تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/KMPlayer%20v2.9.4.1437/KMPlayer%20v2.9.4.1437.jpg

 

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer v2.9.4.1437:

- محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید

- پشتیبانی از فرمتهای صوتی و تصویری: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime

- امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول

- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یک فایل صوتی یا تصویری مانند : نوع فایل ، پسوند و .. . و امکان ویرایش یا کپی

- هماهنگی و پشتیبانی از برنامه های : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic

- قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی

- نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد

- قابلیت تعریف و تنظیم کلیدهای پخش برنامه به آسانی

- قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه

- قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت کامل پشتیبانی از فایلهای فشرده

- پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی

- پشتبانی کامل از فایلهای فلش

- پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال

- امکان پخش فایلهای AAC, OGG

- پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI

- پوسته های جذاب و زیبا

- امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای وینمپ

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/1/QuickTime%20Pro%20v7.67.75.0_www.lxl.ir.jpg

خانواده ی نرم افزاری QuickTime از نرم افزارهای digital media creation می باشد که به شما توانایی پخش و ثبت file های صوتی و تصویری را جهت نمایش برای تماشاچیان ، آن هم با هر حجم و اندازه ای را می دهد. هنگام ترکیب QuickTime Player و QuickTime Pro ، این نرم افزارها با یکدیگر کار کرده و شرایطی متعادل را برای شما همچون digital media delivery system فراهم خواهند کرد. QuickTime 7 نرم افزاری است از نوع digital media ، از Company بزرگ Apple ، که برای دو System عامل Mac و Windows بر اساس System های  با کیفیت ، جهت ساخت و پخش file های صوتی و تصویری بر روی internet می باشد. گذشته از پخش File های MPEG-4 و MP3 ، قابلیت پشتیبانی از track های timecode مانند MIDI ها همچون : Roland Sound Canvas و GS format extension ها را نیز دارا می باشد. QuickTime همچنین از format های Standard مخصوص web شامل : HTTP ، RTP  و RTSP نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، از format های مخصوص image شامل : JPEG ، BMP ، PICT ، PNG و GIF نیز پشتیبانی کرده است.

تغییرات اضافه شده در QuickTime 7 Player :
- H.264 video playback : نمایش فیلم های ساخته شده در مکان های هنری و بر پایه ی codec ها با بالاترین کیفیت تصویری ممکن .
- Surround sound : با QuickTime 7 ، کامپیوتر شما و Speaker های شما ، قادر به لذت بردن از صدایی فراگیر از بازی ها و فیلم های خود خواهید بود .
- New and improved playback controls : تغییراتی ساده در تنظیمات شامل : jog shuttle ، playback speed ، bass ، treble و balance از دیگر قابلیت های اضافه شده به این نرم افزار بوده است .
- Live resize : شما قادر به تغییر اندازه ی window نمایش با بهترین کیفیت را خواهید داشت .

تغییرات اضافه شده به QuickTime 7 Pro :
- Create H.264 video : ساخت تصاویر برای هر گونه استفاده از ۳G برای دستگاه های mobile به HD .
- Create surround audio : ایجاد صدایی فراگیر برای فیلم ها و تصاویر خود .
- Floating controls : تغییراتی مفید همچون pause ، play ، fast-forward و rewind هنگام نمایش تصاویر به صورت تمام صفحه.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/1/K-Lite%20Mega%20Codec_www.lxl.ir.jpg

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری ، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.
K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
Codec  ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

قابلیت ها و امکانات کلیدی این نرم افزار :

- توانایی آپدیت، بنابراین همیشه جدیدترین ها را خواهید داشت.
- بسیار ساده easy to use و کاربر پسند
- با تمام player های معمولی و DirectShow
- نصب نرم افزار بصورت اختیاری است. حتی میتوانید بعضی از codec ها را نصب نکنید
- به صورت خودکار پس از نصب خود را با تمامی player ها موجود سازگار میکند
- دارای کاربران بسیاری است، بنابراین بعد از پیدا شدن هر اشکالی سریعا گزارش شده و رفع میشود.
- در این نسخه از پسوند های RealPlayer نیز پشتیبانی میشود. مانند : .rmvb .ram .rpm .rv .rp .rt .rnx .smi .smil .ra .rm
- و … .



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/BS.Player%20PRO%20v2.54%20Build%2010368/BS.Player%20PRO%20v2.54%20Build%2010368.jpg

BS Player PRO نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد . این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند. این نرم افزار محصولی از کمپانی bs.global می باشد. اگه بخواهیم یک شرح کوچکی از امکانات این نرم افزار که همون اول کار با این پلیر نظر شما رو جلب خواهد کرد باید به ویژگی واقعا کارآمد تغییر سایز صفحه نمایش فایل های ویدوئی که با اسکرول موس به راحتی قابل تغییر می باشد اشاره کنم که تا کوچکترین و بزرگترین سایز ممکن قابل تغییر است به طوری که در صفحه مانیتور شما جا نمی شه و یا عکس بردای از لحظه های فیلم که با زدن دکمه P به سادگی می توانید به سرعت از فیلم عکس بگیرید و یا جدا کردن و پیوست دادن فیل صوتی فایل های ویدوئی و پشتیبانی از فرمت هایی فراوانی که در ادامه ذکر شده …

BS Player PRO ، پلیریست که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده که دارای قابلیت پخش انواع فرمتها از جمله DIVX, AVI, MPEG-1, MPEG-2, XVID, 3IVX, OGM, MATROSKA , ASF, WMV, DV, M1V, M2V, MOV, MP4, MPV, QT, RM, SWF, VOB and WAV, MPA, MP1, MP2, MP3, OGG, AAC, AC3, AIF, RAM, WMA… و سایر فایلهای ویدئویی از جمله Divx می باشد.

Equalizer قابل تغییر:باندهای متعدد و قابلیت عوض کردن فرکانس برای هر باند . قابلیت تغییر صدا.

پشتیبانی از دستگاههای Capture و Tuner:قابلیت Capture تصویر و صوت مورد نظر توسط دستگاه های گوناگون Capture از جمله وب کم ها، دوربین های دیجیتال و…

encoder مورد نظر را انتخاب کرده و فایل ویدئویی رو مستقیم در فایل مورد نظر ذخیره کنید.Capture ویدئو به فایل : تصاویر رو از هر سورس مستقیم به فرمت مورد نظر ذخیره کنید.

ویرایشگرهای زیر نویس: ویرایشگر هایی با قابلیت استفادۀ آسان ولی قدرتمند ، ویرایش و تبدیل انواع FPS ها (برای مثال ۲۳FPS به ۲۵FPS) تصیح و ذخیرۀ زیر نویسها با پسوند .str

Buffering به صورت شبکه ای: BS Player برای بافرینگ فایل قسمتی از فایل مورد نظر رو به cache برده و به جای پخش مستقیم آن از درایو ، فایل را از cache پخش می کند. همچنین قادر به بافرینگ از سی دی درایو ها ، درایو های شبکه ای (share شده) ، شبکه های wireless می باشد. (دیگه خبری از مکث در پخش نیست!)

- پشتیبانی از VMR9

زیرنویس های پیشرفته : زیر نویسها در این نسخه از BS Player کاملاً شبیه زیر نویسهایی که در سینما می بینید هستند.

این نسخه از BS Player که در ۲۱ سپتامبر ۲۰۰۷ منتشر شده دیگه خبری از باگ های گذشته نیست و همه باگ ها کاملاً بر طرف شده. همچنین نه تنها مشکلی برای زیر نویسها وجود نداره بلکه امکان تغییر فونت نیز به امکانات نسخه جدید اضافه شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار BS.Player PROv 2.54 Build 10368:

- پخش انواع فرمت ها از جمله DIVX, AVI, MPEG-1, MPEG-2, XVID, 3IVX, OGM, MATROSKA , ASF, WMV, DV, M1V, M2V, MOV, MP4, MPV, QT, RM, SWF, VOB and WAV, MPA, MP1, MP2, MP3, OGG, AAC, AC3, AIF, RAM, WMA… و سایر فایل های ویدئویی از جمله Divx می باشد.

- قابلیت ساخت یک اکولایزر دستی و سلیقه ای

- باندهای متعدد و قابلیت عوض کردن فرکانس برای هر باند

- قابلیت ضبط صدا از سیستم های Tuner موجود بر روی سیستم

- قابلیت Capture تصویر و صوت مورد نظر توسط دستگاه های گوناگون Capture از جمله وب کم ها، دوربین های دیجیتال و …

- دارای ابزار بهینه سازی شده Subtitle به منظور سازگاری بهتر فایل های زیر نویس با فیلم ها

- تصیح و ذخیرۀ زیر نویس ها با پسوند .str

- ویرایش و تبدیل انواع FPS ها (برای مثال ۲۳FPS به ۲۵FPS)

- Buffering فایل به صورت شبکه ای (BS Player برای بافرینگ فایل قسمتی از فایل مورد نظر رو به cache برده و به جای پخش مستقیم آن از درایو ، فایل را از cache پخش می کند. همچنین قادر به بافرینگ از سی دی درایو ها، درایو های شبکه ای (share شده)، شبکه های Wireless می باشد)

- پخش DVD با کیفیت مناسب و بدون وقفه های زمانی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Divx%20Plus%208.0%20v1.0.1.25/Divx%20Plus%208.0%20v1.0.1.25.jpg

امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد ، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX Plus نام دارد. DivX مخفف Digital Video eXpress  می باشد. در حقیقت DivX هم یک کدک است که با فرمت MPEG-4 بهینه سازی شده است. این فرمت که بیشتر کاربران با آن آشنایی دارند ، تا ۱۰ برابر از فرمت MPEG-2 که بیشتر در دی وی دی ها از آن استفاده می شود کم حجم تر است ، اما هیچ گونه تغییری در کیفیت ایجاد نشده است. و حالا شرکت DivXNetwork چند سالی هست که با این کدک توانسته کاربران زیادی را جذب خود نماید. اما این شرکت برای اجرای همین کدک نرم افزاری را هم ارائه داده که DivX Player نام گرفته است. نرم افزاری که با محیطی بسیار ساده در درجه اول ابزاری بسیار کامل برای پخش فیلم های DivX بوده اما در درجات بعد قادر به پخش فرمت های دیگری  تصویری نیز می باشد. اما کاربران قادرند با این نرم افزار کارهای جالب دیگری را هم انجام دهند از جمله این که لوح های فشرده را رایت نمایند ، دانلود های خود را مدیریت کنند و چندین و چند کار دیگر که با DivX می توان انجام داد. مدت کوتاهی است که نسخه ای جدید از این نرم افزار ارائه گردیده است. این نرم افزار که تقریبا به بسته ای نرم افزاری شبیه است شامل چند ابزار به نظر کوچک اما در عمل بزرگ دیگر هم می باشد. DivX Web Player  که با خود قدرت پخش فایل های مالتی مدیا شرکت DivXNetwork را به داخل صفحات وب و دنیای مجازی اینترنت خواهد کشاند. DivX Converter نام ابزاری است که کاربرانش را به تبدبل فرمت های مختلف به یکدیگر قادر می سازد. DivX Codec ، کدک های معروف و محبوب شرکت DivXNetwork در این ابزار جای گرفته است. DivX Player و نهایت امر هم پلیر مخصوص این شرکت برای کاربران ویندوز که آن ها را قادر می سازد تا به سادگی فیلم های فشرده شده با کدک DivX را با تماشا بنشینند و حالا هشتمین نسخه از سری نرم افزارهای DivX به تازگی ارائه شده که قابلیت های جدیدی را در خود جای داده است. پیشنهاد می کنیم حتما این نسخه متفاوت را دانلود کرده و مورد آزمایش قرار دهید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Divx Plus 8.0 v1.0.1.25 :

- محیطی بسیار ساده برای اجرای فیلم ها

- DivX Web Player اجرای فایل های مالتی مدیا در وب

- DivX Converter مبدل فایل های تصویری به یگدیگر با محیطی بسیار ساده

- DivX Codec بسته ای شامل کدک های شرکت DivXNetwork

- دانلود منیجری موجود در نرم افزار DivX Player

- توانایی رایت انواع لوح های فشرده به صورت های مختلف

- پخش فرمت های مختلف تصویر نظیر MOV ، AVI ، MPG ، MPEG ، MPEG-4 و …

- اجرای فایل های مالتی مدیا به صورت زنده از داخل وب

- Audio Ebhancer برای آن هایی که به صدای فیلم ها توجه خاصی دارند

- حجم پائین نسبت به قابلیت های بالا

- سازگاری با قابلیت های فراوان از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان