تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

نرم افزار Password Recovery Bundle ابزاری برای بازیابی تمامی پسوردها و رمزهای عبور فراموش شده شما بصورت کاملا ساده می باشد. این نرم افزار قادر است رمزهای عبور فراموش شده مسنجر، برنامه های ایمیل، مرورگرهای اینترنت، نرم افزار اف تی پی، نرم افزار آفیس، قفل های سی دی، کانکشن های ارتباطی و بسیاری از نرم افزار های دیگر را بازیابی کند. این نرم افزار امکان بازیابی رمزهای بیش از ۶۰ نوع رمز عبور را دارد که از جمله آن ها می توان به نرم افزار های MSN, AIM, Google Talk, Trillian, Miranda, Paltalk, Digsby, Outlook, Outlook Express, Outlook PST File, Windows Mail, Windows Live Mail, Dialup, Internet Explorer, Firefox, MS Access, SmartFTP, FileZilla, WS_FTP, CuteFTP, AutoFTP, Camfrog Video Chat و … اشاره کرد.



ادامه مطلب ...


نرم افزار Bamboo File Sync and Backup ابزاریست که به وسیله آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر از اطلاعات خود نسخه پشتیبان منظم تهیه کرده تا امنیت اطلاعات شما حفظ شود. این نرم افزار از اطلاعات شما بصورت خودکار بک آپ می گیرد و آن را بر روی حافظه هایی مانند هادر دیسک، حافظه فلش، دستگاه های قابل حمل و شبکه ذخیره سازی می کند. این نرم افزار دارای محیطی کاربر پسند و ساده و در نسخه های مختلف ویندوز قابل اجرا می باشد.



ادامه مطلب ...


نرم افزار Registry Clean Easy یک ابزار قابل اعتماد و کاملا مناسب برای تعمیر و نگهداری از کامپیوتر شما است. به کمک این نرم افزار شما می توانید با خیال راحت و با چند کلیک سیستم خود را اسکن، پاکسازی، تعمیر و بهینه سازی کنید. همچنین این نرم افزار از کامپیوتر شما محافظت کاملی خواهد کرد و تمامی خطاهای سیستم، فایل ها و رجیستری های نامعتبر را تعمیر می کند. این نرم افزار مفید رجیستری سیستم شما را بهینه سازی و یکپارچه می کند. پاکسازی دیسک و مدیریت استارت آپ از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


برنامه ی تقویم خورشیدی یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کتار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است.

برخی از خصوصیات برنامه به شرح زیر است:
- قسمت پیام گذاری (ثبت پیام)
ارسال پیام های ثبت شده ی کاربر از طریق پیام کوتاه (SMS)
جستجوی در میان پیام های ثبت شده و مرتب سازی آن ها بر اساس تاریخ ، ساعت و … (فهرست پیام ها)
پیام های آماده (بسته پیام های از قبل نوشته شده ای مثل برنامه لیگ برتر فوتبال و رخدادهای نجومی که به همراه این نسخه از برنامه رخدادهای نجومی سال ۱۳۹۰ آمده است. این پیام هار را می توان زودتر از موعد نیز نشان داد، به همراه قابلیت ارسال پیام از طریقSMS)
قابلیت ثبت پیام به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، سالانه
امکان ثبت پیام برای همه ی سال ها (از سال ۹۹۹ تا ۹۳۶۹ هجری خورشیدی)
قابلیت به تعویق انداختن پیام
استفاده از نگه دارنده ی تاریخ (Date Picker) برای انتخاب تاریخ
- به روز رسانی تقویم ورقی با امکان جابجایی سریع بین روز ، هفته ، ماه ، سال و دهه ها (با استفاده از Hotkey های مرسوم مانند Arrow Keys , Home , End , Page Up ,Page Down) و همچنین نمایش شماره ی هفته در کنار روزهای هفته
- اضافه شدن دفتر تلفن به برنامه با قابلیت جستجو سریع و آسان به همراه امکان قرار دادن عکس برای شماره ها
- اضافه شدن تقویم هفتگی به برنامه
- تقویم سالانه همراه با نمودار تعطیلی های سال انتخابی (در صفحه اصلی کنار مرورگر رخداد قرار دارد)
- محاسبه روز کاری (در تب ابزار مفید طبقه بندی حسابگر ها قرار دارد)
- مشاهده مناسبت های و پیام های روز بعد سر ساعت معین (پنجره فردا)
- اضافه شدن قابلیت تطبیق تاریخ هجری قمری با تاریخ هجری خورشیدی توسط کاربر (به صورت دستی و یا فایل سالانه با انطباق کامل با تقویم رسمی کشور)
- نمایش پنجره ابیات با پوسته های متفاوت و جابجایی بین مناسبت ها با استفاده از جلوه های تصویری
- بهبودهایی در قسمت مبدل تاریخ ، تقویم ماهانه و انتخاب کتاب

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


در این پست از سایت دانلودستان برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان مجموعه  فونت های  شگفت انگیز و جدید را قرار داده ایم.این فونت ها در دو فرمت TTF و OTF می باشند.امید است توانسته باشیم رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کنیم.

دریافت فونت های در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب ...


حافظه موقتی RAM یک واسط میان پردازنده اصلی سیستم با بقیه قطعات سخت افزاری است و چون سرعت پردازش از CPU فوق العاده بیشتر از بقیه قطعات است از حافظه رم برای نگهداری موقت اطلاعات استفاده می شود. وقتی رم سیستم بالا باشد سرعت هم مطمئنا بیشتر است اما همیشه لازم نیست RAM سیستم افزایش یابد چرا که می توان با نرم افزارهایی مثل RAM Saver Pro به راحتی و با یک بهینه سازی ساده این حافظه موقتی را از اطلاعات اضافی خالی کرد و برای قرار داده شدن داده های جدید آماده سازی نمود.
این ابزار ساده و کم حجم که به راحتی هم قابل استفاده است با استفاده از یک سری الگوریتم های از پیش تعریف شده رم را بهینه کرده و در حقیقت اطلاعات و پردازش های اضافی را از حالت اجرا در خواهد آورد. مانیتورینگ RAM و پردازش های آن ، Benchmark رم سیستم ، انجام کارها به صورت اتوماتیک و بسیاری گزینه های متعدد دیگر که در نرم افزار RAM Saver Pro قرار داده شده اند باعث خواهند شد نتیجه ای مناسب پس بهینه سازی حاصل شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RAM Saver Pro v11.1 :
- بهینه سازی حافظه رم به صورت لحظه به لحظه
- نمایش آمار لحظه به لحظه RAM
- نمایش Benchmark حافظه RAM
- انعطاف پذیری بالای نرم افزار
- استفاده آسان از نرم افزار
- انجام بهینه سازی به صورت اتوماتیک
- وجود تنظیمات مختلف برای اجرای سلیقه کاربر
- اجرای سریع نرم افزار و گزینه های مختلف آن
- افزایش سرعت در ریست شدن و همچنین خاموش شدن سیستم پس از بهینه سازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


UndeleteOnClick نرم افزاری بسیار کاربردی جهت بازگرداندن فایل های حذف شده می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید فایل های حذف شما شامل عکس ها، آهنگ ها و برنامه ها و … را بازیابی نمایید. از ویژگی این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن اشاره نمود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.


دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


به وسیله نرم افزار قدرتمند Outertech StartEd Pro شما قادر خواهید بود تا بر روی برنامه هایی که در شروع ویندوز به صورت خودکار اجرا می شوند را مدیریت و کنترل کنید. همچنین این نرم افزار، به طور هوشمند برنامه هایی که مخرب هستند و به صورت خودکار در شروع ویندوز اجرا می شوند را مسدود می نماید. امیدواریم از این برنامه مفید استفاده ببرید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


WinMend History Cleaner نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


نرم افزار Yeahbit SystemKeep، برنامه ای بسیار مفید و قدرتمند برای بهینه سازی ویندوز شما می باشد. این برنامه کم حجم با ابزارهای زیادی که دارد امنیت و پایداری سیستم شما را تضمین می کند. این نرم افزار قادر است فایل های زائد را پاک سازی کرده و مشکلات رجیستری ویندوز شما را نیز برطرف کند. این نرم افزار شامل ابزارهای بسیاری است که با امتحان کردن متوجه خواهید شد. امیدواریم از این برنامه استفاده کافی را ببرید.

دریافت برنامه در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


EasyBoot نام نرم افزار بسیار کاربردی و مفید و قدرتمندی از شرکت EZB Systems است که به شما امکان ساخت CD ها و DVD های بسیار قدرتمند و Bootable را به صورت کاملا گرافیکی و زیبا و منحصر به فرد می دهد تا بدین ترتیب علاوه بر راحتی کار خود و بالا بردن سرعت راه اندازی بتوانید محیط ساده و خشک سابق را با محیطی زیبا و گرافیکی تعویض نمایید . قابلیت ساخت منو های مختلف برای محتویات درون CD یا DVD قابل بوت شما بر زیبایی و قدرت نرم افزار می افزاید تا با استفاده از این نرم افزار اقدام به ساخت CD/DVD های بسیار قدرتمند و کاملی را از ابزارهای مورد نیاز سیستم تهیه کنید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


نرم افزار دفترچه تلفن جذاب یکی از نرم افزارهای کاربردی فارسی است که امکانات جالبی را در اختیار کاربران قرار  می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات موجود در دفترچه تلفن خود را به صورت دیجیتال در رایانه خود ذخیره نمایید. در این نرم افزار امکان جستجو ، گروه بندی اعضای لیست ، تقویم ، یادآوری مناسبت ها ، امکان ثبت یادداشت و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد. همچنین می توانید برای افراد مختلف عکس انتخاب کنید و در نرم افزار قرار دهید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان اعلام زمان اذان اشاره کرد که این مسلمأ این قابلیت به تفکیک شهر محل سکونت در نرم افزار گنجانده شده است.
 
آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

 



ادامه مطلب ...


نسخه جدید قویترین دیکشنری جهان با کرک کاملآ تست شده و سالم!
امروزه نرم افزارهای دیکشنری و آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی برخور دارند. به همین منظور امروز در سایت پرشیا دانلود ورژن جدیدی از یک نرم افزار دیکشنری بسیار پر طرفدار را برایتان آماده کرده ایم. دیکشنری Babylon یکی از محبوب ترین نرم افزارهای دیکشنری است که اکثر افراد در جهان از آن برای ترجمه لغات و متون به زبان های مورد نظر خود استفاده می کنند. این دیکشنری به صورت پیش فرض از ۱۷ زبان مختلف جهان که به اصطلاح زبانهای زنده دنیا به شمار میروند پشتیبانی می کند که از جمله این زبانهای میتوان به زبان شیرین فارسی اشاره نمود. همچنین این دیکشنری از محیط بسیار ساده ای برخوردار بوده و با یک کلیک لغت یا متن مورد نظر به صورت صحیح و روان ترجمه می شود. علاوه بر این دیکشنری بابیلون می تواند به صورت آنلاین اقدام به ترجمه متن مندرج در وب سایت های اینترنتی نماید که شما با کمک این قابلیت به راحتی می توانید وب سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنید. توانایی تبدیل واحدهای پولی و نیز قابلیت تلفظ صحیح و درست کلمات با صداهای مختلف از دیگر ویژگی های این دیکشنری به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


ادامه مطلب ...


مجموعه ۲۳۰ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانــــــلودســـــتان دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

دریافت فونت ها در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

دریافت جدول در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Joboshare DVD Copy  نرم افزار برای کپی آسان فیلمهای دی وی دی در هارد کامپیوتر میباشد.شما به راحتی می توانید نسخه ۱۰۰% مشابه با DVD مادر را تهیه کنید و همچنین این نرم افزار قادر است تا DVD های  دو لایه  را به D5 فشرده کند. این نرم افزار کاربردی را در ادامه از دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Driver Sweeper نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت Guru3D برای حذف درایور های قدیمی سخت افزاری از سیستم می باشد. باقی ماندن درایور های قدیمی سخت افزار ها باعث بروز مشکلاتی برای سیستم می شود ، اما توسط این برنامه شما می توانید درایور های قدیمی را بطور کامل از سیستم خود حذف نمایید. روش کار توسط این برنامه بسیار راحت می باشد ، به گونه ای که شما فقط درایور مورد نظر خودتان را انتخاب و حذف می کنید. همچنین بر روی کلیه ویندوز های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی قابل استفاده است.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


اگر یکی از علاقمندان جمع آوری کتاب، eBook و … هستید مطمئناً احساس نیاز به داشتن نرم افزاری برای مدیریت مجموعه ی خود می کنید. eXtreme Books Manager بی شک یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ی مدیریت کتاب، کتاب های الکترونیکی و کتاب های صوتی در سراسر جهان می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید تمام اطلاعات مربوط به کتاب ها را از وب سایت های خاص جمع آوری کنید. تنها کافی است نام کتاب یا بارکد ISBN آن را وارد کنید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


IDM UltraCompare Professional نرم افزاری قدرتمند جهت مقایسه دو فایل و محتویات آن ها با یکدیگر طراحی شده است. به کمک این نرم افزار تنها کافیست شما دو فایل را به برنامه معرفی کنید و سپس به کمک ابزارهای این نرم افزار می توان عملیات مقایسه را انجام داد. به عنوان مثال با وارد نمودن دو فایل متنی به برنامه و انجام عمل مقایسه، نرم افزار تمامی کلمات و جملاتی که با یکدیگر تفاوت دارند را با رنگ های مختلف نمایش می دهد. این ویژگی برای پوشه ها نیز می تواند مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت مقایسه کردن پوشه ها شما می توانید به مقایسه ی دایرکتوری ها در شبکه بپردازید و همچنین فایل هایی با پسوندهای zip را به صورت هرچه بهتر و دقیق تر با یکدیگر مقایسه کنید که این عمل به کاربران کمک می کند تا تفاوت های بین آنها را مشاهده کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت IDM Computer Solutions می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است . از دیگر ویژگی های این نرم افزار فارسی می توان به قابلیت گذاشتن پیام به صورت زمان دار ، رخدادهای ملی ، مذهبی و سینمایی جهان ، دارا بودن ساعت جهانی ، اوقات شرعی ، مبدل تاریخ ، دفترچه تلفن و … اشاره کرد.

دانلود در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان