تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

امروز برای شما بازدیدکنندگان گرامی مجموعه آیکون های زیبای شبکه های اجتماعی طرح فنجان را گذاشتم که می تونید در ادامه مطلب دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


با سلام برای این ساعت آیکون سه بعدی اپل در 16 رنگ مختلف رو انتخاب کردم امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره

 



ادامه مطلب ...


امروز براتون یکی از زیبا ترین فونت های انگلیسی رو گذاشتم که می تونید در ادامه مطلب دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 17 تير 1390برچسب:, :: 10:55 :: نويسنده : admin

امروز براتون فونت زیبای فارسی اس اس تری که از سری فونت های زیبای ام جی است گذاشتم که می تونید در ادامه مطلب دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 21:19 :: نويسنده : admin

با سلام خدمت کاربران عزیز برای این ساعت فونت زیبای انتظار رو آماده کردم که می تونین در ادامه مطلب دانلود کنین …



ادامه مطلب ...


دومین مطلب امروز سایت تهران دی ال، مربوط به آیکون های سلطنتی می باشد. مجموعه ای از آیکون های سلطنتی با کیفیت بالا و زیبا مناسب انواع طراحی های قدیمی. هم اکنون این بسته زیبا را از تهران دی ال دریافت کنید.

 



ادامه مطلب ...


سری آیکون های جدید شکلکی جدید. بهتر از این عنوانی پیدا نکردم و اگر بد هست ببخشید!! این سری از آیکون ها، گرافیکی تر شده و حالت های زیبایی دارد. این پک زیبا و جدید را از ادامه مطلب این پست دریافت کنید.

 



ادامه مطلب ...


TrustPort Total Protection نرم افزاری قدرتمند است که امنیت کامل سیستم شما در برابر برنامه های مخرب، تهدید های اینترنتی و سرقت هویت، انواع ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی را تامین می کند. همه ایمیل ها و وبسایت ها قبل از ورود و بازشدنشان برای بررسی از وجود هرگونه بدافزار چک شده و سپس در حالت مشاهده قرار می گیرند. به طور کل این نرم افزار دارای ابزارهای کامل امنیتی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپم، فایروال و رمزنگار فایل های مشکوک می باشد. جالب است که بدانید اساس کار این نرم افزار بر پایه دو آنتی ویروس معروف و قدرتمند AVG و BitDefender می باشد. دیگر قابلیت کاربردی این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از سیستم می باشد که به شما در بازیابی سیستم سالمتان کمک بسیاری خواهد کرد.



ادامه مطلب ...


مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

دریافت کلید های فعال سازی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر میشوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل هایی اجرایی مخلوط میکنند و برای قربانی ارسال میکنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته میشوند برای دزدیدن پسورد استفاده میکنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما میباشد، محافظت به صورت بلادرنگ در مقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاکسازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و … همه از ویژگی های این نرم افزار میباشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


در حدود چند ماه قبل نسخه 2011 از محصولات امنیتی شرکت Kaspersky شامل Anti-Virus و Internet Security در سایت قرار گرفت. تا آن زمان فعال ساز معتبری برای فعال کردن این نرم افزارها منتشر نشده بود و قرار شد به محض انتشار یک فعال ساز معتبر، آنرا در سایت قرار دهیم. در پست امروز وب سایت دانــــــلودســـــتان جدید ترین فعال ساز محصولات امنیتی شرکت کاسپراسکای را برایتان آماده کرده ایم که میتواند نرم افزارهای امنیتی این شرکت را برای همیشه معتبر سازد و دیگر شما با مشکل غیر فعال شدن نرم افزارتان پس از مدت اعتبار 30 روزه مواجه نخواهید بود.

جهت دانلود و راهنمای استفاده از فعال ساز به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب ...


در پست امروز وب سایت دانــــــلودســـــتان ورژن جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Kaspersky Anti-Virus قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این برنامه ساخت شرکت روسی کاسپراسکای می باشد و شما با استفاده از آن می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس نود32 میباشد. بعلاوه این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بیشتر از این آنتی ویروس در رایانه های خانگی استفاده می شود زیرا معمولآ صاحبان این نوع سیستم ها زیاد در معرض خطر ویروس شدن قرار نمیگیرند و تنها کارشان با سیستم محدود به تماشا کردن عکس و فیلم و یا گوش دادن به موسیقی می شود از همین رو استفاده از نرم افزارهای امنیتی بسیار قوی و گران قیمت برای این نوع سیستم ها نامناسب بوده و بهتر است از آنتی ویروسهای ساده و در عین حال قدرتمند مانند کاسپراسکای استفاده کنند تا اگر در موقعی با بد افزاری رو به رو شدند به راحتی بتوانند اقدام به حذف آن نمایند. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس کاسپراسکای دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند عملیات ویروس کشی را انجام دهند همچنین در آن تنظیماتی برای بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم بعد از نصب آنتی ویروس قرار دارد زیرا همانطور که می دانید پس از نصب یک نرم افزار امنیت سرعت رایانه به شدت کاهش میابد که در این نرم افزار تنظیماتی برای جبران این کاهش سرعت وجود دارد و شما با انجام آنها به صورت نسبی می توانید سرعت رایانه خود را بازگردانید.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب ...


در پست امروز وب سایت دانــــــلودســـــتان ورژن جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Kaspersky Internet Security قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف به خصوص اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این برنامه ساخت شرکت روسی کاسپراسکای می باشد و شما با داشتن آن دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی کاسپراسکای تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادراند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به طور مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بسته ی امنیتی Kaspersky را میتوان به مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای امنیتی تشبیه کرد که همگی در یک جا و باهم جمع آوری شده اند. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این بسته ی امنیتی شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است. همچنین شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب ...


 
با توجه به اهمیت امنیت اطلاعات ، مقابله با نرم افزارهای جاسوسی و مخرب هایی که از راه اینترنت به رایانه ما راه پیدا می کنند یکی از مهم ترین مسائلی است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد. در این راستا نرم افزارهای بسیاری عرضه شده اند تا امنیت رایانه را در این زمینه تأمین نمایند و در میان آنها Spy Emergency یکی از قدرتمندترین و بهترین ها محسوب می شود. که قادر است تا در کنار آنتی ویروس ، امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد. این نرم افزار از رایانه شما در برابر برنامه های جاسوسی و انواع مخرب های اینترنتی مراقبت نماید. نرم افزار معرفی شده ، قادر است تا در میان فایل های شما به جستجو بپردازد و پس از یک پاکسازی اولیه ، کار محافظت از رایانه را بعهده بگیرد و احتمال آلودگی را به حداقل برساند. مقاومت در مقابل هکرها و نرم افزارهای هک نیز از جمله قابلیت های این نرم افزار است که جلوی سرقت اطلاعات شما را خواهد گرفت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلودستان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


امروزه با وجود هکرها و نفوذ کنندگان به کامپیوتر، حفاظت از سیستم های کامپیوتری در اینترنت به امری ضروری تبدیل شده است. برای جلوگیری هکر ها از دستیابی به اطلاعات شخصی و کامپیوتری کاربران باید از نرم افزارهای حفاظت کننده که از مهمترین آن ها می توان دیواره های آنش را نام برد، استفاده کرد. این نرم افزار ها با کنترل اطلاعات و داده های در حال نقل و انتقال و پرت های سیستم و نظارت بر داده هایی که از طریق پرت ها در حال جابه جایی هستند از سیستم ها حفاظت می کنند. این نرم افزارها با مشاهده اطلاعاتی که در آنها مشخص باشد که چگونه یک هکر قصد نفوذ را دارد، مانع انتقال اطلاعات می شود. Firewall plus نام یک دیوار آتش قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تا مقدار زیادی از حملات هکرها به سیستم خود جلوگیری نموده و مانع از اجرای برنامه های جاسوسی شوند.

pc tools حفاظت اسان و مطمئن از سیستم شما با PC Tools Firewall Plus 7.0.0.111

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/Password%20Depot%20v5.2.5/Password%20Depot%20v5.2.5-www.lxl.ir.jpg

 

اگر به دنبال آن هستید که رمزهای عبور خوتان را با امنیت بیشتر کنترل کنید و انها را بصورت یکجا و با بالاترین امنیت از دست loggerها و جاسوس افزارها حفظ کنید ما به شما استفاده از نرم افزار Password Depot را پیشنهاد می کنیم. این برنامه همانند یک انبار است اما انباری که در آن رمز عبورها و اطلاعات شخصی و مهم خوتان را انبار می کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر loggerها و جاسوس افزارها به سیستم شما نفوذ کنند و سیستم شما به وجود آنها آلوده شود چه خطرات بزرگی ممکن است شما و اطلاعات و رمزهای عبورتان را تهدید کند؟ برنامه Password Depot  با یک محیط بسیار ساده و امن و کاربرپسند به شما کمک می کند تا تمام این افکار و ترسها را از خودتان دور کنید و حتی اگر جاسوس افزارها نیز به سیستم شما نفوذ کردند از در امان بودن اطلاعات شخصی و رمزهای عبورتان مطمئن باشید. علاوه بر اینها برنامه Password Depot  لیست رمزهای عبور شما را با الگوریتم Rijndael 256 که هنوز در uncracked و مطابق با استانداردهای فعلی، امن ترین روش رمزنگاری اطلاعات در کامپیوتر است حفاظت می کند.

شما میتوانید فایل حاوی رمزهای عبور خودتان را در هر محلی که بخواهید قرار دهید.

- بر روی سیستم محلی خودتان که میتواند در منزل یا در فروشگاهتان باشد.

- در کارت حافظه که به این ترتیب شما همیشه کلمه عبورتان را در دست دارید.

- در اینترنت که در این حالت شما می توانید در هر زمان و  مکانی به آن دسترسی داشته باشید.

- در شبکه خودتان که در این حالت با قرار دادن برنامه Password Depot بر روی شبکه محلی می توانید با سایر کاربران آنها را در دسترس داشته باشید.

استفاده از توابع متعدد جدید و بهبود جزئیات برای مدیریت کلمات عبور شما و استفاده بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر در سراسر جهان از این برنامه یک دلیل مهم برای استفاده از این برنامه است.این نرم افزار ایجاد امنیت می کند و به شما و کارکردنتان آزادی بیشتری می دهد. این برنامه رمزهای عبور شما را در برنامه به رسمیت می شناسد و به هنگام وارد شدن به سایت مورد نظر به منظور وارد کردن اطلاعات عبور بصورت خودکار آنها را وارد می نماید. کاربران می توانند معاملات و دیگر فعالیتهای خود را با شرایط کاملا استثنائی انجام دهند. با استفاده از متغیرهای برنامه و با کمک آنها شما می توانید هر وب سایتی را که می خواهید فقط با کلیک چند موس به طور خودکار به آن وارد شوید بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصیتان. شما می توانید برنامه را بر اساس نیازهایتان شخصی سازی کنید و اطلاعات جدید خودتان را در پایگاه برنامه ثبت کنید. برنامه گزینه های بسیاری دارد که شما را در این پیکر بندی کمک می کند. شما می توانید به وسیله Password Depot تنها با یک کلیک موس پیچیده ترین کلمات عبور را ایجاد کنید. علاوه بر این برنامه کیفیت و میزان ایمن بودن رمز عبور شما را چک می کند و اگر از نظر امنیتی پائین باشد به شما هشدار خواهد داد. قابلیت Wizard برنامه کاربران را حمایت می کند و شما می توانید کلمات عبور خودتان را بصورت ویزارد ثبت کنید. همچنین شما می توانید Password Depot را به صورت ویزارد بر روی USB خوتان نصب کنید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Password Depot v5.2.5 :

- رابط کاربر پسند ساده و آسان برای مدیریت رمزهای عبور

- ایجاد uncrackable رمز عبور با استفاده از یکپارچه کننده رمز عبور

- حفاظت از حداکثر اطلاعات حساس با استفاده از الگوریتم Rijndael  ۲۵۶ بیتی

- حفاظت از کی لاگر ها و نرم افزارهای جاسوسی

- عملکرد خودکار کامل برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور  روی وب سایت ها

- اجرا بر روی هر کامپیوتر با هر نوع ویندوز

- قبل نصب بر روی USB

- قابلیت نصب بر روی شبکه های محلی

- امکان ذخیره فایل رمز عبور بر روی FTP برای دسترسی در سرتاسر جهان

- همزمان سازی فایلهای کلمه عبور

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/Folder%20Guard%20Pro%20v8.3.1/Folder%20Guard%20Pro%20v8.3.1-www.lxl.ir.jpg

Folder Guard یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی در رایانه به حساب می آید. با این نرم افزار قدرتمند میتوانید بر روی فایلهای و پوشه های خود کنترل کامل داشته باشید و سطح امنیت هر کدام یک از فایلهای خود را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. بوسیله این نرم افزار قدرتمند میتوانید انواع محدودیتهای را در ویندوز و برای تک تک کاربران قرار دهید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل درسترس قرار دهید و با پسورد گزاری توسط این نرم افزار بر روی فایلهای و فولدرها آن را از دسترس افراد و هکرها دور نمایید. همچنین شما میتوانید کنترل کامل بر روی تمامی برنامه های ویندزو مانند کنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN و مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس کردن floppy, CD-ROM و… میباشید. پشتیبانی کامل از فرمتهای FAT، FAT32،NTFS، … میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوان اطمینان کامل داشته باشید که بجز شما هیچ کسی نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. همجنین میتوانید با غیر فعال کردن گزینه های Run، Search، Log Off، Taskbar، Internet Options، Task Manager و اعمال محدودید برای تمامی فعالیتهای ویندوز امنیت پایدار برای سیستم خود برقرار سازید

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Folder Guard Pro v8.3.1:

- پسورد گذاری برروی فایلها و فولدرها به صورت حرفه ای

- محیطی کاربر پسند و جذاب

- قابلیت فقط خواندنی کردن فایل ها و فولدرها

- قابلیت پنهان سازی فایل ها و فولدرها و اطلاعات شما به صورت پیشرفته

- بدون محدودیت در قفل گذاری فایلها و پوشه ها

- امکان غیر قابل دسترس کردن فایل ها و فولدرها

- امکان محدود کردن درایوهای CD ، DVD ، USB ، floppy

- خالی کردن ظاهری محتوای یک فولدر

- رمز گذاری فایلها و فولدر ها با امنیت بالا

- اننتخاب رمز عبور برای وارد شدن به برنامه

- خصوصی سازی ویندوز و امنیت فایلها

- پنهان کردن درایوها به صورت های مختلف

- پشتیبانی از ویندوز ۶۴ بیتی، پشتیبانی از NTFS, FAT32, FAT

- امنیت بالا و محافظت اطلاعات رمز گذاری شده در برابر حمله جاسوس افزارها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/9/ClamAV%20v0.96.4/ClamAV_v0.96.4_www.lxl.ir.png

ClamAV یکی آنتی ویروس رایگان است که قابلیت های مفیدی را ارائه می دهد. نرم افزار ساده که هرچند رایگان است اما امکانات مختلفی دارد که می تواند در بسیاری از موارد بسیار مفید واقع شود ؛ درست است که این گونه نرم افزارهای امنیتی شاید به اندازه نرم افزارهای گران قیمتی که امروزه یافت می شوند پیشرفته نباشند هم به همین اندازه رایگان بودن قابلیت هایی در اختیار کاربران قرار می دهند که تا حدود زیادی می توانند جلوی ورود ویروس ها و دیگر فایل های مخرب را می گیرند.

نرم افزار ClamAV نه تنها قادر است تا جدیدترین ویروس ها را شناسایی کند بلکه توانایی شناختن انواع Spyware ها را هم دارد که معمولا برای جاسوسی به سیستم کاربران قدم می گذارند. به روز رسانی خودکار به همراه بانک اطلاعاتی قدرتمند از جدیدترین فایل های مخرب از مهم ترین خصوصیات این ابزار را تشکیل می دهند. این ابزار که از حجم بسیار پائینی بهره می برد بسیار سبک و سریع بوده و قادر است تا به صورت زمان بندی شده کارها را انجام دهد ؛ سازگاری با مرورگر های مختلف و همچنین Outlook هم از امکانات جانبی ClamAV محسوب می شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ClamAV v0.96.4 :

- حجم پائین و سرعت بالا در کارها

- به روز رسانی های سریع و مداوم

- شناسایی انواع ویروس ها و همچنین Spyware ها

- امکان زمان بندی عملکردها

- سازگاری با مرورگرهای مختلف

- سازگار با Microsoft Outlook

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان