تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

تاریخ آپدیت: 1389.11.23 - 12.02.2011
شماره آپدیت: 6254

مخصوص نرم افزارهای: McAfee VirusScan 8

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی McAfee است که قطعآ اکثر شما AntiVirus و سایر نرم افزارهای امنیتی این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آن نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت مکافی در حدود 70 تا 80 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت میهن دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت McAfee این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...



ادامه مطلب ...


Steganos Safe Professional نرم افزاری است بسیار قدرتمند و حرفه ای که همانند یک گاوصندوق دربسته با امنیت بسیار بالا عمل کرده و از اطلاعات مخفی ، محرمانه و خصوصی شما به طور کامل محافظت می کند. کافیست که اطلاعات مورد نظر خود را به درون این گاوصندوق بسیار ایمن انتقال دهید و خیال خود را برای همیشه راحت کنید. اما شاید این سوال پیش بیاید که اطلاعات در کجا ذخیره می شوند و دسترسی به آن ها چگونه خواهد بود ؟ جواب سوال شما بسیار واضح است. این برنامه تمامی اطلاعات شما را در یک فایل رمز گذاری شده نگه داری می کند. این فایل که توسط برنامه ساخته می شود بستگی به سایز اطلاعات شما قابل تغییر است. به عنوان مثال شما می خواهید یک گاو صندوق ایمن برای عکس های خانوادگی خود که دارای حجم ۵۰۰ مگابایت هستند ایجاد کنید. کافیست که در درون برنامه سایز مورد نظر را انتخاب نموده و آن را بسازید. حال دسترسی به اطلاعات بسیار راحت و آسان بوده و در هر زمان و مکان که باشید به راحتی و بدون هیچگونه زحمتی با وارد کردن پسورد خود قادر به باز و بسته کردن گاوصندوق خود خواهید بود. شما می توانید گاو صندوق خود را بر روی سایر حافظه ها مانند فلش دیسک ، CD/DVD و… ذخیره کنید، که همه جا در دسترستان خواهد بود. این برنامه از تمامی حافظه های جانبی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم می تواند بر روی آن ها اطلاعات را ذخیره کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و همانند یک گاوصندوق بسیار امن می توانید بر روی آن حساب کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


RegRun NIVA همه ی روزنه های موجود در هنگام بالا آمدن ویندوز را چک میکند و میتواند هر نوع ویروس ناشناخته را شناسایی و حذف کند! امروزه ویروس های مدرن در عرض دو روز میلیونها کامپیوتر را آلوده میکنند. آنها ابتدا ضد ویروس را از پای درمی آورند، راه به روز رسانی آن را می بندند و سپس به کامپیوتر قربانی صدمه میزنند. کار RegRun این است که از اجرای خودکار ویروسها و فایلهای خطرناک جلوگیری کند تا بعداً شما با استفاده از ضد ویروس به راحتی و بدون دردسر ویروس را بر اساس رکوردهای رجیستری موجود قرنطینه یا حذف کنید. از دیگر وظایف این برنامه میتوان به تهیه ی فایل پشتیبان از رجیستری و همچنین فایلهای مهم است. حتی اگر کامپیوتر شما بالا نیاید هنوز میتوان با آن را بازیابی کرد.

RegRun Security Suite Platinum تامین امنیت ، بالابردن سرعت و مدیریت سیستم شما با RegRun Security Suite Platinum v6.9.7.20

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه ۸۸ کلید فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۸۹ را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

kasper keys مجموعه کلیدهای فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 11 آذر 89

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Autorun Virus Remover نرم افزار کوچک و سریعی می باشد که می تواند هزاران نوع آلودگی، مخصوصا از نوع AutoRun را تشخیص داده و مهار نماید. به محض اجرا نرم افزار به صورت Memory Resident مقیم در حافظه قرار گرفته و آیکون آن در کنار ساعت نمایش داده می شود و از آن پس به عملکرد این نوع فایل ها نظارت کامل دارد. نرم افزار علیرغم حجم کم از کلیه انتخابهای Options یک نرم افزار کامل بهره مند بوده و حتی می تواند به صورت انتخابی قسمت های مورد نظر را اسکن و در صورت لزوم Fix نماید. در تنظیمات نرم افزار قرار گرفتن در Startup ویندوز و Block کردن USB پیش بینی شده است. همچنین می توان در صورت بروز آسیب قسمت هایی مانند رجیستری و Task Manager، ورود به سیف مود و …. را مورد ترمیم قرار داد و نیز نرم افزار به یک Process Monitor اختصاصی جهت نشان دادن Task ها و سرویس های در حال اجرا مجهز می باشد. این نرم افزار به طور همیشگی و آفلاین برای شما کار می کند و نیازی به آپدیت ندارد.

autorunvirus حذف ویروس اتوران با استفاده از Autorun Virus Remover 3.0.1126 (قابل حمل)

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


امروزه با وجود هکرها و نفوذ کنندگان به کامپیوتر، حفاظت از سیستم های کامپیوتری در اینترنت به امری ضروری تبدیل شده است. برای جلوگیری هکر ها از دستیابی به اطلاعات شخصی و کامپیوتری کاربران باید از نرم افزارهای حفاظت کننده که از مهمترین آن ها می توان دیواره های آنش را نام برد، استفاده کرد. این نرم افزار ها با کنترل اطلاعات و داده های در حال نقل و انتقال و پرت های سیستم و نظارت بر داده هایی که از طریق پرت ها در حال جابه جایی هستند از سیستم ها حفاظت می کنند. این نرم افزارها با مشاهده اطلاعاتی که در آنها مشخص باشد که چگونه یک هکر قصد نفوذ را دارد، مانع انتقال اطلاعات می شود. Firewall plus نام یک دیوار آتش قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تا مقدار زیادی از حملات هکرها به سیستم خود جلوگیری نموده و مانع از اجرای برنامه های جاسوسی شوند.

pc tools حفاظت اسان و مطمئن از سیستم شما با PC Tools Firewall Plus 7.0.0.111

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


مجموعه ۱۷۳ کلید فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۸۹ را برای شما عزیزان درپرشیا دانلود قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

kasper keys مجموعه کلیدهای فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 30 آبان 89

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت پرشیا دانلود با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

nod32off آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 6 آذر 89

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس ESET Nod32 AntiVirus به شماره 5650

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس ESET Nod32 AntiVirus 5650

آپدیت آفلاین آنتی ویروس قدرتمند و پر طرفدار ESET Nod32 AntiVirus  که به صورت هفتگی بر روی سایت قرار می گیرد ، با استفاده از این آپدیت دیگر نیاز نیست که برای هر بار تعویض ویندوز یا نصب دوباره این آنتی ویروس آن را از سایت رسمی این شرکت آپدیت کنید لازم به ذکر است که این بسته آپدیت احتیاج به هیچ گونه تنظیماتی نداشته و فقط کافیست بر روی فایل Exe کلیک کرده و بسته را در چند ثانیه نصب کنید ، بدین شکل آنتی ویروس شما آپدیت خواهد شد

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/Product%20Key%20Explorer%20v2.6.2.0/Product%20Key%20Explorer%20v2.6.2.0-www.lxl.ir.jpg

 

امروزه نرم افزارهای مختلفی که مورد استفاده کاربران بر روی سیستم های کامپیوتری قرار می گیرد با استفاده از شماره های سریال از طرف شرکت ها برای کاربران ثبت می شوند. بسیاری از افراد از نرم افزارهای کرک شده ( قفل شکسته ) برای رفع نیازهای خود بهره می برند تا هزینه های مربوط به خرید نرم افزار را پرداخت ننمایند و یا از شماره سریال های موجود برای ثبت نرم افزار استفاده می کنند. سیستم عامل ویندوز ، نرم افزار فتوشاپ ، اسکنرهای امنیتی ، بازی ها ، برنامه های ضد ویروس و …. همگی در دسته نرم افزارهایی می باشند که برای ثبت آن ها از شماره سریال های مختلف استفاده می شود. نگهداری از شماره سریال ها بسیار مهم می باشد ، زیرا ممکن است برای نصب مجدد نرم افزار و ثبت دوباره آن به سریال مورد نظر نیاز پیدا کنید. Product Key Explorer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از ۲۵۰۰ نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nsasoft می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Product Key Explorer v2.6.2.0:

- پیدا کردن سریال کدهای گم شده یا فراموش شده

- امکان ذخیره و نگهداری یک نسخه پشتیبانbackup

- Product Key Explorer به صورت خودکار سریال کدهای کامپیوتر شما یا کامپیوترهای شبکه ی شما را ذخیره می کند و به شما اجازه می دهد تا از کامپیوترهای شرکت خود در برابر داشتن برنامه های دزدی (فاقد حق کپی رایت) محافظت کنید

- Product Key Explorer وسیله ای بی نظیر برای مسولین شبکه و یا شرکت هایی است که قبول کرده اند برای برنامه هایی که استفاده می کنند مجوز ارائه دهند.

- Product Key Explorer یک برنامه ی قدرتمند است که میتواند به شما کمک کند تا سریال کدهای گم شده ی خود را برای بسیاری از برنامه های محبوب (شامل Microsoft Windows 2000, XP, Server 2003, Vista, Office و …)پیدا کنید

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/Password%20Depot%20v5.2.5/Password%20Depot%20v5.2.5-www.lxl.ir.jpg

 

اگر به دنبال آن هستید که رمزهای عبور خوتان را با امنیت بیشتر کنترل کنید و انها را بصورت یکجا و با بالاترین امنیت از دست loggerها و جاسوس افزارها حفظ کنید ما به شما استفاده از نرم افزار Password Depot را پیشنهاد می کنیم. این برنامه همانند یک انبار است اما انباری که در آن رمز عبورها و اطلاعات شخصی و مهم خوتان را انبار می کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر loggerها و جاسوس افزارها به سیستم شما نفوذ کنند و سیستم شما به وجود آنها آلوده شود چه خطرات بزرگی ممکن است شما و اطلاعات و رمزهای عبورتان را تهدید کند؟ برنامه Password Depot  با یک محیط بسیار ساده و امن و کاربرپسند به شما کمک می کند تا تمام این افکار و ترسها را از خودتان دور کنید و حتی اگر جاسوس افزارها نیز به سیستم شما نفوذ کردند از در امان بودن اطلاعات شخصی و رمزهای عبورتان مطمئن باشید. علاوه بر اینها برنامه Password Depot  لیست رمزهای عبور شما را با الگوریتم Rijndael 256 که هنوز در uncracked و مطابق با استانداردهای فعلی، امن ترین روش رمزنگاری اطلاعات در کامپیوتر است حفاظت می کند.

شما میتوانید فایل حاوی رمزهای عبور خودتان را در هر محلی که بخواهید قرار دهید.

- بر روی سیستم محلی خودتان که میتواند در منزل یا در فروشگاهتان باشد.

- در کارت حافظه که به این ترتیب شما همیشه کلمه عبورتان را در دست دارید.

- در اینترنت که در این حالت شما می توانید در هر زمان و  مکانی به آن دسترسی داشته باشید.

- در شبکه خودتان که در این حالت با قرار دادن برنامه Password Depot بر روی شبکه محلی می توانید با سایر کاربران آنها را در دسترس داشته باشید.

استفاده از توابع متعدد جدید و بهبود جزئیات برای مدیریت کلمات عبور شما و استفاده بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر در سراسر جهان از این برنامه یک دلیل مهم برای استفاده از این برنامه است.این نرم افزار ایجاد امنیت می کند و به شما و کارکردنتان آزادی بیشتری می دهد. این برنامه رمزهای عبور شما را در برنامه به رسمیت می شناسد و به هنگام وارد شدن به سایت مورد نظر به منظور وارد کردن اطلاعات عبور بصورت خودکار آنها را وارد می نماید. کاربران می توانند معاملات و دیگر فعالیتهای خود را با شرایط کاملا استثنائی انجام دهند. با استفاده از متغیرهای برنامه و با کمک آنها شما می توانید هر وب سایتی را که می خواهید فقط با کلیک چند موس به طور خودکار به آن وارد شوید بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصیتان. شما می توانید برنامه را بر اساس نیازهایتان شخصی سازی کنید و اطلاعات جدید خودتان را در پایگاه برنامه ثبت کنید. برنامه گزینه های بسیاری دارد که شما را در این پیکر بندی کمک می کند. شما می توانید به وسیله Password Depot تنها با یک کلیک موس پیچیده ترین کلمات عبور را ایجاد کنید. علاوه بر این برنامه کیفیت و میزان ایمن بودن رمز عبور شما را چک می کند و اگر از نظر امنیتی پائین باشد به شما هشدار خواهد داد. قابلیت Wizard برنامه کاربران را حمایت می کند و شما می توانید کلمات عبور خودتان را بصورت ویزارد ثبت کنید. همچنین شما می توانید Password Depot را به صورت ویزارد بر روی USB خوتان نصب کنید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Password Depot v5.2.5 :

- رابط کاربر پسند ساده و آسان برای مدیریت رمزهای عبور

- ایجاد uncrackable رمز عبور با استفاده از یکپارچه کننده رمز عبور

- حفاظت از حداکثر اطلاعات حساس با استفاده از الگوریتم Rijndael  ۲۵۶ بیتی

- حفاظت از کی لاگر ها و نرم افزارهای جاسوسی

- عملکرد خودکار کامل برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور  روی وب سایت ها

- اجرا بر روی هر کامپیوتر با هر نوع ویندوز

- قبل نصب بر روی USB

- قابلیت نصب بر روی شبکه های محلی

- امکان ذخیره فایل رمز عبور بر روی FTP برای دسترسی در سرتاسر جهان

- همزمان سازی فایلهای کلمه عبور

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/12/Folder%20Guard%20Pro%20v8.3.1/Folder%20Guard%20Pro%20v8.3.1-www.lxl.ir.jpg

Folder Guard یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی در رایانه به حساب می آید. با این نرم افزار قدرتمند میتوانید بر روی فایلهای و پوشه های خود کنترل کامل داشته باشید و سطح امنیت هر کدام یک از فایلهای خود را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. بوسیله این نرم افزار قدرتمند میتوانید انواع محدودیتهای را در ویندوز و برای تک تک کاربران قرار دهید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل درسترس قرار دهید و با پسورد گزاری توسط این نرم افزار بر روی فایلهای و فولدرها آن را از دسترس افراد و هکرها دور نمایید. همچنین شما میتوانید کنترل کامل بر روی تمامی برنامه های ویندزو مانند کنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN و مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس کردن floppy, CD-ROM و… میباشید. پشتیبانی کامل از فرمتهای FAT، FAT32،NTFS، … میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوان اطمینان کامل داشته باشید که بجز شما هیچ کسی نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. همجنین میتوانید با غیر فعال کردن گزینه های Run، Search، Log Off، Taskbar، Internet Options، Task Manager و اعمال محدودید برای تمامی فعالیتهای ویندوز امنیت پایدار برای سیستم خود برقرار سازید

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Folder Guard Pro v8.3.1:

- پسورد گذاری برروی فایلها و فولدرها به صورت حرفه ای

- محیطی کاربر پسند و جذاب

- قابلیت فقط خواندنی کردن فایل ها و فولدرها

- قابلیت پنهان سازی فایل ها و فولدرها و اطلاعات شما به صورت پیشرفته

- بدون محدودیت در قفل گذاری فایلها و پوشه ها

- امکان غیر قابل دسترس کردن فایل ها و فولدرها

- امکان محدود کردن درایوهای CD ، DVD ، USB ، floppy

- خالی کردن ظاهری محتوای یک فولدر

- رمز گذاری فایلها و فولدر ها با امنیت بالا

- اننتخاب رمز عبور برای وارد شدن به برنامه

- خصوصی سازی ویندوز و امنیت فایلها

- پنهان کردن درایوها به صورت های مختلف

- پشتیبانی از ویندوز ۶۴ بیتی، پشتیبانی از NTFS, FAT32, FAT

- امنیت بالا و محافظت اطلاعات رمز گذاری شده در برابر حمله جاسوس افزارها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/9/ClamAV%20v0.96.4/ClamAV_v0.96.4_www.lxl.ir.png

ClamAV یکی آنتی ویروس رایگان است که قابلیت های مفیدی را ارائه می دهد. نرم افزار ساده که هرچند رایگان است اما امکانات مختلفی دارد که می تواند در بسیاری از موارد بسیار مفید واقع شود ؛ درست است که این گونه نرم افزارهای امنیتی شاید به اندازه نرم افزارهای گران قیمتی که امروزه یافت می شوند پیشرفته نباشند هم به همین اندازه رایگان بودن قابلیت هایی در اختیار کاربران قرار می دهند که تا حدود زیادی می توانند جلوی ورود ویروس ها و دیگر فایل های مخرب را می گیرند.

نرم افزار ClamAV نه تنها قادر است تا جدیدترین ویروس ها را شناسایی کند بلکه توانایی شناختن انواع Spyware ها را هم دارد که معمولا برای جاسوسی به سیستم کاربران قدم می گذارند. به روز رسانی خودکار به همراه بانک اطلاعاتی قدرتمند از جدیدترین فایل های مخرب از مهم ترین خصوصیات این ابزار را تشکیل می دهند. این ابزار که از حجم بسیار پائینی بهره می برد بسیار سبک و سریع بوده و قادر است تا به صورت زمان بندی شده کارها را انجام دهد ؛ سازگاری با مرورگر های مختلف و همچنین Outlook هم از امکانات جانبی ClamAV محسوب می شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ClamAV v0.96.4 :

- حجم پائین و سرعت بالا در کارها

- به روز رسانی های سریع و مداوم

- شناسایی انواع ویروس ها و همچنین Spyware ها

- امکان زمان بندی عملکردها

- سازگاری با مرورگرهای مختلف

- سازگار با Microsoft Outlook

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/9/Win%20Patrol%202010%20PLUS%20v19.1.2010.0/Win%20Patrol%202010%20PLUS%20v19.1.2010.0.jpg

 

امروزه بحث امنیت سیستم یکی از مبحث های اصلی دنیای کامپیوتر محسوب شده و بحثی غیر قابل انکار به شمار می رود به همین خاطر هر روزه شرکت های فراوانی در زمینه ی امنیت سیستم ها نرم افزار های فراوانی را ارئه می دهند ولی به جرات می توان گفت همان طور که نرم افزارهای امنیتی روز به روز قدرتمند تر شده فایل های مخرب نیز روز به روز بیشتر و پیشرفته تر می شوند و نمی توان به این نرم افزارهای امنیتی اعتماد کرد که امنیت کاملی را برای شما فراهم نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان  ال ایکس ال به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید تا حدود زیادی امنیت سیستم خود را ارتقا بخشید. WinPatrol PLUS که توسط شرکت Billp منتشر شده نرم افزاری است که با تصویر برداری از منابع مهم و حیاتی سیستم، شما را از تغییراتی که بدون اطلاع شما در سیستم رخ می دهند آگاه ساخته و به شما اجازه می دهد تا بتوانید بر روی برنامه های که بر روی سیستم شما به صورت آشکارا و مخفی در حال اجرا بوده یا می خواهند بر روی سیستمتان نصب شوند کنترل و نظارت داشته باشید و بتوانید سطح دسترسی این گونه فایل ها را بررسی کرده و بسته به صلاح دید خود محدود، متوقف و یا حذف نمایید. علاوه بر این WinPatrol PLUS با شناسایی و حذف نرم افزارهای جاسوسی مختلف و برنامه های مختلفی همچون Spyware ها، Adware ها، انواعی از ویروس ها، تروجان ها، کرم ها و برنامه های که تهدیدی برای اطلاعات محرمانه ی شما است در ویندوز و شناسایی و جلوگیری از نصب انواع فایل های مخرب در مرورگر ویندوز قادر است تا در کنار یک آنتی ویروس قوی و به روز امنیت کاملی را برای شما فراهم نماید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Win Patrol 2010 PLUS v19.1.2010.0 :

- افزایش کارایی و سرعت سیستم با حجم بسیار کم نرم افزار

- توانایی شناسایی، خنثی سازی و حذف انواع Spyware ها و Adware ها

- توانایی حذف و پاک سازی آلودگی های سر سخت

- توانایی متوقف سازی برنامه های مخربی که به صورت مکرر خود را در StartUp ویندوز اضافه می کنند

- توانایی حذف وظایف چندگانه که به صورت مکرر تکرار می شوند تنها در یک مرحله

- توانایی متوقف سازی صفحات رباینده و تشخیص تغییرات فایل های Host ها

- توانایی شناسایی و بازگردانی تغییرات ایجاد شده توسط کوکی ها به صورت اتوماتیک

- توانایی شناسایی و حذف افزودنی های ناخواسته

- سازگار با انواع برنامه های امنیتی و آنتی ویروس ها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


حتما شما هم از آپدیت آنتی ویروس های خود خسته شده اید و به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند می باشید که هم  امنیت سیستم شما را تامین نماید و هم نیاز به آپدیت نداشته باشید . نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم می تواند این نیاز شما را برآورده کند .
Zemana AntiLogger نام نرم افزاری است که شما می توانید با کمک آن امنیت سیستم خود را در برابر ویروس ها ، بد افزار ها و حملات و تهدید های مختلف تضمین نمایید . نسخه جدید این نرم افزار ، بهترین و قدرتمندترین راه برای حفاظت از سیستم شما در برابر حملات مخرب است .این برنامه هیچ تکیه ای بر بروزرسانی نسخه ویروسها و اسکن فایلها به روش سنتی توسط آنتی ویروس ها را ندارد. فناوری منحصر به فرد این برنامه به گونه ای تعبیه شده است که وقتی اجرا می شود هر گونه مخربی را از روی سیستم شما حذف و فعالیت آن را تعطیل می نماید ؛ قبل از اینکه اجازه بدهد تا  اطلاعات هویتی شما سرقت شود و یا صدمه ای به سیستم شما وارد نماید .  در نصب بعضی از آنتی ویروس ها کاهش سرعت سیستم به واضح دیده می شود . اما با نصب این نرم افزار بسیار جالب این مشکل خود را هم می توانید بر طرف نمایید .

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Zemana AntiLogger v1.9.2.208 :
- بدون نیاز به شناسائی امضای جدید ویروس
- بدون نیاز به دانستن و یا تشخیص امضاء مخرب ها
- بدون نیاز به انتظار برای به روز رسانی از آزمایشگاه ویروس
- بدون نیاز به اسکن فایل
- جلوگیری از سرقت اطلاعات از طریق ارتباط امن (HTTPS / SSL)
- بدون پائین آوردن سرعت کامپیوتر شما
- نصب و استفاده آسان
- به نحو احسن اجرا می شود و برخلاف محصولات مشابه که نیاز به پردازش و حافظه زیادی دارند،Zemana AntiLogger عملا نیازش صفر است.
- حفاظت از اطلاعات شما در ایمیل ها و سرویس های پیام فوری
- حفاظت از نام لیست کلیدهای فشرده شده برای رمز عبور
- حفاظت از تمامی تصاویر روی صفحه نمایش
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷



ادامه مطلب ...


فشرده سازی بر روی رایانه امروزه از امور امور عادی کاربران گردیده است که آنها در استفاده ی کمتر از فضای هارد دیسک یاری می دهد.در گذشته فشرده سازی به صورت Zip و توسط خود سیستم عامل انجام می گرفت ؛ ولی این فشرده سازی جوابگوی نیازهای کاربران نبود ؛ به همین دلیل نرم افزار هایی همچون Winrar وارد بازار فشرده سازی فایل ها گردیدند.این نرم افزار فایل ها را با فرمت rar فشرده کرده و حجم فایل های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.برخی از کاربران برای محدود کردن دسترسی دیگر کاربران بر روی این فایل ها پسورد گذاری می کنند.این امر در دنیای اینترنت نیز مستثنی نیست و اکثر سایت های اینترنتی بر روی فایل های فشرده ی قابل دانلود خود رمز گذاری می کنند ؛ اما ممکن است این رمز از بین برود یا فراموش گردد.نرم افزار فوق العاده قدرتمند RAR Password Recovery Magic 6.1.1.303 که امروز در تهران دانلود می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم این مشکل را به طور کامل مرتفع خواهد نمود.شما می بایست فایل rar خود را در اختیار این نرم افزار قرار دهید و چند دقیقه برای اسکن نرم افزار مهلت قائل شوید تا نرم افزار پسورد فایل شما را در اختیارتان قرار دهد.برخی از فایل های rar ممکن است در کل دچار مشکل شده باشند که در این صورت این نرم افزار قادر نخواهد بود تا پسورد را برای شما نمایان سازد ولی به گفته ی سازنده در ۹۰ درصد موارد کارساز بوده و رمز را برای شما نمایان خواهد کرد.سرعت بسیار خوب این نرم افزار و قابلیت اسکن همزمان چندین فایل باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نرم افزار گردیده است.

توضیحات دیگر این نرم افزار به همراه لینک دانلود را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده فرمایید.


ادامه مطلب ...


آیا شما هم از کسانی بوده اید که بعد از گذاشتن پسورد بر روی ویندوزتان، آنرا فراموش کرده اید؟! آیا تا به حال نیاز به شکستن پسورد ورودی ویندوزهایی همچون XP,Vista,Win7 و …. پیدا کرده اید؟! آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز ۷ خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟! در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند، اما آخرین نسخه نرم افزار ۷ Windows Password Remover با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایکروسافت، برآمد. این نرم افزار از ویندوز ۷، ویستا، اکس پی، سرور ۲۰۰۳، ویندوز ۲۰۰۰ و…. پشتبانی کامل می کند و آخرین تست این نرم افزار توسط آسان دانلود، روی نسخه نهایی ویندوز ۷ Ultimate  نصب شده بر روی یک لپ تاپ  Dell Latitude D830 و در مد هارد Sata  انجام شد که با موفقیت کامل رو به رو شد. نتیجه این تست بیانگر قدرت این نرم افزار و قابل تعمیم در سازگاری کامل با سیستم ها و لپ تاپ های جدید است. ضمنا در این تست تمامی یوزرهای ویندوز قابل مشاهده و تمامی پسوردها قابل حذف بود. از طرفی پسورد Syskey نیز بر روی ویندوز فعال بود که توسط همین نرم افزار، حذف شد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Password Remover v7.0:

- صد درصد قابل بازگشت

- قابلیت حذف تمامی پسوردها با سرعت بسیار بالا و در سهولت کامل

- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز به خاطر یک پسورد!

- قادر به حذف پسورد تمامی ویندوزها جمله ویندوز محبوب ۷

- ریست تمامی پسورد های بوت آپشن(شامل پسورد startup که توسط syskey ایجاد می شود)

- نمایش مشخصات یک اکانت

- ریست پسوردهای local Administrator

- ریست پسوردهای Domain Administrator

- ریست تمامی پسوردهای محدود کننده و کنترل کننده کاربران یک ویندوز

- ریست پسوردها تنها با ساختن یک سی دی بوت (با رایت ایمیج موجود در پک)

- پشتیبانی از فرمت های سیستمی (FAT16, FAT32, NTFS and NTFS5)

- پشتیبانی از تمامی انواع هارد دیسکها (SATA, IDE and SCSI)

- پشتیبانی از لپ تاپ های جدید، سیستم های خانگی و سرورها

- و…



ادامه مطلب ...


کلیدهای جدید آپدیت آنلاین محصولات کاسپراسکای ۸ مهر ۸۹

در این قسمت کلید های آپدیت محصولات کاسپراسکای از سایت ملی دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

براي دانلود به دامه مطلب مراجعه نماييد.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/amnyaty/Luxand%20Blink%20v2.0/Luxand%20Blink%20v2.0%20.jpg

 

ورود به کامپیوتر شما به سادگی فقط با یک نگاه! بله تعجب نکنید. برای ورود به ویندوز ساده تر از این نمیشه! شما میتوانید با نگاه کردن به وب کم خود برای یک لحظه بدون اینکه رمز عبور خود را تایپ نمایید به رایانه خود وارد شوید. اگر از دست تایپ کردن رمز عبور خود و همچین نگرانی از اینکه رمز عبور شما توسط دیگران حدث زده شود و نگران لو رفتم آن هستید میتوانید از این نرم افزار خارق العاده استفاده نمایید. نرم افزار Luxand Blink که از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا برای تشخیص چهره بهره میبرد. این نرم افزار میتوانید با اطمینان بسیار بالا و با یک نگاه با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص داده و شما میتوانید بدون تایپ کردن رمز عبور خود وارد ویندوز شوید. این نرم افزار با الگوریتم های بسیار پیشرفته تشخیص چهره در شرایط نوری مختلف در شب و روز  میتواند با سرعت فوق العاده صاحب رایانه را تشخیص دهد. شما نگران کوتاه کردن موهای خود و همچنین تغییر ظاهر خود نباشید این نرم افزار قدرتمند میتوانید شما را در هر چهره و تیپی که باشید تشخیص دهد. با استفاده از الگوریتم های پیشرفته بیومتریک و تشخیص صورت افراد اگر چه شما آرایش کرده باشید و یا اینکه موهای خود را رنگ کرده باشید و یا با عینک و بدون عینک باشید برای این نرم افزار مهم نبوده و شما را با سرعت و دقت بالا شناسایی می نمایید. هیچگاه شما نمی توانید امنیت رایانه خود را با پسورد گذاری های پیچیده تضمین نمایید. شما میتوانید بدون هزینه کردن بسیار زیاد برای حفظ امنیت در رایانه خود با استفاده از این نرم افزار به راحتی امنیت اطلاعات خود را تضمین نمایید. مراحل کار بسیار ساده میباشد و ثبت نام کاربران و ایجاد حسابهای شخصی فقط با یک نگاه کردن به وب کم ایجاد میشود. شما با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران سرقت رفتن کلمه عبور و همچنین حدث زدن آن توسط دوستان و آشنایان خود نیستید و برای استفاده از رایانه شما فقط این خود شما هستید که به آن دسترسی دارید و میتوان مطمئن باشید به جز شما هیچ کس دیگری نمیتواند از رایانه شما استفاده نمایید گروه ال ایکس ال  این نرم افزار قدرتمند را به شما پیشنهاد میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز ویستا و سون قابل نصب میباشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink v2.0:

- خصوصی سازی ویندوز و امنیت بیشتر رایانه شما

- ایمن سازی و قفل گذاری بر روی ویندوز

- راحتی استفاده از نرم افزار و کار با فقط چند کلیک موس

- سرعت بسیار بالا در شناسایی افراد

- جلوگیری از ورود غیر مجاز افراد و تضمین ۱۰۰ درصد امنیت

- عدم دسترسی افراد غیر مجاز به رایانه شما و غیر قابل نفوذ بودن رایانه شما

- محیط ساده و کاربر پسند

- قابل نصب بر روی ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...




ویژگی ها:

۱-شناسایی سریع ویروسها تروجان ها جاسوس های اینترنتی
۲-ضد ویروس برای دریافت اطلاعات از قبیل بلوتوث و مادون قرمز
۳-اسکن فوق سریع
۴-بروز رسانی از داخل برنامه
۵-حفاظت از شبکه های فایروال و جستجوی امن در وب
و…



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان