تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/2/picture_cutout_guide_www.lxl.ir.jpg

 

بسیاری از شما علاقمند به تعویض پس زمینه عکس خود می باشید و می خواهید عکس خود را در پس زمینه ای زیباتر قرار دهید. نرم افزار Picture Cutout Guide بهترین برنامه برای شما می باشد.
نرم افزار Picture Cutout Guide ابزاری قدرتمند در زمینه جداسازی اشیاء از پس زمینه و قرار دادن آن بر روی تصویری دیگر می باشد. توسط این برنامه شما می توانید پس زمینه را رنگ نمایید، روشنایی آن را کاهش دهید، Monochrome پس زمینه را بسازید، درجه بلور را تغییر دهید. این نرم افزار دارای نمونه های نمایشی انیمیشن شامل نشان دادن مرز اشیاء، پاک کردن آسان پس زمینه، افکت های پس زمینه، پاک کردن کامل پس زمینه، مونتاژ و چرخش می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Picture Cutout Guide 1.2:
- قابلیت جدا کردن اشیا از پس زمینه و مونتاژ آن بر روی عکسی دیگر
- به کار بردن افکت های پس زمینه
- دارای راهنما به صورت فیلم ها و نمونه کارها جهت آموزش
- قابل اجرا بر روی پائین ترین سیستم ها
- قابلیت مشخص کردن مرز اشیاء
- امکان حذف پس زمینه به آسانی
- دارای حجم کم
- محیط کاربری ساده و آسان
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/2/phto-plus-x4_www.lxl.ir.jpg
شاید هریک از ما نام ده ها نرم افزار ویرایشگر تصاویر را بتوانیم به سادگی نام ببریم. نرم افزارهایی نظیر Adobe Photoshop ، تمامی محصولات Corel و بسیاری از نرم افزارهای کوچک و بزرگ دیگر که قادرند تا با امکاناتی که به کاربران ارائه می دهند ویرایش حرفه ای تصاویر را برای آن ها فراهم سازند. شکی نیست که شاید اکثر کاربران برای انتخاب یک گزینه مناسب ابتدا به سوی محصولات Adobe و Corel گرایش پیدا می کنند ، دلیل این امر را می توان در سابقه طولانی این شرکت ها در ارائه بهترین امکانات در قالب نرم افزارهای ویرایشی عنوان کرد ، زیرا برای مثال فتوشاپ شرکت Adobe سال های متوالی است که بهتر از قبل با امکانات جدیدتر ارائه می شود و به همین دلیل هم کاربران حاضر نیستند تا به هیچ وجه این نرم افزار را از دست دهند. شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که از همه لحاظ به قدرت و کارآیی فتوشاپ برسد اما نرم  افزاری با نام Serif PhotoPlus Digital Studio اگر در حد فتوشاپ نباشد کمتر از آن هم نیست. این نرم افزاری فوق العاده حرفه ای که از محیط کاربری بسیار قدرتمندی بهره می برد می تواند  ویرایش حرفه ای تصاویر را برای حرفه ای های این کار فراهم کند. این ابزار فوق العاده قدرتمند که تمامی امکانات لازم برای ویرایش و تدوین تصاویر را در قالب و صورت های مختلف در خود جای داده است ، قابلیت Import کردن تصاویر را از نرم افزار فتوشاپ فراهم ساخته تا کاربران خیالشان از این نظر هم راحت باشد که به سادگی می توانند با این دو ابزار به صورت هماهنگ کار ویرایش را انجام دهند. Serif PhotoPlus از محیط layering برای ویرایش پشیبانی خواهد کرد ، یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار سرعت بسیار بالا در بارگزاری و پس از پایان کار در ذخیره سازی تصاویر حجیم است که برای بسیاری از کاربران حرفه ای اهمیت بسیار زیادی دارد. افکت ها و براش های بسیاری در این ابزار گنجانده شده است تا این که کاربر بتواند علاوه بر امکانات فوق العاده حرفه ای نرم افزار از امکانات موجود در قسمت افکت ها هم بهره مند شود ؛ کیفیت در ذخیره سازی تصاویر و انتخاب فرمت کاملا در اختیار کاربر است و با توجه به درخواست کاربر است که فایل تصاویر ذخیره می شود اما نکته ای که اهمیت دارد پشتیبانی از تقریباتمامی فرمت های رایج و استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی است. قابلیت های کوچک و بزرگ زیادی در این ابزار گنجانده شده است تا این که بهترین کارآیی را بتوان از این نرم افزار داشت، قابلیت طراحی تصاویر و نقاشی های حرفه ای ، امکان تغییر شیب رنگ ، امکان تغییر در کنتراست تصاویر ، امکان ساخت اسلایدشو های حرفه ای از تصاویر ، امکان استفاده از فرمت PSD و … که هریک می تواند به عنوان نرم افزاری جداگانه مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار که آخرین نسخه آن به تازگی ارائه شده است را می توانید از سایت ال ایکس ال  دریافت کرده و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر از آن بهره مند شوید.

قابلیت های کلیدی Serif PhotoPlus X4 Digital Studio v14.0.1.12 :
- امکان ویرایش حرفه ای تصاویر با وجود امکانات فراوان
- امکان از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر گرفته شده با دوربین های عکاسی
- امکان سیاه و سفید کردن تصاویر
- امکان رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید
- امکان تغییر سایز تصاویر و چاپ آن ها با اندازه های دلخواه
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها
- امکان طراحی و نقاشی تصویر
- امکان تغییر در شیب رنگ تصاویر
- تنها یک کلیک تا حالت AutoContrast  و AutoLevels
- امکان تغییر در کنتراست تصاویر به صورت دستی
- امکان ذخیره سازی تصاویر با فرمت و تنظیمات دلخواه
- افکت ها و براش های فوق العاده زیبا نرم افزار
- امکان تغییر در عکس های GIF
- امکان طراحی تصاویر متحرک
- امکان مدیریت تصاویر با استفاده از آلبوم های دیجیتالی
- امکان تغییر اطلاعات تصاویر به صورت دلخواه
- امکان طراحی اسلایدشو های حرفه ای
- قابلیت بهره برداری از فرمت PSD که مخصوص Photoshop نیز می باشد
- سازگاری کامل با نرم افزار فتوشاپ
- سازگاری کامل با دوربین های دیجیتالی و فرمت های استفاده شده در آن ها
- محیط کاربری جذاب
- سرعت بالا در ذخیره سازی تصاویر
- حالت های مختلف در محیط کاربری نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/advancedjpegcompressorshot_www.lxl.ir.jpg

بسیاری از کاربرانی که در زمینه طراحی عکس و فایل های تصویری فعالیت می کنند از نرم افزارهای کمک بهینه سازی تصاویر برای رفع مشکلات و همچنین انجام عملیات های مختلف بهینه سازی همانند کاهش حجم تصاویر نیز استفاده می کنند تا در هنگام نتیجه گیری نهایی ، تصاویر را با کیفیت مناسب و حجم خوب بدست آورند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری این توانایی را به وسیله نرم افزارهای تولید شده خود به کاربران می دهند. برنامه های بسیاری را می توان در این زمینه یافت که هر یک از ویژگی های مختلفی بر خوردار می باشند.Advanced JPEG Compressor  نام نرم افزاری قدرتمند برای فشرده سازی فایل های عکس با فرمت های مختلف می باشد. به کمک این برنامه می توان علاوه بر ویژگی فرشده سازی عکس از ابزارها و امکانات دیگری نظیر ابزارهای مدیریت بر فایل های عکس ، ابزارهای ویرایشی و نمایش عکس ، افکت گذاری بر روی تصاویر و … نیز اشاره نمود. در این نرم افزار کاربران قادرند تا به مجموعه ای از ابزارهای مدیریتی و مورد نیاز در زمینه کار با تصاویر دست یابند. این نرم افزار با توجه به ظاهر مناسب گرافیکی در رابط کاربری توانایی انجام امور را به آسانی به کاربران خود می دهد. این نرم افزار از تولیدات شرکت نرم افزاری WinSoftMagic می باشد.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Wedding%20Album%20Maker%20Gold%20v3.09/Wedding%20Album%20Maker%20Gold%20v3.09_www.lxl.ir.jpg

مطمئنا یکی از تصاویر بسیار خاطره انگیز برای هر فردی تصاویر مربوط به مراسم عقد و عروسی می باشد. بیشتر افراد به خاطر خصوصی بودن این گونه تصاویر علاقمند هستند تا خودشان از تصاویر جشن عروسی خود آلبوم های گرافیکی بسیار جذابی را طبق سلیقه ی خود ایجاد کرده و به دوستان و آشنایان خود هدیه دهند. اکنون باز هم گروه پرتوان  ال ایکس ال به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید برای شما دوستان پرداخته تا با استفاده از آن به راحتی و بدون داشتن هرگونه تجربه ای بتوانید به ایجاد آلبوم های بسیار شیک و جذاب از تصاویر مربوط به مراسم عقد و عروسی خود بپردازید. Wedding Album Maker Gold نرم افزاری است حرفه ای که برای ایجاد آلبوم های عروسی طراحی شده است این نرم افزار با داشتن افکت های بی نظیر این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا به راحتی از لحظات عاشقانه و به یاد ماندنی مراسم عروسی خود آلبوم هایی بی نظیر و زیبا خلق نمایید و با در کنار هم قرار دادن تصاویر خود و ایجاد افکتهای بسیار جذاب به آن آلوبم دیجیتالی خود را بسازید و به صورت فیلم بر روی سی دی و دی وی دی رایت نمایید و از دیدن این تصاویر لذت ببرید. این نرم افزار به قدر ساده طراحی شده که همه ی افراد به راحتی و بدون نیاز به هر گونه آموزشی می توانند به ایجاد آلبوم های کاملا گرافیکی و زیبا بپردازند. این نرم افزار همچنین امکان ایجاد افکت های خاص در لحظه ی عوض شدن تصاویر، ایجاد تغییرات زیبا بر روی تک تک تصاویر و بارگذاری چندین آهنگ دلخواه بر روی آلبوم را برای شما فراهم می کند . Wedding Album Maker Gold از امکانات و قابلیت های بسیاری برخوردار است که از میان آن ها می توان به استایل های آماده ی موجود در نرم افزار برای طراحی آلبوم و قابلیت ساخت Slide Show برای دستگاه های پخش کننده ی DVD و VCD اشاره نمود که کاربر می تواند آلبوم های ساخته شده را به راحتی و با ابزارهای موجود در خود نرم افزار بر روی دیسک مورد نظر کپی نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wedding Album Maker Gold v3.09 :
- امکان ساخت حرفه ای و آسان آلبوم های تصویری از عروسی ها و جشن ها
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصاویر
- امکان رایت مستقیم بر روی DVD و CD بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزار رایت
- دارای بیش از ۲۶۰ افکت زیبا و جالب
- استفاده ی آسان از نرم افزار بدون داشتن هیچ تجربه و آموزش قبلی
- امکان مشاهده‌ ی آلبوم ساخته شده قبل از گرفتن خروجی به صورت Real و بدون نیاز به Render
- امکان ایجاد خروجی با بالاترین کیفیت جهت نمایش در انواع تلویزیون
- دارای Library ی عظیم از منو ها ، بکراند ها و فرم های حرفه ای
- امکان قرار دادن موزیک های دلخواه بر روی تصاویر و اعمال تنظیمات لازم
- دارای قابلیت Pan & Zoom
- کیفیت بالا در ساخت آلبوم ها
- دارای قابلیت Fade In & Fade Out موزیک
- امکان ساخت منوی متناسب با موقعیت تصاویر با استفاده از تمامی ابزارهای موجود در برنامه
- سازگار با تمامی DVD پلیر های موجود در بازار
- پشتیبانی از فرمت های خروجی MPEG-4 ، MP4 ، FLV ، XVid AVI ، AVI MPEGI و MPEGII و …
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و…



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/Onone%20Genuine%20Fractals%20Professional%20v6.05/Onone%20Genuine%20Fractals%20Professional%20v6.05.jpg

این که فتوشاپ کامل ترین نرم افزار ویرایش تصاویر در سراسر دنیا محسوب می شود و به هیچ عنوان نمی توان نرم افزاری را شاید در هیچ زمینه ای با این حجم امکانات یافت اما بازهم بسیاری از گزینه های هستند که در این ابزار جایی ندارند و به همین دلیل هم شرکت های نرم افزاری دیگری که در زمینه گرافیک فعالیت می کنند سعی دارند با تولید انواع پلاگین ها این خلاء ها را رفع کنند. شرکت های نرم افزاری متعددی هستند که در زمینه تولید پلاگین ها فعالیت دارند اما شاید کم نظیر ترین پلاگین ها را بتوان به شرکت OnOne ربط داد. شرکتی که انواعی از پلاگین ها را تولید می کند که علاوه بر کارآیی فوق العاده و بی نظیر بودن از نظر قابلیت ها بسیار هم گران قیمت و البته محبوب در سراسر جهان هستند. ما قصد داریم تمامی محصولات این شرکت را در مطالب مختلف به شما کاربران عزیز ارائه دهیم. در اولین مطلب پلاگینی با نام Onone Genuine Fractals Professional را معرفی می کنیم که توانایی فوق العاده جالبی دارد و آن هم امکان تغییر اندازه ی تغییر تصاویر بدون کاهش کیفیت است که برای شاید همه کاربران اهمیت فوق العاده ویژه ای داشته باشد.

این پلاگین که به صورت اختصاصی نصب می شود منوی کاملا جداگانه ای هم برای تغییر سایز برای خود دست و پا کرده که کاربر می تواند با تغییر تنظیمات مختلف و اندازه های دلخواه به آنچه مورد پسندش است دست پیدا کند. نکته بسیار جالب این پلاگین در این است که توانایی تغییر ۱۰۰۰% اندازه تصاویر را هم دارد. تغییرات در همان محیط اختصاصی پلاگین به صورت پیش نمایش در خواهند آمد تا کاربر در صورت دلخواه آن را ذخیره کند ؛ نکته جالب دیگر هم امکان تبدیل به صورت کاشی است که برای پرینت فوق العاده ساده تر خواهد شد ؛ یعنی یک عکس با اندازه بزرگ را به چند قسمت کوچک تقسیم و پس از پرینت دوباره با کنار هم قرار دادن آن ها تصویر اصلی شکل گرفته می شود.

Genuine Fractals Professional توانایی سازگاری با Photoshop ، Lightroom و پلتفرم ۶۴ بیت را داشته و اتفاقا پردازش در حالت ۶۴ بیت دقیقا ۲ برابر سرعت در سیستم ۳۲ بیت خواهد بود. نسخه ای که پیش روی شماست همانطور هم که از نامش پیداست نسخه Professional بوده و تمامی قابلیت های تولید شده برای این پلاگین را در بر می گیرد. تنها باید در دانلود این پلاگین ها دقت داشته باشید چرا که این پلاگین به حداقل ۲ گیگابایت حافظه رم ، ۲۵۶ مگابایت حافظه گرافیکی ، نسخه ای از Photoshop (حداقل CS2) ، نسخه دوم از نرم افزار Lightroom و همچنین نسخه ۷ یا ۸ نرم افزار Photoshop Elements نیاز دارد.

 

قابلیت های کلیدی پلاگین Onone Genuine Fractals Professional v6.05 :

- سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ ، Lightroom و Elements

- استفاده فوق العاده آسان از پلاگین

- منو و واسط کاربری اختصاصی برای پلاگین

- سازگاری خاص با پلتفرم ۶۴ بیت

- امکان تغییر سایز تا ۱۰۰۰%

- وجود تنظیمات مختلف برای بدست آوردن تصویر دلخواه

- امکان حالت کاشی کردن تصاویر بزرگ برای پرینت

- امکان کار برروی چند فایل به صورت همزمان

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/Wondershare%20DemoCreator%20v3.0.2.17/Wondershare%20DemoCreator%20v3.0.2.17.jpg

Wondershare DemoCreator نام محصولی قدرتمند از شرکت Wondershare است که توانایی ضبط تصاویر و فیلم ها را از صفحه نمایش دارد. نرم افزار جالب و مفید که با حجم مناسب و امکانات فراوانی که در اختیار کاربران قرار می دهد همه کاربران را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهد. توانایی ضبط فیلم از نرم افزار ها ، صفحات وب ، صفحه نمایش کامل سیستم و حتی ویدئوهای در حال اجرا بخش هایی از قابلیت های مهم و کلیدی هستند که در این ابزار به وضوح دیده می شوند. نرم افزار طوری طراحی شده که حتی می توان صدای کلیک ماوس یا دکمه هایی که از صفحه کلیدهم فشرده می شوند را در فیلم گرفته شده به نمایش کشید ؛ امکان استفاده از نهایت کیفیت در هنگام گرفتن فیلم ها قابلیت بسیار مهمی است که همه کاربران حرفه ای به آن توجه ویژه ای دارند چرا که امروزه با توجه به گسترش آموزش های دیجیتالی و حجم بالای حافظه ها کیفیت همیشه حرف اول را زده است.

ویرایش ویدئوهایی که در ضبط شده اند ، قابلیت ضبط و ویرایش صداها ، امکان استفاده از Object های مختلف برای آموزشی نمودن فیلم های گرفته شده از سیستم نظیر قابلیت زوم یا اضافه کردن Comment بخش های دیگری هستند که می توان به آن ها اشاره کرد. اما دو قابلیت مهم دیگر یعنی واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار و همچنین سهولت در استفاده از نرم افزارهم می تواند نقش های کلیدی را در استفاده از Wondershare DemoCreator ایفا کند و نکته پایانی هم سرعت بالا در پردازش است که برای گرفتن فیلم های بلند فوق العاده مناسب است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare DemoCreator v3.0.2.17 :

- استفاده آسان از نرم افزار

- امکان گرفتن فیلم از تمام صفحه نمایش

- قابلیت ساخت فیلم از صفحات وب

- قابلیت ویرایش فیلم های تهیه شده توسط نرم افزار

- قابلیت ذخیره سازی با فرمت های مختلف

- امکان استفاده از نهایت کیفیت در گرفتن فیلم

- قابلیت ضبط و ویرایش صداها

- امکان استفاده از انواع Object ها برای آموزشی کردن فیلم ها

- سرعت بالا در پردازش ها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/Axialis%20IconWorkshop%20v6.50/Axialis%20IconWorkshop%20v6.50.jpg

شاید شما هم از آندسته از کاربرانی باشید که با دیدن Icon های زیبای ویندوز XP یا Vista بخواهید برای ۱ بار هم که شده خودتان Icon های مورد علاقه تان را طراحی کنید و یا تغییراتی در Icon های موجود بدهید. Axialis IconWorkshop نرم افزاری حرفه ای، قدرتمند و در عین حال ساده برای ساخت، ویرایش و تبدیل Icon های Windows، Macintosh و Linux.
این نرم افزار با محیطی کاربر پسند و گسترده توانایی ساخت Icon هایی با کیفیت بالا را در کمترین زمان ممکن مقدور می سازد. کار با این نرم افزار و ابزار هایش به اندازه ای ساده می باشد که حتی با کنار هم چیدن چند عکس و Icon می توان Icon های زیبایی تولید کرد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزارAxialis IconWorkshop v6.50:
- Create quality icons for Windows and Mac OS:
IconWorkshop اولین نرم افزار ویرایشگر Icon ها می باشد که توانایی ساخت Icon های سیستم عامل های Windows و Macintosh با اندازه ۲۵۶×۲۵۶ را دارا می باشد. همانطور که میدانید Icon های سیستم عامل Windows xp با نسخه های قدیمی این سیستم عامل در شفافیت و سایه گذاری تفاوت زیادی دارند. به وسیله این نرم افزار حتی قادر خواهید بود Icon هایی به فرم ویندوز Xp و یا حتی Vista با فرمت ۲۵۶×۲۵۶ PNG-compressed طراحی کنید.

- Create attractive icons using Image Objects:
این نرم افزار شامل یک مجموعه Image Objects می باشد که این مجموعه شامل ۱۵۰ Object می باشد که به کاربر این امکان را می دهد که با Drag & Drop و ترکیب آنها با هم و حتی بدون رسم ۱ پیکسل Icon هایی با افکت های بسیار زیبا تولید کنند. آموزش کامل استفاده از این قابلیت در خود نرم افزار موجود می باشد و برای دانلود مجموعه های بیشتر Image Objects به این آدرس بروید.

- Convert icons between Macintosh and Windows:
Icon های Mac OS به نظر زیبا تر هستند. و شاید کاربرانی بخواهند در محیط ویندوز و یا برنامه هایی که خودشان میسازند از Icon های Mac OS استفاده کنند. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند Icon های این دو سیستم عامل را با بالاترین سرعت ممکن به هم تبدیل کنند.

- Automatically create icons from images:
هر چقدر هم که از یک نرم افزار حرفه ای استفاده کنید و به آن مسلط باشید، گاهی اوقات ساخت Icon از روی تصاویر بسیار ساده تر خواهد بود و طرح های زیباتری نیز تولید خواهد شد. به وسیله این نرم افزار می توانید File های تصویری با Format های PSD, PNG, BMP, JPEG, GIF و … را به محیط نرم افزار وارد کرده و تنها با یک کلیک به Icon تبدیل کنید.

- Export icons to images to illustrate your applications:
اگر برنامه های را خودتان ساخته اید و می توانید از Icon هایی که به وسیله این نرم افزار ساخته می شوند برای زیباتر کردن ظاهر برنامه خود استفاده کنید. برای مثال : استفاده از Icon های ساخته شده به وسیله این نرم افزار در ساخت نوار ابزار های زیبا.

- Compatible with graphic industry standards:
استفاده از پلاگین برای وارد کردن مستقیم تصاویر چند لایه ای PSD که به وسیله نرم افزار Photoshop ایجاد شده اند و ساختن Icon های زیبا در سایز ها و کیفیت های مختلف از آنها. همچنین می توانید Icon های ایجاد شده به وسیله این نرم افزار را مستقیما به برنامه های Photoshop و Paint Shop Pro برای ایجاد تغییرات بیشتر انتقال دهید.

- Batch Procedures:
انجام عملیات به صورت همزمان بر روی تعداد بسیاری از File ها. برای مثال می توانید به طور همزمان از روی دسته ای از عکس ها Icon بسیازید و یا تعدادی از Icon های سیستم عامل های Windows و Macintosh را به هم تبدیل کنید.

- Librarian & Explorer with previews:
دارای بایگانی بسیار قوی و پیشرفته برای مدیریت آسان و سریع Icon ها. به وسیله این قابلیت در حین انجام طراحی می توانید Icon های ایجاد شده را به سرعت ذخیره و یا بازخوانی کنید. دارای جستجو کننده ای بسیار قوی برای جستجوی سریع سطح دیسک برای پیدا کردن File های تصویری و Icon ها. با قابلیت نمایش عکس ها به صورت thumbnail
- توانایی باز کردن File های اجرایی (مانند: exe، dll و …) و تعویض Icon های جاسازی شده در آنها
- دارای پنجره ای شناور با ابعاد ۱۲۸×۱۲۸ و ۲۵۶×۲۵۶ برای نمایش Icon های طراحی شده
- پشتیبانی کامل از Drag & Drop در تمام قسمت های نرم افزار
- پشتیبانی کامل از Format تصاویر Jpeg 2000 و GIF
- قابلیت تغییر ظاهر نرم افزار
و …



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان