ساخت جت های جنگی رادار گریز آمریکا و بسیاری از تکنولوژی های دیگر همچون شاتل های فضایی ناشی از تکنولوژی آلمان بوده است.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود مستند کتاب گینس

دانلود مستند فوق العاده زیبا و دیدنی 100 رکورد کتاب گینس Guinness World Records 2008

مستند فوق العاده زیبا و دیدنی 100 رکورد کتاب گینس Guinness World Records که همانطور که می دانید کتاب گینس یک کتاب ثبت رکورد جهانی است که سالانه هزاران انسان از سراسر جهان برای آنکه نامی برای خود به دست بیاورند و اسم خود را در این کتاب به ثبت برسانند دست به خلق رکوردهای عجیب و غریب و در بعضی موارد احمقانه میزنند ، گینس کتابی مرجع و دارای مجموعه‌ای از رکوردهای بین‌المللی است. این رکوردها شامل دستاوردهای انسان و پدیده‌های طبیعی هستند. کتاب رکوردهای جهانی گینس هر سال با اطلاعات جدید تجدید چاپ می‌شود، و خود رکورددار پرفروش‌ترین سری کتاب‌ جهان است. حال امروز برای کاربران عزیز پی سی دی مستند کتاب گینس را آماده کرده ایم که در آن 100 رکورد عجیب و غریب همراه با گزارش زنده از ثبت رکورد را خواهید دید که همه ی شما دوستان را به تماشای این مستند جذاب و دیدنی دعوت می کنیم....

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


27 شهريور 1389برچسب:, :: 1:3 :: نويسنده : admin

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان