تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مشاهده فایل های صوتی و تصویری با نرم افزار Fresh View 8.06 (قابل حمل)

Fresh View 8.06 از کم حجم ترین نرم افزار های مرور بیش از ۸۶ فرمت مختلف از فایلهای تصویر ، صدا ، فیلم و آیکون میباشد.کاربران این نرم افزار میتوانند به صورت بسیار سریع به غالب فرمتهای Multimedia دسترسی داشته باشند و حجم بسیار کم نرم افزار آن را جهت سیستمهای شلوغ و یا قدیمی ایده آل ساخته است.در این نرم افزار علاوه بر مشاهده فایلهای مولتی مدیا امکاناتی نیز برای تبدیل فایهای تصویری در نظر گرفته شده است . به طور مثال می توان تصاویر یاد شده را به صورت گروهی و یا انفرادی به فرمتهای JPG ، BMP ، TIF تبدیل نمود . و ضمن تبدیل نیز برخی مشخصات آن نظیر سایز ، ضریب فشرده سازی و … قابل تنظیم میباشد .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Evolution نام محصولی از کمپانی معتبر Video Copilot می باشد که شامل ۱۷۰ المان طراحی ، ویدیوهای با کیفیت Full HD که از تکنولوژی Built-in Transparency بهره می برند ، ۷ ویدیو آموزشی ، گالری پیشرفته برای صفحات ، ۱۰ پروژه حرفه ای طراحی و … می باشد. Evolution نام مجموعه ای از طراحی های با کیفیت برای خلق ویدیوهای حرفه ای می باشد و به شما اجازه می دهد تا هنرهای خود را نشان داده و از آن ها استفاده کنید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را ه صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت پرشیا دانلود دریافت نمایید.

|هر هفته ، بسته ای نرم افزاری از مجموعه کمپانی Video Copilot بر روی سایت قرار خواهد گرفت|

video copilot evolution پلاگین هایی بی نظیر برای After Effects Pro با نام Video Copilot Evolution

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه تبدیل انواع فایل های DVD و فرمت های ویدئوئی به دیگر فرمت های رایج ویدئویی نرم افزار DVD Catalyst میباشد که به شما امکان تبدیل فرمت های ویدئوئی در نهایت قدرت و کیفیت را میدهد.سرعت تبدیل فایل های ویدئویی در این نرم افزار ، این نرم افزار را با نرم افزارهای مشابه ، متمایز کرده است.شما میتوانید فیلم های مورد علاقه خود ، و یا موزیک ویدئوهای دلخواه خود را تبدیل به فرمت هایی کنید که در تمامی نرم افزارهای پلیر و یا دستگاه های پخش ویدئو و تصویر اجرا نمائید.فایل هایی مانند AVI, DIVX, XVID, MPEG, MKV و … که در این زمینه هستند ، را میتوانید به راحتی به یکدیگر تبدیل و اجرا نمائید.

DVD Catalyst مبدل قدرتمند فایل های DVD با DVD Catalyst 4.0.2 Final

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Virtual DJ 7 یک نرم افزار بسیار فوق العاده برای میکس مجازی آهنگ یا به اصطلاح DJ کردن آهنگ است. این نرم افزار مالتی مدیا توسط میلیون ها نفر دیجی و تعداد بسیار زیادی کلوب موسیقی در سراسر جهان استفاده می شود. استفاده از کامپیوتر در میکس کردن ۲ آهنگ برای یک دیجی با سرعت عمل بیشتری همراه است تا استفاده از دستگاه DJ. اکثر آهنگ هایی که با عنوان Remix در هر آلبوم موسیقی می شنوید توسط نرم افزار هایی مانند Virtual DJ ساخته میشوند. از جمله اعمالی که توسط نرم افزار Virtual DJ میشود انجام داد Scratch کردن یا کشیدن صدا توسط دیسک است که باعث زیبایی در میسک کردن صدا میشود. این نرم افزار بسیار کوچک در عین حال دارای بخش های بسیار جذاب و کاربردی است. این نرم افزار مالتی مدیا دارای بخش های بسیاری از جمله بخش میکس صوتی و میکس تصویری است.

Atomix Virtual DJ میکس مجازی آهنگ با Atomix Virtual DJ PRO 7

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


  دانلود نرم افزارتماشای فایل های ویدئویی با Mirillis Splash PRO HD player 1.3.2

Splash PRO به کاربر امکان تماشای فایل های ویدئویی را با بهترین کیفیت می دهد. شما می توانید فایل های ویدئویی را به گونه ای تماشا کنید که تا کنون ندیده اید. شما می توانید فیلم های دلخواه تان را با رنگ های زنده، حرکت های آرام و … تماشا کنید. تمامی فیلم های HD خود را با فرمت های MPEG-2 ،AVC/H.264 و VC-1 می توانید بدون هیچ مشکلی تماشا کنید. شما به هیچ کدک دیگری نیاز ندارید کافی است این نرم افزار را دانلود، نصب نموده و به تماشای فیلم مورد نظر خود بپردازید. این نرم افزار از رابطه کاربری متراکم، شیک و کاربر پسند برخوردار است و به کاربر در زمینه ی پخش فایل های ویدئویی تجربه ی شیرین و جدیدی می دهد. شما می توانید در هزینه پرداختی و مصرف انرژی باطری موبایل و لپ تاپ و نوت بوک تان صرفه جویی کنید این نرم افزار از میزان توان مصرفی موبایل، لپ تاپ و نوت بوک می کاهد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

winamp پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.6 Final

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزار میکس موسیقی

نرم افزار حرفه ای ویرایش فایل های صوتی MakeMusic Finale 2011

MakeMusic Finale نام نرم افزاری از کمپانی معروف MakeMusic می باشد که نسخه سال 2011 آن به تازگی انتشار یافته است و در زمینه ساخت و ویرایش آهنگ از شهرت و محبوبیت زیادی میان کاربران این دسته از برنامه های قرار دارد. این نرم افزار از امکانات زیادی در زمینه صداگذاری ، میکس ، ویرایش و ترکیب آهنگ ها و ... برخوردار می باشد. به کمک این نرم افزار امکان ایجاد تغییرات صدایی و افکت گذاری بر روی صداهای خواننده نیز موجود است. افکت هایی مانند لیزری کردن صدا ، زیر و بم کردن صدا و ... .


از ویژگی های مهم و اصلی این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- توانایی اعمال تغییرات بر روی فایل های تصویری
- توانایی ضبط صدا بر روی آهنگ به صورت مستقیم از طریق میکروفون
- دارای نمونه های مختلف پخش برای افکت ها و همچنین شنیدن تغییرات انجام شده بر روی آهنگ قبل از ذخیره سازی
- عملیات پردازش بر روی فایل های صوتی همانند قطع صدا ، معکوس کردن آهنگ ، حذف قسمت های مورد نظر و ...
- قابلیت ویرایش کلیه فایل های صوتی
- افزودن افکت های خود کار توسط برنامه به آهنگ در صورت نیاز
- افکت گذاری بر روی صدا به کمک پلاگین های مختلف. مانند صدای لیزری ، رادیویی ، اضافه کردن صدای همسرایان مجازی و ... .
- و صدها ویژگی دیگر

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


اسکرین سیور

اسکرین سیور جدید و زیبای Watery Desktop 3D 2.19

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید با دریافت و نصب این محافظ صفحه نمایش، محیط دسکتاپ پر آب می شود که جلوه زیبا و متلاطم  را به دسکتاپ شما می دهد همچنین شما قادرید تنظیمات دیگری نظیر تغییر نوع و شکل موج های آب ایجاد شده و زمان این تغییرات و ... را کنترل نمایید. این محافظ صفحه نمایش فضای کمی را نیز اشغال می کند که این خود باعث عدم کاهش سرعت سیستم در هنگام اجرای آن می شود.
علاوه بر این اسکرین سیور چندین برنامه با افکت های جانبی نیز در این کجموعه گنجانده شده است.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود پلاگین فوتوشاپ

دانلود مجموعه پلاگین های جدید فتوشاپ Akvins Plugins Pack

این بسته شامل 10 PlugIn بسیار زیبای فتوشاپ می باشد. از قابلیت های این Plugin ها روتوش کردن عکی های قدیمی و باز سازی آنها به صورت کاملاً حرفه ای ، تبدیل یک عکس دیجیتالی به عکس هنری که با مدا د طراحی شده استف حذف یک قسمت از تصویر همراه با باز سازی Background آن و ...

این نرم افزار شامل پلاگین های زیر می باشد:

AKVIS Magnifier 3.5.728
AKVIS MultiBrush 5.5.1344
AKVIS Lightshop v3.0.843
AKVIS Decorator 2.0.416 7012
AKVIS Noise Buster v 7.5.2457
AKVIS Chameleon 7.0.1591M.7231
AKVIS Sketch v11.0.2148
AKVIS Coloriage v7.5.906
AKVIS Retoucher 4.5.760.7187
AKVIS Enhancer 11.5.1577
AKVIS SmartMask 3.0
Akvis ArtWork 4.0
AKVIS ArtSuite 6.5

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


آموزش تصویری Visual Studio 2010

دانلود فیلم آموزش تصویری کامل Lynda Visual Studio 2010 Essential Training

امروز برای کاربران عزیز پی سی دی آموزش کامل Visual Studio 2010 را به صورت تصویری جهت دانلود آماده کرده ایم. این فیلم از ابتدا شروع به آموزش مفاهیم پایه Visual Studio 2010 می پردازد و دارای بیش از 2 ساعت فیلم آموزش می باشد.
شرکت Lynda یکی از بزرگترین و معروفترین سازنده های فیلم های آموزشی می باشد و می توان گفت با یادگیری این آموزش بر تمامی مفاهیم Visual Studio 2010 تسلط کامل پیدا خواهید کرد.

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


عکس های بسیار زیبا از ماشین

دانلود عکس های بسیار زیبا از ماشین

در این سری از عکس ها ماشین های بسیار زیبایی قرار داده ایم که هم ماشین های قدیمی و کلاسیک و هم ماشین های جدید و مدرن رو در خود جای داده که همه از پر طرفدار ترین ها هستنند و در زمان خود جزء بهترین ها بوده اند پیشنهاد می کنم این سری عکس ها را از دست ندهید

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


عکس های زیبای دیوار ها با نقاشی گرافیتی

دانلود عکس های زیبای دیوار ها با نقاشی گرافیتی

این بار عکس های بسیار زیبای از خیابان های گرافیتی نقاشی شده که بسیار زیبا هستنند و می تواند برای طراحی های مختلف یک فضای شاد و رنگارنگ ایجاد کند

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


تم ویندوز

دانلود تم جدید و فوق العاده زیبای Longhorn PowerPlus FINAL برای ویندوز 7

تم جدید و فوق العاده زیبای Longhorn PowerPlus FINAL برای ویندوز 7 که فرق اساسی که این تم با تم های دیگر دارد آن است که شما می توانید رنگ های تم خود را که شامل رنگ های : قرمز ، آبی ، بنفش ، زرد و... است بر اساس سلیقه خود تغییر دهید

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


ویرایش عکس

دانلود نرم افزار ایجاد قاب های زیبا بر روی عکس Odin Frame Photo Creator 5.3.1

نرم افزار Odin Frame Photo Creator یک برنامه ی بسیار کاربردی ، مفید و کارآمد در زمینه ی ایجاد قاب های بسیار زیبا و اضافه کردن دیگر اشیاء به عکس می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های دیجیتالی خود را به نرم افزار وارد کنید و انواع اشیاء های بسیار زیبا و منحصر به فرد را به عکس خود اضافه کنید و بر زیبایی عکس خود بافزایید ، به عنوان مثال : قاب ، گل ، چمن ، دریا ، کارتون ، حیوانات و.. از اشیاء های این نرم افزار هستند که به راحتی و در یک کلیک ساده می توانید آن را به عکس خود اضافه کنید همچنین این نرم افزار از انواع فرمت های رایج عکس نیز پشتیبانی می کند که یک ویژگی ضروری برای هر نرم افزار ویرایش عکس محسوب می شود

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Odin Frame Photo Creator 5.3.1 :
- ایجاد قاب های بسیار زیبا و اضافه کردن دیگر اشیاء به عکس
- دارای هزاران قاب و اشیاء دیگر برای اضافه کردن به عکس
- امکان اضافه کردن صورتک های خنده دار به عکس
- قابلیت تغییر تصویر پس زمینه ی عکس
- امکان آپلود کردن عکس ها در آپلود سنترهای مشهور
- پشتیبانی از انواع فرمت های رایج عکس
- رابط گرافیکی ساده و استفاده آسان
- و...



ادامه مطلب ...


تم جدید ویندوز XP

دانلود تم جدید و شیک ویدنوز Elegance Theme Win XP

Elegance یک تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز XP می باشد. طرح این تم بسیار شیک و مدرن می باشد. دانلود این تم زیبا را به تمامی کاربران ویندوز XP پیشنهاد می کنیم.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود تم جدید

دانلود تم جدید و فوق العاده زیبای Dark برای ویندوز Xp

برای این ساعت از کاربران پی سی دی تم جدید و فوق العاده زیبای Dark برای ویندوز Xp به همراه 3 Wallpaper مشکی که با رنگ تم نیز هماهنگ بوده و محیط دسکتاپ را به یک محیط مشکی بسیار جذاب تبدیل خواهد کرد که امیدواریم از این تم زیبا لذت ببرید

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود ساخت صدای زنگ آیفون

دانلود نرم افزار ساخت آهنگ زنگ برای آیفون ImTOO iPhone Ringtone Maker 2.0.10 Build 1116

ImTOO iPhone Ringtone Maker یک نرم افزار کم حجم و بسیار کاربردی برای ساخت آهنگ زنگ می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید برای گوشی آیفون خود صدای زتگ های بسیار زیبایی بسازید یا اگر یک موسیقی خاصی را دوست دارید می توانید قسمتی از آن را با این نرم افزار از قطعه موسیقی جدا کرده و آن را به عنوان صدای زنگ در نطر بگیرید ، برای اینکار این نرم افزار از فرمت های بسیار زیاد صوتی و تصویری همچون : AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MKV, RM, MOV, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3,OGG. و... پشتیبانی می کند که می توانید فایل های صوتی و تصویری خود را به نرم افزار وارد کنید و پس از ساخت صدای زنگ آن را مستقیما به گوشی آیفون خود اتقال دهید

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO iPhone Ringtone Maker 2.0.10 Build 1116 :
- ساخت صدای زنگ های بسیار زیبا برای آیفون با فرمت M4R
- امکان جدا کردن قسمتی از یک قطعه موسیقی مورد نظر
- قابلیت Fade in & Fade out کردن صدای زنگ
- تنظیم مدت زمان زنگ و ایجاد آن به میلی ثانیه
- اضافه کردن ساده فایل های صوتی و تصویری و امکان انجام Drag & Drop
- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- پشتیبانی کامل ار آهنگ زنگ آی فون ، آیفون 3G و آی فون 3GS 4. iOS 4.1
- امکان پخش فایل های صوتی و تصویری و پیش نمایش فایل
- کوچک ، کاربر پسند و رابط گرافیکی بسیار ساده
- و....

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


با استفاده از این برنامه می توانید صدا را از موزیک جدا و در واقع حذف کنید. کیفیت این کار بستگی به نوع ضبط صدا و طریقه میکس آن دارد. برای این کار صدا باید به صورت استریو ضبط شده باشد. فایل هایی که به این صورت نباشند نرم افزار نمی تواند بر روی آنها تاثیری داشته باشد. این برنامه می تواند بر روی سه فرمت wma و wav و mp3 این کار را انجام دهد. نرم افزار حاضر فقط در ویندوزهایXPو seven و Vista قابل اجراست.



ادامه مطلب ...


Aiseesoft Total Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از  Aiseesoft Studio می باشد.

 

برخی ویژگی های نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter v5.0.18 :

- قابلیت تبدیل فرمت فایل های تصویری
- پشتیبانی از فرمت های AVI, Divx,Xvid, ASF, WMV, MPEG, MOV, QT, RM, RMVB,QuickTime,MPG برای تبدیل

- قابلیت تبدیل فرمت فایل های تصویری به فرمت های سازگار به پخش برای PSP, iPod Classic, iPod Touch, iPod Nano, iPhone (3G), iPhone, Zune, Zune 2, Blackberry, Nokia, Creative Zen, Sony Walkman, iRiver PMP, Archos, PS3, Apple TV, Xbox, iPAQ, Pocket PC, Mobile Phone
- توانایی ذخیره سازی و تبدیل فایل ها به MP4, H.264, AVI, MP3, WMV, WMA, FLV, MKV, MPEG-1, MPEG-2, 3GP, 3GPP, VOB, DivX, Mov, RM, RMVB, M4A, AAC, WAV,
و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/GOM%20Player%20v2.1.25.5015/gom-palayer.jpg

 

اگر به دنبال قدرتمندترین مدیا پلیر جهان می گردید ما آن را به شما معرفی می کنیم. GOM Player قدرتمند و مهمتر از همه یک مدیاپلیر کاملا رایگان است که تمام نیازهای شما را در امر مشاهده و اجرای فایلهای صوتی و ویدئویی برآورده می کند. این نرم افزار که نسخه نهایی ارائه شده پیشکش شما کاربران عزیز و دوست داشتنی  ال ایکس ال. بصورت خلاصه برخی از امکانات و توانمندیهای این مدیاپلیر قدرتمند را برای شما توضیح می دهیم و امیدواریم که از استفاده آن لذت ببرید.

امکانات پخش کننده رسانه ای GOM

جستجوگر کدک : گم پلیر شامل کدک های بسیاری است که شما را از نصب هرگونه کدک های جداگانه برای نمایش فیلمهای با فرمتهای مختلف بی نیاز می کند. کدکهایی همچون XviD, DivX, FLV1, AC3, OGG, MP4, H263 و بسیاری دیگر. برای آن دسته از فیلمهایی که نیاز به کدک جداگانه دارند پلیر گم شما را به محل آن کدک جهت دانلود هدایت می کند. پس بنابر این هیچ مشکلی برای کدک های مختلف نخواهید داشت.

پخش فایل AVI شکسته(حق امتیاز) : در فایل های AVI اگر شاخص آن خراب باشد و یا فیلم بصورت ناقص دریافت شده باشد نمی توان آن را نمایش داد چون شاخص ها در انتهای فایل قرار می گیرند. اختراع این فن آوری توسط گم شما را قادر می سازد تا فایلهای با شاخص خراب و یا شکسته را نیز مشاهده کنید.

پشتیبانی قدرتمند از زیرنویس : پلیر گم فایلهای زیر نویس SMI, SRT, RT, SUB را پشتیبانی می کند. شما می توانید حاشیه ، محل ، اندازه ، وضوح تصویر ، فونت و دیگران موارد مربوط به زیر نویس را مشخص کنید. شما حتی می توانید زیر نویسهایی را که با فیلم هماهنگی ندارند را تنظیم و هماهنگ کنید.

لیست پخش آسان : اگر شما در دایرکتوری که یک فایل ویدئویی از آن اجرا کرده اید فایلی همنام با آن فایل داشته باشید به صورت خودکار به لیست پخش شما اضافه می شود. شما به راحتی می توانید لیست پخش خودتان را با گم ایجاد و ویرایش کنید.

پشتیبانی از انواع رسانه ها : همراه با فرمت های معروف AVI, MPG, MPEG  و DAT، GOM Player از پخش فرمتهای رسانه ویندوز (WMV, ASF, ASX) نیز پشتیبانی می کند.

فیلم برداری و گرفتن عکس : قابلیت Screen capture در گم به شما اجازه میدهد تا فیلم خود را از گم پلیر ضبط کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت ضبط Burst بصورت مداوم تا ۹۹۹ عکس بگیرید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار GOM Player v2.1.25.5015 :

- مجهز به جستجوگر کدک

- مجهز به کدکهای مختلف برای فرمتهای مختلف

- امکان پخش فایلهای شکسته یا ناقص AVI

- پشتیبانی قدرتمند از امکانات زیر نویس

- تهیه لیست پخش خودکار و آسان

- امکان فیلم برداری و عکس از تصاویر

- امکان سفارشی کردن روشنائی و کنتراست تصویر

- امکان اضافه کردن اکولایزر به صدا

- تکرار پخش فایلها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان