تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:بازی Assassin's Creed Brotherhood, خرید آنلاین بازی Assassin's Creed Brotherhood, خرید پستی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود Assassin's Creed Brotherhood با لینک مستقیم, دانلود pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود از مدیافایر اساسینز کرید 3 2011, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود رایگان بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود رایگان بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود رایگان نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود مستقیم بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود مستقیم بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود نسخه PC بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه سالم بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه سالم و کامل برای pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامل بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود نهایی نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک SKIDROW بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک جداگانه بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک نهایی نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, :: 13:23 :: نويسنده : admin

اتزیو (Ezio Auditore da Firenze) بازگشته است. فردی که پس از غلبه بر عاملان قتل پدرش جیووانی آدیتوره (Giovani Aditore da Firenze) و پیوستن به فرقه‌ی قاتلان (Assassins) پا به شهر رم (Rome) گذاشته است. کسی که پس از وقایع نسخه‌ی قبل به قاتلی ماهر و چیره دست تبدیل شده است. کسی که نامش لرزه بر اندام Templarها که دشمنان اصلی وی به حساب می‌آیند می‌اندازد. وی بازگشته تا کسانی که ریشه‌ی فساد و تباهی و قتل و غارت را در رم گسترانیده‌اند از بین ببرد.
بازی در سال ۱۵۰۳، مدت کوتاهی پس از اتفاقات رخ داده در AC II آغاز می‌شود. شهر Monteriggioni تحت محاصره‌ی نیروهای سربازان Borgia درآمده که رهبری آنها را Cesare Borgia، پسر Rodrigo (که Ezio در آخر بازی قبل وی را به قتل رساند) بر عهده دارد. در این هنگام مردم Monteriggioni که خطه‌ی خود را مورد تجاوز می‌بینند بر علیه نیروهای Borgia دست به شورش می‌زنند و در پی این درگیری‌ها Mario عموی اتزیو به قتل می‌رسد. این خبر بهانه‌ای می‌شود تا اتزیو که حالا به فرد میان سالی تبدیل شده گرد از شمشیر و سپرش بروبد و عازم رم شود تا رهبر Templar‌ها یعنی Cesare را به سزای عملش برساند اما وی در گذر از این راه صعب العبور تنها نیست و دوست و یاران هیشگی وی یعنی Niccolò Machiavelli که یکی از عناصر سیاسی مهم ایتالیا بشمار می‌آید، Caterina Sforza که حاکم شهر Forli است و البته Leonardo da Vinci که بزرگترین مخترع جهان در آن زمان به حساب می‌آید وی را در نایل آمدن به هدفش یاری می‌کنند. البته اتزیو یک برتری دیگر هم دارد وی قادر است تا افرادی را استخدام و تربیت کند، این افراد که قاتلان جوان (Young Assassins) نام دارند پس از کسب تجربه‌ی کافی از اتزیو، در سراسر رم ماوا گزیده‌اند و منتظرند تا در صورت جنگ و درگیری بی درنگ به یاری اتزیو بشتابند.

|برای اولین بار در دنیا به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.01 SKIDROW به پست افزوده شد|

|توضیحات نصب آپدیت برای نسخه فشرده به پست افزوده شد|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.02 SKIDROW به پست افزوده شد|

دریافت بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Shift 2: Unleashed ( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی نسخه Limited بازی با کرک نهایی Reloaded|

دریافت بازی زیبای Need For Speed : Shift 2 Unleashed در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نام بازی: Diamond Dan RIP-Unleashed
پلتفورم : pc
ژانر: سه بعدی /۳D Platformer
سال انتشار: ۱۱/۰۱/۲۰۱۱
نوع  فایل : سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص

حمایت توسط : نامشخص
درجه بندی سنی : +۷
قابلیت آنلاین:ندارد

همیشه بازی ها فانتزی با شخصیت های فانتزی در حالی که داستان فانتزی ندارند طرفداران بسیار را در سر تا سر دنیا دارند.بازی ای که امروز قصد معرفی و ازائه ان را داریم Diamond Dan RIP نام دارد که یکی از موفق ترین بازی های موجود در این سبک میباشد.این بازی در تاریخ ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و خیلی ها را شگفت زده کرد.از این حیث میگوییم شگفت زیرا بازی حجم فوق العاده کمی دارد و از سوی دیگر این بازی به شدت معتاد کننده میباشد.همان طور که از عکس این بازی مشخص میباشد شخصیت فانتزی و اصلی بازی یک باستان شناس میباشد . باستان شناسی که  معتقد میباشد که میتواند مشک ها و مسائل را توسط خودش حل کند.او به کشف معابد باستانی  با گنجینه های بسیار می پردازد…..!!!  نمای دوربین در این بازی کاملا متفاوت از آن چیزی هست که ناکنون دیده اید.با نگاه کردن به عکس هایی که در ادامه مطلب قرار دادم این قضیه کاملا روشن میباشد. در این بازی شما باید به این باستان شناس !!! کمک کنید تا گنج های خود را بدست آورد. بازی دارای موسیقی متن بسیار جالبی میباشد که دقیقا به بازی می آید.در این بازی شما ترفند های بسیاری را یاد میگیرید.البته نه با راحتی آب خوردن…!!! این بازی دارای ویژگی های خاصی میباشد که در زیر عنوان شده اند:
۱-این بازی با پیچ و تاب فرآوان شما را وابسته به خود میکند
۲-هدف شما در این بازی جمع آوری هر چه بیشتر امتیاز ها میباشد
۳-مراقب باشید در دام تله های مخفی نیفتید.
۴-با پیشرفت مراحل شما میتوانید به ۴ مکان مختلف تغیر مکان بدهید: ایران – اینکا – گوتیک و یک محل مخفی دیگر !!!

دریافت بازی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


 

نام بازی: Crysis 2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
موعد انتشار: March25,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: CryEngine 3
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نمیدونم شما هم مثل من با دیدن عنوان مطلب شوکه شدید یا نه اما متاسفانه باید خدمت تمامی متعصبین کرایسیس عرض کنم که دیروز نسخه غیر قانونی این بازی توسط هکر ها در سایت های مختلف برای دانلود قرار داده شده است. کرایتک سازنده بازی در کمال ناباوری و اندوه چیزی برای گفتن نداشت جز اینکه الکترونیک آرتز اعلام کرد که این نسخه دزدی کامل نمیباشد.اینجا بود که چند منبع معتبر بازی اعلام کردند نه تنها بازی سالم میباشد بلکه  مد مولتی آن نیز فعال میباشد.این بازی قرار بود حدود 30 روز دیگر منتشر شود که با این حرکت قطعا کرایتک ضرر بسیاری خواهد کرد.بله...شما با شاهکار اول شخص سال 2011 و به رو هستید که در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی میردازم .داستان بازی Crysis 2 :اتفاقاتی که در بازی می افتد ادامه جریان های نسخه اول بازی میباشد که حدود سه سال بعد از نسخه اول میباشد. بیشتر مکان های معروف جهان توسط عوامل خارجی فضایی تخریب شده است.مکان هایی مثل :لندن - توکیو - پاریس و ... .!!!! فضای خفقان و مرگ همه جا را فراگرفته است.شرایط سختی میباشد. از هر سو شهر ها در محاصره هستند.حملات از رمین و آسمان رخ میدهد....!!! جالب است بدانید این بازی یعنی Crysis 2 نسبت به نسخه اول حرف های زیادتری برای گفتن دارد.حرف هایی از جنس مفهوم و معنا ..!!! بازی در قالب اکشن اول شخص میباشد . این را هم بدانید که نسخه اول بازی به هیچ عنوان با این نسخه در ارتباط نمیباشد.و این یعنی اینکه اگر نسخه اول آن را بازی نکرده اید دلیلی ندارد که این نسخه را بازی نکنید.!!! بازی ترسناک نمیباشد اما طرف های مقابل شما گاهی به صورت های خیلی ظالم در مقابل شما ظاهر میشوند و قد علم میکنند!!! بازی کرایسیس 2 از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده میکند.این یعنی این که نمیتوان هیچ گونه انتقادی را از گرافیک حرفه ای آن گرفت.انصافا یکی از بهترین گرافیک های حرفه ای را در بین بازی های رایانه ای دارد و خواهد داشت.پیدا شدن رقیب برای این گرافیک خیلی سخت میباشد. Crysis 2 نیز مانند خیلی از بازی های جدید گیمر را محدود نمیکند.این بدین معنا میباشد مه شما در بازی آزادانه میتوانید تصمیم بگیرید. کارگردان این بازی در مصاحبه ای اعلام کردند که هوش مصنوعی این بازی شما را به حیرت وا میدارد. الحق و انصاف که درست گفته است و بی اغراق !!!! این کرایسیس 2 میباشد که گامی بلند در صنعت بازیهای رایانه ای برداشته است.برای اجرای این بازی شما باید یک رایانه ی نسبتا قوث ای داشته باشید.به طوری که بعضی از منتقدان به شوخی گفته اند برای نمایش گرافیک حقیقی این بازی باید یک ابر رایانه داشته باشید.در کل شما با یک شاهکار دیگر از بازی های سال 2011 هستید....

دانلود بازی Crysis 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Shank نام شخصیت اول بازی است. او یک گاوچران حرفه ای است . عده ای از خلاف کاران مکزیکی به وی نارو زده و مشکلات بسیاری را برای وی به وجود آورده اند. اما همکنون وقت انتقام است. Shank همه چیز را رها کرده است و هدفی جز انتقام ندارد. او سراپا خشم و کینه است. او تصمیم دارد از کوچکترین این افراد شروع کرده تا به رییسشان برسد و تک تک آنها را از دم تیغ بگذراند. همان طور که می بینید داستان بازی بسیاری کلیشه ای است و هیچ گونه فراز و نشیبی ندارد. شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که Marianne Krawczyk نویسندگی این عنوان را بر عهده دارد. وی کسی بود که در نوشتن داستان سری خدای جنگ هم دست داشت.
اما هیچ کدام این حرف ها دلیل بر بد بودن داستان بازی نیست و داستان Shank از جمله عواملی است که شما را به ادامه بازی ترقیب می کند.
روایت بازی نیز در نوع خود خوب است و می توان آن را قابل قبول دانست. هسته اصلی روایت داستان بر پایه دموهای بین بازی است. این دموها که با پیشروی در مراحل برایتان نشان داده می شوند در نوع خود بسیار جذاب اند. در مورد شخصیت پردازی کارکترها نیز می توان گفت شخصیت پردازی قابل قبولی را شاهد هستیم. و مخصوصا خوده شنک از شخصیت پردازی خوبی برخوردار است و تا مدتی شما با او رفیق خواهید شد. از جمله نقاط ضعف این بخش این است که اشاره ای به حوادثی که در گذشته برای کارکتر ها افتاده نمی شود و به همین علت برخی نقاط داستان تاریک می مانند.


shank cover دانلود بازی بسیار زیبای Shank

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


اینبار دانلودستان یک بازی کامپیوتر کم حجم اول شخص تیر اندازی ساخته شده در سال ۲۰۳۳ را به اشتراک گذاشته که در زمان خود طرفداران بسیاری داشته و هنوز هم از هیجان و جذابیت بازی کم نشده است. این بازی جنگی که با سوار شدن بر یک ماشین بسیار قدرتمند به نبرد با دشمن می روید، نیاز به سخت افزار های بالایی برای اجرا ندارد و به راحتی بر روی رایانه شخصی با یک رم و گرافیک متوسط اجرا میشود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود نسخه کم حجم شده بازی به سمت مرگ – Dead to Rights

بازی Dead to Rights، داستان پلیس جوانی با نام Jack Slate است که دشمنانش پدرش را به قتل رسانده اند و وی جدا از پرونده های اداری پلیس خود شخصاً در سبب انتقام و خونخواهی پدرش از قاتلین است. شما طی این بازی پرهیجان به خوبی معنای نفرت، انتقام و خیانت را خواهید چشید. فیلم نامه قدرتمند و سینمایی بازی در سال ۲۰۰۳ نقطه قوت آن از دیدگاه بسیاری منتقدان بازی های رایانه بوده است.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سرانجام سومین DLC بازی مافیا ۲ با نام Mafia II DLC Joes Adventures منتشر شد. در این قسمت شما در نقش جو باربارا دوست دوران کودکی ویتو اسکالتا،شخصیت اصلی داستان بازی قرار خواهید گرفت.این بازی که بازی ای ماجرایی و داستان محور است در برهه ی زمانی ای که ویتو در زندان بود میگذرد و حقایق نا گفته ای از علت به زندان افتادن ویتو فاش میشود و نشان میدهد که در خانواده Clemente چه میگذشت… این DLC مکان های جدیدی را از جمله:ایستگاه قطار،محوطه قایقرانی،تعدادی خانه که قبلا قابل روئت نبودند و… را برای بازی آزاد خواهد کرد. البته علاوه بر اینها،این DLC لباس های جدید،چیز های قابل جمع آوری()،آهنگ های کلاسیک مربوط به دهه های۴۰ و۵۰ را نیز آزاد خواهد کرد

mafia2 cover آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Joes Adventures

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


CALL OF DUTY:BLACK OPS نام سری جدیدی از بازیهایی هست که توسط کمپانی بازی سازی Treyarchساخته میشود ، در بازی Black Ops دیگر خبری از سلاح های جنگ جهانی و قدیمی خبری نیست در واقع داستان بازی مدتی بعد از جنگ جهانی دوم آغاز میشود ، همچنان که میدانیم برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد در کوبا و امریکای جنوبی است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست! داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

|برای اولین بار در سایت های ایرانی ، نسخه کامل انگلیسی ، به همراه کرک نهایی SKIDROW|

blackops cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Call of Duty: Black Ops

 

 
دانلود در ادامه مطلب




ادامه مطلب ...


MX vs. ATV Reflex

دانلود بازی زیبای MX vs. ATV Reflex 2010 + کرک

*** نسخه مخصوص دانلود - کم حجم شده R.G. Catalyst ***

MX vs. ATV Reflex عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود بازی Spiderman 2010

دانلود بازی Spider-Man: Shattered Dimensions 2010 + کرک

*** نسخه مخصوص دانلود - کم حجم شده ***

داستان بازی:
میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و...
کل داستان بازی در مرحله ی اول و مرحله ی آخر وجود دارد و بقیه ی مراحل مشغول گیم پلی وغول های سرسخت هستید که بسیار به داستان ضعیف بازی لطمه ی بزرگتری میزند
نحوه ی طراحی مراحل از نظر این بنده اصلا خوب کار نشده و نحوهی (غول بازی )دیگر از بین رفته است و خیلی قدیمی شده است اما بازی Spider-Man: Shattered Dimensions از این حالت استفاده کرده که بسیار آزار دهنده است شما باید در هر مرحله غول های فوق سرسخت را چندین بار شکست دهسد که شاید باز هم به داستان و گیم پلی ضربه وارد کرده است
کاکتر های بازی هم بسیار خوب کار شده اند و میتوانید بد جنس بودن و پلید بودن غول هارا کاملا حس کنید و میتوانید جدیت را در صورت spider man noir و شوخ طبعی را میتوانید در صورت spider man amazing ومیتوانید بد شانس یودن را در صورت sphder man 2099 وخشمگین بودن را در صورت spider man ultimate حس کنید و میشود گفت کراکتر ها بسیار خوب کار شده اند

بازی Spider-Man: Shattered Dimension  نسبت به نسخه های قبل خود پیشرفت های زیادی داشته و شاسد مشکلات آن وجود غول در هر مرحله و داستان ضعیف آن است و مقداری خسته کننده است

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بازی Harry Potter and the Deathly Hallows

دانلود بازی Harry Potter And The Deathly Hallows Part 1 + کرک

*** نسخه برتر و بهنیه شده Razor 1911 ***

هفتمین حلقه از سری جنجالی هری پاتر بالاخره بر روی نمایشگر ها قرار است به نمایش در آید. جایی که سه قهرمان داستان به جای ورود به هاگوارتز به سرزمین هایی نا اشنا می روند تا در پی راهی برای از بین بردن ولدمورت پیدا کنند. بازی ویدیویی هری پاتر و یادگاران مرگ دیگر سیر داستان بازی های پیشین را که اکثرا مشابه بودند را نخواهد داشت هری پاتر به همراه دوستانش در محیط وحشی برون در صدد افزایش قدرت و یادگیری افسون ها و جادو هایی بر آمده اند تا در مقابل خطراتی که با آنها قرار است مواجه شوند. بتوانند مقابله کنند تا زنده بمانند و جان سالم به در ببرند. بازی سوم شخص شوتر هری پاتر این بار با تک سلاح جادویی هری پاتر و البته افسون ها و جادو های مختلفی که از ان شلیک می شود ه گیمر موقعیت های اجرای جادو های تهاجمی و دفاعی جدیدی را فراهم کرده.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/9/Medal%20OF%20Honor%202010/Medal_of_Honor_2010_cover.jpg

اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا یکی دیگر از بازی های فوق العاده زیبا و محبوب دنیای کامپیوتر را برای شما دوستان عزیز و برای تلفن های همراه شما عزیزان ارائه نماید. بازی فوق العاده زیبا و مهیج Medal OF Honor 2010  یا همان مدال افتخار که مدت زمان اندکی از ارائه ی نسخه ی جدید آن می گذرد با داشتن سبک بسیار زیبا و اکشن خود باز هم تحول عظیمی را در دنیای بازی و بین علاقمندان به بازی های کامپیوتری ایجاد نمود. اما نکته ای که در این بازی سبب هیجان و تعجب بسیاری از ایرانی ها شد حضور یک فرد ایرانی در ساخت این بازی فوق العاده زیبا بود که سبب شد تا علاقمندان ایرانی بیش از پیش به این بازی علاقمند شوند. رامین جوادی که پیش از این نیز در فیلم ها و سریال های معروفی همچون فرار از زندان، بت من، مرد آهنین، آستانه، فلش فوروارد و … به آهنگ سازی پرداخته است این بار نیز با ارائه ی آهنگ های زیبا در این بازی سبب شد تا این بازی به یکی از پرفورش ترین بازی های سال تبدیل شده و علاقمندان بسیاری پیدا نماید. اکنون شما دوستان عزیز می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت کاملا رایگان در ۳ سایز و برای دو سری از گوشی های سیمبیان یعنی سری ۶۰ ورژن ۳ و سری ۶۰ ورژن ۵ و همچنین گوشی های جاوا  از سایت  دانلودستان نمایید.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./game-pc/3/Blade%20Of%20Darkness/Blade%20Of%20Darkness_www.lxl.ir.jpg

اگر خواستار یک بازی مهیج و اکشن با کیفیت سه بعدی هستید توصیه میکنیم این بازی را از دست ندهید همین الان میتونید این بازی روبه صورت تک پارت لینک مستفیم lxl دریافت کنید.
ال ایکس ال  بار دیگر بازی بسیار مهیج و جذاب را به صورت کاملا رایگان که در کمتر سایت ایرانی‌ شبیه به آن را می‌توان پیدا کرد،برای شما عزیزان فراهم کرده است.این بازی که از کیفیت بالای سه بعدی برخوردار است،شما را در یک ماجراجوی در جهان فانتزی قرار میدهد،گیمر باید از طریق سفر‌های زیر زمینی‌،برج‌های عظیم و قلعه‌های یخ زده به دشمنان که اکثرا اژد‌های قوی هستند برسد و با تجهیزات و وسایلی‌ که در اختیار دارد با آنها مبارزه کند.مبارزه‌ها در مناطق خاص و باور نکردنی اتفاق می‌افتد و شما میتوانید با شخصیتهای از قبیل(شوالیه ها،سرباز های حرفه ای ،…)که در اول بازی انتخاب میکنید به جنگ با دشمنان خود بروید.گیمر میتواند علاوه بر خود هم رزمانی در کنار خود داشته باشد که بهتر از پس دشمنان برآید،گیمر برای اینکه از پس دشمنان بر آید میتواند از بیش از ۸۰سلاح،شمشیر و حرکت‌های رزمی خود استفاده کند.

مراحل سخت و نفس گیری در انتظار شماست،و باید با حرکت‌های نمایشی و ابتکار عمل دشمنان را نابود کنید.



ادامه مطلب ...


بازی جدید و بسیار زیبای Kaminey را برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا محصول شرکت India games می باشد که این بازی زیبا را برای سمبیان سری ۶۰ ویرایش ۳ تولید کرده است که هم اکنون آمده دریافت است .

http://dl.lxl.ir/mojtaba./data/13/1/Kaminey/Kaminey-.jpg



ادامه مطلب ...


یکی دیگر از بازی های پاکت پی سی را برای شما قرار داده ایم که این بازی نسخه ی جدیدی از بازی The A Team می باشد که با گرافیکی بالا و حجمی مناسب تولید شده است که می تواند شما را بسیار سرگرم خود کند این نسخه از بازی The A Team. v1.3.5 نام دارد که هم اکنون می توانید از ال ایکس ال دریافت کنید و لذت ببرید .

 

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/1/The%20A%20Team/The-A-Team-v1.3.0-PPC-Game.jpg



ادامه مطلب ...


بازی جدید و بسیار زیبایی برای شما قرار داده ایم که این بازی زیبا Star Trek نام دارد که با گرافیکی بسیار بالا و مخصوص سیمبیان سری ۶۰ ویرایش ۳ تولید شده است که هم اکنون می توانید از سایت بزرگ ال ایکس ال دریافت کنید و لذت ببرید .
http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/3/Star%20Trek/Star%20Trek.jpg



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان