تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

ShiVa Advanced Edition نرم افزاری کامل و همه جانبه برای ایجاد هر نوع نرم افزار می باشد. بوسیله این نرم افزار شما می توانید به ساخت بازی های کامپیوتری ۳بعدی اول شخص ، نرم افزارهای مهندسی ، نرم افزارهای معماری ، نرم افزارهای بازاریابی و ارتباطی و … بپردازید. ShiVa موتور گرافیکی جدیدی را در زمینه طراحی نرم افزارها ارائه داده است که تمامی افکت های مورد نیاز شما برای طراحی هر نوع جلوه ای را به همراه دارد. همچنین شما می توانید در طراحی های خود از جلوه های ویژه ۳بعدی نیز استفاده نمایید. از ویژگی های برجسته این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای در این زمینه ، صداهای پیش فرض موجود در لیست انتخابی شما می باشد که می توانید از آن ها برای صدادار کردن نرم افزار و یا بازی خود استفاده نمایید. در بخش مدیریتی ویدیوهای نرم افزار ، شما می توانید ویدیوهایی با کیفیت فوق العاده را به کاربران خود ارائه دهید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار برنامه نویسی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


این برنامه توانایی جست و جو و بازیاپی تمامی فایلهای پاک شده در کامپیوتر شما را دارد. قابلیت پیدا کردن اطلاعات نرم افزار های کرش شده، درایو های فرمت شده  و فایل های پاک شده به علت ویروس و خاموش شدن سیستم را دارد. قابلبت بازیابی از  رم موبایل ، فلش مموری ها وهمچنین ،mmc ها قابلیت پیداکردن  عکسهای پاک شده، ایمیل های پاک شده ، ,ویدئو های پاک شده را داراست .

دریافت نرم افزار ریکاوری در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 دیسک بوت یا همان دیسک Startup برای هر سیستمی یک نیاز ضروری است تا در صورت نیاز کاربر بتواند سیستم را توسط آن بالا بیاورد و کارهای مورد نیاز مانند نصب سیستم عامل و … را انجام دهد .ولی این کار تنها توسط دیسکت صورت نمی گیرد. امروزه حافظه های مختلف دیگری نیز رایج شده اند که از سرعت بالایی برخوردارند . FlashDisk ها که از طریق پورت USB به سیستم شما متصل می شوند از این گروهند .FlashBoot نام نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید است که به شما امکان ساخت FlashDisk های Bootable را می دهد و از این به بعد شما میتوانید تنها با وارد کردن FlashDisk خود مشکل را حل نمایید .توانایی تبدیل دیسکت و StartUp CD Bootable به FlashDisk قابل بوت . ساخت Bootable برای تمامی سیستم عامل ها , ساخت Password Recovery Disk برای ویندوز های NT/2000/XP و … برخی از ویژگی های این نرم افزار مفید می باشند .

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Atomic Time Synchronizer نرم افزاری کم حجم و قدرتمند برای همزمان سازی و تنظیم دقیق ساعت سیستم شما با ساعت های جهانی است. این برنامه با وصل شدن به سرور اصلی ، ساعت سیستم شما را دقیق دقیق می کند. این برنامه برای کسانی که می خواهند ساعتی بصورت دقیق حتی دقیقی ثانیه داشته باشند بسیار مفید خواهد بود. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fliqlo ScreenSaver را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

دریافت اسکرین سرور در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


WinUtilities نام نرم افزاری است که می توانید برای افزایش سرعت و کارایی سیستم و بهینه سازی قسمت های مختلف رایانه خود از آن استفاده کنید . این نرم افزار که از ۲۰ ابزار مختلف تشکیل شده است به کاربران توانایی بهینه سازی سیستم را به طور کامل و با استفاده از ابزارهای موجود می دهد. از ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهای پاک کننده هارد دیسک ، رجیستری ، Startup و History، ابزار جداسازی فایل ها و تکه تکه کردن فایل ها در هنگام پاکسازی ، ابزاربهینه سازی حافظه ، ابزار حفاظت از فایل ها ، ابزار یافت فایل های تکراری و کپی شده ، ابزار مدیریت پروسس های در حال اجرا ، ابزار مدیریت حذف نرمافزارها ، ابزار تهیه فایل های پشتیبان از رجیستری و بازگردانی آن ها و… اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از YL Computing می باشد.

دریافت نرم افزار بهینه ساز در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Driver Magician یا جادوگر درایور های سخت افزاری یک نرم افزار حرفه ای برای پشتیبان گیری، بازگردانی، به روز رسانی و حذف درایور ها در سیستم عامل ها می باشد.همچنین نرم افزار Driver Magician آخرین به روز رسانی درایور ها را به شما اطلاع می دهد و قادر است درایور های به روز شده را از اینترنت دریافت کند، خواهید دید که سخت افزار به روز شده بهترین کارایی خود را نشان خواهد داد. بنابر این دیگر زمان زیادی که برای جستجوی یک درایور صرف خواهید کرد با این نرافزار به سرعت انجام خواهد شد. حتی اگر یک سخت افزار ناشناخته داشته باشید نرم افزار Driver Magician کمک بسیاری در شناسایی سریع آن با استفاده از پایگاه داده اطلاعاتی خود می کند.

دریافت نرم افزار پشتیبادن گیری از درایوها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


سه بسته نرم افزار Nero Vision Xtra ، Nero Burning ROM ، Nero BackItUp & Burn در کنار هم جمع شده اند و نام Nero Multimedia Suite 10 را پدید آورده اند. همانطور که مشاهده می کنید با کنار هم چیدن سه بسته نرم افزاری کامل حالا خودتان باید حدس بزنید که در نهایت چه بسته نرم افزاری و با چه امکاناتی پدید خواهد آمد. البته این امکانات در نسخه های قبلی هم کم و بیش بوده اند اما مطمئنا به این کاملی نبوده و البته باید بدانید که سرعت اجرا با این حجم اطلاعات در این نسخه نسبت به نسخه های قبل بسیار بهینه شده است.

دریافت بسته ی نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 9:16 :: نويسنده : admin

Windows Lenovo Xp 7 Style SP3 2011 : شبه سیاه. ویندوزی کامل و بی نقص برای دوست داران ویندوزهای جدید و بروز دنیا. ویندوزی از نسل سرویس پک 3 با تمامی قابلیت ها. دارای انواع نرم افزارهای جدید اجرایی و کاربردی مانند مدیاپلیر 11 و اینترنت اکسپلور 8 و.. قابلیت ساپورت انواع درایوهای ساتا. با تمی مشکی و زیبا از جنس ویندوز 7 . پرسرعت و عالی با بوتی سریع همراه با تمامی جدیدترین آپدیت های 2011 مایکروسافت.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


 

تلویزیون من برنامه ای است که به وسیله آن قادرید شبکه های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه های سراسری، شبکه های استانی، شبکه های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان پذیر است. هم اکنون می توانید این نرم افزار فارسی و کم حجم را از سایت دانلودستان دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار myTV 1.2:
- محیط جذاب و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب کردن
- کاملا رایگان و بدون محدودیت

دریافت نرم افزار رادیو آنلاین در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


دستگاه های فکس یکی از کاربردی ترین دستگاه های موجود در شرکت ها و ادارات می باشد که توسط آن می توان در مدت کوتاهی اطلاعات، نامه ها، اسناد و … را از مکانی به مکان دیگر انتقال داد. اکنون با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهایی ساخته شده اند که ارسال و دریافت فکس را بدون داشتن دستگاه و یا تلفن های دارای فکس، از طریق اینترنت امکان پذیر می سازند که به این صورت می توان در هزینه ها و زمان نیز صرفه جویی کرد.

نرم افزار32bit Internet Fax که توسط شرکت ElectraSoft ارائه شده است نرم افزار مفیدی است که با نصب آن بر روی سیستم می توانید به راحتی به ارسال و دریافت فکس پرداخته و تمامی اعمالی را که یک ماشین فکس برایتان انجام می دهد را انجام دهید. این نرم افزار قدرتمند با استفاده از فکس مودم های که بر روی سیستم های شما قرار دارد و شبکه ی اینترنت می تواند شما را قادر سازد تا به راحتی و بدون نیاز به دستگاه فکس به دریافت و ارسال فکس پرداخته و اسناد و اطلاعات خود را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار 32bit Internet Fax v11.02.24:
- امکان ارسال و دریافت فکس با استفاده از چهار مودم به صورت هم زمان
- امکان دیدن و انتقال فکس ها با فایل منیجر ویندوز
- امکان ایجاد تنظیمات برای چاپ خودکار فکس های دریافتی در بک راند سیستم
- امکان ارسال فکس های دریافتی به ایمیل در دو قالب TIFF و PDF
- پشتیبانی از انواع سایز های کاغذ ها
- پشتیبانی از انواع فکس مودم های موجود در بازار
- توانایی مرتب سازی نامه ها بر اساس روز و تاریخ و زمان دریافت
- توانایی ارسال هر گونه سند قابل چاپ
- توانایی ارسال سریع فکس و برنامه ی زمان بندی برای ارسال در زمان مشخص
- توانایی ایجاد Log از فکس های ارسالی و تمامی اتفاقات
- دارای مدیریت فکس بسیار آسان و راحت
- دارای آگاهی دهنده ی فکس های دریافتی
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار اندک
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار Tipard PDF Converter Platinum یک نرم افزار قدرتمند و کامل برای تبدیل فایل های PDF به سایر فرمتهاست. این نرم افزار با سرعت بالا این تبدیل فرمت را انجام می دهد. در ضمن کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد. امیدواریم استفاده ببرید.

 

دریافت نرم افزار تبدیل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Stone File Eraser نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به پاکسازی کامل اطلاعات می باشند. به وسیله این نرم افزار می توان فایل های مختلف با فرمت های گوناگون را به صورت کامل از هارد دیسک به گونه ای پاکسازی نمود که دیگر قابلیت بازیابی فایل ها با برنامه های بازیابی اطلاعات نیز ممکن نیست. این نرم افزار با ویژگی تکه تکه نمودن اطلاعات و فایل ها مانع از بازیابی آن ها می شود.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه ١۱۸ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانلودستان ، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١۱۸ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت آیکون های زیبا در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


شاید بارها و بارها برای شما هم پیش آمده که خواسته اید تا بر روی مجموعه های از تصاویر خود لوگو و آرمی را قرار دهید تا به تصاویرتان جلوه ای خاص بخشیده و با این کار نیز از کپی برداری تصاویرتان توسط دیگر افراد و ثبت به نام خودشان جلوگیری نمایید و برای این کار مجبور شده اید با نرم افزارهای فراوان حجیم و دشواری همچون فوتوشاپ این عمل را تک تک بر روی تصاویرتان اعمال نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان ملی دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها در طی ۳ مرحله و با چند کلیک ساده لوگو و آرم یا متن خود را بر روی چندین تصویر قرار داده و تصاویر خود را واترمارک نمایید. Mytoolsoft Watermark Software نرم افزار ساده ولی توانمندی است که به شما کمک می کند تا به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه لوگو و آرم دلخواه خود را بر روی چندین تصویر به صورت یک جا قرار داده و به واترمارک کردن آن ها بپردازید. علاوه بر این Mytoolsoft Watermark Software با پشتیبانی از انواع متن ها و لوگو ها، پشتیبانی از انواع فرمت های تصاویر، استفاده ی بسیار آسان و داشتن قابلیت های بسیار جالب به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در زمینه ی واترمارک کردن تصاویر تبدیل شده است که ما نیز آن را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده و پیشنهاد می نمایم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mytoolsoft Watermark Software v2.7.7 :
- آزاد بودن در قرار دادن لوگو و آرم در محل و سبک دلخواه همچون Margins ،Angle ،Shadow و Opacity
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار تنها در ۳ مرحله ی ساده
- امکان واتر مارک نمودن دسته ای تصاویر به صورت یک جا
- امکان تغییر سایز عکس و تبدیل فرمت فایل های خروجی
- امکان تنظیم نمودن کیفیت فایل خروجی
- امکان دیدن و پیش نمایش فایل های خروجی قبل از ذخیره ی تغییرات
- امکان ذخیره سازی خودکار تنظمیات و تغییرات
- پشتیبانی از قابلیت Drog & Drop فایل ها و فولدرها
- پشتیبانی از انواع فرمت ها همچون bmp ،jpg ،jpeg ،gif،png و tiff
- پشتیبانی از Text Wartermark و Image Watermark
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- دارای قدرت بسیار بالا علیرقم داشتن حجم بسیار اندک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


اگر می خواهید زمانی که متنی را روی صفحه نمایش خود دارید به طور خودکار توسط نرم افزاری تبدیل به گفتار شده و در داخل یک فایل صوتی ذخیره شود. نرم افزار Balabolka یک ابزار تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به راحتی بخواند، می تواند نوع فونت و رنگ پس زمینه را سفارشی کند و می تواند از System Tray بخواند و Hotkey های جهانی یا Global را کنترل کند.
این نرم افزار تبدیل متن به گفتار از نسخه های مختلف صوت مایکروسافت که به آن SAPI می گویند استفاده می کند، که می توانید از طریق این قابلیت پارامترهای صدا از جمله سرعت، گام و حجم صدا را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار خواندن متن که یک نرم افزار کاربردی می باشد شما می توانید یک لیستی از صداهای دلخواه را برای تعویض به وجود بیاورید تا در صورت لزوم برای بهبود کیفیت تلفظ ، صدا را تغییر دهید و صدای دیگری را جایگرین کنید. این قابلیت زمانی برای شما مفید خواهد بود که شما می خواهید املای کلمات را تغییر دهید. قواعدی که در این نرم افزار برای تصحیح تلفظ مورد استفاده قرار گرفته است از VBScript برگرفته شده است. در ضمن نرم افزار Balabolka به زبان های مختلف و تحت ویندوز های XP/2000/Vista/Win 7 کار می کند که می تواند برای تمام کاربران بسیار کاربردی باشد.

دریافت نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار به ادامه مطلب مراجعه نمایید....



ادامه مطلب ...


نرم افزار Password Recovery Bundle ابزاری برای بازیابی تمامی پسوردها و رمزهای عبور فراموش شده شما بصورت کاملا ساده می باشد. این نرم افزار قادر است رمزهای عبور فراموش شده مسنجر، برنامه های ایمیل، مرورگرهای اینترنت، نرم افزار اف تی پی، نرم افزار آفیس، قفل های سی دی، کانکشن های ارتباطی و بسیاری از نرم افزار های دیگر را بازیابی کند. این نرم افزار امکان بازیابی رمزهای بیش از ۶۰ نوع رمز عبور را دارد که از جمله آن ها می توان به نرم افزار های MSN, AIM, Google Talk, Trillian, Miranda, Paltalk, Digsby, Outlook, Outlook Express, Outlook PST File, Windows Mail, Windows Live Mail, Dialup, Internet Explorer, Firefox, MS Access, SmartFTP, FileZilla, WS_FTP, CuteFTP, AutoFTP, Camfrog Video Chat و … اشاره کرد.



ادامه مطلب ...


نرم افزار Bamboo File Sync and Backup ابزاریست که به وسیله آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر از اطلاعات خود نسخه پشتیبان منظم تهیه کرده تا امنیت اطلاعات شما حفظ شود. این نرم افزار از اطلاعات شما بصورت خودکار بک آپ می گیرد و آن را بر روی حافظه هایی مانند هادر دیسک، حافظه فلش، دستگاه های قابل حمل و شبکه ذخیره سازی می کند. این نرم افزار دارای محیطی کاربر پسند و ساده و در نسخه های مختلف ویندوز قابل اجرا می باشد.



ادامه مطلب ...


نرم افزار Registry Clean Easy یک ابزار قابل اعتماد و کاملا مناسب برای تعمیر و نگهداری از کامپیوتر شما است. به کمک این نرم افزار شما می توانید با خیال راحت و با چند کلیک سیستم خود را اسکن، پاکسازی، تعمیر و بهینه سازی کنید. همچنین این نرم افزار از کامپیوتر شما محافظت کاملی خواهد کرد و تمامی خطاهای سیستم، فایل ها و رجیستری های نامعتبر را تعمیر می کند. این نرم افزار مفید رجیستری سیستم شما را بهینه سازی و یکپارچه می کند. پاکسازی دیسک و مدیریت استارت آپ از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


برنامه ی تقویم خورشیدی یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کتار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است.

برخی از خصوصیات برنامه به شرح زیر است:
- قسمت پیام گذاری (ثبت پیام)
ارسال پیام های ثبت شده ی کاربر از طریق پیام کوتاه (SMS)
جستجوی در میان پیام های ثبت شده و مرتب سازی آن ها بر اساس تاریخ ، ساعت و … (فهرست پیام ها)
پیام های آماده (بسته پیام های از قبل نوشته شده ای مثل برنامه لیگ برتر فوتبال و رخدادهای نجومی که به همراه این نسخه از برنامه رخدادهای نجومی سال ۱۳۹۰ آمده است. این پیام هار را می توان زودتر از موعد نیز نشان داد، به همراه قابلیت ارسال پیام از طریقSMS)
قابلیت ثبت پیام به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، سالانه
امکان ثبت پیام برای همه ی سال ها (از سال ۹۹۹ تا ۹۳۶۹ هجری خورشیدی)
قابلیت به تعویق انداختن پیام
استفاده از نگه دارنده ی تاریخ (Date Picker) برای انتخاب تاریخ
- به روز رسانی تقویم ورقی با امکان جابجایی سریع بین روز ، هفته ، ماه ، سال و دهه ها (با استفاده از Hotkey های مرسوم مانند Arrow Keys , Home , End , Page Up ,Page Down) و همچنین نمایش شماره ی هفته در کنار روزهای هفته
- اضافه شدن دفتر تلفن به برنامه با قابلیت جستجو سریع و آسان به همراه امکان قرار دادن عکس برای شماره ها
- اضافه شدن تقویم هفتگی به برنامه
- تقویم سالانه همراه با نمودار تعطیلی های سال انتخابی (در صفحه اصلی کنار مرورگر رخداد قرار دارد)
- محاسبه روز کاری (در تب ابزار مفید طبقه بندی حسابگر ها قرار دارد)
- مشاهده مناسبت های و پیام های روز بعد سر ساعت معین (پنجره فردا)
- اضافه شدن قابلیت تطبیق تاریخ هجری قمری با تاریخ هجری خورشیدی توسط کاربر (به صورت دستی و یا فایل سالانه با انطباق کامل با تقویم رسمی کشور)
- نمایش پنجره ابیات با پوسته های متفاوت و جابجایی بین مناسبت ها با استفاده از جلوه های تصویری
- بهبودهایی در قسمت مبدل تاریخ ، تقویم ماهانه و انتخاب کتاب

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان