تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

امروزه با وجود هکرها و نفوذ کنندگان به کامپیوتر، حفاظت از سیستم های کامپیوتری در اینترنت به امری ضروری تبدیل شده است. برای جلوگیری هکر ها از دستیابی به اطلاعات شخصی و کامپیوتری کاربران باید از نرم افزارهای حفاظت کننده که از مهمترین آن ها می توان دیواره های آنش را نام برد، استفاده کرد. این نرم افزار ها با کنترل اطلاعات و داده های در حال نقل و انتقال و پرت های سیستم و نظارت بر داده هایی که از طریق پرت ها در حال جابه جایی هستند از سیستم ها حفاظت می کنند. این نرم افزارها با مشاهده اطلاعاتی که در آنها مشخص باشد که چگونه یک هکر قصد نفوذ را دارد، مانع انتقال اطلاعات می شود. Firewall plus نام یک دیوار آتش قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تا مقدار زیادی از حملات هکرها به سیستم خود جلوگیری نموده و مانع از اجرای برنامه های جاسوسی شوند.

pc tools حفاظت اسان و مطمئن از سیستم شما با PC Tools Firewall Plus 7.0.0.111

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/Password%20Depot%20v5.2.5/Password%20Depot%20v5.2.5-www.lxl.ir.jpg

 

اگر به دنبال آن هستید که رمزهای عبور خوتان را با امنیت بیشتر کنترل کنید و انها را بصورت یکجا و با بالاترین امنیت از دست loggerها و جاسوس افزارها حفظ کنید ما به شما استفاده از نرم افزار Password Depot را پیشنهاد می کنیم. این برنامه همانند یک انبار است اما انباری که در آن رمز عبورها و اطلاعات شخصی و مهم خوتان را انبار می کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر loggerها و جاسوس افزارها به سیستم شما نفوذ کنند و سیستم شما به وجود آنها آلوده شود چه خطرات بزرگی ممکن است شما و اطلاعات و رمزهای عبورتان را تهدید کند؟ برنامه Password Depot  با یک محیط بسیار ساده و امن و کاربرپسند به شما کمک می کند تا تمام این افکار و ترسها را از خودتان دور کنید و حتی اگر جاسوس افزارها نیز به سیستم شما نفوذ کردند از در امان بودن اطلاعات شخصی و رمزهای عبورتان مطمئن باشید. علاوه بر اینها برنامه Password Depot  لیست رمزهای عبور شما را با الگوریتم Rijndael 256 که هنوز در uncracked و مطابق با استانداردهای فعلی، امن ترین روش رمزنگاری اطلاعات در کامپیوتر است حفاظت می کند.

شما میتوانید فایل حاوی رمزهای عبور خودتان را در هر محلی که بخواهید قرار دهید.

- بر روی سیستم محلی خودتان که میتواند در منزل یا در فروشگاهتان باشد.

- در کارت حافظه که به این ترتیب شما همیشه کلمه عبورتان را در دست دارید.

- در اینترنت که در این حالت شما می توانید در هر زمان و  مکانی به آن دسترسی داشته باشید.

- در شبکه خودتان که در این حالت با قرار دادن برنامه Password Depot بر روی شبکه محلی می توانید با سایر کاربران آنها را در دسترس داشته باشید.

استفاده از توابع متعدد جدید و بهبود جزئیات برای مدیریت کلمات عبور شما و استفاده بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر در سراسر جهان از این برنامه یک دلیل مهم برای استفاده از این برنامه است.این نرم افزار ایجاد امنیت می کند و به شما و کارکردنتان آزادی بیشتری می دهد. این برنامه رمزهای عبور شما را در برنامه به رسمیت می شناسد و به هنگام وارد شدن به سایت مورد نظر به منظور وارد کردن اطلاعات عبور بصورت خودکار آنها را وارد می نماید. کاربران می توانند معاملات و دیگر فعالیتهای خود را با شرایط کاملا استثنائی انجام دهند. با استفاده از متغیرهای برنامه و با کمک آنها شما می توانید هر وب سایتی را که می خواهید فقط با کلیک چند موس به طور خودکار به آن وارد شوید بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصیتان. شما می توانید برنامه را بر اساس نیازهایتان شخصی سازی کنید و اطلاعات جدید خودتان را در پایگاه برنامه ثبت کنید. برنامه گزینه های بسیاری دارد که شما را در این پیکر بندی کمک می کند. شما می توانید به وسیله Password Depot تنها با یک کلیک موس پیچیده ترین کلمات عبور را ایجاد کنید. علاوه بر این برنامه کیفیت و میزان ایمن بودن رمز عبور شما را چک می کند و اگر از نظر امنیتی پائین باشد به شما هشدار خواهد داد. قابلیت Wizard برنامه کاربران را حمایت می کند و شما می توانید کلمات عبور خودتان را بصورت ویزارد ثبت کنید. همچنین شما می توانید Password Depot را به صورت ویزارد بر روی USB خوتان نصب کنید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Password Depot v5.2.5 :

- رابط کاربر پسند ساده و آسان برای مدیریت رمزهای عبور

- ایجاد uncrackable رمز عبور با استفاده از یکپارچه کننده رمز عبور

- حفاظت از حداکثر اطلاعات حساس با استفاده از الگوریتم Rijndael  ۲۵۶ بیتی

- حفاظت از کی لاگر ها و نرم افزارهای جاسوسی

- عملکرد خودکار کامل برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور  روی وب سایت ها

- اجرا بر روی هر کامپیوتر با هر نوع ویندوز

- قبل نصب بر روی USB

- قابلیت نصب بر روی شبکه های محلی

- امکان ذخیره فایل رمز عبور بر روی FTP برای دسترسی در سرتاسر جهان

- همزمان سازی فایلهای کلمه عبور

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/Folder%20Guard%20Pro%20v8.3.1/Folder%20Guard%20Pro%20v8.3.1-www.lxl.ir.jpg

Folder Guard یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی در رایانه به حساب می آید. با این نرم افزار قدرتمند میتوانید بر روی فایلهای و پوشه های خود کنترل کامل داشته باشید و سطح امنیت هر کدام یک از فایلهای خود را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. بوسیله این نرم افزار قدرتمند میتوانید انواع محدودیتهای را در ویندوز و برای تک تک کاربران قرار دهید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل درسترس قرار دهید و با پسورد گزاری توسط این نرم افزار بر روی فایلهای و فولدرها آن را از دسترس افراد و هکرها دور نمایید. همچنین شما میتوانید کنترل کامل بر روی تمامی برنامه های ویندزو مانند کنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN و مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس کردن floppy, CD-ROM و… میباشید. پشتیبانی کامل از فرمتهای FAT، FAT32،NTFS، … میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوان اطمینان کامل داشته باشید که بجز شما هیچ کسی نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. همجنین میتوانید با غیر فعال کردن گزینه های Run، Search، Log Off، Taskbar، Internet Options، Task Manager و اعمال محدودید برای تمامی فعالیتهای ویندوز امنیت پایدار برای سیستم خود برقرار سازید

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Folder Guard Pro v8.3.1:

- پسورد گذاری برروی فایلها و فولدرها به صورت حرفه ای

- محیطی کاربر پسند و جذاب

- قابلیت فقط خواندنی کردن فایل ها و فولدرها

- قابلیت پنهان سازی فایل ها و فولدرها و اطلاعات شما به صورت پیشرفته

- بدون محدودیت در قفل گذاری فایلها و پوشه ها

- امکان غیر قابل دسترس کردن فایل ها و فولدرها

- امکان محدود کردن درایوهای CD ، DVD ، USB ، floppy

- خالی کردن ظاهری محتوای یک فولدر

- رمز گذاری فایلها و فولدر ها با امنیت بالا

- اننتخاب رمز عبور برای وارد شدن به برنامه

- خصوصی سازی ویندوز و امنیت فایلها

- پنهان کردن درایوها به صورت های مختلف

- پشتیبانی از ویندوز ۶۴ بیتی، پشتیبانی از NTFS, FAT32, FAT

- امنیت بالا و محافظت اطلاعات رمز گذاری شده در برابر حمله جاسوس افزارها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/9/ClamAV%20v0.96.4/ClamAV_v0.96.4_www.lxl.ir.png

ClamAV یکی آنتی ویروس رایگان است که قابلیت های مفیدی را ارائه می دهد. نرم افزار ساده که هرچند رایگان است اما امکانات مختلفی دارد که می تواند در بسیاری از موارد بسیار مفید واقع شود ؛ درست است که این گونه نرم افزارهای امنیتی شاید به اندازه نرم افزارهای گران قیمتی که امروزه یافت می شوند پیشرفته نباشند هم به همین اندازه رایگان بودن قابلیت هایی در اختیار کاربران قرار می دهند که تا حدود زیادی می توانند جلوی ورود ویروس ها و دیگر فایل های مخرب را می گیرند.

نرم افزار ClamAV نه تنها قادر است تا جدیدترین ویروس ها را شناسایی کند بلکه توانایی شناختن انواع Spyware ها را هم دارد که معمولا برای جاسوسی به سیستم کاربران قدم می گذارند. به روز رسانی خودکار به همراه بانک اطلاعاتی قدرتمند از جدیدترین فایل های مخرب از مهم ترین خصوصیات این ابزار را تشکیل می دهند. این ابزار که از حجم بسیار پائینی بهره می برد بسیار سبک و سریع بوده و قادر است تا به صورت زمان بندی شده کارها را انجام دهد ؛ سازگاری با مرورگر های مختلف و همچنین Outlook هم از امکانات جانبی ClamAV محسوب می شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ClamAV v0.96.4 :

- حجم پائین و سرعت بالا در کارها

- به روز رسانی های سریع و مداوم

- شناسایی انواع ویروس ها و همچنین Spyware ها

- امکان زمان بندی عملکردها

- سازگاری با مرورگرهای مختلف

- سازگار با Microsoft Outlook

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/9/Win%20Patrol%202010%20PLUS%20v19.1.2010.0/Win%20Patrol%202010%20PLUS%20v19.1.2010.0.jpg

 

امروزه بحث امنیت سیستم یکی از مبحث های اصلی دنیای کامپیوتر محسوب شده و بحثی غیر قابل انکار به شمار می رود به همین خاطر هر روزه شرکت های فراوانی در زمینه ی امنیت سیستم ها نرم افزار های فراوانی را ارئه می دهند ولی به جرات می توان گفت همان طور که نرم افزارهای امنیتی روز به روز قدرتمند تر شده فایل های مخرب نیز روز به روز بیشتر و پیشرفته تر می شوند و نمی توان به این نرم افزارهای امنیتی اعتماد کرد که امنیت کاملی را برای شما فراهم نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان  ال ایکس ال به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید تا حدود زیادی امنیت سیستم خود را ارتقا بخشید. WinPatrol PLUS که توسط شرکت Billp منتشر شده نرم افزاری است که با تصویر برداری از منابع مهم و حیاتی سیستم، شما را از تغییراتی که بدون اطلاع شما در سیستم رخ می دهند آگاه ساخته و به شما اجازه می دهد تا بتوانید بر روی برنامه های که بر روی سیستم شما به صورت آشکارا و مخفی در حال اجرا بوده یا می خواهند بر روی سیستمتان نصب شوند کنترل و نظارت داشته باشید و بتوانید سطح دسترسی این گونه فایل ها را بررسی کرده و بسته به صلاح دید خود محدود، متوقف و یا حذف نمایید. علاوه بر این WinPatrol PLUS با شناسایی و حذف نرم افزارهای جاسوسی مختلف و برنامه های مختلفی همچون Spyware ها، Adware ها، انواعی از ویروس ها، تروجان ها، کرم ها و برنامه های که تهدیدی برای اطلاعات محرمانه ی شما است در ویندوز و شناسایی و جلوگیری از نصب انواع فایل های مخرب در مرورگر ویندوز قادر است تا در کنار یک آنتی ویروس قوی و به روز امنیت کاملی را برای شما فراهم نماید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Win Patrol 2010 PLUS v19.1.2010.0 :

- افزایش کارایی و سرعت سیستم با حجم بسیار کم نرم افزار

- توانایی شناسایی، خنثی سازی و حذف انواع Spyware ها و Adware ها

- توانایی حذف و پاک سازی آلودگی های سر سخت

- توانایی متوقف سازی برنامه های مخربی که به صورت مکرر خود را در StartUp ویندوز اضافه می کنند

- توانایی حذف وظایف چندگانه که به صورت مکرر تکرار می شوند تنها در یک مرحله

- توانایی متوقف سازی صفحات رباینده و تشخیص تغییرات فایل های Host ها

- توانایی شناسایی و بازگردانی تغییرات ایجاد شده توسط کوکی ها به صورت اتوماتیک

- توانایی شناسایی و حذف افزودنی های ناخواسته

- سازگار با انواع برنامه های امنیتی و آنتی ویروس ها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت ال ایکس ال  با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.

آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/8/ESET%20NOD32%20Offline%20Updater-www.lxl.ir.jpg



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/Luxand%20Blink%20v2.0/Luxand%20Blink%20v2.0%20.jpg

 

ورود به کامپیوتر شما به سادگی فقط با یک نگاه! بله تعجب نکنید. برای ورود به ویندوز ساده تر از این نمیشه! شما میتوانید با نگاه کردن به وب کم خود برای یک لحظه بدون اینکه رمز عبور خود را تایپ نمایید به رایانه خود وارد شوید. اگر از دست تایپ کردن رمز عبور خود و همچین نگرانی از اینکه رمز عبور شما توسط دیگران حدث زده شود و نگران لو رفتم آن هستید میتوانید از این نرم افزار خارق العاده استفاده نمایید. نرم افزار Luxand Blink که از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا برای تشخیص چهره بهره میبرد. این نرم افزار میتوانید با اطمینان بسیار بالا و با یک نگاه با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص داده و شما میتوانید بدون تایپ کردن رمز عبور خود وارد ویندوز شوید. این نرم افزار با الگوریتم های بسیار پیشرفته تشخیص چهره در شرایط نوری مختلف در شب و روز  میتواند با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص دهد. شما نگران کوتاه کردن موهای خود و همچنین تغییر ظاهر خود نباشید این نرم افزار قدرتمند میتوانید شما را در هر چهره و تیپی که باشید تشخیص دهد. با استفاده از الگوریتم های پیشرفته بیومتریک و تشخیص صورت افراد اگر چه شما آرایش کرده باشید و یا اینکه موهای خود را رنگ کرده باشید و یا با عینک و بدون عینک باشید برای این نرم افزار مهم نبوده و شما را با سرعت و دقت بالا شناسایی می نمایید. هیچگاه شما نمی توانید امنیت رایانه خود را با پسورد گذاری های پیچیده تضمین نمایید. شما میتوانید بدون هزینه کردن بسیار زیاد برای حفظ امنیت در رایانه خود با استفاده از این نرم افزار به راحتی امنیت اطلاعات خود را تضمین نمایید. مراحل کار بسیار ساده میباشد و ثبت نام کاربران و ایجاد حسابهای شخصی فقط با یک نگاه کردن به وب کم ایجاد میشود. شما با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران سرقت رفتن کلمه عبور و همچنین حدث زدن آن توسط دوستان و آشنایان خود نیستید و برای استفاده از رایانه شما فقط این خود شما هستید که به آن دسترسی دارید و میتوان مطمئن باشید به جز شما هیچ کس دیگری نمیتواند از رایانه شما استفاده نمایید گروه ال ایکس ال  این نرم افزار قدرتمند را به شما پیشنهاد میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز ویستا و سون قابل نصب میباشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink v2.0:

- خصوصی سازی ویندوز و امنیت بیشتر رایانه شما

- ایمن سازی و قفل گذاری بر روی ویندوز

- راحتی استفاده از نرم افزار و کار با فقط چند کلیک موس

- سرعت بسیار بالا در شناسایی افراد

- جلوگیری از ورود غیر مجاز افراد و تضمین ۱۰۰ درصد امنیت

- عدم دسترسی افراد غیر مجاز به رایانه شما و غیر قابل نفوذ بودن رایانه شما

- محیط ساده و کاربر پسند

- قابل نصب بر روی ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/Kaspersky%20Antivirus%20&%20Internet%20Security%202011/Kaspersky%20Antivirus%20&%20Internet%20Security%202011.jpg

شاید امروزه کمتر سیستمی را بتوان یافت که برروی آن حداقل یک نرم افزار امنیتی نصب نشده باشد و یا به طرق مختلف از لحاظ امنیتی محافظت نشود. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند ؛ حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. شاید اگر این سوال ۵ سال قبل مطرح می شد کار زیادی سختی نبود اما حالا چون برندها و شرکت هایی که تولید کننده بسته های امنیتی بسیار هستند کمی کار دشوارتر خواهد بود چراکه باید از میان این همه نام یکی را به عنوان ایمن ترین انتخاب کرد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آنتی ویروس یا بسته امنیتی موفق را برشمریم چند قابلیت است که باید از آن ها یاد کرد. تامین امنیت در زمینه های گوناگون ، به روزرسانی های سریع ، شناسایی سریع فایل های مخرب ، تامین امنیت در اینترنت و گزینه های دیگر که البته از درجه کمتری در اهمیت برخوردارند. شاید یکی از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین گزینه ها باشد محصولی است که از لابراتورهای Kaspersky خارج شده و Kaspersky Internet Security نام گرفته است. بسته امنیتی فوق العاده کاملی که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. این بسته امنیتی که قادر است نهایت امنیت را در سیستم های رایانه ای با خود به همراه آورد توانایی شناسایی جدیدترین فایل های مخرب را دارا بوده و با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف آن ها را به کاربران می دهد. نسخه ی جدید محصولات شرکت Kasperasky یعنی Antivirus و Internet Security به تازگی ارائه شده است. این دو محصول که نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده اند قادرند تا به به روز رسانی های سریع و به واسطه داشتن یک User Interface جذاب و جالب کاربران مبتدی و یا حرفه ای را در داشتن سیستمی امن از هرگونه فایل مخربی یاری دهند. مهم ترین تفاوت این دو را می توان در دارابودن امکاناتی کامل تر نظیر دیوار آتش قدرتمندتر، وجود آنتی اسپم و به طور کلی تمامی ابزارهای لازم برای تامین امنیت کاربر برای حضور مطمئن در دنیای اینترنت در Kaspersky Internet Security دانست.نسخه ی جدید این دو ابزار با تغییرات جدیدی در واسط کاربری خود مواجه شده اند که البته با توجه به بهینه سازی های انجام شده باعث شده تا همین تغییرات کوچک هم با افزایش سرعت کارکرد نرم افزارها روبه رو شود. کاربران زیادی هستند که از محصولات امنیتی شرکت روسی Kaspersky استفاده می کنند، بد نیست که شما هم به آن دسته از کاربران بپیوندید تا نهایت امنیت را تجربه کنید. گروه ال ایکس ال امنیت اطلاعات و فایل های خود را با محصولات Kaspersky تضمین می کند و پیشنهاد می کند تا کاربران هم این نرم افزارهای امنیتی را برگزینند.

اقدامات پیشگیرانه این نرم افزار:

- اسکن سیستم عامل و برنامه های کاربری برای میزان آسیب پذیری

- اسکن مرورگر IE و بستن آسیب پذیری های این مرورگر

- بستن لینک های مخرب سایت ها

- قابلیت شناسایی کدهای مخرب

- مانیتورینگ جهانی فایل های مخرب در این نرم افزار

 

 

قابلیت های بازیابی نرم افزار:

- این نرم افزار قابلیت نصب بروی سیستم آلوده را دارد

- قابلیت غیرفعال کردن عملکرد کلی و یا بخشی از نرم افزار

- قابلیت بازگردانی سیستم به قبل از نابودی فایل های مخرب

- امکان ساخت دیسک برای موارد ضروری

محافظت از داده ها و هویت اشخاص:

- قابلیت بستن لینک هایی که مخرب هستند

- Block کردن تمامی ابزارهای Keylogger

- کیبورد مجازی برای تایپ یوزرها و پسوردها در موارد بسیار حیاتی

- اسکن  کانکشن های و پروتوکل های امنیتی نظیر HTTPS و SSL

- Block نمودن کانکشن های Dial-up غیرمجاز

- از بین بردن فایل های مخربی که در زمان گشت و گذار در اینترنت وارد سیستم می شوند

قابلیت های فیلترینگ نرم افزار:

- قابلیت کنترل فرزندان برای ورود به سایت های خاص

- آنتی اسپم با قابلیت چک کردم Microsoft Outlook, Microsoft Outlook Express, The Bat!, Thunderbird

- قابلیت Block کردن سایت های تبلیغاتی

قابلیت های کاربردی نرم افزار:

- انجام خودکار تمامی تنظیمات در مراحل نصب نرم افزار

- Wizard برای انجام کارهای معمولی

- چارت های گرافیکی برای نمایش توضیحات

- هشدارهای نرم افزار برای یافت شدن فایل های مخرب

- محیط کاربری Interactive نرم افزار

- پشتیبانی از زمان بندی عملکردهای نرم افزار

- به روز رسانی های سریع و خودکار و کم حجم نرم افزار

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Anti-Virus 2011 v11.0.1.400 Final:

- برقراری امنیتی کامل در مقابل ویروس ها و فایل های مخرب

- کنترل بر تمامی فعالیت های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت به صورت دقیق

- کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم

- برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک

- نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک

- محافظت از نامه های الکترونیکی

- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/Avast%20Internet%20Security%20v5.0.545/Avast%20Internet%20Security%20v5.0.545.jpg

 

اگر بخواهیم نگاهی گذرا به تاریخچه بسته های امنیتی و همین طور شرکت هایی که در این چند ساله برای تامین امنیت سیستم های کاربران فعالیت کرده اند اندازیم یکی از نام هایی که به چشم می خورد و توانسته با امنیتی که به کاربران به واسطه نرم افزارهایش هدیه می دهد، مورد توجه قرار گیرد کمپانی نرم افزار avast! است. یک شرکت قدیمی که چند سالی است با دارا بودن نرم افزارهای امنیتی که با Level های مختلف عرضه می شوند کاربران زیادی را جذب نماید. این شرکت همیشه سعی کرده تا نرم افزارهایی را عرضه کند که در عین سادگی نهایت قدرت و پایداری را در مقابل فایل های مخرب از خود نشان دهند و باید گفت که تا حدود زیادی هم موفق به انجام چنین کاری شده است چرا که در آخرین نظر سنجی ها و آزمایش های مختلف برروی بسته های امنیتی این شرکت توانسته رتبه های بسیار بالایی را کسب کند. سه نرم افزار تولیدی این شرکت که اولی نسخه رایگان بوده و مناسب برای کاربران خانگی است ، دومی Antivirus Pro که آنتی ویروسی قدرتمند است و آخرین محصول هم که Internet Security نام داشته و تقریبا تمامی قابلیت های ارائه شده از سوی این شرکت را در بر می گیرد ؛ برروی سایت سازنده معرفی شده اند . قصد ما از این مطلب معرفی و ارائه دو نرم افزار Internet Security و Antivirus Pro است. نسخه ۵ از این دو نرم افزار که به تازگی ارائه شده است با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به نسخه های قبلی در دسترس کاربران قرار گرفته که این تغییر در واسط کاربری علاوه بر جذابیت بیشتر سرعت دسترسی به قسمت های مختلف بسته های امنیتی را افزایش می دهد. استفاده از تکنولوژی های جدید در هر دو نرم افزار بسیار به چشم می آید ، استفاده از حالت Game Mode که در اغلب بسته های امنیتی جدید به چشم می خورد در این دو نرم افزار هم به راحتی قابل اجرا است. در هر دو این نرم افزارها آنتی ویروسی قدرتمند جای گرفته که توانایی مبارزه با انواع فایل های مخرب را دارا می باشد اما تفاوت این دو در امنیت بیشتر Internet Security است که در ارتباط های اینترنتی فراهم می کند ، یک آنتی اسپم قدرتمند و دیوار آتش قوی در این ابزار جای گرفته که علاوه بر متمایز کردن این ابزار با Antivirus Pro ، امنیتی مثال زدنی را هم به کاربران هدیه می دهد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avast Internet Security v5.0.545:

- دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها

- حفاظت دائم و مرتب از سیستم

- مجهز به موتور پیشرفته و هوشمند برای شناسایی دقیق مخرب ها

- اسکن دقیق و پیشرفته با استفاده از سامانه هوشمند اسکنر

- قابلیت اسکن کامندلاین و لایه امن برای نرم افزارهای P2P و محیط کاربری ساده و زیبا

- جستجوی جامع براساس محافظت از پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4

- محافظت از Email ها. این آنتی ویروس دارای دو ماژول مستقل برای محافظت از Email ها می باشد!

- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آنها در محیطی امن

- دارا بودن یکی از کاملترین پایگاه های داده در شناسایی ویروس ها

- قابلیت آغاز جستجوی یکپارچه وهماهنگ تنها با فشار دادن راست کلیک

- کنترل بر داده هایی شبکهp2p و برنامه های گفتگوی اینترنتی

- دارای محیطی امن برای قرنطینه سازی ویروسها و جدا سازی آنهها از سیستم کاربری

- قابلیت کنترل امنیتی به دو حالت کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access)

- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و …

- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و … جدید و ناشناخته

- دارای بخش به نام Script Blocker برای حفاظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده

- قابلیت به روز رسانی خودکار و دائم

- محیط کاربری آسان وبا فرمی قابل فهم حتی برای کاربران ناوارد و مبتدی

- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Real%20Hide%20IP%20v4.0.4.2/Real%20Hide%20IP%20v4.0.4.2-www.lxl.ir.jpg

شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده باشید چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد. شاید هم، علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده باشید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها است. تنها روشی که می توان تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان بود پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت می باشد. یکی از بهترین و ساده ترین روش ها است. اکنون باز هم گروه پرتوان lxl به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید برای شما دوستان عزیز پرداخته است. Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آی پی شما و ایجاد آی پی های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. این نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بارآی پی شما را به یک آی پی جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی شما و هویت واقعی شما نخواهند بود. این نرم افزار همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آی پی از بین آی پی های کشورهای مختلف به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی داشته باشید و همچنین این امکان را به شما می دهد که به طور خودکار و در مدت مشخص به تغییر IP خود بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Hide IP v4.0.4.2:
- امکان گشت و گذار در نت به صورت ناشناس
- حفاظت از هویت شما و متوقف کردن هکرها
- امکان Un-ban کردن خودتان از فروم ها و انجمن ها و …
- توانایی جلوگیری از ثبت فعالیت های آنلاین شما توسط وب سایت ها
- پاکسازی سریع کوکی های مرورگرها
- سازگار با مرورگر های Internet Explorer، FireFox ، Opera ، Maxthon و MyIE
- سازگار با انواع روتر ها، فایروال ها، شبکه های خانگی، شبکه های بی سیم
- پاکسازی خودکار کوکی های قبلی پس از راه اندازی مجدد نرم افزار
- ساده بودن و کم حجم بودن نرم افزار
- امکان تغییر IP در فواصل زمانی مختلف به صورت خودکار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


29 شهريور 1389برچسب:, :: 22:39 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/ZoneAlarm%20Pro%20v9.1.603/ZoneAlarm%20Pro%20v9.1.603.jpg

امروزه با وجود هکرها و نفوذ کنندگان به کامپیوتر، حفاظت از سیستم های کامپیوتری در اینترنت به امری ضروری تبدیل شده است. برای جلوگیری هکر ها از دستیابی به اطلاعات شخصی و کامپیوتری کاربران باید از نرم افزارهای حفاظت کننده که از مهمترین آن ها می توان دیواره های آنش را نام برد ، استفاده کرد. این نرم افزار ها با کنترل اطلاعات و داده های در حال نقل و انتقال و پرت های سیستم و نظارت بر داده های که از طریق پرت ها در حال جابجایی هستند از سیستم ها حفاظت میکنند. این نرم افزارها با مشاهده اطلاعاتی که در آنها مشخص باشد که چگونه یک هکر قصد نفوذ را دارد ، مانع انتقال اطلاعات می شود. ZoneAlarm Pro نام دیوار آتشی قدرتمند می باشند که به وسیله آن کاربران به راحتی قادربه حفاظت از سیستم خود در مقابل هکرها می باشند. این نرم افزار قدرتمند مانع از انتقال بسته ها و اطلاعات شما توسط برنامه های مخرب شده و با بلوک کردن مسیر انتقال این گونه برنامه ها مانع از هک شدن کاربر می شوند. در این نرم افزار کاربران خود نیز قادرند تا نرم افزاری که غیر قابل اعتماد می باشد به برنامه معرفی کنند تا از اجرا و یا انتقال اطلاعات توسط آن نرم افزار جلوگیری به عمل آید. در نسخه جدید این قابلیت به شما داده می شود تا از رایانه شما در شبکه های بی سیم به بهترین نحو محافظت کند. اتصال به شبکه های نا امن باعث می شود هکرها ، سارقان هویت و تهدیدات اینترنتی شما را محاصره کنند. این برنامه پس از اتصال شما به شبکه های بی سیم امنیت شبکه را تشخیص می دهد و به طور خودکار امن ترین دیوار آتش را برای شما تنظیم می کند. حفاظت از سرقت هویت شما و اطلاعات شناسائی شما از دیگر قابلیتهای این برنامه است که شما را در برابر آن حفاظت می کند. سرقت هویت و اطلاعات شناسائی هر فرد ممکن است در هر زمان و نقطه ای اتفاق بیفتد. از قابلیتهای بسیار جدید و خوب این نسخه از برنامه ZoneAlarm Pro این است که به طور خودکار تمام دریافتهای شما و فایلهائی را که دانلود می کنید تجزیه و تحلیل می کند و تعیین می کند که فایل مخرب است یا سالم. این قابلیت شامل یک چک امنیتی پیشرفته است و تجزیه و تحلیل دانلود در یک محیط حفاظت شده انجام می شود. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده و آسان و قابل شفارشی می باشد. اگر به دنبال امنیت بیشتر برای اطلاعات خودتان هستید ما این دیوار آتش قدرتمند را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

ویژگیهای جدید ZoneAlarm Pro v9 :

- جلوگیری از حملات جدید که دورزدن سنتی برنامه های ضد ویروس است

- حفاظت پیشرفته دانلودها. این قابلیت باعث می شود که در هنگام دانلود فایلها از نظر ویروسی بودن چک شوند و قبل از ورود به سیستم شما و آلوده کردن سیستم شما آنها را تشخیص می دهد.

- امکان ضد فیشینگ که از سرقت اطلاعات شخصی شما توسط سایتهای جعلی جلوگیری می کند

- سازگار با تمام نرم افزارهای امنیتی دیگر

- امکان دیوار آتش دوطرفه جهت مسدود کردن حفره های قابل رسوخ و محافظت در برابر هکرهای مخفی

- و…



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان