تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

آیا از محدودیت های سایت های Rapidshare و Hotfile خسته شده اید؟ آیا می خواهید فایل های این سایت ها را با لینک مستقیم و با سرعت بسیار بالا دانلود کنید؟ پس کافیست این نرم افزار را دانلود کنید و برای همیشه فایل های این ۲ سرور قدرتمند آپلود را با سرعت بسیار بالا و کاملا رایگان دانلود کنید
همانطور که می دانید سایت های Rapidshare و Hotfile سرورهای بسیار قدرتمندی هستند که معمولا کسانی که اهل دانلود فایل های زیاد از اینترنت هستند با این ۲ سرور بسیار سرو کار دارند ، این ۲ سرور به دلیل آپلود روزانه هزاران فایل از سرتاسر دنیا توسط کاربران و همچنین کمیاب بدون فایل های درون این ۲ سرور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند اما متاسفانه محدودیت هایی از سوی این سایت ها برای کاربران عادی لحاظ شده که از جمله آن : پایین بودن سرعت دانلود ، عدم ادامه دانلود در صورت فطع شدن و…. را می توان نام برد که برای رفع این محدودین ها می بایست اکانت Primium این سایت ها را خریداری کرد تا تمام محدودیت ها برداشته شود ، اما همیشه راه هایی برای دور زدن این سایت ها وجود دارد آن هم استفاده از نرم افزار LeechFile V1.1 است
LeechFile نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید فایل های این ۲ سرور قدرتمند آپلود را با سرعت بسیار بالا و بدون محدودیت و از همه مهمتر “کاملا رایگان” دانلود کنید و برای همیشه از شر محدودیت های آنها خلاص شوید ، این نرم افزار کم حجم با استفاده از  شگردهای مختلف محدودیت های این سایت ها را برداشته و لینک دانلود مستقیم فایل را به شما می دهد که لینک را می توانید با استفاده از نرم افزارهای مدیریت دانلود با سرعت بسیار بالا دانلود کنید.



ادامه مطلب ...


 

 

امروزه حتی افراد کم سن و سال هم قادرند علاوه بر این که رایانه ها را خوب می شناسند با نرم افزارهای  اینترنتی هم کار کنند ؛ سایت های مختلف را بگردند و یا به ارتباط با دوستان خود در محیط های مختلف بپردازند. یکی از این محیط ها که بسیار هم رایج است ارتباط از طریق مسنجر است که همان چت  کردم نام دارد. چت کردن یکی از ساده ترین پل های ارتباطی است که کاربران می توانند با دوستان خود ارتباط برقرار کنند ، ارتباط از طریق ارسال متن ، از طریق صوت و همچنین از طریق تصویری رایج ترین نوع ارتباطات آنلاین است. کاربرانی که Webcam دارند سعی می کنند به صورت آنلاین تصاویر یکدیگر را ببیند اما کاربرانی که Webcam ندارند هم می توانند با استفاده از نرم افزارهای خاص به جای تصویر خود فیلم هایی را ارسال کنند.
AV Webcam Morpher نام نرم افزاری است که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا با استفاده از تصاویر جعلی به جای تصویر خود در هنگام ارسال تصاویر دوربین های اینترنتی طرف مقابل را دچار سردرگمی نمایند. این نرم افزار از امکانات متعددی در این زمینه برخوردار است از جمله کاربران در این نرم افزار قادر به اعمال تغییرات بر روی صدای خود نیز می باشند . این تغییر تصاویر و صدا به شکلی انجام می گیرد که طرف شنونده نمی تواند تشخیص دهد صداها دچار تغییر شده اند و همچنین تصاویر ارسالی هم یک فیلم است نه تصاویر آنلاین . وجود افکت های مختلف به همراه نمونه های مختلف آماده هم جز دیگر خصوصیات نرم افزار AV Webcam Morpher محسوب می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AV Webcam Morpher Pro v2.0.41 :
- قابلیت ارسال تصاویر جعلی در ارتباطات تصویری
- توانای اعمال تغییرات بر روی صدا در هنگام ارتباطات صوتی
- قابلیت قرار دادن افکت های مختلف و خنده دار بر روی تصاویر ارسالی در WebCam
- قابلیت استفاده از تصاویر موجود در کتابخانه نرم افزار
- ساخت یک درایور مجازی برای WebCam
- امکان تغییر پس زمینه تصاویر به صورت نامحدود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/5/Internet%20Download%20Manager%206.01%20Beta/internet.jpg

نرم افزار Internet Download Manager 6.01 Beta Build 5 معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


منبع : www.lxl.ir

 

برنامه های به اشتراک گذاری File ها ناخواسته به یکی از بزرگترین مراکز دانلود و به اشتراک گذاری File های غیر قانونی و کپی رایت دار تبدیل شدند. کاربران نیز که از هر روشی برای بدست آوردن این فایل ها استفاده می کنند به طرف این برنامه ها هجوم آورده و باعث رونق کار این نرم افزار ها شدند. البته جدیداً با ورود سایت های ذخیره و به اشتراک گزاری File ها مانند Rapidshare برنامه های به اشتراک گذاری File ها تا حدودی محبوبیت خود را از دست داده اند. اما باز هم می توان File های با ارزشی به وسیله این برنامه ها پیدا کرد، فایل های نایابی که هیچگاه آنها را در سایت ها مختلف نخواهید یافت.

LimeWire سریعترین نرم افزار به اشتراک گذاری  File ها در دنیا است! به وسیله این نرم افزار می توانید به حجم عظیمی از File های tiff، Jpg، Avi، Mp3 دسترسی پیدا کرده، File های مورد نظر خود را جستجو کرده و یا File های خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی، قابل اجرا بر روی سیستم عامل های مختلف، پشتیبانی از زبان های مختلف و … اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LimeWire Pro 4.17.9 :
- بسیار ساده، کافی است برنامه را نصب کرده، آن را اجرا کنید و به جستجو بپردازید
- توانایی جستجو چند نوع File به طور همزمان با هم
- کاملا پاک و بدون برنامه های جاسوسی و مخرب
- شروع و دانلودی سریعتر از قبل با استفاده از تکنولوژی UDP Host Caches
- یکپارچکی و یکی شدن LimeWare با iTunes
- استفاده از Universal Plug ‘N Play برای ارائه نتایج بیشتر برای جستجو و افزایش سرعت دانلود
- توانایی گرفتن File از چند منبع مختلف برای افزایش هر چه بیشتر سرعت دانلود
- قابلیت چت کردن با دیگر کاربران در شبکه
- پشتیبانی از پروکسی
- قابل اجرا در سیستم عامل های : Linux، Macintosh، Windows
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا
- قابلیت استفاده از پوسته (Skin) های مختلف
- و …



ادامه مطلب ...


منبع : www.LXL.IR

 

برنامه های به اشتراک گذاری File ها ناخواسته به یکی از بزرگترین مراکز دانلود و به اشتراک گذاری File های غیر قانونی و کپی رایت دار تبدیل شدند. کاربران نیز که از هر روشی برای بدست آوردن این فایل ها استفاده می کنند به طرف این برنامه ها هجوم آورده و باعث رونق کار این نرم افزار ها شدند. البته جدیداً با ورود سایت های ذخیره و به اشتراک گزاری File ها مانند Rapidshare برنامه های به اشتراک گذاری File ها تا حدودی محبوبیت خود را از دست داده اند. اما باز هم می توان File های با ارزشی به وسیله این برنامه ها پیدا کرد، فایل های نایابی که هیچگاه آنها را در سایت ها مختلف نخواهید یافت.
Soulseek نرم افزاری بسیار عالی برای بدست آوردن فایل ها مخصوصا فایل های صوتی است. با جستجو کردن در این برنامه، که بسیار ساده و سریع است میتوانید به تعداد بسیار زیادی از فایلهای صوتی دسترسی پیدا کنید. شما میتوانید فایل های خودتان رو به اشتراک بگذارید. با داشتن این نرم افزار دیگرلازم نیست برای پیدا کردن آهنگ ها و فایل های صوتی در سایتهای مختلف به جستجو بپردازید. در این برنامه فایل ها صوتی مورد نیاز شما با تمام کیفیت ها موجود است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی، قابل اجرا بر روی سیستم عامل های مختلف، کم حجم بودن، سریع بودن و … اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SoulSeek 156c:
- کافی است برنامه را نصب کرده، آن را اجرا کنید و به جستجو بپردازید!
- کاملا پاک و بدون برنامه های جاسوسی و مخرب
- قابلیت مشاهده همزمان نتیجه جستجو، فایل های در حال دانلود و وب
- قابلیت چت کردن با دیگر کاربران در شبکه
- نشان دادن حجم، طول، کیفیت فایل ها قبل از دانلود و همچنین نشان دادن سرعت شخص به اشتراک گذارنده فایل و تعداد افرادی که فایل را درخواست کرده اند.
- قابل اجرا در سیستم عامل های: Linux، Macintosh، Windows
- قابلیت مشاهده تمام فایل های به اشتراک گذاشته کاربر های دیگر نرم افزار
- و …



ادامه مطلب ...


منبع : www.lxl.ir

 

پس از مدت ها نسخه نهایی ایمول با پشتیبانی کامل از زبان فارسی بطور رسمی روی سایت اصلی ایمول برای دانلود قرار داده شد که شما دوستان میتوانید به راحتی از وب سایت LxL دریافت نمائید.
گاهی اوقات با حتی با جستجو های متفاوت و زیادی که داشته و  به دنبال مطلب یا فایلی در سطح اینترنت بوده که متاسفانه چیزی یافت نمی کنیم در این موارد می توان به سراغ اطلاعات کامپیوتر های دیگران رفته و با جستجویی در میان فایلهای آنها به هدف خود نزدیک تر شد البته این مراجعه فیزیکی نبوده بلکه با کمک نرم افزاری که در زیر معرفی می کنیم براحتی می توانید در میان سایر کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می کنند و فایل های مفید خود را به اشتراک گذاشته اند جستجو نمود و فایل مورد نظر خود را بگیریم.
نرم افزار eMule یکی از نرم افزار های محبوب در زمینه P2P می باشد که ابزاری است جهت به اشتراک گذاری فایل ها در میان کاربران خود که به اینترنت دسترسی دارند، می باشد. جهت پیدا نمودن فایل مورد نظر خود براحتی می توانید پس از اتصال به اینترنت و انتخاب یکی از سرور ها برنامه در میان هزارا هزار فایل به اشتراک گذاشته شده جستجو نموده و فایل خود را پیدا نمیائید.
حالا کاری که شما باید انجام بدید اینه که نرم افزار eMule رو باز کنید و در بین فایلهایی که هزاران کاربر این نرم افزار با شما به اشتراک میذارن دنباله فایل مورد نظرتون بگردید.
در واقع تامین کنندگان لیست دانلودهای این نرم افزار کاربراش هستند همچنین شما هم میتونید تمام اطلاعات موجود در حافظه سیستم یا بخشی از اون رو با سایر کاربران این نرم افزار به اشتراک بذارید.

قابلیت های کلیدی نرم افزارeMule 0.49b Final:
- ابزاری مفید در جهت به اشتراک گذاری فایل ها
- قابلیت جستجو حرفه ای در میان فایل های دیگر کاربران
- قابلت مدیریت فایل های در حال دانلود
- شناسایی کامپیوترهای Spam و فایلهای ویروسی در شبکه
- امکان ایجاد ارتباط مستقیم یا همان چت با سایر کاربران این نرم افزار
- دسترسی سریع تر به اینترنت با  webservices و webserver این برنامه
- محیط کاربری ساده و آسان
- به روز شدن server ها
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- و …



ادامه مطلب ...


منبع : www.lxl.ir

نرم افزار LeechGet 2009 بی شک یکی از بهترین و بی رقیب ترین نرم افزارهای دانلود منیجر میباشد که با شتاب دهنده بسیار قوی آن شما میتوانید با سرعتی باور نکردنی از اینترنت دانلود نمایید. رابطه کاربری بسیار زیبا و آسان این نرم افزار یکی از دلایلی است که این نرم افزار را از رقبای خود متمایز میسازد. برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید. این نرم افزار به صورت واقعه ای سرعت دانلود شما را افزایش میدهد و با شتاب دهنده خود که به صورت اختیاری میتوانید استفاده کنید سرعت دانلود شما را چندین برابر میکند .بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند LeechGet 2009 در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … فایلها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت فایل خواهد شد. و این عمل با رنگهای متفاوت برای شما نشان داده میشود، که باعث میشود که با سرعت فوق العاده و در زمان کمتر فایل شما دانلود شود. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبندی دانلود ها و … اشاره کرد. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این نرم افزار دانلود منیجر به صورت خودکار پس از نصب بر روی مرورگر اینترنت اکسپلورر پس از کلیک کردن بر روی لینکی فعال میشود و برای دیگر مرورگرها شما میبایست پلاگین آن را از وب سایت سازنده دریافت کنید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار LeechGet 2009 v2.1.1800.1: – قابلیت نشان دادن پنجره های دانلود بصورت شیشه ای – نهایت سرعت در دانلود فایل ها با این دانلود منیجر – توانایی دانلود از Http ، Https ، Ftp با قابلیت Resume – قابلیت تقسیم فایلها به چند قسمت برای دانلود سریعتر – دسته بندی فایلهای دانلود شده و مدیریت بر آنها – دارای پنجره کوچک برای نشان دادن میزان دانلود فایل و سرعت – استفاده بسیار آسان از نرم افزار به همراه محیط کاربری بسیار ساده و جذاب – قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است – قابلیت کانکت (connection) خودکار در مواقع قطع اینترنت – قابلیت دانلود تمام لینک های یک صفحه فقط با یک کلیک – قابلیت زمان بندی دانلود و مشخص کردن زمان دانلود فایل ها – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا – و…



ادامه مطلب ...


منبع : ال ایکس ال

 

امروزه اکثر کاربران و شاید به توان گفت حدود ۹۹ درصد کاربران با دانلود انواع فایل ها از دنیای مجازی اینترنت آشنایی دارند . دانلود به این معنی است که کاربران فایلی را با هر فرمت و شکلی از سرور مبدا درخواست کرده و بر روی سیستم خود بارگذاری می نمایند .
دانلود کردن فایل ها راه های مختلفی دارد اما راهی که بسیار معمول و رایج است استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود و یا به عبارت دیگر Download Manager است . مهم ترین خصوصیت این نرم افزار ها در یک مورد خلاصه می شود و آن مورد این است که با قطع برق یا قطع شدن اینترنت و یا هرمورد دیگری که به قطع شدن دانلود بیانجامد به هیچ وجه فایل دانلود شده ازبین نمی رود بلکه می توان با شروع دوباره ، فایل را از همان جایی که قطع شده است ادامه داد . (به جز موارد خاص) . به این خصوصیت قابلیت Resume‌ نرم افزار مدیریت دانلود گفته می شود .
اما به جز این خصوصیت بسیار مهم افزایش سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ها ، دانلود دسته جمعی و هم زمان فایل ها و بسیاری قابلیت دیگر را می توان با استفاده از Download Manager به رایانه خود بیاورید .
یکی از محبوب ترین این نرم افزار ها که در دنیای اینترنت کاربران و هواخواهان بسیاری را به خود اختصاص داده است  FlashGet 2.11.0.1188 Final نام دارد . ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا ۵۰۰ برابر افزایش دهد .
نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده  و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است .
مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است .
سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز ویستا و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفوکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند .

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashGet 2.11.0.1188 Final:
- استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم از جمله Ram و CPU
- اسکن File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروسی
- افزایش سرعت دانلود از ۶ تا ۱۰ برابر به وسیله تکنیک MHT یا Multi-server Hyper-threading
- استفاده از تکنیک های (UDCT, Ultra Disk Cache Tech) برای محافظت از هارد دیسک و جلوگیری از خراب شدن File های دانلود شده
- پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله : RSTP، MMS، BT، FTP، HTTP
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده برای دسترسی سریعتر کاربران به آنها
- قابلیت قطع اتصال  از اینترنت و یا خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام دانلود
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله : Netcape ، Opera ، Internet Explorer و …
- قابلیت تعیین محدوده سرعت دانلود به صورت دستی ، مناسب برای دانلود File ها و وب گردی به صورت همزمان
- قابلیت شناسایی کوکی های سایت Rapidshare و دانلود از طریق اکانت پرمیوم شخص
- پشتیبانی از انواع Proxy Server ها
- نظارت حافظه ی کلیپ بورد برای دریافت خودکار لینک های دانلود
- جستجو برای پیدا کردن سریع ترین لینک دانلود
- قابلیت زمان بندی برای شروع و پایان دانلود ها
- نوار ابزار جستجو فایل
- قابلیت دانلود File های Torrent
- پشتیبانی از eMule/ed2k
- رایگان ، پاک و عاری از هرگونه برنامه ی جاسوسی و مخرب
- پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- و …

برخی از تغییرات انجام شده در نسخه جدید:
- تغییر در ظاهر نرم افزار و تا حد زیادی زیباتر شدن محیط کاربری
- پشتیبانی از مرورگر بسیار محبوب دنیا یعنی Firefox
- پشتیبانی کامل تر از پروتوکل های Http ، FTP و فایل های تورنت
- توانایی کار با نسخه ۱ این نرم افزار
- پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا
- قابلیت دانلود دسته جمعی فایل ها
- استفاده بهتر از پروکسی سرورها
- سازگاری کاملتر با ویندوز محبوب ویستا
- و …

 

 

 

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

 


 

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :۵  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-



منبع :ال ایکس ال

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش حجم اطلاعات و فایل‌ها بر روی سرورها، و تقاضای بسیار بالای مصرف کننده‌گان اینترنت برای دانلود، نیاز به نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیار بیش از پیش احساس می‌شود.به این منظور شرکت‌های بسیار زیادی نرم‌افزارهایی جهت مدیریت و بهینه‌سازی دانلود ارائه کرده‌اند.Free Download Manager نام نرم‌افزاری است که به منظور مدیریت دانلود‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Free Download Manager v3.0 build 844:
- قابلیت دانلود از Bittorrent و امکان پشتیبانی در ویندوز‌های ۲۰۰۰ و XP و ۲۰۰۳ و Vista
شایان ذکر است این قابلیت، فوق‌العاده مورد نیاز کاربرانی است که به دنبال فایل‌های کم‌یاب یا نایاب می‌گردند.
- قابلیت Upload فایل‌های و به اشتراک گذاری آنها برای دیگر دوستان
- قابلیت دانلود فیلم‌ها و قطعه‌های تصویری Flash از سایت‌های همچون Youtube, Google Video و تبدیل آنها بهFormat رایج‌تر
- قابلیت ساخت و تنظیم برنامه به صورت قابل حمل ( Portable ). این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌ی خود را به صورت Portable بر روی دیگر سیستم‌ها بدون نصب کردن، اجراء نمایید.
- قابلیت پخش فایل‌های صوتی و تصویری‌ ای که به صورت کامل دانلود نشده اند.
- دارای شتاب دهنده برای افزایش سرعت دانلود به صورتی که فایل را به چندین قسمت تقسیم و هر قسمت را با برقراری یک Sections دانلود می‌نماید تا از حداکثر پهنای باند استفاده شود.
- قابلیت زمانبدی برای دانلود‌ها که در زمان خاصی شروع به دانلود کند.
- قابلیت تنظیم ترافیک و محدود نمودن پهنای باند. ( مورد استفاده: زمانی ست که شما می‌خواهید هم دانلود کنید و هم در اینترنت به فعالیت بپردازید، در صورتی که برنامه از تمامی پهنای باند اینترنت شما استفاده نماید سرعت گشت و گذار شما به طور چشمگیری کاهش می‌یابد به تنظیم این گزینه می‌‌توانید هم به دانلود بپردازید و هم در اینترنت چرخی بزنید ) .
- قابلیت فوق‌العاده جالب Site Explorer که به کاربر اجازه می‌دهد تمامی فایل‌ها و احیاناً فولدرهای یک سایت را دانلود کند.
- قابلیت نمایش درون فایل‌های ZIP ، قبل از دانلود
- امکان تغییر زبان، به بیش از ۳۰ زبان زنده‌ی دنیا از جمله فارسی
- و…



ادامه مطلب ...


DownloadStudio نرم افزاری برای مدیریت دانلود با کارایی و عملکرد بسیار بالاست که به شما اجازه می دهد هر چیزی را از اینترنت دریافت کنید. توسط این نرم افزار می توانید نرم افزار، بازی، موزیک، فیلم، عکس، فلش، سند، فیدهای RSS، وبلاگ، وب سایت و سایت های FTP و … را به طور کامل دانلود کنید. سرعت دانلودتان ۵۰۰% افزایش خواهد یافت. می توانید دانلودهای ناتمام تان را دنبال کنید یا برای دانلود موردنظرتان زمان مشخص یا منظمی تعیین کنید و …
این نرم افزار همچنین سختی دریافت لینک را بسته به نوع اتصال تان (به اینترنت) تشخیص می دهد. توسط جستجوگر سایت این نرم افزار می تواند لینک های یک وب سایت را بدست آورید. نشان دادن پیش نمایشی از فایل های در حال دریافت و سازماندهی آن ها نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

DownloadStudio با نسخه های موجود اکثر مرورگرهای معمول مانند Internet Explorer، Firefox، Flock، Opera، Mozilla و Netscape کاملاً سازگار است و دانلود های درخواستی در آن ها مستقیماً به این نرم افزار ارسال می شوند تا با سرعت بالا دریافت شوند. قابلیت های این نرم افزار از طریق کلیک راست مهیا می باشد. همه ی قسمت های این نرم افزار مدیر دانلود، امکان سفارشی شدن دارد، بنابراین می تواند به هر روشی که دوست دارید به دانلود فایل های موردنظرتان بپردازید.
نرم افزار DownloadStudio می تواند لینک های متعلق به اکثر سایت های موجود را دریافت کند. سایت هایی مانند RapidShare، Megaupload، YouSendIt، FileFront، Youtube، Google Video، Myspace، Crackle، Metacafe، Dailymotion، Yahoo، MSN، Flickr، Download.com و میلیون ها سایت دیگر
با خیالی راحت به DownloadStudio اعتماد کنید و فایل های خود را برای دانلود به آن بسپارید زیرا این نرم افزار دارای ۱۲ ابزار ویژه برای دانلود می باشد که به شما اجازه دریافت هر نوع فایلی از هر سایتی را می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DownloadStudio 5.1.2.0 Portable:
- دانلود فایل ها بصورت تکی
- دانلود فایل ها بصورت گروهی
- دانلود نوع خاصی از فایل ها
- دانلود وب سایت ها
- دانلود ویدئوهای فلش
- دانلود فید های RSS و وبلاگ ها
- ضبط صدا و تصویر
- یابنده ی لینک
- جستجوگر وب سایت
- خواننده فیدهای RSS
- مرورگر، سازماندهی کننده و نمایش فایل
- اجرای سریع و سادگی استفاده
- و …



ادامه مطلب ...


یک مرورگر فوق العاده قدرتمند و پرسرعت که رقیب بسیار قدرتمندی برای تمامی مرور گرها به خصوص فایرفوکس میباشد.این مرورگر در بارگذاری صفحات از سرعت بسیار زیادی برخوردار میباشد در عین حال نسبت به فایرفوکس در هنگام اجرا حافظه ی کمتری را اشغال مینماید.یکی دیگر از ویژگیهای مهم این مرور گر داشتن امنیت بالا میباشد همچنین میتوان به بستن تبلیغات مزاحم نیز از مزایای Orca Browser اشاره نمود.پیشنهاد میکنیم حتمآ این مرورگر قدرتمند را دریافت نمائید تا به تمامی ویژگیهای منحصر به فرد آن پی ببرید. من خومم از این مرور گر استفاده میکنم



ادامه مطلب ...


در کشور ما به علت سرعت های کم خطوط اینترنتی خانگی و هزینه های مربوط به آن، اکثر کاربران در خواندن مطالب یک وب سایت به صورت آنلاین دچار مشکلاتی می شوند. اکثر کاربران از امکان خواندن مطالب به صورت Offline استفاده می کنند، یعنی از صفحاتی که در هنگام اتصال به اینترنت دیدن شده است در زمانی که ارتباط آن ها با اینترنت قطع شده است دیدن می کنند. این ویژگی مربوط به مرورگر Internet Explorer می باشد، که این قابلیت ویندوز هم دارای مشکلاتی دربیشتر مواقع می باشد. مشکلاتی همانند نشان داده نشدن بعض از عکس ها ، نشان ندادن صفحاتی که بازدید شده اند و ….
WebCopier Pro نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های متنوع می باشد که به کمک آن و ویژگی های موجود در نرم افزار، کاربران قادر خواهند بود تا یک وب سایت را به صورت کامل ذخیره سازی نموده و سپس در حالت Offline همانند زمان اتصال به اینترنت از صفحات آن وب سایت بازدید نمایند. این نرم افزار قدرتمند از ویژگی های مختلی برخوردار می باشد که از ویژگی های پیشرفته آن می توان به قابلیت مدیریت پروژه و پنجره های یک وب سایت، قابلیت دانلود چندین وب سایت به صورت همزمان و ایجاد پروژه های چندگانه، دارای یک مرورگر قدرتمند برای مشاهده و بازدید صفحات وب به صورت Offline و Online، دارای ابزار مجزا کننده کد های DHTML و JavaScript، قابلیت دانلود و ذخیره سازی وب سایت های حجیم ، قابلیت ذخیره سازی پروژه در فرمت های مختلف و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت MaximumSoft می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WebCopier Pro 5.0:
- قابلیت دانلود فایل های FTP
- قابلیت مدیریت پروژه و پنجره های یک وب سایت
- توانایی غیر فعال کردن در اجرای کدهای javaScript و باز شدن پنجره های مزاحم
- دسترسی آسان و سریع به تمام پروژه ها
- توانایی انتخاب چندین پروژه و دانلود آن ها
- قابلیت مشاهده و بازدید صفحات وب به صورت Offline و Online
- دانلود چندین وب سایت به صورت همزمان
- قابلیت دانلود و ذخیره سازی وب سایت های حجیم
- سرعت بالا در دانلود کامل وب سایت مورد نظر
- قابلیت ذخیره سازی وب سایت های موجود در برنامه
- توانایی گرفتن خروجی از پروژه
- توانایی استفاده از قالب های آماده در ساخت پروژه های جدید
- استفاده آسان و کاربرپسند
- قابلیت پشتیبانی از پروکسی سرورها
- امکان آنالیز انواع فایل ها مانند PDF ،XML ،RSS ،compressed SWF ،FLV ،WAP ،VRML ،SVG ،MP3 Play lists
- قابلیت چاپ وب سایت ها
- پشتیبانی از ویندوز ۹۵/۹۸/ME/NT/2000/XP/2003/Vista
- توانایی رایت پروژه ها بر روی CD
- و …



ادامه مطلب ...


امروزه با گسترش روز افزون اینترنت در میان مردم و همچنین ارتقاء سرعت اینترنت باعث شده در بسیاری از کشورها به علت سرعت بسیار بالا از اینترنت مانند تلوزیون استفاده و بسیاری از شبکه ها و فایل های ویدئویی به وفور در دسترس کاربران بوده و همین باعث شده سایت های اشتراک فیلم مانند YouTube, MyVideo, ClipFish, Metacafe, sevenload, VideU, MySpace and GoogleVideo و… تبدیل به بزرگترین و پربازدیدکننده ترین سایت های موجود شده که همین امر باعث شده بسیاری از افراد گاها خوستار ذخیره برخی از این ویدئو ها بوده که به صورت معمولی قادر به ذخیره آنها نمی باشند، نرم افزار Ashampoo ClipFisher ابزاری قدرتمند جهت این کار یعنی ذخیره این فایل های ویدئویی آنلاین می باشد که برای ذخیره سازی تنها کافیست تا کاربران مسیر این فایل ها و یا صفحاتی که این تصاویر در آن ها قرار دارند را به برنامه داده تا این نرم افزار اقدام به ذخیره سازی این تصاویر نماید. همچنین یکی از ویژگی های برتر این نرم افزار تبدیل فرمت این فایل های تصویری آنلاین به فرمت های قابل اجرا بر روی هارد می باشد که کاربر را قادر می سازد تا به صورت آنلاین تبدیل فرمت نیز انجام دهند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo ClipFisher 1.20:
- قابلیت انتقال ویدئو از سایت های YouTube, MyVideo, ClipFish, Metacafe, sevenload, VideU, MySpace and GoogleVideo
- قابلیت ذخیره ویدئو های آنلاین با فرمت FLV
- قابلیت تبدیل فیلم ها به فرمت WMV
- امکان شکستن ویدئو ها به واحد های کوچک تر
- امکان تغییر حجم و کیفیت فیلم ها به حجم و کیفیت دلخواه
- قابلیت اعمال کلیه تنظیمات مربوطه به صورت دستی
- پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/rankingtoolbox_www.lxl.ir.jpg

امروزه تمامی دارندگان وب سایت ها و وب مسترها در تلاش هستند تا بازدید کننده بیشتری را نسبت به دیگر وب سایت ها برای بازدید از صفحات خود جذب کنند. برای جمع آوری بازدید کننده بیشتر می توان از روش های مختلفی همانند تبلیغات در وب سایت های پربازدید و یا استفاده از روش های بهینه سازی موتورها جستجو استفاده نمود. بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر اینترنتی که به SEO معروف است ( Search Engine Optimization ) به روش هایی گفته می شود که در آن ها بر روی صفحات وب بر روی بسیاری از قسمت ها تمرکز می شود و به گونه ای در صفحات تغییرات انجام می شود در تا در هنگام جستجوی یک عبارت مرتبط با وب سایت کاربر در اینترنت در نتایج جستجو لینک سایت کاربر در رده های بالاتر قرار گیرد.Ranking Toolbox نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن دارندگان وب سایت ها می توانند رتبه سایت خود را در لیست موتورهای جستجوی مختلف بهبود ببخشند. به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار و بهینه سازی صفحات مختلف وب سایت کاربر و هماهنگ سازی هرچه بیشتر این صفحات با موتورهای جستجو ، می توان رتبه وب سایت را تا حد بالا و محسوسی افزایش داد. این نرم افزار محصولی ار شرکت AceBIT GmbH می باشد.

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:

- دستیابی به رتبه بالا در موتورهای جستجو

- تعیین رتبه دقیق وب سایت

- بهینه سازی کدهای HTML صفحات

- آنالیز موتورهای جستجو به منظور تعیین معیارها رتبه بندی برای وب سایت شما

- دارای ابزار تهیه گزارش و آمار به صورت دقیق

- دارای ابزار wizard برای یافتن کلمات کلیدی مناسب

و … .



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/2/WebCamMax%207.1.7.8/webCam-Max.jpg

مدیریت یک وب کم مستلزم استفاده از نرم افزاریست که بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار کرده و امکانات جانبی دیگری هم به کاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که هریک بسته به نیاز کاربران خدماتی ارائه می دهند ؛ هرچند اکثر نرم افزارهایی که قابلیت برقراری ارتباط به وبکم ها را دارند تا حدودی هم امکان مدیریت آن را فراهم می کنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست که در کنار مدیریت افکت های بسیار زیبایی را هم در کنار تصاویر وب کم قرار می دهد که به جذابیت کار کمک زیادی می کند. قابلیت ساخت وبکم مجازی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است ؛ یعنی حتی اگر کاربری به صورت سخت افزار هم یک وبکم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبکم استفاده کند. قراردادن افکت های مختلف در کنار تصاویر خروجی از وبکم یکی دیگر از خصوصیاتی است که اهمیت ویژه ای برای جذاب تر شدن کار ارتباط های آنلاین دارد ؛ کاربر می تواند در کنار تصویر خود انواعی از افکت ها را جای دهد تا طرف مقابل از نمایش این تصاویر متعجب شود. امکان ذخیره سازی تصاویر خروجی از وبکم در نرم افزار WebcamMax ، قابلیت عکس گرفتن با وبکم ،‌ محیط کاملا انیمیشنی نرم افزار ، سهولت در استفاده از نرم افزار و سازگاری با اکثر نرم افزارهای رایج نظیر Yahoo Messenger که رایج ترین پل ارتباطی است بخشی از دیگر قابلیت های این ابزار به شمار می رود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WebcamMax v7.1.7.8 :


- واسط کاربری فوق العاده جذاب


- وجود ده ها افکت در زمینه های مختلف


- امکان عکس گرفتن با وبکم


- قابلیت ساخت وبکم مجازی


- امکان ذخیره کردن خروجی وبکم به صورت فیلم


- سازگار با انواع پیام رسان ها نظیر یاهو مسنجر


- قابلیت نمایش میز کار به عنوان وبکم


- امکان نمایش تصاویر ویدئویی به عنوان خروجی وبکم


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب7



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Real%20Hide%20IP%20v4.0.4.2/Real%20Hide%20IP%20v4.0.4.2-www.lxl.ir.jpg

شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده باشید چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد. شاید هم، علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده باشید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها است. تنها روشی که می توان تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان بود پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت می باشد. یکی از بهترین و ساده ترین روش ها است. اکنون باز هم گروه پرتوان lxl به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید برای شما دوستان عزیز پرداخته است. Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آی پی شما و ایجاد آی پی های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. این نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بارآی پی شما را به یک آی پی جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی شما و هویت واقعی شما نخواهند بود. این نرم افزار همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آی پی از بین آی پی های کشورهای مختلف به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی داشته باشید و همچنین این امکان را به شما می دهد که به طور خودکار و در مدت مشخص به تغییر IP خود بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Hide IP v4.0.4.2:
- امکان گشت و گذار در نت به صورت ناشناس
- حفاظت از هویت شما و متوقف کردن هکرها
- امکان Un-ban کردن خودتان از فروم ها و انجمن ها و …
- توانایی جلوگیری از ثبت فعالیت های آنلاین شما توسط وب سایت ها
- پاکسازی سریع کوکی های مرورگرها
- سازگار با مرورگر های Internet Explorer، FireFox ، Opera ، Maxthon و MyIE
- سازگار با انواع روتر ها، فایروال ها، شبکه های خانگی، شبکه های بی سیم
- پاکسازی خودکار کوکی های قبلی پس از راه اندازی مجدد نرم افزار
- ساده بودن و کم حجم بودن نرم افزار
- امکان تغییر IP در فواصل زمانی مختلف به صورت خودکار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/internet/HiDownload%20Platinum%20v7.85/HiDownload%20Platinum%20v7.85.jpg

 

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود کار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری که به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت را افزایش دهد! همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای که در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی – Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Platinum v7.85:

- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها

- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و …

- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)

- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video – FLV, Streaming MP3, Shoutcast™

- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و …

- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM

- دانلود از سایت های به اشتراک گذاری File ها نظیر Rapidshare و Megaupload

(برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)

- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera

- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها

- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها

- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر

- دسته بندی خودکار File های دانلود شده

- تغییر نام خودکار File های دانلود شده

- پشتیبانی از Proxy Server

- پشتیبانی از Cookies

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …

 



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 18:3 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/internet/Conceiva%20DownloadStudio%20v6.0.3.0/Conceiva%20DownloadStudio%20v6.0.3.0.jpg

یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی که تا به حال برای مدیریت دانلود ها معرفی و طراحی شده است ابزاریست که Download Studio نام دارد. نرم افزاری متفاوت از ابزارهایی که تا به حال دیده ایم. ابزاری به سبکی نوین برای دریافت فایل ها از دنیای مجازی اینترنت که امکانات فراوانی را ارائه می دهد. این ابزار قدرتمند که قادر است خود را با ۶ مرورگر بسیار معروف و رایج هماهنگ کند علاوه بر این کار افزایش سرعت دانلود در دریافت فایل ها را هم با خود به رایانه های کاربران می آورد. واسط کاربری بسیار جذاب و متفاوت نسبت به تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه، امکان دانلود از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو های آنلاین نظیر Youtube.com ، دسته بندی خودکار فایل های دانلود شده، امکان ذخیره سازی کامل یک سایت برای مشاهده به صورت آفلاین، قابلیت ضبط صدا و تصویر ، دانلود همزمان دسته ای از فایل ها و ثبت آن ها به صورت یک مجموعه در نرم افزار ، قابلیت دانلود اخبار از فیدخوان ها و مرورگر داخلی نرم افزار برای مشاهده و گشت و گذار در اینترنت از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Download Studio به شمار می رود. این ابزار همچنین با تقریبا تمامی پروتوکل های موجود هم سازگاری دارد و می تواند با پشتیبانی از آن ها فایل های مورد نظر را دریافت کند. این نرم افزار قدرتمند از مجلات معتبر توانسته بهترین امتیازها را کسب کند که یکی از دلایل موفقیت این ابزار هم همین عامل بوده است. برای کاربرانی که به اینترنت و دانلود فایل های خود اهمیت داده و همیشه سعی می کنند از بهترین ها استفاده کنند نرم افزار Conceiva Download Studio می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Conceiva DownloadStudio v6.0.3.0 :

- واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار

- استفاده آسان از نرم افزار

- امکان دانلود با سرعتی چند برابر

- قابلیت دانلود همزمان چندین فایل

- دسته بندی دانلودها

- امکان دانلود از سایت های آنلاین ویدئو

- سازگاری با اکثر مرورگرهای محبوب

- سازگار با تمامی پرتوکل ها

- امکان ضبط صوت و تصویر

- مرورگر داخلی نرم افزار

- قابلیت دانلود کامل یک سایت

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 17:18 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/5/NetLimiter%20Pro%203.0.0.10%20Final/NetLimiter%20Pro%203.0.0.10%20Final.jpg

نرم افزار NetLimiter ابزاری است برای مانیتور کردن و کنترل کردن ترافیک اینترنت و شبکه های شما می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید پهنای باند اینترنت خود را برای هر نرم افزاری که در حال حاضر از اینترنت شما استفاده می کند و روی سیستم شما اجرا شده است کنترل کنید.با این نرم افزار به راحتی می توانید میزان پهنای باند را در مورد هر نرم افزار استفاه کننده از اینترنت تنظیم کنید تا به برنامه های دیگر بتواند از پنها باقی مانده استفاده کنند. هنگامی که شما نرم افزاری که از اینترنت شما استفاده می کند را ببندید، نرم افزار NetLimiter به صورت خودکار آن را در گروه آفلاین ها قرار می دهد و مقدار اینترنتی را که برای آن نرم افزار مشخص کرده بودید را بین دیگر نرم افزارهای باز تقسیم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetLimiter Pro 3.0.0.10 Final :
- قابلیت ایجاد محدودیت دانلود و آپلود برای کاربران یک شبکه
- امکان تحت نظز گرفتن کلیه ارتباطات اینترنتی افراد و سرعت انتقال اطلاعات
- زمان بندی برنامه برای روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
- قابلیت دسته بندی بر اساس IP افراد موجود در شبکه
- مشخص کردن دسترسی شما به سه گروه آنلاین ها، آفلاین ها و مخفی ها
- مشخص کردن نمودار میزان استفاده از پنهای باند
- امکان گرفتن گزارش به صورت فایل های HTML
- دارا بودن امکاناتی از جمله دیواره ی آتش
- محاسبه ی مقدار کیلو بایت دانلود شده و آپلود شده
- سازگار با ویندوز های XP و ویستا
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/5/Google%20Earth%20Plus%20v5.2.1.1588%20Final/Google%20Earth%20Plus%20v5.2.1.1588%20Final_www.lxl.ir.jpg

Google Earth Plus یکی از برنامه هایی است که به شما اجازه جستجو بر کره زمین را به صورت مجازی می دهد.شما قادر به پیدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و …. در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود می باشید.علاوه بر آن شما می توانید عکس یا نقشه دلخواه خود را بر روی کامپیوتر خود قرار داره یا بر روی وب سایت شخصی خود منتشر کنید.Google Earth Pro Gold ترکیبی از جستجوی گوگل به همراه نقشه های گرفته شده توسط ماهواره ها و نمایش سه بعدی ساختمان ها برای نمایش هر چه بهتر جغرافیای جهان است. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت ۳D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Earth Plus v5.2.1.1588 Final:
- عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین
- دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات
- امکان جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی
- نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج
- قابلیت نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها و …
- قابلیت شرح خطوط و زوایا
- قابلیت به اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML

موارد استفاده برای:
- طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرات ها)
- گرفتن اطلاعات از راه های زمینی ( اتومبیل رو )
- جست و جوی خانه یا آپارتمان
- جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان
- یافتن یک مکان تجاری
- و…



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان