تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

اینبار از سایت بزرگ پرشیا دانلود ، مجموعه آیکون های جدید و بسیار زیبا با موضوع کریسمس در اختیار شما بازدیدکنندگان عزیز قرار داده ایم.این مجموعه شامل ٨٣ آیکون با فرمت PNG و ICO و در سایز ۱۲۸×۱۲۰ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این آیکون ها لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


BusinessCards MX  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به طراحی کارت های ویزیت زیبا می باشند. در این نرم افزار کاربران قادر به استفاده از انواع مختلف قالب های آماده برای طراحی کارت های ویزیت مختلف می باشند. در این برنامه کاربران می توانند قالب ها را به صورت دسته بندی شده و موضوعی انتخاب نمایند. همچنین می توان در صورت تمایل اقدام به ویرایش طرح کارت نمود و از تصاویر مختلف در طراحی آن ها استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از mojosoft-software می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


امروزه نرم افزارهای مختلفی را برای ویرایش عکس ها و یا افکت گذاری بر روی آن ها می توان مشاهده نمود که توسط شرکت های مختلف تولید کنند نرم افزارهای گرافیکی برای کاربران آماده سازی می شوند. در میان این نرم افزارهای ویرایش عکس می توان نرم افزارهایی را نیز که علاوه بر جنبه ویرایشی دارای جنبه های سرگرمی نیز می باشند مشاهده نمود.  به عنوان مثال دسته نرم افزارهایی که به وسیله آن ها می توان بر روی عکس ها افکت های خنده داری ایجاد نمود و یا از ترکیب عکس های دیگر می توان اقدام به ساخت تصویری سرگرم کننده نمود.
در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.
Play With Pictures نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند عکس های مختلف خود را با عکس های دیگر ترکیب نموده و نتایج سرگرم کننده ای را به دست آورند. به عنوان مثال شما می توانید عکس یکی از اعضای کوچک خانواده خود را با عکس یک تمساح بزرگ به گونه ای ترکیب کنید به صورتی که بیننده عکس تصور کند در حال مبارزه با یکدیگر هستند. در واقع می توان گفت که ساخت تصاویر شگفت انگیز ویژگی اصلی این نرم افزار می باشد. ترکیب عکس ها با یکدیگر در سه مرحله صورت می گیرد. این نرم افزار محصولی از شرکت Heligon Software می باشد.

Play With Pictures بازی با تصاویر و مونتاژ ساده و بامزه عکس های شما با Play With Pictures v1.0.9

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افزار RonyaSoft Poster Designer  یکی دیگر از سری نرم افزار های قدرتمند در زمینه طراحی پوستر است . این نرم افزار که با نمونه های آماده در سایت پرشیا دانلود آماده دریافت است دارای ویژگی های خاصی می باشد که این برنامه را نسبت به دیگر نرم افزار های طراحی متمایز میکند .

RonyaSoft Poster Designer ساخت پوسترهای زیبا با RonyaSoft Poster Designer 2.01.03.03

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با نام Gift Card Vector را برای شما عزیزان در پرشیا دانلود قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

Gift Card Vector وکتور بسیار زیبا و دیدنی کارت هدیه   Gift Card Vector

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Paint.NET یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

paint net ویرایشگر سبک و کم حجم تصاویر گرافیکی Paint.NET 3.5.6 Final

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با نام Love Heart Wedding را برای شما عزیزان درپرشیا دانلود قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

Love Heart Wedding وکتور بسیار زیبا و دیدنی Love Heart Wedding

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک برنامه کوچک و ساده برای مشاهده فایل های فلش (SWF)، توسط این برنامه میتوانید همانند نرم افزار های نمایش فیلم، پخش فایل های فلش را کنترل کنید به جلو بروید و یا به عقب برگردید. همچنین میتوانید تنها با چند کلیک از فایل های فلش اسکرین سیور بسازید و با نصب آنها لذت ببرید، عکسبرداری از فایلهای فلش، ذخیره به عنوان پس زمینه ویندوز، دسته بندی فایلهای فلش در شاخه علاقه مندیها، تبدیل SWF به EXE و …. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میباشد.

flashplayer pro مشاهده حرفه ای فایل های فلش با Flash Player Pro 4.5 Final

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


محیط دسک تاپ بخصوص تصویر پس زمینه ی ویندوز یکی از مهمترین عوامل زیبایی آن است و در عین حال تغییر این تصاویر پس زمینه می تواند به زیباتر شدن و رفع کهنگی آنها کمک کند .Wallpaper Master نیز نام نرم افزاری قدرتمند و با امکانمات فراوان از وب سایت نرم افزاری James Garton است که به شما امکان مدیریت پس زمینه ی ویندوز و تغییر خودکار تصاویر و داشتن میزکاری پویا را می دهد .

wall master  تعویض خودکار تصاویر پس زمینه ی ویندوز توسط Wallpaper Master Pro 1.51

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه ۳۰۰۰ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها با فرمت TTF می باشد.شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ پرشیا دانلود، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

3000 New Fonts Collection مجموعه 3000 فونت بسیار زیبا و جذاب

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مجموعه ۳۳۰ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد.شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ پرشیا دانلود، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

330fonts مجموعه ۳۳۰ فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Lithium Brushes برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودستان دانلود قرار داده ایم.از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

Lithium Brushes براش بسیار زیبا و کاربردی با نام Lithium Brushes برای فتوشاپ

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


قویترین نرم افزار برای طراحی های گرافیکی به نام CorelDRAW Graphics Suite X5 v15.2.0.661
امروزه کمتر کسی از ابزاری مانند قلم برای کشیدن طرح مورد نظر استفاده میکند زیرا با کمک نرم افزارهای مخصوص طراحی، طراحان به راحتی میتوانند طرح های خود را در یک محیط مجازی بکشند. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که مخصوص طراحی اشکال مختلف می باشد. نرم افزار CorelDraw Graphics Suite پیشرفته ترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه طراحی ساخته شده است. این نرم افزار محصول شرکت قدرتمند Corel که به تازگی ورژن جدیدی از نرم افزار معروف خود را منتشر کرده است. همچنین این نرم افزار ابزاری بسیار قوی برای طراحان به شمار می رود زیرا در آن تمامی ابزارهای طراحی و ساخت طرح های گرافیکی قرار دارد به گونه ای که طراح در محیط برنامه احساسی کمی و کاستی نمی کند. طراحی انواع وکتورها و براش ها با بالاترین دقت ممکن و طیف گسترده ای از رنگ ها مهم ترین خصوصیتی است که کاربران به آن دل می بندند. اصول کار این نرم افزار بر مبنای بردار وکتور می باشد و موضوعات در این برنامه بر مبنای خط و نقطه طراحی می شوند که در نتیجه اندازه و ابعاد در این مدل مهم نیست. این نرم افزار یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای طراحی برداری است که تا به حال ساخته شده و اکثر طراحان برای طراحی های پیچیده خود از آن استفاده می کنند. یکی از امکانات بسیار خوب این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای مشابهی همچون Adobe Illustrator قابلیت تایپ مسقیم فارسی به صورت کامل می باشد. نمونه هایی از کاربردهای این نرم افزار را میتوان در طرح هایی که امروزه در مجلات ، پیام های بازرگانی ، کتاب ها ، سایت ها ، سی دی های مالتی مدیا ، کارت ویزیت ، تابلو های تبلیغاتی و حتی در طرح لباس ها استفاده می شود را مشاهده نمود.
 
دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...


نرم افزار مشاهده عکس

نرم افزار مشاهده با سرعت بیشتر عکس و تصاویر با WildBit Viewer Pro v5.8

WildBit Viewer نرم افزاری کم حجم اما فوق العاده کاربردی در زمینه مشاهده عکس ها و تصاویر است با استفاده از WildBit Viewer می توانید قرمزی چشم در عکس ها را از بین ببرید . همچنین از قابلیت های خوب این نرم افزار سرعت بیشتر باز کردن عکس ها نسبت به نرم افزار خود ویندوز است . WildBit Viewer تقریبا از تمام فرمت های تصویری پشتیبانی می کند.از دیگر نکات مثبت WildBit Viewer برای افزاش سرعت کار با عکس ها نشان دادن تصاویر در سایز های کوچک در محیط خود برنامه است که با استفاده از این قابلیت می توانید مستقیما به تصویر مورد نظر رفته و آن را باز کنید .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود 70  پوستر  زیبا و جدید بسیار با کیفیت

دانلود 70  پوستر  زیبا و جدید بسیار با کیفیت

در این سری از پوستر ها هم کیفیت وجود دارد هم زیبایی یعنی هر آنچه شما از یک پشت زمینه انتظار دارید در این سری قرار دارد هم عکس های گرافیکی هم طبیعت و موارد دیگر که بسیار زیبا و دل نشین هستنند اگر بخواهید یکی از پوستر ها را انتخاب کنید برای پشت زمینه می تواند کار بسیار سخت و دشواری باشد در بین این همه پوستر زیبا و پیشنهاد می کنم این سری از پوستر ها را از دست ندهید

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


اسکرین سیور

اسکرین سیور جدید و زیبای Watery Desktop 3D 2.19

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید با دریافت و نصب این محافظ صفحه نمایش، محیط دسکتاپ پر آب می شود که جلوه زیبا و متلاطم  را به دسکتاپ شما می دهد همچنین شما قادرید تنظیمات دیگری نظیر تغییر نوع و شکل موج های آب ایجاد شده و زمان این تغییرات و ... را کنترل نمایید. این محافظ صفحه نمایش فضای کمی را نیز اشغال می کند که این خود باعث عدم کاهش سرعت سیستم در هنگام اجرای آن می شود.
علاوه بر این اسکرین سیور چندین برنامه با افکت های جانبی نیز در این کجموعه گنجانده شده است.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود پلاگین فوتوشاپ

دانلود مجموعه پلاگین های جدید فتوشاپ Akvins Plugins Pack

این بسته شامل 10 PlugIn بسیار زیبای فتوشاپ می باشد. از قابلیت های این Plugin ها روتوش کردن عکی های قدیمی و باز سازی آنها به صورت کاملاً حرفه ای ، تبدیل یک عکس دیجیتالی به عکس هنری که با مدا د طراحی شده استف حذف یک قسمت از تصویر همراه با باز سازی Background آن و ...

این نرم افزار شامل پلاگین های زیر می باشد:

AKVIS Magnifier 3.5.728
AKVIS MultiBrush 5.5.1344
AKVIS Lightshop v3.0.843
AKVIS Decorator 2.0.416 7012
AKVIS Noise Buster v 7.5.2457
AKVIS Chameleon 7.0.1591M.7231
AKVIS Sketch v11.0.2148
AKVIS Coloriage v7.5.906
AKVIS Retoucher 4.5.760.7187
AKVIS Enhancer 11.5.1577
AKVIS SmartMask 3.0
Akvis ArtWork 4.0
AKVIS ArtSuite 6.5

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


آموزش تصویری Visual Studio 2010

دانلود فیلم آموزش تصویری کامل Lynda Visual Studio 2010 Essential Training

امروز برای کاربران عزیز پی سی دی آموزش کامل Visual Studio 2010 را به صورت تصویری جهت دانلود آماده کرده ایم. این فیلم از ابتدا شروع به آموزش مفاهیم پایه Visual Studio 2010 می پردازد و دارای بیش از 2 ساعت فیلم آموزش می باشد.
شرکت Lynda یکی از بزرگترین و معروفترین سازنده های فیلم های آموزشی می باشد و می توان گفت با یادگیری این آموزش بر تمامی مفاهیم Visual Studio 2010 تسلط کامل پیدا خواهید کرد.

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


عکس های بسیار زیبا از ماشین

دانلود عکس های بسیار زیبا از ماشین

در این سری از عکس ها ماشین های بسیار زیبایی قرار داده ایم که هم ماشین های قدیمی و کلاسیک و هم ماشین های جدید و مدرن رو در خود جای داده که همه از پر طرفدار ترین ها هستنند و در زمان خود جزء بهترین ها بوده اند پیشنهاد می کنم این سری عکس ها را از دست ندهید

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


عکس های زیبای دیوار ها با نقاشی گرافیتی

دانلود عکس های زیبای دیوار ها با نقاشی گرافیتی

این بار عکس های بسیار زیبای از خیابان های گرافیتی نقاشی شده که بسیار زیبا هستنند و می تواند برای طراحی های مختلف یک فضای شاد و رنگارنگ ایجاد کند

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان