تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

|برای اولین بار در سایت های ایرانی ، نسخه کامل انگلیسی ، به همراه کرک نهایی SKIDROW|

blackops cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

 

 
دانلود در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...


MX vs. ATV Reflex

دانلود بازی زیبای MX vs. ATV Reflex 2010 + کرک

*** نسخه مخصوص دانلود - کم حجم شده R.G. Catalyst ***

MX vs. ATV Reflex عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود بازی Spiderman 2010

دانلود بازی Spider-Man: Shattered Dimensions 2010 + کرک

*** نسخه مخصوص دانلود - کم حجم شده ***

داستان بازی:
میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و...
کل داستان بازی در مرحله ی اول و مرحله ی آخر وجود دارد و بقیه ی مراحل مشغول گیم پلی وغول های سرسخت هستید که بسیار به داستان ضعیف بازی لطمه ی بزرگتری میزند
نحوه ی طراحی مراحل از نظر این بنده اصلا خوب کار نشده و نحوهی (غول بازی )دیگر از بین رفته است و خیلی قدیمی شده است اما بازی Spider-Man: Shattered Dimensions از این حالت استفاده کرده که بسیار آزار دهنده است شما باید در هر مرحله غول های فوق سرسخت را چندین بار شکست دهسد که شاید باز هم به داستان و گیم پلی ضربه وارد کرده است
کاکتر های بازی هم بسیار خوب کار شده اند و میتوانید بد جنس بودن و پلید بودن غول هارا کاملا حس کنید و میتوانید جدیت را در صورت spider man noir و شوخ طبعی را میتوانید در صورت spider man amazing ومیتوانید بد شانس یودن را در صورت sphder man 2099 وخشمگین بودن را در صورت spider man ultimate حس کنید و میشود گفت کراکتر ها بسیار خوب کار شده اند

بازی Spider-Man: Shattered Dimension  نسبت به نسخه های قبل خود پیشرفت های زیادی داشته و شاسد مشکلات آن وجود غول در هر مرحله و داستان ضعیف آن است و مقداری خسته کننده است

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بازی Harry Potter and the Deathly Hallows

دانلود بازی Harry Potter And The Deathly Hallows Part 1 + کرک

*** نسخه برتر و بهنیه شده Razor 1911 ***

هفتمین حلقه از سری جنجالی هری پاتر بالاخره بر روی نمایشگر ها قرار است به نمایش در آید. جایی که سه قهرمان داستان به جای ورود به هاگوارتز به سرزمین هایی نا اشنا می روند تا در پی راهی برای از بین بردن ولدمورت پیدا کنند. بازی ویدیویی هری پاتر و یادگاران مرگ دیگر سیر داستان بازی های پیشین را که اکثرا مشابه بودند را نخواهد داشت هری پاتر به همراه دوستانش در محیط وحشی برون در صدد افزایش قدرت و یادگیری افسون ها و جادو هایی بر آمده اند تا در مقابل خطراتی که با آنها قرار است مواجه شوند. بتوانند مقابله کنند تا زنده بمانند و جان سالم به در ببرند. بازی سوم شخص شوتر هری پاتر این بار با تک سلاح جادویی هری پاتر و البته افسون ها و جادو های مختلفی که از ان شلیک می شود ه گیمر موقعیت های اجرای جادو های تهاجمی و دفاعی جدیدی را فراهم کرده.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/9/Medal%20OF%20Honor%202010/Medal_of_Honor_2010_cover.jpg

اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا یکی دیگر از بازی های فوق العاده زیبا و محبوب دنیای کامپیوتر را برای شما دوستان عزیز و برای تلفن های همراه شما عزیزان ارائه نماید. بازی فوق العاده زیبا و مهیج Medal OF Honor 2010  یا همان مدال افتخار که مدت زمان اندکی از ارائه ی نسخه ی جدید آن می گذرد با داشتن سبک بسیار زیبا و اکشن خود باز هم تحول عظیمی را در دنیای بازی و بین علاقمندان به بازی های کامپیوتری ایجاد نمود. اما نکته ای که در این بازی سبب هیجان و تعجب بسیاری از ایرانی ها شد حضور یک فرد ایرانی در ساخت این بازی فوق العاده زیبا بود که سبب شد تا علاقمندان ایرانی بیش از پیش به این بازی علاقمند شوند. رامین جوادی که پیش از این نیز در فیلم ها و سریال های معروفی همچون فرار از زندان، بت من، مرد آهنین، آستانه، فلش فوروارد و … به آهنگ سازی پرداخته است این بار نیز با ارائه ی آهنگ های زیبا در این بازی سبب شد تا این بازی به یکی از پرفورش ترین بازی های سال تبدیل شده و علاقمندان بسیاری پیدا نماید. اکنون شما دوستان عزیز می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت کاملا رایگان در ۳ سایز و برای دو سری از گوشی های سیمبیان یعنی سری ۶۰ ورژن ۳ و سری ۶۰ ورژن ۵ و همچنین گوشی های جاوا  از سایت  دانلودستان نمایید.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./game-pc/3/Blade%20Of%20Darkness/Blade%20Of%20Darkness_www.lxl.ir.jpg

اگر خواستار یک بازی مهیج و اکشن با کیفیت سه بعدی هستید توصیه میکنیم این بازی را از دست ندهید همین الان میتونید این بازی روبه صورت تک پارت لینک مستفیم lxl دریافت کنید.
ال ایکس ال  بار دیگر بازی بسیار مهیج و جذاب را به صورت کاملا رایگان که در کمتر سایت ایرانی‌ شبیه به آن را می‌توان پیدا کرد،برای شما عزیزان فراهم کرده است.این بازی که از کیفیت بالای سه بعدی برخوردار است،شما را در یک ماجراجوی در جهان فانتزی قرار میدهد،گیمر باید از طریق سفر‌های زیر زمینی‌،برج‌های عظیم و قلعه‌های یخ زده به دشمنان که اکثرا اژد‌های قوی هستند برسد و با تجهیزات و وسایلی‌ که در اختیار دارد با آنها مبارزه کند.مبارزه‌ها در مناطق خاص و باور نکردنی اتفاق می‌افتد و شما میتوانید با شخصیتهای از قبیل(شوالیه ها،سرباز های حرفه ای ،…)که در اول بازی انتخاب میکنید به جنگ با دشمنان خود بروید.گیمر میتواند علاوه بر خود هم رزمانی در کنار خود داشته باشد که بهتر از پس دشمنان برآید،گیمر برای اینکه از پس دشمنان بر آید میتواند از بیش از ۸۰سلاح،شمشیر و حرکت‌های رزمی خود استفاده کند.

مراحل سخت و نفس گیری در انتظار شماست،و باید با حرکت‌های نمایشی و ابتکار عمل دشمنان را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


بازی جدید و بسیار زیبای Kaminey را برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا محصول شرکت India games می باشد که این بازی زیبا را برای سمبیان سری ۶۰ ویرایش ۳ تولید کرده است که هم اکنون آمده دریافت است .

http://dl.lxl.ir/mojtaba./data/13/1/Kaminey/Kaminey-.jpg



ادامه مطلب ...


یکی دیگر از بازی های پاکت پی سی را برای شما قرار داده ایم که این بازی نسخه ی جدیدی از بازی The A Team می باشد که با گرافیکی بالا و حجمی مناسب تولید شده است که می تواند شما را بسیار سرگرم خود کند این نسخه از بازی The A Team. v1.3.5 نام دارد که هم اکنون می توانید از ال ایکس ال دریافت کنید و لذت ببرید .

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/1/The%20A%20Team/The-A-Team-v1.3.0-PPC-Game.jpg



ادامه مطلب ...


بازی جدید و بسیار زیبایی برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا Star Trek نام دارد که با گرافیکی بسیار بالا و مخصوص سیمبیان سری ۶۰ ویرایش ۳ تولید شده است که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ ال ایکس ال دریافت کنید و لذت ببرید .
http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/3/Star%20Trek/Star%20Trek.jpg



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان